Mitäs tästä sanotte?Rfsut on kyl näyttäny harmaita haamuja aiheetta joillekkin, mutta ihan kun tässä sun testissä olis kuitenkin punasta väriäkin mukana.
Muoks. Ja näkyy siis ihan kuvaa avaamattakin tuo haamu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitäs tästä sanotte?Rfsut on kyl näyttäny harmaita haamuja aiheetta joillekkin, mutta ihan kun tässä sun testissä olis kuitenkin punasta väriäkin mukana.
Muoks. Ja näkyy siis ihan kuvaa avaamattakin tuo haamu.
Tästä on vielä vaikea sanoa kuvan perusteella onko oikea haamu. Ehkä livenä näkyy paremmin ja toivottavasti huomenna näkyy jo kuvassakin!
Kyllä näissä kaikissa testi kuvissa tällä sivulla on jotain nähtävää, ettei mielestäni ole täysin selvä nega.
Olen puulla päähän lyöty.. En haluais miehelle paljastaa vielä epäilyä, et saattaa olla kyytiläinen. Haluan saada kunnon varmistuksen testeihin, että voin hänet sitten mukavasti yllättää.
Mulla on sellainen oire mitä ei ole ollut aikaisemmin on paineen tunne alavatsassa ja se on jatkuvaa. Pms oireissa on ollut enemmän aaltoilevaa. Sormet ristiin nyt, et vaaaava tulee tähän taloon!!
No nuo omat aatokset on pahoja. Ite pelkäsin edellsis kaikenlaista mutta täs viimeses ei tullu mitään sellaista kovin voimakasta tuntemusta vaikka tietysti pelkäsi menetystä hyvinkin pitkälle. Että mene ja tiedä, äidinvaistot, aika näyttää.En oo ollu enkä kyllä ihan hetkeen ookaan :) Täälä päin ei oo niin kiirettä sillä ajanvarauksenkaan takia. Mulla tosiaan vasta dpo 18 tänään
Ja jos kiinnittyminen oli dpo 8, muissa raskauksissa ollu dpo5-6 tuikintaa. Selittää miksi myöhemmillä dpolla tasavahvat vs edelliset raskaudet. Ja joo, ei sais verrata. Mutta aina sitä kaikenlaisia miettii
Oon kertonut joskus ennemminkin, mutten kauheasti tykkää käydä ylimääräisiä missään julkisissapaikoissa (paniikkihäiriö tausta ym) ennemmin aiheuttaa stressiä sellanen esim. Hcg seuranta. Kyllähän se raskaustesti kertoo, että raskaana ollaan ja koska viivat on kuitenki koko ajan tasaisesti vahvistunut,(48h n. Tuplaantunut viivan vahvuus) vaikkakin muihin raskauksiin verrattuna hitaammin, tai myöhemmillä dpolla, mut ei pitäs vertailla
Enetin täs on tää oma vaisto ja tuntemukset jotka ristiriidassa koko ajan, mutta niille ei voi mitään, aika auttaa, ei mulla mitään stressiä tästä oo, vaan sellanen jännä fiilis. Jos menee kesken, niii sille ei voi sit mitään, valitettavan paljon kokemusta.
Ja ku ollaan miehen kanssa päätetty ettei mihkään hoitoihin lähdetä, vaan että jos meille toinen lapsi suodaan, nii sitten olisi ihanaa. Joten kliinisesti todetuista keskenmenoista ei oo meille silleen hyötyä, vaikka niitä on jo kaksi, mut siksi kun rv10 ja rv 11 olleet keskenmenot vaati ultran ja mahd. seurannan. (3km takana)
Ei kai vielä 4+ jotain näy ultralla mitään tai en oo ainakaan ikinä kuullut että ultrattais näin, alussa
Mä en meinaa siis ees mennä maksulliseen varhaisultraan, (koska se ei takaa että vauva jatkais kasvuaan, monesti lukenut että ultran jälkeen onkin lakannut kasvu ja np ultrassa suru-uutinen, musertavampaa se olis nähdä eloa ja sitten ei) vaan ihan perus np-ultra sitten kun on, ja mahdollisesti voi saada neuvola lääkäriltä ennen sitä ultra-ajan, ainakin esikoisen kohdalla oli rv 11+0, kun np-ultra oli 13+0 tms. Mut neuvolan ultra on nii antiikin aikainen, että näkyvyys oli aika huono
Tänää ainaki raskausoireet, tai väsy ja pissahätä ollu tosi läsnä
Ja muutenkin raskaana oleva olo, alamaha turvoksissa, housut puristaa ym.
