Raskaaksi 2020

Äääh, ei ois pitäny, mutta kun maltti ei riitä. Iltapäivästä tein testin, ku su aamuna oli positiivinen, ni viiva ei ollu yhtään tummempi. Pissakin tosin oli nii kirkasta... Oli siis tikussa edelleen nähtävissä viiva, mutta ääh. Missähän vaiheessa kemiallinen häipyis kuvioista :confused004. Mies on ainoa, joka tietää, jälkeen kaverillekaan en o sanonu.

Laita kuvia, niin voidaan vertailla. :) Mikä dpo sulla nyt on? Oliko saman merkkinen testi kun viimeks?
 
Laita kuvia, niin voidaan vertailla. :) Mikä dpo sulla nyt on? Oliko saman merkkinen testi kun viimeks?

Eka sunnuntaina kp 28 aamupissa, toka tänään iltapäivä (ja laimea! ainakin kirkas :grin) ja kuivuneena vierekkäin, ylempänä tämä päivä

Edit: taidan kokeilla huomisaamuna...
 

Liitteet

  • IMG_20201115_085249~2.jpg
    IMG_20201115_085249~2.jpg
    18.3 KB · Katsottu: 193
  • IMG_20201117_153453.jpg
    IMG_20201117_153453.jpg
    16.3 KB · Katsottu: 184
  • IMG_20201117_182320.jpg
    IMG_20201117_182320.jpg
    36.3 KB · Katsottu: 192
Muokattu viimeksi:
Äääh, ei ois pitäny, mutta kun maltti ei riitä. Iltapäivästä tein testin, ku su aamuna oli positiivinen, ni viiva ei ollu yhtään tummempi. Pissakin tosin oli nii kirkasta... Oli siis tikussa edelleen nähtävissä viiva, mutta ääh. Missähän vaiheessa kemiallinen häipyis kuvioista :confused004. Mies on ainoa, joka tietää, jälkeen kaverillekaan en o sanonu.

Ei hätää. Tossa toisessa ketjussa Heinäkuiset 2021 oli just puhetta, että Hcg:n määrä vaihtelee päivää pitkin ja mä huomasin, että virtsan ei tarvi olla edes superlaimeeta kun viiva jo heikkenee. Näissä testeissä on esim ollut sama pidätys. Ajankohta vaan eri ja virtsan väri vähän vaaleempi tossa ylemmässää testissä. :happy:
IMG_20201117_141647.jpg
IMG_20201117_155350.jpg
 
Ei hätää. Tossa toisessa ketjussa Heinäkuiset 2021 oli just puhetta, että Hcg:n määrä vaihtelee päivää pitkin ja mä huomasin, että virtsan ei tarvi olla edes superlaimeeta kun viiva jo heikkenee. Näissä testeissä on esim ollut sama pidätys. Ajankohta vaan eri ja virtsan väri vähän vaaleempi tossa ylemmässää testissä. :happy:View attachment 96020 View attachment 96021

Kiitos. Huojentaa edes hieman...
 
Ei hätää. Tossa toisessa ketjussa Heinäkuiset 2021 oli just puhetta, että Hcg:n määrä vaihtelee päivää pitkin ja mä huomasin, että virtsan ei tarvi olla edes superlaimeeta kun viiva jo heikkenee. Näissä testeissä on esim ollut sama pidätys. Ajankohta vaan eri ja virtsan väri vähän vaaleempi tossa ylemmässää testissä. :happy:View attachment 96020 View attachment 96021

Kysymys babyplanista :) ja onnea kovasti!
Ajattelin tilata sieltä, maksuvaihtoehdoissa oli eri vaihtoehtoja, mutta ei anna kuin pankkikortti vaihtoehdon? En jaksaisi näppäillä sitä ja hakea korttia :hilarious: vaan maksaa verkkopankissa :bored: mutta miten :shifty:
 
Eka sunnuntaina kp 28 aamupissa, toka tänään iltapäivä (ja laimea! ainakin kirkas :grin) ja kuivuneena vierekkäin, ylempänä tämä päivä

Edit: taidan kokeilla huomisaamuna...

