Raskaaksi 2020

Onneksi on noi reagointi nappulat niin pystyy ees vähän ”kommentoimaan” ilman konkreettista kirjotusta, taas kiire ilta takana mikä toisaalta hyvä niin ei ehdi ihan kokoajan miettiä vain tätä. :grin Mun tekis ihan hirveesti mieli testailla huomenna vaikka tiedän ettei siinö ole mitään järkeä:mad: meillä siis talleteltiin sunnuntaina, ja keskiviikkona. Tikutin joka päivä mutta onestepin viiva ei ollut kummoinen minään päivänä. Keskiviikkona tein onneksi myös clearbluen testin mistä sainkin hymynaaman. Se miksi tätä mietin, niin se että jos olis tärpännyt niin voishan olla jo sunnuntain talletteluista:rolleyes: äh, en tiedä mitä tällä haen takaa. Anyway, huomenna dpo 7 vasta. MIKÄLI haamun testiin sais, menis perjantai illan suunnitelmat uusiksi ja siihen pitäis pystyä varautumaan :eek::grin on tää kans aikamoista! en edes tiedä onko mulla herkimpiä mahdollisia testejä, oliskohan siinä ollu lukema 10, ja ”näyttää jopa viisi päivää ennen kuukautisia” tms...

Mulla on ollu tosi etova olokin enkä tiedä voiko se tähän edes liittyä vai liekö sit vaan jotain hormoniperäistå. Välillä oon 100% varma että tärpännyt on ja sit taas ihan sellanen että ei kumminkaan ole. Voi piinapäivät!

Mullakin oli tuota tärinäkipua! Ja sukkapuikko tuikkaisua

Testasin ovis ja r testillä äskön kun en millää malttanu oottaa :D Ovis oli tummunaan päin ja r testissä joko viivanpaikka tai hyvin hailakka haamu :hilarious::banghead: on vielä pari r testiä joilla testailen nyt 2 päivän välein

Dpo 17, mutta vaisto ja oma olo kertoo paljon, kun keskenmenon kokenut jo kolmesti. Tää on just samaa oloa, kuin ennen vuodon alkua, siis supistusmaiset kivut selässä ja reisissä. Menkkakivut mahalla ois ok, mutta kun, ne on alaselästä reisiin, nii sielä mulla tuntuu avaavat supistuskivut. Ja ku viiva jotenkin laahaa, ei se hiipunut oo.

Ja tärkein toki on se naisen vaisto. Toki toivon että ekaa kertaa se pettäs omalla kohdalla, muttei vielä oo kertaakaan valitettavasti pettänyt. :sad001
Voi ei. :( Tsemppiä! Halaus, tuli mitä tuli.

Dpo 17, mutta vaisto ja oma olo kertoo paljon, kun keskenmenon kokenut jo kolmesti. Tää on just samaa oloa, kuin ennen vuodon alkua, siis supistusmaiset kivut selässä ja reisissä. Menkkakivut mahalla ois ok, mutta kun, ne on alaselästä reisiin, nii sielä mulla tuntuu avaavat supistuskivut. Ja ku viiva jotenkin laahaa, ei se hiipunut oo.

Ja tärkein toki on se naisen vaisto. Toki toivon että ekaa kertaa se pettäs omalla kohdalla, muttei vielä oo kertaakaan valitettavasti pettänyt. :sad001

Tsemppiä! Toivon niin, että olisi pikkuinen kyydissä❤️

Onks teillä minkälainen valkovuoto yleensä ovis-menkat välillä? Mulla joku dpo 7 ja ihan sellasta rasvatonta maitoa hulahtelee:eek:

Mietin tässä just samaa. Dpo5, valkkaria tulee. Mun mielestä ei ole ollut edellisissä kierroissa näillä päivillä...

Täällä yökyöpeli ei saa unta. Kävin vessassa ja tein toisen puikon. Miltäs näyttää kuva täällä? Livenä toinen viiva punertaa. Tämä ei kuitenkaan ole minulle vielä plussa, kun olen saanut tälläisiä tuloksia aikaisemminkin kemiallisissa ja kun menkat ei ole vielä myöhässä.(taas on kemiallinen mahdollista)
Joten.. Mutta hieman kieltämättä "panikoin" ja tarvitsen tiedon plussasta viimeistään la aamuna. Minulla on omat polttarit viikonloppuna ja muutama lasi viiniä oli tarkoitus ottaa:wacky::wacky::wacky:
Ja en tietenkään halua siellä paljastaa mahdollista raskautta.
Pinnallisia on nämä huolet.

Liitteet

• IMG_20201118_031602.jpg
    IMG_20201118_031602.jpg
    10.4 KB · Katsottu: 214
Mun kädet tärisee!

