Raskaaksi 2020

Dpo 8 testailtu haamu, tällä kertaa rsfu testillä. Tylsää kyllä et niitä on kaapissa eri merkkisiä, ei voi verrata oikein edelliseen päivään. No, mutta kai sitä tulosta on uskottava ja nyt vaan toivoa että kaikki meneee hyvin :Heartpink ja perua huominen viinipaketti ravintolassa :grin joskus tänne kirjoitinkin siitä miten paljon jännittää raskauspahoinvointi mitä esikoisesta oli ja eilen miehelle sanoinkin et eipä lupaavalta näytä kun nyt jo etoo viikolla 3 :eek::grin

Liitteet

• 84B4639F-EAA7-4096-9AFC-F92D23CBD59E.jpeg
    84B4639F-EAA7-4096-9AFC-F92D23CBD59E.jpeg
    24.7 KB · Katsottu: 214
Dpo 8 testailtu haamu, tällä kertaa rsfu testillä. Tylsää kyllä et niitä on kaapissa eri merkkisiä, ei voi verrata oikein edelliseen päivään. No, mutta kai sitä tulosta on uskottava ja nyt vaan toivoa että kaikki meneee hyvin :Heartpink ja perua huominen viinipaketti ravintolassa :grin joskus tänne kirjoitinkin siitä miten paljon jännittää raskauspahoinvointi mitä esikoisesta oli ja eilen miehelle sanoinkin et eipä lupaavalta näytä kun nyt jo etoo viikolla 3 :eek::grin
Siis vau miten selvä plussa jo dpo8! Mullaki alko etovat olot ja monia muita oireita jo ennenku sain plussaa testiin :p sit ku meni kesken niin kaikki loppu kuin seinään, muuten en olis niitä uskonutkaan oikeiksi raskausoireiksi. :smiley-ashamed004

Nyt on tässä monella ollut näitä aikaisia plussia. :rolleyes:
Minulla kans oli hankala pahoinvointi edellisessä raskaudessa (14 vuotta sitten) ja vieläkin suht tuoreessa muistissa:meh: kesti viikolle 17 ja loppui kuin seinään. Oksensin siis joka ikinen päivä siihen asti.

Eilen käyty ultrassa tarkastamassa oma tilanne. Löytyi ainoastaan sikiöpussi eli luultavasti kyseessä tuulimunaraskaus. Nyt odotellaan, mitä seuraavaksi tapahtuu... :sorry:

Eli palaan odottajien joukkoon! Onko kellään kokemusta tällaisesta? Miten nopeasti tuulimunan jälkeen voi raskautua?

Eilen käyty ultrassa tarkastamassa oma tilanne. Löytyi ainoastaan sikiöpussi eli luultavasti kyseessä tuulimunaraskaus. Nyt odotellaan, mitä seuraavaksi tapahtuu... :sorry:

Eli palaan odottajien joukkoon! Onko kellään kokemusta tällaisesta? Miten nopeasti tuulimunan jälkeen voi raskautua?

Eikai siellä vielä voi muuta näkyäkään? :wideyed::Heartpink vasta RV 6-7+ voi näkyä muutakin? Etkös plussannut vasta vko sitten tmv.?

Eikai siellä vielä voi muuta näkyäkään? :wideyed::Heartpink vasta RV 6-7+ voi näkyä muutakin? Etkös plussannut vasta vko sitten tmv.?
En tiedä, kun en ole lääkäri :hilarious: uskon vaan sitä, mitä lääkäri mulle sanoi... :banghead:

En tiedä, kun en ole lääkäri :hilarious: uskon vaan sitä, mitä lääkäri mulle sanoi... :banghead:
Miten pitkällä sä nyt olisit ja miksi sut haluttiin ultrata jos sulla on viikot vielä tosi pienet? Olikohan se lääkäri ihan tässä päivässä mukana? :bored:

Miten pitkällä sä nyt olisit ja miksi sut haluttiin ultrata jos sulla on viikot vielä tosi pienet? Olikohan se lääkäri ihan tässä päivässä mukana? :bored:
Tänään olisi 5+0. En tiedä, miksi halusi ultrata. Ehkä siksi, että testit ei vahvistu ja on ollut pientä vuotoa. Tässä ollaan ihan matkustajana, kun ei itse ole alan ammattilainen ja haluaa aina vaan tietenkin luottaa, jotka tästä enemmän tietävät. Nyt oon kyllä ihan hämilläni! :smiley-ashamed005

Tänään olisi 5+0. En tiedä, miksi halusi ultrata. Ehkä siksi, että testit ei vahvistu ja on ollut pientä vuotoa. Tässä ollaan ihan matkustajana, kun ei itse ole alan ammattilainen ja haluaa aina vaan tietenkin luottaa, jotka tästä enemmän tietävät. Nyt oon kyllä ihan hämilläni! :smiley-ashamed005
Tuossa kohtaa voidaan lähinnä vasta todeta että raskaus kehittyy oikeaan paikkaan, mutta se että voiko noilla viikoilla vielä erottaa raskautta tuulimunasta on sit eri juttu. En ihan täysin luottaisi tuossa lääkärin tuulimunatuomioon, mutta en täysin olisi luottamattakaan koska onhan lääkäri ammattilainen ja me vaan vertaistukifoorumilaisia. Toivon ettei olisi tuulimuna! :smiley-angelic001

Odottaisin vielä pari viikkoa, jos ei sitten sykettä löydy niin voi uskoa varmuudella. Toki jos vuoto alkaa ennen sitä tai testit ihan haaleita niin ehkä sitten..

