Tuulenviemää
Näppärä viestien naputtelija
Mahtaakohan olla vain viivanpaikka :banghead::banghead: miksi täytyy olla malttamaton ei oo sofin testi dpo8
Kyllä tuossa jotain näkyy. Että joudut sinäkin testailu putkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mahtaakohan olla vain viivanpaikka :banghead::banghead: miksi täytyy olla malttamaton ei oo sofin testi dpo8
Siis vau miten selvä plussa jo dpo8! Mullaki alko etovat olot ja monia muita oireita jo ennenku sain plussaa testiin sit ku meni kesken niin kaikki loppu kuin seinään, muuten en olis niitä uskonutkaan oikeiksi raskausoireiksi.Dpo 8 testailtu haamu, tällä kertaa rsfu testillä. Tylsää kyllä et niitä on kaapissa eri merkkisiä, ei voi verrata oikein edelliseen päivään. No, mutta kai sitä tulosta on uskottava ja nyt vaan toivoa että kaikki meneee hyvin ja perua huominen viinipaketti ravintolassa joskus tänne kirjoitinkin siitä miten paljon jännittää raskauspahoinvointi mitä esikoisesta oli ja eilen miehelle sanoinkin et eipä lupaavalta näytä kun nyt jo etoo viikolla 3
Dpo 8 testailtu haamu, tällä kertaa rsfu testillä. Tylsää kyllä et niitä on kaapissa eri merkkisiä, ei voi verrata oikein edelliseen päivään. No, mutta kai sitä tulosta on uskottava ja nyt vaan toivoa että kaikki meneee hyvin ja perua huominen viinipaketti ravintolassa joskus tänne kirjoitinkin siitä miten paljon jännittää raskauspahoinvointi mitä esikoisesta oli ja eilen miehelle sanoinkin et eipä lupaavalta näytä kun nyt jo etoo viikolla 3
Eilen käyty ultrassa tarkastamassa oma tilanne. Löytyi ainoastaan sikiöpussi eli luultavasti kyseessä tuulimunaraskaus. Nyt odotellaan, mitä seuraavaksi tapahtuu...
Eli palaan odottajien joukkoon! Onko kellään kokemusta tällaisesta? Miten nopeasti tuulimunan jälkeen voi raskautua?
En tiedä, kun en ole lääkäri uskon vaan sitä, mitä lääkäri mulle sanoi... :banghead:Eikai siellä vielä voi muuta näkyäkään? vasta RV 6-7+ voi näkyä muutakin? Etkös plussannut vasta vko sitten tmv.?
Miten pitkällä sä nyt olisit ja miksi sut haluttiin ultrata jos sulla on viikot vielä tosi pienet? Olikohan se lääkäri ihan tässä päivässä mukana?En tiedä, kun en ole lääkäri uskon vaan sitä, mitä lääkäri mulle sanoi... :banghead:
Tänään olisi 5+0. En tiedä, miksi halusi ultrata. Ehkä siksi, että testit ei vahvistu ja on ollut pientä vuotoa. Tässä ollaan ihan matkustajana, kun ei itse ole alan ammattilainen ja haluaa aina vaan tietenkin luottaa, jotka tästä enemmän tietävät. Nyt oon kyllä ihan hämilläni!Miten pitkällä sä nyt olisit ja miksi sut haluttiin ultrata jos sulla on viikot vielä tosi pienet? Olikohan se lääkäri ihan tässä päivässä mukana?
Tuossa kohtaa voidaan lähinnä vasta todeta että raskaus kehittyy oikeaan paikkaan, mutta se että voiko noilla viikoilla vielä erottaa raskautta tuulimunasta on sit eri juttu. En ihan täysin luottaisi tuossa lääkärin tuulimunatuomioon, mutta en täysin olisi luottamattakaan koska onhan lääkäri ammattilainen ja me vaan vertaistukifoorumilaisia. Toivon ettei olisi tuulimuna!Tänään olisi 5+0. En tiedä, miksi halusi ultrata. Ehkä siksi, että testit ei vahvistu ja on ollut pientä vuotoa. Tässä ollaan ihan matkustajana, kun ei itse ole alan ammattilainen ja haluaa aina vaan tietenkin luottaa, jotka tästä enemmän tietävät. Nyt oon kyllä ihan hämilläni!
Tänään olisi 5+0. En tiedä, miksi halusi ultrata. Ehkä siksi, että testit ei vahvistu ja on ollut pientä vuotoa. Tässä ollaan ihan matkustajana, kun ei itse ole alan ammattilainen ja haluaa aina vaan tietenkin luottaa, jotka tästä enemmän tietävät. Nyt oon kyllä ihan hämilläni!
Eilen käyty ultrassa tarkastamassa oma tilanne. Löytyi ainoastaan sikiöpussi eli luultavasti kyseessä tuulimunaraskaus. Nyt odotellaan, mitä seuraavaksi tapahtuu...
Eli palaan odottajien joukkoon! Onko kellään kokemusta tällaisesta? Miten nopeasti tuulimunan jälkeen voi raskautua?
Tänään olisi 5+0. En tiedä, miksi halusi ultrata. Ehkä siksi, että testit ei vahvistu ja on ollut pientä vuotoa. Tässä ollaan ihan matkustajana, kun ei itse ole alan ammattilainen ja haluaa aina vaan tietenkin luottaa, jotka tästä enemmän tietävät. Nyt oon kyllä ihan hämilläni!
Älä ihan vielä hätäile! Mulla edellisessä raskaudessa ihan sama tilanne. Pientä vuotelua ja ultrattiin, niin lääkäri epäili tuulimunaksi. Viikon päästä kontrolli ultrassa kuitenkin näkyi jo syke.
Eiks viikolla 5+0 pitäis kuitenkin kohdussa jotain näkyä, vaikka syke ei näykkään vielä. Onks se nyt ruskuaispussi vai miksi sitä kutsutaan, tyhjähän sen ei kuuluis olla. Mrs. S oon tosi pahoillani jos tuulimunaksi nyt osottautuu
Onko sulla kuvaa millanen testi on nyt? Eikö sulta otettu veresta hcg arvoja?
Ne vois antaa osviittaa. Mut hyvä juttu että oli ainakin kohdussa sun raskaus, toivottavasti viikon kahden päästä näkyisi jo sykekin :)
Eihän lääkäri vielä puhunut mistään tyhjennyksestä? Sen kanssa ei kannata hätäillä. Kaverini kanssa meinattiin hätäillä ja käskin kaverini rauhassa ootella vaikka lääkäri oli sitä mieltä et cytot naamaan vaan rv 6 todetun tuulimunan takia. No kaveri onneksi kuunteli minua ja viikon päästä näkyi syke. Montakohan vauvaa on lääkärien hätäilyn takia todettu turhaan tuulimunaksi.
Eikai siellä vielä voi muuta näkyäkään? vasta RV 6-7+ voi näkyä muutakin? Etkös plussannut vasta vko sitten tmv.?