Liitteet

• DA4D5DB8-11F2-4138-86A4-F64A585096C2.jpeg
    DA4D5DB8-11F2-4138-86A4-F64A585096C2.jpeg
    18.7 KB · Katsottu: 250
Heeei, toiset viivailijat edelläni! Vahvistumista!

Oon aamun viivaan tyytyväinen, toisin kuin eilis iltapäivään.

Liitteet

• IMG_20201118_053705.jpg
    IMG_20201118_053705.jpg
    18.1 KB · Katsottu: 164
Täällä yökyöpeli ei saa unta. Kävin vessassa ja tein toisen puikon. Miltäs näyttää kuva täällä? Livenä toinen viiva punertaa. Tämä ei kuitenkaan ole minulle vielä plussa, kun olen saanut tälläisiä tuloksia aikaisemminkin kemiallisissa ja kun menkat ei ole vielä myöhässä.(taas on kemiallinen mahdollista)
Joten.. Mutta hieman kieltämättä "panikoin" ja tarvitsen tiedon plussasta viimeistään la aamuna. Minulla on omat polttarit viikonloppuna ja muutama lasi viiniä oli tarkoitus ottaa:wacky::wacky::wacky:
Ja en tietenkään halua siellä paljastaa mahdollista raskautta.
Pinnallisia on nämä huolet.
Mun kädet tärisee!

Ihanaa! Nyt vahvistumisia ja tarrasukkia! :3some:Heartred

Eipä taida tästä raskaudesta tulla pysyvää. Edelleen digi näyttää 1-2, vaikka viikkoja jo 4+5. :sad001

Mun kädet tärisee!
Wau! Ootatkohan nelosia tai jotain kun noin selkeä viiva noin aikaisin :hilarious: :joyful: onnea ja tarrasukkia!

Letrot on laittanu mun pään ja kropan ihan sekasin. Ahdistaa ja itkettää koko ajan, pahaolo, ruokahalu hukassa, vaikka tulee nälkä mitään ei tee mieli ja kaikki etoo, vatsa sekasin ja vessassa saa juosta. Niin ja itse menkat oli tosi lyhyet, vaan kolme päivää mut edelleen tulee ruskeeta vuotoo pyyhkiessä :shifty:

Jännä juttu muuten, tuohon kiinnittymisajankohtaan liittyen. Keskustelin eilen lapsettomuusklinikalla siitä mikä on optimaalinen ajankohta pistää alkion kiinnittymistä tukeva piikki (toiset lääkärit määrää 5 dpo ja toiset 6 dpo). Lääkäri meinasi, että kyllä jos 5-6-päiväinen blasto siirretään, niin se yleensä alkaa kiinnittyä jo samana tai viimeistään seuraavana päivänä, jos on kiinnittyäkseen. En olisi itse ajatellut, että noinkin aikaisin. Eli jos hcg lähtee kovaan nousuun (ei sitä toki ihan heti ala erittyä), niin aikainen plussa on noilla herkillä testeillä kyllä ihan mahdollinen.

Vahvistumista viivoille! :happy:

Mä oon tehnyt ton "virheen" kerran ja ei ollut hyvä juttu mulle. :facepalm:Tein sit joka kerta vessassa jonkin tikun:woot:
Sit tajusin, ettei tää oo mulle sopiva juttu.
Jätin kokonaan ovulaation testailun, kun tunnistin sen niin hyvin ilmankin. Sitten olen ostellut raskaustestejä loppu kierrosta jos oloja.
Niiiin ja tänään tein ekaa kertaa Apteq merkkisen testin. Piti siis ostaa jokin herkkä testi, mutta olikin ihan normi puikko. Tulos ehkä haamu?? Dpo ehkä 10
Jään odottamaan huomista, et testaan sit uudestaan.

Mulla on taustalla pitkiä yritys aikoja, niin uskalsin tilata isomman satsin sentakia. Toisaalta voihan mulle käydä niinkin, että raskaudun ja plussaan ton satsin ekalla tikulla. Ikinä kun ei voi tietää. Eipähän tuu ainakaan kovin äkkiä tilannetta ettei olis testejä kaapissa, kun testihimo iskee. :joyful: Tykkäisin ehkä mielummin käyttääkkin noita marketin pc testejä, mutta niissä on vain kaksi testiä per laatikko ja ei kehtaa kassalle kävellä kymmenen paketin kanssa. :grin Oon oppinut käsitteleen tätä vähän tälleen huumorin kautta. Ainakin näin alkuun, kun tiedän kokemuksesta että se huumori saattaa loppua, kun yritystä rupee oleen useempi kuukausi tai vuosi takana. :sorry:

Toivottavasti sun haamu vahvistuu vahvaksi ja pysyväksi plussaksi! :Heartred:binkybaby

Takaisin