Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä kävin ekojen haaleiden plussien jälkeen hamstraamas huikeet kolme pakettia pc:n testejä ja hävetti vähän sillo jo. Oliskohan kassal ollu mielenkiintonen ilme ku olis 10 paketinkaa mennyMulla on taustalla pitkiä yritys aikoja, niin uskalsin tilata isomman satsin sentakia. Toisaalta voihan mulle käydä niinkin, että raskaudun ja plussaan ton satsin ekalla tikulla. Ikinä kun ei voi tietää. Eipähän tuu ainakaan kovin äkkiä tilannetta ettei olis testejä kaapissa, kun testihimo iskee. Tykkäisin ehkä mielummin käyttääkkin noita marketin pc testejä, mutta niissä on vain kaksi testiä per laatikko ja ei kehtaa kassalle kävellä kymmenen paketin kanssa. Oon oppinut käsitteleen tätä vähän tälleen huumorin kautta. Ainakin näin alkuun, kun tiedän kokemuksesta että se huumori saattaa loppua, kun yritystä rupee oleen useempi kuukausi tai vuosi takana.
Toivottavasti sun haamu vahvistuu vahvaksi ja pysyväksi plussaksi!
Ei voi kuin ihastella tuota mahtavaa plussa-aaltoa
Täällä dpo jotain 13 luokkaa, joten erittäin positiivista että edes noinkin pitkä. Jostain syystä jalat kramppaa sekä muutoin pännii ja yöllä tuikki mahaa, joten eiköhän tämäkin aalto jää väliin. Eikä edes yllätä, joten suklaavarastokin täydennetty.
Tänään dpo13, ovistestillä kirkkaanpunaset viivat, raskaustestillä (herkkyys 10) haamun esiäidin kissan kummin kaima.
Moikka!Dpo 11,vahvistuu(yllä eilinen alla tän päivänen)
Joku mietti apteq herkkyyttä, 10mlu on
Oliskohan kassal ollu mielenkiintonen ilme ku olis 10 paketinkaa menny
Ylempi rfsun rtesti ja alempi one-stepin ovistesti. Tohon ovistestiin viivat tuli aikalailla heti kirkkaina näkyviin ja raskaustestiin vasta viiden minuutin kohdalla.
View attachment 96058
View attachment 96059
Mä kävin ekojen haaleiden plussien jälkeen hamstraamas huikeet kolme pakettia pc:n testejä ja hävetti vähän sillo jo. Oliskohan kassal ollu mielenkiintonen ilme ku olis 10 paketinkaa menny
Ylempi rfsun rtesti ja alempi one-stepin ovistesti. Tohon ovistestiin viivat tuli aikalailla heti kirkkaina näkyviin ja raskaustestiin vasta viiden minuutin kohdalla.
View attachment 96058
View attachment 96059