Vielä ois 9 päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista. Vois kai sitä torstaina/perjantaina jonkun herkän tehdä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistä noita sais tilattua/ostettua?
Mistä noita sais tilattua/ostettua?
Mulle iski kauhia testihimo kun kaikki saa plussia vaikka vasta dpo 6-8 niin tekisi jo tosi paljon mieli. Miten maltatte mielenne? Ajattelin että perjantaina alkaisin testailemaan..? Mahtaakohan sekin olla liian ajoissa
Mä en ainakaan oo saanut noihin onestepin herkkiin turhia viivoja, toisaalta nyt vaikka digi näyttää plussaa, ei nuo edelleenkään näytä kovin vahvaa viivaa...:banghead:Medigoo herkästä raskaustestistä kokemuksia kellään? Ja oliko ne kotitestin One step erittäin herkät 10mlu ihan susia? Vai sofin? Niin paljon vaihtoehtoja, ettei tie mitä tilais
Mullakin oli tuota tärinäkipua! Ja sukkapuikko tuikkaisuaTäällkin dpo6 eikä millää malttais odottaa! Tänää ollu tärinäkipua! Nyt kun tää on eka normaali kierto yrityksen alkamisesta niin aika toiveikas olen, että mahdollisuus raskautua parani! Voi kumpa
Mä sain Sofin puikoilla viime kierrossa haamujaMedigoo herkästä raskaustestistä kokemuksia kellään? Ja oliko ne kotitestin One step erittäin herkät 10mlu ihan susia? Vai sofin? Niin paljon vaihtoehtoja, ettei tie mitä tilais
Medigoo herkästä raskaustestistä kokemuksia kellään? Ja oliko ne kotitestin One step erittäin herkät 10mlu ihan susia? Vai sofin? Niin paljon vaihtoehtoja, ettei tie mitä tilais
Tietääkö kukaan onkohan noi raskauskeijun erittäin herkät (10mlU), just noita One step merkkisiä testejä? Kun siellä sivulla ei lukenut.
Joo, ne on just niitä. Itse olen just sieltä tilannut.
Kohta viides annos cytoteciä ja MITÄÄN EI TAPAHDU.
Medigoon testiin en oo saanu ees viivanpaikkaa näkyviin eli luotettavia ovat! Ne sofin puikot on ainakin ihan kökköjä, antaa viivaa vaikkei raskaana olisi, sofin liuskat taas kerryttää väriä viivanpaikan viereen hämäävästi. Noi Pingviiniemon suosittelemat babyplanit on mun mielestä kans tosi hyviä ja luotettavia!Medigoo herkästä raskaustestistä kokemuksia kellään? Ja oliko ne kotitestin One step erittäin herkät 10mlu ihan susia? Vai sofin? Niin paljon vaihtoehtoja, ettei tie mitä tilais
Medigoo herkästä raskaustestistä kokemuksia kellään? Ja oliko ne kotitestin One step erittäin herkät 10mlu ihan susia? Vai sofin? Niin paljon vaihtoehtoja, ettei tie mitä tilais
Ajattelin tästä kierrosta testata ovulaation tikuilla.. Minkä merkkiset olisi parhaimmat? Minulla ei ole kokemusta itsellä oikeastaan ollenkaan ovulaation tikuttamisesta :)