Raskaaksi 2020

No on hyvä viiva, ihanaa! :happy: Pakko muuten sanoa, jos jollain huoli, että itse en saanut rv 5+3 digiin 3+. Tällöin oli siis jo dpo 24 eikä tullut 3+ aamun ekasta eikä tokasta. Ja raskaus kuitenkin jatkunut tänne asti normaalisti :happy: Rv 6 liuskatkin lähti haalenemaan. Veressä hcg:tä rv 10 kuitenkin keskivertoa enemmän. En testannut digillä enää tuon 5+3 jälkeen ja digitaaliset ovistestitkin laitoin kiertoon. Nekään eivät mulla toimineet oikein. Herkkä puikko näytti ovista ennen niitä, ei tullut ikinä vilkkuvaa naamaa ja pysyväkin kikkailemalla.

Kiitos kun kerroit oman kokemuksen. Mulla loppui testailu tähän, kun näyttää vahvistuvan ihan hyvin. Olin jo rupeamassa itkemään aamusta, kunnes tein ton toisen testin. :happy:

Kiitos kun kerroit oman kokemuksen. Mulla loppui testailu tähän, kun näyttää vahvistuvan ihan hyvin. Olin jo rupeamassa itkemään aamusta, kunnes tein ton toisen testin. :happy:

Mulla oli alussa niin, et eka tein selkeän posin ja luulin jo kemialliseksi kun seuraavana aamuna niin hailu et hyvä että näki mitään, mut illalla viivat jo selkeesti vahvemmat ja mäkin digin sain suht koht myöhään vilkuttelemaan 3+ et kyllä nää on vaan niin yksilöllisiä juttuja :) Silti täällä ollaan pian rv 13 :angelic:

Täällä jo kp21 eikä ovulaatiosta merkkiäkään vielä. Pitkät kierrot on niin tylsiä :shifty:

IMG_20201117_082812.jpg

Laitoin vielä kuvaa tästä viivan vahvistumisesta. Niitä on musta kiva katella. Nyt hengähdän hetkeksi ja pyydään anteeksi tätä neuroottisuutta. :):Heartred

Kiva juttu, että päästään varmaan jännittelemään samoihin aikoihin, @Lillati ja @Reggie ! :)

Täällä menkat vielä päällä, sais loppua jo...

Kiva juttu, että päästään varmaan jännittelemään samoihin aikoihin, @Lillati ja @Reggie ! :)

Täällä menkat vielä päällä, sais loppua jo...
Täällä kans menkkojen loppumista odotellaan. Nyt menossa kp 3 eli huomenna pitäisi loppua.... Mikä kp sulla menossa? Edit. lukaisinkin edelliseltä sivulta kun olit siellä maininnut jo :D

Voi kun oliskin mukana tuossa plussa-aallossa :rolleyes:

on: täällä ollut aika epätoivoisia päiviä, menkat kesti taas 7 päivää ja vihaan sitä. Ikinä elämässä ollu tällasta, 2-3 päivää aina ennen. Rautaa aloitin tankkaamaan nyt kans kun tuntuu että oon vuotanu viimeiset reilu 2 kk melkein koko ajan ja arvot ollu aika huonot aiemminkin :shifty: Viimesen viikon tuntunu että kaikki menee päin persausta muutenkin mutta ehkä se tästä. Nyt kp9 ja cb:n tuplalla aloitin taas tikuttelut. Olispa ovis aiemmin ku viimeks (kp18) kun sillon alkoi menkat jo dpo6 :meh: viikon päästä pääsen lääkärille tsekattavaksi kun huolestuttaa tää jatkuva vuoto ja sen määrä.

