Lillati
Puuhakas puhuja
Millä testillä teit? Etenkin jos ei ollut sellainen erityisherkkä, voi hyvin muuttua vielä plussaksi kun menkat ei vielä myöhässä. Toivotaan näin!
One stepin r-testillä. Testasin tosiaan puoli 7 aamulla ja menkat nyt sit alko tossa 11 aikaan
kp25, viimeiset puoli vuotta ollu 27 päivän kierto. Perseestä kyllä. Mutta tää selittää nyt ne "ennenaikaiset" kivut ja oireet.Itku tässä tuli ja tulee varmaan vielä useita kertoja. Oon niin pettyny omaan kroppaani

kaipa se on ne kuuluisat ”hormonit” mitä tästä käy syyttäminen.
Niin niukat menkatkin oli että tekis melkeen mieli uittaa testiä, mutta on sekin hyväksyttävä että hormonit ilmeisesti tuottaa mulle pahoinvointia muutoinkin

mä oon käyny 2004 autokoulun ja vaikka oli mopo ja traktorikortti jo niin ei ne mitään auttanu 
Jos Pregnyliä vielä on elimistössä niin sitä on alle 9 mlU, jos oikein laskin. Voiko niin vähäinen määrä näkyä Pregcheckissä? pakko testata huomenna uudestaan. 

tästä kierrosta jos tärppäis niin syntymäpäivä (la) olis niin liki mun mummon synttäreitä (joka ehkä tärkein ihminen ollut lapsuudessa mulle), että se olis yks syy toivoa tärppiä nyt. :angelic: Toki aina olis joku syy toivoa sitä, syyskuussa sit olis serkun kanssa samaa synttäripäivää, lokakuussa miehen kanssa