Raskaaksi 2020

Oletko tehnyt vielä digiä? siitä voisi olla apua tuohon epävarmuuteen

Maanantaina tai alkuviikosta teen digin jos ei ala vuoto. Mut viime raskaudessa se ei muuta ku aiheuttanut mulla epävarmuutta ku näytti vaan raskaana 2-3 kahdesti, vaikka olis jo rv 6 luullut näyttävän 3+ ,mut sehä sit meniki kesken rv 11.

Ja nyt varmasti nyt näyttäs raskaana 1-2 muttei sekään tietty takaa, että se vahvistuu. Tai ei poista sitä epävarmuutta että vahvistuuko, mut sit maanantaina dpo 16 jos näyttää raskaana 2-3 nii olisin iloinen, koska sit se ainaki näyttäs oikeen hyvää :rolleyes:

Mut 3 keskenmenon ja useamman kemiallisen kokemuksella sitä epävarmuutta ei poista varmaan muu kuin np-ultra jos sekään, tai sit ehkä ku vauvan sais syliin asti? :grin

Onnea Aloy! Upee plussa. :Heartpink

Mulla on täällä jännät paikat. Tänään kp 29/27-28 eikä menkat oo vielä alkaneet. :nailbiting: Kuka keksi että pms-oireet ja alkuraskausoireet on niin samanlaisia? Mahaa juilii nyt kuudetta päivää vähän päivän mittaa. Väsymystä koko viikko, eilen jo vähän helpotti mutta tänään nukahdin päivällä sohvalle. Tissit ei ole samalla tavalla arat kun yleensä ennen menkkoja mutta kuumottaa ja sivuilta kipeät.

Jos ei aamuksi ole vuoto alkanut niin testaan. Huomenna dpo 16. Jännittää! :rolleyes:

Tää on niin totta! Itse en ole juuri erottanut raskausoireita PMS:stä. Ainoastaan itse kiinnittyminen tossa dpo5-7 aiheutti hieman erilaista "porautumisen" tai nipistyksen tunnetta, joka tuli aalloissa silloin tällöin. Toivottavasti menkat ei ala siellä ollenkaan, onnea siis testaukseen! :smiley-angelic001

Varovaisesti otan onnittelut vastaan, kiitos vaan kaikki ihanat! :love7

Tällä hetkellä varsinaisia oireita ei vielä kauheasti ole; selkeimmät oireet tähän mennessä on väsymys ja palelu, lisäksi pientä rintojen arkuutta (sekin vaihtelee vuorokauden ajan mukaan) ja epämääräisiä vatsanippailuja, jotka ajoittain tuntuu ihan menkka poltoilta. Oireettomuus yhditettynä noihin menkkaoloihin ei kauheasti auta tähän epävarmaan fiilikseen, joten yritän vaan odotella että päivät kuluis ja joka kerta vessassa käydessä tihrustan tarkkaan, että näkyykö vuotoa. Ei ne piinapäivät sit loppuneetkaan siihen plussaa, kuten kuvittelin :nailbiting:

Oih, viiva alkoi piirtymään jo ennen kuin osui kontrolliin. Aika selkeä plussa mielestäni. :love7Toivottavasti sellainen kuin dpo 16 kuuluu. Ja toivottavasti näkyy kuvassa.

Nukkumaan mennessä tuli ruosteen maku suuhun ja alkoi tulla vahva fiilis että ois tärpännyt. Aika huonosti tuli nukuttua kun jännitti ja tissit särki.

Plussatuulia kaikille, toivottavasti mahdollisimman monelle tämä on nyt se kierto! :Heartbigred

Liitteet

• FFA408A6-0554-4788-8150-6D0CA4BE6B98.jpeg
    FFA408A6-0554-4788-8150-6D0CA4BE6B98.jpeg
    19.8 KB · Katsottu: 167
  • EC39867C-76C8-46F7-B3E7-4F9515DE75F9.jpeg
    EC39867C-76C8-46F7-B3E7-4F9515DE75F9.jpeg
    20.9 KB · Katsottu: 166
  • FAF3B755-4948-4A12-A0D2-37578B7AE092.jpeg
    FAF3B755-4948-4A12-A0D2-37578B7AE092.jpeg
    16.2 KB · Katsottu: 159
Oih, viiva alkoi piirtymään jo ennen kuin osui kontrolliin. Aika selkeä plussa mielestäni. :love7Toivottavasti sellainen kuin dpo 16 kuuluu. Ja toivottavasti näkyy kuvassa.