Kiitos :Heartred

Tässä ku päivän mietiskellyt asiaa, nii ohan tuo viiva kahdessa päivässä vahvistunut normaalia tahtia.
(jos hcg tuplaantuu 48tunnissa) ku lauantaina oli aika haalea vielä, mut tänää yli tuplasti vahvempi, vaikkei ihan tasavahvat. Ehkä tää on vaan kiinnittynyt päivän - kaks myöhemmin. Ja ku epäilin tässä kierrossa tuplaovista.
Keltarauhastuikinnat tuntuu molemmin puolin edelleen.
Toki kaikki kohdunulkoiset ym on tänää taas neljättä kertaa elämässä googletettu :hilarious:
Mulla myös kehittyy tosi hitaasti viivat tai siltä ainakin tuntuu... soitin neuvolaan ja sain ohjeen pitää muutaman päivän taukoa tikuttelusta ja viivoista hermoilusta. Kuulemma seuraavan kerran lupa testailla perjantaina! :smiley-ashamed008 Aikamoinen odottelu siihen, mutta toisaalta sitte nähdään miten homma etenee. :smiley-ashamed004

Mulle iski kauhia testihimo kun kaikki saa plussia :grin:grinvaikka vasta dpo 6-8 niin tekisi jo tosi paljon mieli. Miten maltatte mielenne? Ajattelin että perjantaina alkaisin testailemaan..? Mahtaakohan sekin olla liian ajoissa:oops:

Mulle iski kauhia testihimo kun kaikki saa plussia :grin:grinvaikka vasta dpo 6-8 niin tekisi jo tosi paljon mieli. Miten maltatte mielenne? Ajattelin että perjantaina alkaisin testailemaan..? Mahtaakohan sekin olla liian ajoissa:oops:
Mulla mies pitää tikkuja ”jemmassa” :hilarious::hilarious::hilarious: Aloitan yleensä dpo10 testailun ja tän plussan sain vasta dpo14.

Täällähän on ollut ihana plussa-aalto :love7 onnea vielä kaikille! Yritin viikonloppuna tykkäillä kaikkien viesteistä.

Täällä kans kp4 mennään! Mun ovis on yleensä ollu kp14 - 17, nyt eka letrokierto niin en tiedä muuttuuko päivä :)

Toivottavasti letroista on apua! Mullakin ne edessä jos plussaa ei ala kuulumaan...

Täällä kp 11 ja joka toisen päivän tallettelut käynnissä :happy7. Donafertyn aiheuttamat koko yön vaiheikkaat unet jatkuu. Toivottavasti kierto taas lyhenisi, jos vaikka ees alle 40päivää tälle kertaa. Optimistina toki toivon sitä plussaakin.

Koronavilkku laittoi omaehtoiseen karanteeniin mahdollisen altistumisen vuoksi, toivottavasti ei ilmaannu oireita. Pitää sitten testata jos oireita ilmaantuu. Yritän nyt nauttia tästä kun saa luvan kanssa olla kotona. :happy:

Sama täällä
Ite tosin en PYSTYNY olla testaamatta jo [apuva]

Nyt on maailman kirjat sekaisin. Yöllä heeäsin neljältä siihen että vasemmalle puolen alavatsaan tuikki/vihloi tosi lujaa!! Siis niin että en uskaltanut liikkua aina kun tuikkas ja vaan vasemmalle ja sit se loppu jossain vaiheessa ja aloin nukkuun. Voiskohan vaan olla keltarauhanen tai just jotain kiinnittymisvihlaisuja kun nyt dpo 6 :nailbiting:

Kääk...kohta pääsee testaamaan, paitsi ettei oo testejä. Aion mennä nyt marketin testeillä. Onhan siellä se rfsu herkkä puikko muy tietty kalliiksi tulee. Täytyy maltilla.

Nyt on maailman kirjat sekaisin. Yöllä heeäsin neljältä siihen että vasemmalle puolen alavatsaan tuikki/vihloi tosi lujaa!! Siis niin että en uskaltanut liikkua aina kun tuikkas ja vaan vasemmalle ja sit se loppu jossain vaiheessa ja aloin nukkuun. Voiskohan vaan olla keltarauhanen tai just jotain kiinnittymisvihlaisuja kun nyt dpo 6 :nailbiting:

Kääk...kohta pääsee testaamaan, paitsi ettei oo testejä. Aion mennä nyt marketin testeillä. Onhan siellä se rfsu herkkä puikko muy tietty kalliiksi tulee. Täytyy maltilla.

Oi että! Olisipa kiinnittymistä. Mulla ei mitään suuria vihlaisuja oo ollu. Äkkinäisistä liikahduksista vaan repimiskipua

Takaisin