Raskaaksi 2020

Dpo 11,vahvistuu:Heartred(yllä eilinen alla tän päivänen)

Joku mietti apteq herkkyyttä, 10mlu on

Liitteet

• IMG_20201118_063122.jpg
    IMG_20201118_063122.jpg
    29.5 KB · Katsottu: 160
Ihanaa, onnea kovasti plussista!
Nyt toivotaan et pienet pysyy matkassa! :Heartred

Täällä alkaa pian jännittelyt ku toinen viikko lopuillaan eli, nyt on enää kropan vuoro tehdä loppu työ. Me ollaan tehty voitavamme :hello2

Saa ajatuksia muualle pariks päivöks ku läjden tänää iltavuoroon ja heti huomenn aaamuun. :) Ja sen jälkeen jatkosta en tiiä mut toivon kiireistä loppu kuuta :D

Aamu valkeni ja mieli on parempi, yöllä heräsin ja kun kävin vessassa ja iski pahoinvointi kohtaus, en kuitenkaan oksentanut. Ja nyt tein aamun ekasta lähes tasavahvat. Jännä ku yleensä aamun eka ollu huonoin, tässä raskaudessa taas paras. Ehkä kaikki raskaudet on nii erilaisia, ei pitäs vertailla. Digit taidan jättää kauppaan, ei niistä tuu ku huolta :grin
Alaselkäkipu edelleen on ja vasemmalla keltarauhanen tuikkii, mulla on täs nyt ollu molemmin puolin keltarauhas tuikintaa, mikä tietty herättää sit aina muka huolen jostain kohdunulkoisestakin, (aina google laulaa:hilarious:) mutta tuskin sitä ku Eikö siinäkin kivut tuu vasta jostain rv 6-7 eteenpäin.

Ei täs oikein voi muuta kun ootella ja katsoa mihin päin edistyy. Parempi fiilis kuitenkin jo. Vaikkei vielä luottoa oo jatkuvuuteen ja sit jos menee kesken nii uutta yritystä perään. Ei siinä muu auta :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20201118_085457.jpg
    IMG_20201118_085457.jpg
    23 KB · Katsottu: 132
Muokattu viimeksi:
Huomenta pitkästä aikaa! En ole foorumilla ollut kohta kahteen kuukauteen :oops: En ehtinyt selata nyt kaikki viestejä, enkä siis tiedä ketä vanhoja tuttuja nimiä täällä enää on :happy: Toivottavasti monet ovat siirtyneet jo plussanneisiin!

Mutta kyselisin kokemuksia Clearbluen haamuista. Tein aamulla testin ja omiin silmiin siinä haamu on, mutta tuleeko näihin testeihin helposti vääriä haamuja?

Kuva nyt vähän näköjään heikkenee tänne ladattaessa.

Liitteet

• IMG_20201118_092118.jpg
    IMG_20201118_092118.jpg
    60.6 KB · Katsottu: 211
Mulla on taustalla pitkiä yritys aikoja, niin uskalsin tilata isomman satsin sentakia. Toisaalta voihan mulle käydä niinkin, että raskaudun ja plussaan ton satsin ekalla tikulla. Ikinä kun ei voi tietää. Eipähän tuu ainakaan kovin äkkiä tilannetta ettei olis testejä kaapissa, kun testihimo iskee. :joyful: Tykkäisin ehkä mielummin käyttääkkin noita marketin pc testejä, mutta niissä on vain kaksi testiä per laatikko ja ei kehtaa kassalle kävellä kymmenen paketin kanssa. :grin Oon oppinut käsitteleen tätä vähän tälleen huumorin kautta. Ainakin näin alkuun, kun tiedän kokemuksesta että se huumori saattaa loppua, kun yritystä rupee oleen useempi kuukausi tai vuosi takana. :sorry:

Toivottavasti sun haamu vahvistuu vahvaksi ja pysyväksi plussaksi! :Heartred:binkybaby
Mä kävin ekojen haaleiden plussien jälkeen hamstraamas huikeet kolme pakettia pc:n testejä ja hävetti vähän sillo jo.:facepalm: Oliskohan kassal ollu mielenkiintonen ilme ku olis 10 paketinkaa menny:hilarious:

Ei voi kuin ihastella tuota mahtavaa plussa-aaltoa ❤️

Täällä dpo jotain 13 luokkaa, joten erittäin positiivista että edes noinkin pitkä. Jostain syystä jalat kramppaa sekä muutoin pännii ja yöllä tuikki mahaa, joten eiköhän tämäkin aalto jää väliin. Eikä edes yllätä, joten suklaavarastokin täydennetty.

Ei voi kuin ihastella tuota mahtavaa plussa-aaltoa ❤️

Täällä dpo jotain 13 luokkaa, joten erittäin positiivista että edes noinkin pitkä. Jostain syystä jalat kramppaa sekä muutoin pännii ja yöllä tuikki mahaa, joten eiköhän tämäkin aalto jää väliin. Eikä edes yllätä, joten suklaavarastokin täydennetty.

Täällä vähän sama ikävä tunne siittä et ei ole täälläkään tärpännyt. Vähän jo mietin että jättäiskö kokonaan testaamatta, ettei ala liikaa se nega masentaa.

