Raskaaksi 2020

Hirveen hitaan oloisesti vahvistuu.. Tosin joo, oli aika laimee pissa verrattuna eiliseen, mut jos tänää olis dpo 14 nii ohan tuo aika haalee vaikka oli laimee pissa. Toki, jos kiinnittyminen olis ollu myöhemmin ku muissa plussissa tms. Ei voi tietää. No maanantaina testaan uudelleen, jos ei menkat ala.
Toivottavasti nyt vaan jaksais vahvistua :rolleyes:

Ymmärrän tunteesi. Minulla on muutaman kerran ollut se että testit eivät vahvistuneet ja lopulta tuloksetkin hiipui negaksi. Ne ovat olleet varmasti niitä kiinnitys yrityksiä.

Mikähän siinä on kun tänne foorumille tulee kuikuilemaan niin heti alkaa tuntumaan siltä, että ehkä se on mun vuoro nyt:joyful::joyful::joyful::joyful:.
Mulla on ehkä dpo 5-7 tarkkaa päivää en tiedä kun suurinpiirtein.
Ja tosiaan ainoastaan rinnoissa vähän tuntuu, mutta juuri tätä oiretta epäilen et tää foorumi saa ne sykkimään:facepalm::facepalm:

Mikähän siinä on kun tänne foorumille tulee kuikuilemaan niin heti alkaa tuntumaan siltä, että ehkä se on mun vuoro nyt:joyful::joyful::joyful::joyful:.
Mulla on ehkä dpo 5-7 tarkkaa päivää en tiedä kun suurinpiirtein.
Ja tosiaan ainoastaan rinnoissa vähän tuntuu, mutta juuri tätä oiretta epäilen et tää foorumi saa ne sykkimään:facepalm::facepalm:

hei just tää! Oon kans mukamas ihan varma et kyllä nyt jotain tapahtuu! Koko ajan tuntuu jomotusta/viiltelyä tonne jonnekkin:wideyed: eilen illalla nukkumaan mennessä tuli semmonen elohiirimäinen muutama tunne ja viimeksi olen just sen kirjannut ekojen päivien tuntemuksiin. En muistanut miltä ne tuntuu ja tuli olo et ei vitsi, tää on just sitä. Mut... pelottaa et keksin näitä päässäni ja tipun kovaa ja korkealta :sad001 Tuntemuksia kyllä on, mut se et mistä ne kertoo niin?!:confused: Toi vuoto mua arveluttaa mitä on... tänään ei oo enää pahemmin tullut, vähän jotain ruskehtavaa. Google käynyt kuumana mitä se voi olla :grin ovulaation aikaan ilmeisesti voi jotain tulla mutta onko normaalia että useana päivänä?

Kp 16, dpo 3, yk2

Muokattu viimeksi:
Täällä plussatuulet selkeästi puhaltelee, paljon onnea @Mrs. S plussasta, @Milalai:lle sormet ja varpaat ristissä että viiva siitä vahvenee, ja paljon tsemppiä kaikille muillekin piinailijoille!

Minäkin taidan varovasti nyt ilmoittautua plussaajaksi, kun menkat on kolmatta päivää myöhässä ja tänäinen (dpo15) viiva näyttäisi olevan hiukkasen toissapäiväistä (dpo13) vahvempi. Eka kuva siis dpo13 ja toinen dpo15 (pahoittelut että etenkin tossa dpo13 kuvassa on huono valaistus; pikkasen tärisi kädet kun aivan yllättäen alkoi piirtymään toista viivaa 30s kohdalla ja sen jälkeen aivotoiminta jäätyi :nailbiting:)

Ihan hirveästi ei tästä plussasta ole ehtinyt vielä innostua, sillä sain juuri ennen plussaa tietää, että mulla on 2.5cm myooma kohdun sisäpuolella, mikä siis voi vaikeuttaa kiinnittymistä ja lisätä keskenmenoriskiä. Nettitiedon mukaan riski voisi olla jopa tuplasti normaaliin nähden, joten hyvin päivä kerrallaan tässä mennään ja katsellaan miten käy. :smiley-angelic001

