Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paheni alkuun ja viikoilla 18-19 hellitti. Toki edelleen kärsin kovista kivuista ja suonenvedot pahat mut mulla pahin ollut sokerit eli pelättiin raskausajan diabetesta tosin nyt saatu kuriin. Eli kärsin kauheita kipui mut helpotti ja nyt on taas huonompaan suuntaan mennyt kun tullut lantion seudulle painetta ja repäisee ja nivelet jumissa ja jäykät. Ja nyt tuli vuosisadan ihottuma Eli mun atooppinen ihottuma levisi ja on nyt pari viikkoa ollut huonona. Iho ihan repeilee ja varsinkin nyt mahan seutu... se on tyly mut siihen sain voiteen ja toivottavasti auttaa. Arpia on ilmaantunut nyt vasta kun maha otti spurtin kasvussa .. toivottavasti sulla helpottaa pian mut varaudu pahimpaan kun autoimmuunisairauksia. Lääkityksiä saanut rukata koko ajan
Oletko ollut neuvolaan yhteyksissä? Verikokeella näkyy hormoniarvo ainakin. (Ja jos menee kesken tms niin tuo verikoeraskaustesti lasketaan kliinisesti todetuksi, joita pitää olla kolme ennenkö pääsee tutkimuksiin jos siis on vaikeuksia saada vauva syliin asti). Saattavat tylysti todeta että pitää vain odottaa mutta kunnon perusteluilla saa esim lähetteen labraan. En tiedä näkyiskö ultralla jo jotain?Aamu valkeni ja mieli on parempi, yöllä heräsin ja kun kävin vessassa ja iski pahoinvointi kohtaus, en kuitenkaan oksentanut. Ja nyt tein aamun ekasta lähes tasavahvat. Jännä ku yleensä aamun eka ollu huonoin, tässä raskaudessa taas paras. Ehkä kaikki raskaudet on nii erilaisia, ei pitäs vertailla. Digit taidan jättää kauppaan, ei niistä tuu ku huolta
Alaselkäkipu edelleen on ja vasemmalla keltarauhanen tuikkii, mulla on täs nyt ollu molemmin puolin keltarauhas tuikintaa, mikä tietty herättää sit huolen jostain kohdunulkoisestakin, toivottavasti ei. Eikö siinäkin kivut tuu vasta lähempänä rv 6-7.
Ei täs oikein voi muuta kun ootella ja katsoa mihin päin edistyy. Parempi fiilis kuitenkin jo. Vaikkei vielä luottoa oo jatkuvuuteen ja sit jos menee kesken nii uutta yritystä perään. Ei siinä muu auta
Mäkin olin saikulla vaan 3 viikkoa (!) Ja nyt oon ollut töissä ja ollut hyvä olo. Häiritsee nää sairaudet mut suurimman osan aikaa osaa nauttia kun neiti potkii ja on vilkas tapaus. Välillä säikähdän jos ei tunnu liikkeitä mut sit hän liikkuu taas :)Okei, tsemppiä kaikkeen!
Ehkä sullakin vielä helpottaa. Mua helpottaa se, että mun ei oo pakko pärjätä ilman lääkkeitä, et niitä on lupa syödä ja tosi hyvä niin :)
Mulla tullut nyt jo arpia, kun mulla jatkuvasti turvottelua liittyen tähän perussairauteen, niin nyt on vaan raskausarpien vauhti lisääntynyt oli siis niitä jo aiemminkin tästä samasta syystä. Täällä toi atopia on kans tuttua, mulla alkoi vatsan ja rintojen seudulta jo rv 6 ja ei meinaa rauhoittua Mut en valita, tää on silti lievempi kun vuosiin Radia ei mulle ainakaan vielä tullut, oli nimittäin todella matalat sokerit paastossa ja rasituksessa (4,5 ja 1h jälkeen 5,4 ja sitten tippui 3,4) Nytkin huomaan olosta, että välillä tosi paha pahoinvointi ja se on pahimmillaan kun sokerit on alhaalla eli syön edelleen tosi usein pieniä välipaloja, eikä pahoinvointikaan ole hellittänyt, mut silti sitkuttelen töissä
Mä oon niin hullu että varmaan lähtisin pyörällä kauppaan
Ei kyl voi sanoa kuin haamujen haamun esiäidiksi, hädin tuskin mitään erotti, saati et kameraan jäi puhumattakaan aijaasta
Olisko taas kemiallinen..
