Nyt paljon vauvaliimaa kaikille plussanneille!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 95892
Mä en kestä! Puikkokin antaa hailua! Olen katellut näitä 6 tuntia testiajan jälkeenkin ja ihan negoja olleet aina. Tää on ollut pöydällä jo tunnin, mutta viiva oli alussa jo, nyt se on vaan tummentunut.
Pingviiniemo: siinä se kyllä viiva möllöttää
Mikä kp sulla on?
Kp26 ja Dpo 8 tosiaan vasta.
Oon varovaisen optimistinen, kun näin aikaisin kiinnittyi, mutta toisaalta pelottaa ihan sikana, että menkat alkaa, kun ollaan näin alussa.
Onnea! Ihanaa, että noin selvästi haamuilee Täällä pelko omasta tilanteesta on myös vahvasti läsnä. Tuntuu, että erikoisen hitaasti nousee hcg ja olisin jo eiliseen degitestiin toivonut ”2-3 viikkoa”, mutta edelleen antaa ”1-2”Kp26 ja Dpo 8 tosiaan vasta.
Oon varovaisen optimistinen, kun näin aikaisin kiinnittyi, mutta toisaalta pelottaa ihan sikana, että menkat alkaa, kun ollaan näin alussa.
Onnea! Ihanaa, että noin selvästi haamuilee Täällä pelko omasta tilanteesta on myös vahvasti läsnä. Tuntuu, että erikoisen hitaasti nousee hcg ja olisin jo eiliseen degitestiin toivonut ”2-3 viikkoa”, mutta edelleen antaa ”1-2”
Kiitos lohdullisesta viestistä Mulla on nyt dpo 16 ja kp32.Mikä dpo tai mitkä viikot sulla nyt on? Ei kannata liikaa huolestua digin takia. Ymmärrän kyllä hyvin sun tunteita, kun itse olen kokenut kemiallisia, mutta ne viikkonäytölliset digit on kuitenkin lähinnä suuntaa antavia.
Tarrasukkia pikkuiselle! :)
Ovulaatiopäivä on 0 ja sitä seuraava 1 jne.:)Miten noi dpo:t lasketaan?
Kiitos lohdullisesta viestistä Mulla on nyt dpo 16 ja kp32.
Mulla esikoinen on toinen kaksosista, joista toinen ei koskaan kehittynyt ja tuolloin arvot kohosivat ihan eri tavalla ja siksi ehkä tämä ”panikointi”. Täytyy vaan uskoa hyvään ja rauhoittuaOk! Esikoisesta sain muistaakseni vielä 5. raskausviikon alussa (dpo 15 tai 16) tuolla testillä 1-2 viikkoa, vaikka kaikki oli hyvin ja hcg ihan normaalisti kohonnut.
Tarrasukkia pikkuiselle