Toivotaan pysyviä plussia lisää meille kaikille!!
:wav

Liitteet

• IMG_20201112_061801.jpg
    IMG_20201112_061801.jpg
    14.1 KB · Katsottu: 201
  • IMG_20201114_061447.jpg
    IMG_20201114_061447.jpg
    11.4 KB · Katsottu: 205
Täällä plussatuulet selkeästi puhaltelee, paljon onnea @Mrs. S plussasta, @Milalai:lle sormet ja varpaat ristissä että viiva siitä vahvenee, ja paljon tsemppiä kaikille muillekin piinailijoille!

Minäkin taidan varovasti nyt ilmoittautua plussaajaksi, kun menkat on kolmatta päivää myöhässä ja tänäinen (dpo15) viiva näyttäisi olevan hiukkasen toissapäiväistä (dpo13) vahvempi. Eka kuva siis dpo13 ja toinen dpo15 (pahoittelut että etenkin tossa dpo13 kuvassa on huono valaistus; pikkasen tärisi kädet kun aivan yllättäen alkoi piirtymään toista viivaa 30s kohdalla ja sen jälkeen aivotoiminta jäätyi :nailbiting:)

Ihan hirveästi ei tästä plussasta ole ehtinyt vielä innostua, sillä sain juuri ennen plussaa tietää, että mulla on 2.5cm myooma kohdun sisäpuolella, mikä siis voi vaikeuttaa kiinnittymistä ja lisätä keskenmenoriskiä. Nettitiedon mukaan riski voisi olla jopa tuplasti normaaliin nähden, joten hyvin päivä kerrallaan tässä mennään ja katsellaan miten käy. :smiley-angelic001

Onnea tuhannesti täältäkin ja tarrasukkia! :Heartbigred

Selkeästi vahvistunut! Onnea, tsemppiä ja liimaa kaikille plussanneille! Mulla on sellainen kutina että marraskuu on plussakuu!

Onnea Aloy! Upee plussa. :Heartpink

Mulla on täällä jännät paikat. Tänään kp 29/27-28 eikä menkat oo vielä alkaneet. :nailbiting: Kuka keksi että pms-oireet ja alkuraskausoireet on niin samanlaisia? Mahaa juilii nyt kuudetta päivää vähän päivän mittaa. Väsymystä koko viikko, eilen jo vähän helpotti mutta tänään nukahdin päivällä sohvalle. Tissit ei ole samalla tavalla arat kun yleensä ennen menkkoja mutta kuumottaa ja sivuilta kipeät.

Jos ei aamuksi ole vuoto alkanut niin testaan. Huomenna dpo 16. Jännittää! :rolleyes:

Onnea :love7

Ihanaa, onnea plussanneille!!:love7 Ja niin paljon tarrasukkia!

Täällä kp2 ja on ollu kipeet ja runsaat menkat, eikä mielialaakaan voi kehua :grumpy: suklaata on menny luvattoman paljon. No, kohta se on taas ovisaika ja fiilis katossa, toivottavasti!

Onnea Aloy! Upee plussa. :Heartpink

Mulla on täällä jännät paikat. Tänään kp 29/27-28 eikä menkat oo vielä alkaneet. :nailbiting: Kuka keksi että pms-oireet ja alkuraskausoireet on niin samanlaisia? Mahaa juilii nyt kuudetta päivää vähän päivän mittaa. Väsymystä koko viikko, eilen jo vähän helpotti mutta tänään nukahdin päivällä sohvalle. Tissit ei ole samalla tavalla arat kun yleensä ennen menkkoja mutta kuumottaa ja sivuilta kipeät.

Jos ei aamuksi ole vuoto alkanut niin testaan. Huomenna dpo 16. Jännittää! :rolleyes:

Sama "tuskailu", aiemminkin, ku ei oireista voi päätellä yhtään mitään. Huomenna itekin aattelin tikun uittaa, jos ei vuoto ala. En kyl oo yhtään optimistinen raskauden suhteen, vaikka toki tää oli kierto, että ainakin siittiöitä ois pitäny olla holilla sanoisin koko ajan :grin.

