Raskaaksi 2020

Mulle iski kauhia testihimo kun kaikki saa plussia :grin:grinvaikka vasta dpo 6-8 niin tekisi jo tosi paljon mieli. Miten maltatte mielenne? Ajattelin että perjantaina alkaisin testailemaan..? Mahtaakohan sekin olla liian ajoissa:oops:

Täällkin dpo6 eikä millää malttais odottaa! Tänää ollu tärinäkipua! Nyt kun tää on eka normaali kierto yrityksen alkamisesta niin aika toiveikas olen, että mahdollisuus raskautua parani! Voi kumpa❤️

Medigoo herkästä raskaustestistä kokemuksia kellään? Ja oliko ne kotitestin One step erittäin herkät 10mlu ihan susia? Vai sofin? Niin paljon vaihtoehtoja, ettei tie mitä tilais :grin

Medigoo herkästä raskaustestistä kokemuksia kellään? Ja oliko ne kotitestin One step erittäin herkät 10mlu ihan susia? Vai sofin? Niin paljon vaihtoehtoja, ettei tie mitä tilais :grin
Mä en ainakaan oo saanut noihin onestepin herkkiin turhia viivoja, toisaalta nyt vaikka digi näyttää plussaa, ei nuo edelleenkään näytä kovin vahvaa viivaa...:banghead:

Täällkin dpo6 eikä millää malttais odottaa! Tänää ollu tärinäkipua! Nyt kun tää on eka normaali kierto yrityksen alkamisesta niin aika toiveikas olen, että mahdollisuus raskautua parani! Voi kumpa❤️
Mullakin oli tuota tärinäkipua! Ja sukkapuikko tuikkaisua

Mulla on kans vähän sellaiset kokemukset OneStepin herkkien testien kanssa, että turhia viivoja en ole koskaan saanut, mutta toisaalta ne ei taida ihan niin herkkiä olla mitä lupaavat. Viimeksi kun mulla oli viiva hiipumassa kemiallisessa, niin OneStepissä en nähnyt enää oikeastaan mitään, vaikka Pregcheckin liuskassa vielä näkyi.

Tietääkö kukaan onkohan noi raskauskeijun erittäin herkät (10mlU), just noita One step merkkisiä testejä? Kun siellä sivulla ei lukenut. :think005

Ajattelin tästä kierrosta testata ovulaation tikuilla.. Minkä merkkiset olisi parhaimmat? Minulla ei ole kokemusta itsellä oikeastaan ollenkaan ovulaation tikuttamisesta :)

Medigoon testiin en oo saanu ees viivanpaikkaa näkyviin eli luotettavia ovat! Ne sofin puikot on ainakin ihan kökköjä, antaa viivaa vaikkei raskaana olisi, sofin liuskat taas kerryttää väriä viivanpaikan viereen hämäävästi. Noi Pingviiniemon suosittelemat babyplanit on mun mielestä kans tosi hyviä ja luotettavia!

Äääh, ei ois pitäny, mutta kun maltti ei riitä. Iltapäivästä tein testin, ku su aamuna oli positiivinen, ni viiva ei ollu yhtään tummempi. Pissakin tosin oli nii kirkasta... Oli siis tikussa edelleen nähtävissä viiva, mutta ääh. Missähän vaiheessa kemiallinen häipyis kuvioista :confused004. Mies on ainoa, joka tietää, jälkeen kaverillekaan en o sanonu.

One stepin puikko testit on samoja ku sofi ultimate puikkotesti. Ne antaa tosi hävytöntä väärää plussaa välillä:sad001

Ajattelin tästä kierrosta testata ovulaation tikuilla.. Minkä merkkiset olisi parhaimmat? Minulla ei ole kokemusta itsellä oikeastaan ollenkaan ovulaation tikuttamisesta :)

Mä oon edellisen yrityksen aikaan käyttäny pregcheck ovistestejä ja ne on mun mielestä ajanu asiansa hyvin. Parempia ja selkeempiä olis varmaan ne digitaaliset clearblue hymynaama testit, mutta niistä ei oo itsellä kokemusta.

Takaisin