Koittakaa tihrustaa. Kuva kärsii puhelimella lisätessä. yritin mustavalkosella jos auttais. View attachment 95880 View attachment 95881
Mä nään!!! Heti näin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koittakaa tihrustaa. Kuva kärsii puhelimella lisätessä. yritin mustavalkosella jos auttais. View attachment 95880 View attachment 95881
Mä nään!!! Heti näin
Mikä testi tuo on Pingviiniemo? Muokkailin tota itse, näyttääkö se vaan siltä tos kuvassa vai onko se viiva katkennut keskeltä?
Ei ole katkennut keskeltä. :) Foorumille lisätessä vaan viivat yleensä blurraantuu.
Baby planin herkkä on testi ja ainoa mihin en ole saanut mitään koskaan. Illasta testaan uudestaan ja yritän saada vahvempaa viivaa.
Oih, viiva alkoi piirtymään jo ennen kuin osui kontrolliin. Aika selkeä plussa mielestäni. Toivottavasti sellainen kuin dpo 16 kuuluu. Ja toivottavasti näkyy kuvassa.
Nukkumaan mennessä tuli ruosteen maku suuhun ja alkoi tulla vahva fiilis että ois tärpännyt. Aika huonosti tuli nukuttua kun jännitti ja tissit särki.
Plussatuulia kaikille, toivottavasti mahdollisimman monelle tämä on nyt se kierto!
Tässä minun tämän aamun testit
Mun laskettu aika ois 1.8.2021, jos tää menis hyvin.
Miten sulla on eri kuin mulla jos molemmilla Dpo8? Mulle kaikki nettilaskurit antaa 31.7.
Täällä yk 10 menossa!