Eiks viikolla 5+0 pitäis kuitenkin kohdussa jotain näkyä, vaikka syke ei näykkään vielä. Onks se nyt ruskuaispussi vai miksi sitä kutsutaan, tyhjähän sen ei kuuluis olla. Mrs. S oon tosi pahoillani jos tuulimunaksi nyt osottautuu :sorry:

Älä ihan vielä hätäile! Mulla edellisessä raskaudessa ihan sama tilanne. Pientä vuotelua ja ultrattiin, niin lääkäri epäili tuulimunaksi. Viikon päästä kontrolli ultrassa kuitenkin näkyi jo syke. :Heartred

Onko sulla kuvaa millanen testi on nyt? Eikö sulta otettu veresta hcg arvoja?
Ne vois antaa osviittaa. Mut hyvä juttu että oli ainakin kohdussa sun raskaus, toivottavasti viikon kahden päästä näkyisi jo sykekin :)
Eihän lääkäri vielä puhunut mistään tyhjennyksestä? Sen kanssa ei kannata hätäillä. Kaverini kanssa meinattiin hätäillä ja käskin kaverini rauhassa ootella vaikka lääkäri oli sitä mieltä et cytot naamaan vaan rv 6 todetun tuulimunan takia. No kaveri onneksi kuunteli minua ja viikon päästä näkyi syke. Montakohan vauvaa on lääkärien hätäilyn takia todettu turhaan tuulimunaksi.

Älä ihan vielä hätäile! Mulla edellisessä raskaudessa ihan sama tilanne. Pientä vuotelua ja ultrattiin, niin lääkäri epäili tuulimunaksi. Viikon päästä kontrolli ultrassa kuitenkin näkyi jo syke. :Heartred

Joo olen samaa mieltä, että kannattaa tarkastaa uudestaan. Itselläni oli myös koko alkuraskauden vuotamista ja viikolla 8 vasta kylläkin ultrattiin. Mutta kaikki oli kunnossa.

Eiks viikolla 5+0 pitäis kuitenkin kohdussa jotain näkyä, vaikka syke ei näykkään vielä. Onks se nyt ruskuaispussi vai miksi sitä kutsutaan, tyhjähän sen ei kuuluis olla. Mrs. S oon tosi pahoillani jos tuulimunaksi nyt osottautuu :sorry:

Mrs. S llä ainakin oli näkynyt sikiöpussi.

Ja ei pakolta aina näy edes sitä, koska ultralaitteet voi olla erilaisia ja ultraajat erilaisia ja kaikki kohdut erilaisia. On niitäkin joissa epäilty kohdunulkoista hyvin aikaisilla viikoilla ja sit löytyny kontrolli ultrassa oikeesta paikasta.

Onko sulla kuvaa millanen testi on nyt? Eikö sulta otettu veresta hcg arvoja?
Ne vois antaa osviittaa. Mut hyvä juttu että oli ainakin kohdussa sun raskaus, toivottavasti viikon kahden päästä näkyisi jo sykekin :)
Eihän lääkäri vielä puhunut mistään tyhjennyksestä? Sen kanssa ei kannata hätäillä. Kaverini kanssa meinattiin hätäillä ja käskin kaverini rauhassa ootella vaikka lääkäri oli sitä mieltä et cytot naamaan vaan rv 6 todetun tuulimunan takia. No kaveri onneksi kuunteli minua ja viikon päästä näkyi syke. Montakohan vauvaa on lääkärien hätäilyn takia todettu turhaan tuulimunaksi.

Joo tää on tosi pelottavaa, että lääkärit on niin kylmiä. Mullekkin tokastiin vaan että valitettavasti tuulimunalta näyttää ja jos ei kontrollissa näy mitään - tyhjennykseen ja heti ekat pillerit naamaan. :confused: Kun ei ne aina ota sitäkään huomioon, että joillakin voi olla pidempi kierto kun se normi 28päivää ja silloin viikot onkin oikeesti pienemmät.

Rehellistä raakuutta. Näettekö mitään? Aamun pc.

Liitteet

• IMG_20201119_084000.jpg
    IMG_20201119_084000.jpg
    9.2 KB · Katsottu: 138
  • IMG_20201119_083919.jpg
    IMG_20201119_083919.jpg
    21.5 KB · Katsottu: 137
  • IMG_20201119_083850.jpg
    IMG_20201119_083850.jpg
    22 KB · Katsottu: 141
Takaisin