Peukkuja tulevaan :thumleft

Hurjasti onnea kaikille plussanneille!! Ihanaa!
:smiley-bounce016

Täällä kp 16 ja vähän kuin olis rinnat jännön tuntoiset mutta taidan kuvitella. Tiedän ettei tuu plussaa tässä kierrossa kun ei taaskaan tullut ovislimoja!? Ennen ollut niin mega järkyt limat et olis niillä limoilla tullut useampikin vauveli varmaan jos olis yritetty ja sit kun yritetään ei tuu ollenkaan ovislimoja ja tuskin siis ovistakaan vaikka tikut näyttää lh plussaa:confused005

Hurjasti onnea kaikille plussanneille!! Ihanaa!
:smiley-bounce016

Täällä kp 16 ja vähän kuin olis rinnat jännön tuntoiset mutta taidan kuvitella. Tiedän ettei tuu plussaa tässä kierrossa kun ei taaskaan tullut ovislimoja!? Ennen ollut niin mega järkyt limat et olis niillä limoilla tullut useampikin vauveli varmaan jos olis yritetty ja sit kun yritetään ei tuu ollenkaan ovislimoja ja tuskin siis ovistakaan vaikka tikut näyttää lh plussaa:confused005

ei mullakaan sellaisia ole, eikä ollut esikoisestakaan joten en jaksa huolestua siitä asiasta :bored::grin kaikesta muusta kyllä :grin

Moony, niin voihan se olla et silti on ovis ollut. No talleteltu on ainakin et ei siitä ole kiinni tämä kierto:cheers

Kuinkahan pian muuten voi ilmetä jotain oireita et jotain tapahtus kun en taas yhtään muista miten oli aiemmis raskauksissa:nailbiting: Nyt ainakin huomasin et rinnoissa on verisuonet ihan pinnassa sinisinä näkyvissä:eek:

Moony, niin voihan se olla et silti on ovis ollut. No talleteltu on ainakin et ei siitä ole kiinni tämä kierto:cheers

Kuinkahan pian muuten voi ilmetä jotain oireita et jotain tapahtus kun en taas yhtään muista miten oli aiemmis raskauksissa:nailbiting: Nyt ainakin huomasin et rinnoissa on verisuonet ihan pinnassa sinisinä näkyvissä:eek:

Testasitko siis ovulaatiota? Mä olen esikoisesta kirjoittanut talteen

Dpo1-6 nippailu/juilinta/ elohiirimäinen

Dpo 7-9 huonoa oloa?

Dpo 9-10 menkkajomoja

Dpo12 rinnat kipeät, valkkari

Dpo13, plussa

en tiedä mitä todellisuudessa voi olla ja kai se vaihtelee niin paljon ihmisestä, mutta itselläni tällasia kokemuksia :)

Kp 12 illasta tuli lh huippu ovistestiin. Joo eli kuin nopeeta oviksesta vois jotain tuntemuksia olla sitä mietiskelen .Mut kai se on taas niin yksilöllistä. Mut ei kai niitä oireita voi olla ennen mahdollista kiinnittymistä vai voiko? Ja tietty toisella kiinnittyminen käy nopeemmin kuin toisella:wacky:

Kp 12 illasta tuli lh huippu ovistestiin. Joo eli kuin nopeeta oviksesta vois jotain tuntemuksia olla sitä mietiskelen .Mut kai se on taas niin yksilöllistä. Mut ei kai niitä oireita voi olla ennen mahdollista kiinnittymistä vai voiko? Ja tietty toisella kiinnittyminen käy nopeemmin kuin toisella:wacky:

Samoja asioita mietiskelen myös :grin niinhän joka puolella sanotaan että vasta kai kiinnittymisestä oireita mutta kyllä mulla tosiaan ainakin oli noita tuntemuksia oviksesta asti. Mitä sit olikaan, mut ainakin niistä plussa seurasi :grin

Takaisin