Komppaan Pingviiniemoa! En olisi vielä huolissani, kun hyvin viiva kuitenkin näkyy. En tiedä, mutta olisko kemiallisesaa ollut edes noin vahva tuo sunnuntain viivakaan. :think005
 
Lähti vähän lapasesta ja tilasin sitten 60 ovistestiä ja 42 raskaustestiä :wacky: :rolleyes: Tästä on kyllä tjottailut aika kaukana :grin Mä niin arvasin tän :hilarious:
 
Lähti vähän lapasesta ja tilasin sitten 60 ovistestiä ja 42 raskaustestiä :wacky: :rolleyes: Tästä on kyllä tjottailut aika kaukana :grin Mä niin arvasin tän :hilarious:

Mä oon tehnyt ton "virheen" kerran ja ei ollut hyvä juttu mulle. :facepalm:Tein sit joka kerta vessassa jonkin tikun:woot:
Sit tajusin, ettei tää oo mulle sopiva juttu.
Jätin kokonaan ovulaation testailun, kun tunnistin sen niin hyvin ilmankin. Sitten olen ostellut raskaustestejä loppu kierrosta jos oloja.
Niiiin ja tänään tein ekaa kertaa Apteq merkkisen testin. Piti siis ostaa jokin herkkä testi, mutta olikin ihan normi puikko. Tulos ehkä haamu?? Dpo ehkä 10
Jään odottamaan huomista, et testaan sit uudestaan.
 
Lähti vähän lapasesta ja tilasin sitten 60 ovistestiä ja 42 raskaustestiä :wacky: :rolleyes: Tästä on kyllä tjottailut aika kaukana :grin Mä niin arvasin tän :hilarious:

Olin epähuomiossa laittanut X arvion ku piti laittaa hauska :sorry:

Törkeä omanapa taas tähän väliin / kysymys

Onks teillä minkälainen valkovuoto yleensä ovis-menkat välillä? Mulla joku dpo 7 ja ihan sellasta rasvatonta maitoa hulahtelee:eek:
 
Mulla on niin huono luotto tähän raskauteen taas :/ pakko oli testata taas, nyt illasta ja vaikka tiesin että on aika laimee pissa ym. Mut kun on menkkajuilintaa selässä nii se yleensä tietää vuodon alkua :sad001
Niin toivoisin että ei, mutta paha epäilys. Kokeilen aamusta uudelleen jos ois tasavahvat, mut pahasti epäilen et hiipuu pois. Sellanen vahva paha tunnne taas joka on aina pitänyt valitettavasti paikkansa.

Oisin ostanut pc puikon, nii ois ollu veetailtavissa eiliseen, mut tuos kaupassa ei myyty. Nää liuskat antaa erilaisen viivan.
 

Liitteet

  • IMG_20201117_204139.jpg
    IMG_20201117_204139.jpg
    21.9 KB · Katsottu: 145
Olin epähuomiossa laittanut X arvion ku piti laittaa hauska :sorry:

Törkeä omanapa taas tähän väliin / kysymys

Onks teillä minkälainen valkovuoto yleensä ovis-menkat välillä? Mulla joku dpo 7 ja ihan sellasta rasvatonta maitoa hulahtelee:eek:


Mulla ainakin hyvin hyvin vähäistä valkovuotoa. Vähenee entisestään loppua kohden. :sorry:
 
Mulla on niin huono luotto tähän raskauteen taas :/ pakko oli testata taas, nyt illasta ja vaikka tiesin että on aika laimee pissa ym. Mut kun on menkkajuilintaa selässä nii se yleensä tietää vuodon alkua :sad001
Niin toivoisin että ei, mutta paha epäilys. Kokeilen aamusta uudelleen jos ois tasavahvat, mut pahasti epäilen et hiipuu pois. Sellanen vahva paha tunnne taas joka on aina pitänyt valitettavasti paikkansa.

Oisin ostanut pc puikon, nii ois ollu veetailtavissa eiliseen, mut tuos kaupassa ei myyty. Nää liuskat antaa erilaisen viivan.

Mikä dpo nyt? Onko viiva siis hiipunut?

Ymmärrän että pelko on läsnä mut yritä pysyä positiivisena, jos ei ole vuotoa tms suuria kipuja :Heartpink
 
ON: kp5 ja toivon et oispa nää menkat jo ohi. Hetkeen kestänykkää vuoto näin pitkään:shifty: mutta josko huomenna olisi ohi!
Alotan torstaina oviksen metsästyksen (mies hoilotti mulle leijonanmetsästys laulun säveleen, että 'ovista mä metsästän, tahdon saada tikutettua' :laughing002) ja mietin et koskahan sitä sitte tallettelut kannattaa alottaa, jos kp11-14 on yleensä ovis, ehkä kp9:laughing021
 
Mulla on niin huono luotto tähän raskauteen taas :/ pakko oli testata taas, nyt illasta ja vaikka tiesin että on aika laimee pissa ym. Mut kun on menkkajuilintaa selässä nii se yleensä tietää vuodon alkua :sad001
Niin toivoisin että ei, mutta paha epäilys. Kokeilen aamusta uudelleen jos ois tasavahvat, mut pahasti epäilen et hiipuu pois. Sellanen vahva paha tunnne taas joka on aina pitänyt valitettavasti paikkansa.