Dpo9 ja iltapäivä kusi
https://aijaa.com/NtXD9w
Huomenta pitkästä aikaa! En ole foorumilla ollut kohta kahteen kuukauteen En ehtinyt selata nyt kaikki viestejä, enkä siis tiedä ketä vanhoja tuttuja nimiä täällä enää on Toivottavasti monet ovat siirtyneet jo plussanneisiin!
Mutta kyselisin kokemuksia Clearbluen haamuista. Tein aamulla testin ja omiin silmiin siinä haamu on, mutta tuleeko näihin testeihin helposti vääriä haamuja?
Kuva nyt vähän näköjään heikkenee tänne ladattaessa.
En tiedä miks oli pakko tehdä mutta teinpä silti yhden testin kesken päivän ja vain tunti väliä edelliseen vessakäyntiin ja haamu tuli siitäkin ei varmaan kyllä tähän saa näkyviin, mut koitan silti. Aamulla kunnon uusintatesti. Ei tätä kyllä meinaa uskoa. Meidän neiti kun kysyi eilenkin iltapalapöydässä voisinko synnyttää meille vauvan
Oletko ollut neuvolaan yhteyksissä? Verikokeella näkyy hormoniarvo ainakin. (Ja jos menee kesken tms niin tuo verikoeraskaustesti lasketaan kliinisesti todetuksi, joita pitää olla kolme ennenkö pääsee tutkimuksiin jos siis on vaikeuksia saada vauva syliin asti). Saattavat tylysti todeta että pitää vain odottaa mutta kunnon perusteluilla saa esim lähetteen labraan. En tiedä näkyiskö ultralla jo jotain?
Toivottavasti kaikki on hyvin kuitenkin.
Ihana plussa siellä onnea ja tarrasukkia! Mikä dpo?
Mä kans mietin et maltanko edes odottaa aamuun ton testin teon suhteen. Vaikka eihän se tulos siitä mihinkään kahdeksassa tunnissa muutu.
Onks tota kuvaa jotenki muokattu? Näyttää et olis eka vpun kohta, sit valkoinen, sit vpun ja sit kontrolliviiva oikealla reunassa. Onks toista kuvaa?
Kiitos paljon! Dpo 7 vasta tänään
Suosittelen odottamaan aamuun, ainakin kunnon tauko edellisestä pissasta ja tietty riippuen merkistä mihin aikaan päivästä suositellaan tehtävän mutta ymmärrän täysin jos ei malta odottaa
Mulla ainakin älykamera puhelimessa tekee just tuollasta eli ei kyse omasta muokkauksesta, mutta kamera keksii kuvattavasta kohteesta tietyn asian ja asettaa omat säädöt sen mukaan. Mulla testit on yleensä ollu tekstejä ja näin ollen kontrollia on paljon ja niihin tulee myös just noin. Toki en tuosta kuvasta voi tietää, mut näyttää just sellaselta omaan silmään
En muuta ku yritin valotusta muuttaa, niin hämäriä kuvia
Täs toinen mut ei näy senkään vertaa
https://aijaa.com/hRBwMq
En muuta ku yritin valotusta muuttaa, niin hämäriä kuvia
Täs toinen mut ei näy senkään vertaa
https://aijaa.com/hRBwMq
Tässä tää äskeinen. No, ehkä se huomenna on selkeämpi jos hcgtä.