Mä taas en ymmärrä :D meillä "projekti" oli vahvasti yhteinen. Enkä kyllä osais olla hiljaakaan - en vaan pysyis nahoissani :DYmmärrän ton että ei halua kertoa kumppanille ennen ku asia on varmistunut kunnolla. Vaikka mulla todennäköisesti pelkkä väärä roskishaamu niin silti tekisi jo mieli kertoa kun onhan nää isoja asioita. Toivottavasti saat varmistuksesi
Saitko vastauksen? Tässä ajassa oot varmaan jo hakenu sen kortin. Ellei se asu eri paikkakunnalla sun kanssaKysymys babyplanista :) ja onnea kovasti!
Ajattelin tilata sieltä, maksuvaihtoehdoissa oli eri vaihtoehtoja, mutta ei anna kuin pankkikortti vaihtoehdon? En jaksaisi näppäillä sitä ja hakea korttia vaan maksaa verkkopankissa mutta miten
Mä taas en ymmärrä :D meillä "projekti" oli vahvasti yhteinen. Enkä kyllä osais olla hiljaakaan - en vaan pysyis nahoissani :D
Mä taas en ymmärrä :D meillä "projekti" oli vahvasti yhteinen. Enkä kyllä osais olla hiljaakaan - en vaan pysyis nahoissani :D
No nuo omat aatokset on pahoja. Ite pelkäsin edellsis kaikenlaista mutta täs viimeses ei tullu mitään sellaista kovin voimakasta tuntemusta vaikka tietysti pelkäsi menetystä hyvinkin pitkälle. Että mene ja tiedä, äidinvaistot, aika näyttää.
Ajattelin vain jos sulla on kovasti jotain kipuja niin KU voi olla hengenvaarallinenkin.
Saitko vastauksen? Tässä ajassa oot varmaan jo hakenu sen kortin. Ellei se asu eri paikkakunnalla sun kanssa
Hyvä mesota täällä sit! :DMeillä mies on mukana ja ollaan sovittu että ehkäisyä ei käytetä ja kolmas saa tulla, mut ei se jaksa joka kuukausi kun kuumottelen että onko plussa vai ei
Yhtälailla mieskin saa kokea pettymyksen, eikai niitä suojella tarvi pettymyksiltä.Juu tilattu on
Mua harmittaa kun viime hoitokierrossa olin varma raskaudesta, vaikka oli vain hailu viiva. Sain miehenkin uskomaan siihen. Mut se haalistui pois..johtui ehkä vain ovitrellestä. Mutta todella vaikeaa olisi pitää suu kiinni, saa nähdä kuinka seuraavassa hoidossa käy..
Ei kai siinä aina vuotoa ole? Läheisten on kuitenkin hyvä tietää plussasta. Ea-kurssilla vetäjä kerto ambulanssitarinan - nainen oli menny tajuttomaksi eikä ollu siipalleen kertonut raskaudesta. Selvisi mutta hurjasti verta oli tarvinnu. Tällee oikeen pelottelen niin et saa nukuttuakaa kohta... Murehdin täällä sun puolestaEi mulla oo siis oikeestaan kuin alaselkäkipua eilen joka säteili reisiin, eli supistusmaisia/avaavia kipuja jotka huoletti. Koska se on nimenomaan yleensä aina ennen vuotoa. Ei oo ns. Normaalissa raskaudessa ollu, muuta ku ristiselkäkipua. Onneks yön aikana katosivat, tai muuttivat muotoa häntäluukivuksi.
Keltarauhaskipuja on molemmin puolin tai sit sit toinen on jotain kohdunkannattimien kipua, mitkä on ihan normaaleja.
Ja kohdunulkoinen käsittääkseni oireilee vasta myöhemmällä rv 6-7 -> ja siihen vissii aika usein liittyy verivuoto. Mulla ei oo mitään vuotoa. (google laulanut aina jokaisessa raskaudessa)
Lähinnä tarkoitin, että totta kai täs aina pyörii kaikki mielessä ennen np ultraan, että onko varmasti oikeessa paikassa ja ku viivat oman päänmukaan muka laahaa omaa tahtiaan menevät. Mutta eipä täs oikeen muuta voi ku ootella ja katsoa.
Ja toivoa ettei menis kesken
Ei kai siinä aina vuotoa ole? Läheisten on kuitenkin hyvä tietää plussasta. Ea-kurssilla vetäjä kerto ambulanssitarinan - nainen oli menny tajuttomaksi eikä ollu siipalleen kertonut raskaudesta. Selvisi mutta hurjasti verta oli tarvinnu. Tällee oikeen pelottelen niin et saa nukuttuakaa kohta... Murehdin täällä sun puolesta
Ei kai siinä aina vuotoa ole? Läheisten on kuitenkin hyvä tietää plussasta. Ea-kurssilla vetäjä kerto ambulanssitarinan - nainen oli menny tajuttomaksi eikä ollu siipalleen kertonut raskaudesta. Selvisi mutta hurjasti verta oli tarvinnu. Tällee oikeen pelottelen niin et saa nukuttuakaa kohta... Murehdin täällä sun puolesta