Oisin ostanut pc puikon, nii ois ollu veetailtavissa eiliseen, mut tuos kaupassa ei myyty. Nää liuskat antaa erilaisen viivan.

Viiva näyttää ainakin toistaiseksi aika vahvalta. Toivottavasti olisi nyt tällä kertaa kuitenkin turha pelko! :Heartred
 
Mikä dpo nyt? Onko viiva siis hiipunut?

Ymmärrän että pelko on läsnä mut yritä pysyä positiivisena, jos ei ole vuotoa tms suuria kipuja :Heartpink

Dpo 17, mutta vaisto ja oma olo kertoo paljon, kun keskenmenon kokenut jo kolmesti. Tää on just samaa oloa, kuin ennen vuodon alkua, siis supistusmaiset kivut selässä ja reisissä. Menkkakivut mahalla ois ok, mutta kun, ne on alaselästä reisiin, nii sielä mulla tuntuu avaavat supistuskivut. Ja ku viiva jotenkin laahaa, ei se hiipunut oo.

Ja tärkein toki on se naisen vaisto. Toki toivon että ekaa kertaa se pettäs omalla kohdalla, muttei vielä oo kertaakaan valitettavasti pettänyt. :sad001
 
Dpo 17, mutta vaisto ja oma olo kertoo paljon, kun keskenmenon kokenut jo kolmesti. Tää on just samaa oloa, kuin ennen vuodon alkua, siis supistusmaiset kivut selässä ja reisissä. Menkkakivut mahalla ois ok, mutta kun, ne on alaselästä reisiin, nii sielä mulla tuntuu avaavat supistuskivut. Ja ku viiva jotenkin laahaa, ei se hiipunut oo.

Ja tärkein toki on se naisen vaisto. Toki toivon että ekaa kertaa se pettäs omalla kohdalla, muttei vielä oo kertaakaan valitettavasti pettänyt. :sad001

Voi Milalai, toivotaan kuitenkin vielä kovasti parasta! Tsemppiä :Heartred
 
Dpo 17, mutta vaisto ja oma olo kertoo paljon, kun keskenmenon kokenut jo kolmesti. Tää on just samaa oloa, kuin ennen vuodon alkua, siis supistusmaiset kivut selässä ja reisissä. Menkkakivut mahalla ois ok, mutta kun, ne on alaselästä reisiin, nii sielä mulla tuntuu avaavat supistuskivut. Ja ku viiva jotenkin laahaa, ei se hiipunut oo.

Ja tärkein toki on se naisen vaisto. Toki toivon että ekaa kertaa se pettäs omalla kohdalla, muttei vielä oo kertaakaan valitettavasti pettänyt. :sad001
Toivottavasti olisi vain harmitonta ja kivut asiaankuuluvia.. itse tässä onnistuneessa (tähän asti ainakin) pelkäsin ehkä eniten ja olin epävarmin ja muut olleet joko tm/kemiallinen ja myös 2 todettua km..

Mulla myös tää raskaus näkyi tosi heikosti testeissä mut viiva ku viiva. Verestä kuitenkin normaalisti.. pidän raajat ristissä sun puolesta :Heartred
 
Dpo 17, mutta vaisto ja oma olo kertoo paljon, kun keskenmenon kokenut jo kolmesti. Tää on just samaa oloa, kuin ennen vuodon alkua, siis supistusmaiset kivut selässä ja reisissä. Menkkakivut mahalla ois ok, mutta kun, ne on alaselästä reisiin, nii sielä mulla tuntuu avaavat supistuskivut. Ja ku viiva jotenkin laahaa, ei se hiipunut oo.

Ja tärkein toki on se naisen vaisto. Toki toivon että ekaa kertaa se pettäs omalla kohdalla, muttei vielä oo kertaakaan valitettavasti pettänyt. :sad001

Tsemppiä sulle. En tiedä miten itse suhtautuisin, kun en ole päässyt kemiallista pidemmälle. Viivasi näyttää minun silmään hyvältä :dummy:Mutta luulen, että varhausultraan asti jännittäisin ja ehkä vähän pelkäisin.
 
Takaisin
Top