Tänääb dpo7 ja kp 20/28 ja tein tollasen rfsu herkän puikon. Ihan liian aikaista on joo mutta viime kierrossa tää testi näytti kyllä ihan blancoa negaa. Tämmönen oli aamupissasta. Näkyykö siinä joku haamujen esiäiti? Älkää välittäkö mun sexy lököpöksyistä ja testin jouduin ottaa pois kuoresta kun heijasti niin pahasti...tippui se lattiallekkin pari kertaa:shifty:

Jaa just...nää rfsu puikot kuulemma on herkkiä antaan turhia viivoja. Et nyt nää jää kauppaan ja pregcheck liuskat tilalle vaikkei herkkiä olekkaan!

Liitteet

• 20201118_121252.jpg
    20201118_121252.jpg
    18.7 KB · Katsottu: 199
Muokattu viimeksi:
Tänään dpo13, ovistestillä kirkkaanpunaset viivat, raskaustestillä (herkkyys 10) haamun esiäidin kissan kummin kaima. :think005

Moikka kaikki kuumeilijat täällä yksinään kuumeileva 37,6v.,
Nyt näyttäisi olevan tärppi. Tahtoisi kovasti ystäviä tai samassa tilanteessa olevien kanssa keskustelua.
Eniten on tämä että uusi asia, eli raskaus yksin. En kerro enempää, koska yksityisiä asioita. Mulla on jo yksi täysi-ikäinen ja yksi yläasteikäinen lapsi.
Testasin siis monta testiä liuskoilla, jotka tietty negaa. Kiertopv vasta nyt 25/28.
Keskenmenoja on takana 5kpl. Eka 17vuotiaana. Viimeisin tänä kesänä.
Nuo liuskat siis ei ole yhtä herkät mitä väite on.
Eka plussa pärähti ruutuun siis eilen illalla klo 20.00. Olin aivan pyörtymäisilläni koska niin paljon olen tätä odottanut... Vaikka yksin olen päättänyt lapsen saada.
Plus testi siis RFSU Herkkä. Tässä kuva plussastani..
tämä kuva paras.jpg

Muokattu viimeksi:
Ihania vahvistuneita plussia täällä tosi monella! :smiley-angelic003

Eilen siis ei todella tapahtunut mitään. Sain 5 annosta cytoteciä ja yhden mifugynen. Eilen myös ultrattiin mutta sama näkymä edelleen. Ilmeisesti on todella lähtenyt alkuun kaksosraskautena. Toisen kehitys on jäänyt noin 5 viikon tasolle (eli varmaan silloin kun vuotelut alkoi), toinen jaksoi vähän pidemmälle mutta tuli pois silloin aiemmin. Tämä toinen pitäisi nyt saada pois..

Tänään on ollut välipäivä kun minun oli pakko tulla kotiin. Lapset oli isänsä kanssa eilen mutta tänään ei pystynyt. Huomenna aamusta jatkuu, ja jos iltapäivään mennessä ei tapahdu mitään, tehdään imukaavinta.

Dpo 11,vahvistuu:Heartred(yllä eilinen alla tän päivänen)

Joku mietti apteq herkkyyttä, 10mlu on
Moikka!
Tuo Apteq testi taitaa olla melko selkeä. Itsekin ostin viime kierrossa, vaikkakin nega oli silti huomasin että taitaa olla varma testi sekä plussa on edullinen hinta ja herkkyys on siis (?) 10mIu. Tekisi mieli hakea apteekista noita heti. Mutta päätin etten testaa ennen perjantaita toiseen kertaan plussan jälkeen... Viiva vahvistunee parin pv välein.

Oliskohan kassal ollu mielenkiintonen ilme ku olis 10 paketinkaa menny:hilarious:

Mä niin nauran tääl tälle mielikuvalle :hilarious:
Muutenki kun käyn kaupas ja just kehtaa samalla sen pari pakettia kerralla ostaa, niin nekin yritän piilottaa aina muiden ostosten sekaan, ettei muut asiakkaat nää. :joyful:

Ylempi rfsun rtesti ja alempi one-stepin ovistesti. Tohon ovistestiin viivat tuli aikalailla heti kirkkaina näkyviin ja raskaustestiin vasta viiden minuutin kohdalla.

View attachment 96058
View attachment 96059

Rfsut on kyl näyttäny harmaita haamuja aiheetta joillekkin, mutta ihan kun tässä sun testissä olis kuitenkin punasta väriäkin mukana. :think005

Muoks. Ja näkyy siis ihan kuvaa avaamattakin tuo haamu.

Muokattu viimeksi:
Mä kävin ekojen haaleiden plussien jälkeen hamstraamas huikeet kolme pakettia pc:n testejä ja hävetti vähän sillo jo.:facepalm: Oliskohan kassal ollu mielenkiintonen ilme ku olis 10 paketinkaa menny:hilarious:

Meillä on lähikaupassa onneksi myös itsepalvelukassa. Siinä ei tarvitse yhtä paljon hävetä tällaisia ostoksia. :dead:

Takaisin