Nukkumaan mennessä tuli ruosteen maku suuhun ja alkoi tulla vahva fiilis että ois tärpännyt. Aika huonosti tuli nukuttua kun jännitti ja tissit särki.

Plussatuulia kaikille, toivottavasti mahdollisimman monelle tämä on nyt se kierto! :Heartbigred

Mahtavaa ja onnea! :smiley-angelic003:Heartred

On kyllä selkeä! Onnea paljon ja tarrasukkia matkaan:love017:Heartred

Maanantaina tai alkuviikosta teen digin jos ei ala vuoto. Mut viime raskaudessa se ei muuta ku aiheuttanut mulla epävarmuutta ku näytti vaan raskaana 2-3 kahdesti, vaikka olis jo rv 6 luullut näyttävän 3+ ,mut sehä sit meniki kesken rv 11.

Ja nyt varmasti nyt näyttäs raskaana 1-2 muttei sekään tietty takaa, että se vahvistuu. Tai ei poista sitä epävarmuutta että vahvistuuko, mut sit maanantaina dpo 16 jos näyttää raskaana 2-3 nii olisin iloinen, koska sit se ainaki näyttäs oikeen hyvää :rolleyes:

Mut 3 keskenmenon ja useamman kemiallisen kokemuksella sitä epävarmuutta ei poista varmaan muu kuin np-ultra jos sekään, tai sit ehkä ku vauvan sais syliin asti? :grin

Olet aivan oikeassa. Itsekin luulen, että uskoisin kunnolla vasta kun kuulisin sydänäänet tai kävisin varhaisultrassa.
Niin monta vuotta olen vauvaa toivonut, että tuskin pelkkä testi mulle riittäisi. Olisin hyvin epäuskoinen koko raskauden alun

Hue

Hienoa. Tulin ihan tätä tänne katsomaan, joko olisi joku aamu testaillut!!
Joudun itse tekemään aikaista testausta ensi viikolla, koska viikonlopuksi on suunnitteilla sellaiset juhlat missä olisi tarkoitus ottaa hieman alkoa.
Otan ehkä 2krt vuodessa, joten olen aika erikoisessa tilanteessa nyt et just sattui näin.. :nailbiting:

Hue

Hienoa. Tulin ihan tätä tänne katsomaan, joko olisi joku aamu testaillut!!
Joudun itse tekemään aikaista testausta ensi viikolla, koska viikonlopuksi on suunnitteilla sellaiset juhlat missä olisi tarkoitus ottaa hieman alkoa.
Otan ehkä 2krt vuodessa, joten olen aika erikoisessa tilanteessa nyt et just sattui näin.. :nailbiting:

Täällä myös sama tilanne ensi viikolla. Perjantaina dpo 9 ja muutama lasi viiniä tiedossa, joten testailen.:wideyed:

paljon onnea scarletille! :love7

Aaaaapuaaaaa!!!! Tein aamun tokasta testin ja piirtyi haaleaakin haaleampi haamu. En saa kuvaa otettua, mutta illasta tai huomenna kokeilen jos saisin tänne kuvaaaa!!! :excited001

Voiko tää olla!

Kp 28 :nailbiting:. Olo ei oo yhtään raskaana, muut tikkuun lähti heti muodostumaan viiva. Näkyyköhän kuva / kuvassa (eka tänne foorumille)

Liitteet

• IMG_20201115_085249.jpg
    IMG_20201115_085249.jpg
    23.9 KB · Katsottu: 184

Ymmärrän, noi digit on munkin mielestä vähän kakspiippunen juttu. Tavallaan ne on selkeitä, mutta kuitenkaan se ei ole niin tarkka tai luotettava noiden viikkojen osalta. Olen esim. lukenut, että raskaana 2-3 saattaa vaatia n. 400 iu hcg-tason, vaikka testiin onkin asetettu alemmat raja-arvot. 5. raskausviikon alkupuolella kuitenkin joku 100 iu voi myös olla ihan ok taso. Ja sama juttu 3+ kanssa, että testi ei aina näytä sille asetetun raja-arvon kohdalla tuota lukemaa, vaan saattaa vaatia vielä korkeamman hcg-tason. Tämän lisäksi hcg kehittyy kuitenkin tosi yksilöllisesti ja alhaisempikin taso voi olla ns. normaali.

Tuli ehkä vähän sekava sepustus, mutta pointti oli, että noi digit voi tosiaan joskus aiheuttaa ihan turhaakin huolta.

Voi kun sulla nyt se plussa tällä kertaa vahvistuisi!

Takaisin