Raskaaksi 2020

En ehkä kestä!!! :smiley-bounce013

Paljon onnea! Ihanat digit ku ei tarvi tihrustaa ja ihmetellä. :hello2 Nyt tarrasukkia ja vauvaliimaa!!

Tein nyt äsken testin ja nyt kyllä kaduttaa:confused005 Ei ollu positiivista nähnykkää tuo tulos, huoh.
Olikohan liian aikasta? Kp25 tänään, kierto27 päivää. Oon sekasin laskuissakin että mikä dpo oikeasti menossa. Ovishuippu oli 31.10 aamusta tikutettuna ja illasta oli sitten jo selkeästi haaleat viivat.

Taitaa tämä kierto olla sitten tässä ja yk10 kohti. Turhauttaa, itkettää, haluan vain luovuttaa. Haluan jo niihin samperin hoitoihin, nämä kivut on helvetistä:sad010

Millä testillä teit? Etenkin jos ei ollut sellainen erityisherkkä, voi hyvin muuttua vielä plussaksi kun menkat ei vielä myöhässä. Toivotaan näin!

Mullakin menis seuraavan kierron testailu joulun tienoille, mutta toivon ettei sinne päästä. Näillä näkymin seuraavat menkat siis 25.11. ja sitä seuraavat 22.12. mutta on aika todennäköistä, et seuraava kierto menee hukkaan, koska miehellä on työmatka, ja ovis tuppaa osumaan keskelle viikkoa :sad001 mut kuten sanottua, toivon niin kovasti, et ei seuraavaa kiertoa tule.

Ps. Saatiin vielä harvinaiset varhaisaamun talletukset, saattoi ehtiä vielä tämän munasolun kyytiin.:smiley-angelic001

Kp17 dpo1

Mrs. S:lle onnea!

Kiitos niin paljon kaikki!!! :Heartblue Pysyn täällä vielä kunnes saan 3+ testiin, sitten ehkä uskaltaudun varovasti heinäkuisiin...:smiley-ashamed008

Ihana on lukea näitä plussa juttuja. Se päivä kun itse plussais olisin varmaan ihan höpönä. Tässä on kyllä tulossa niin kivoja syntymäkuukausia vauvoille elokuusta-maaluskuuhun, että ihan jännää. Toki tässä vaiheessa aika taka alalla on nämä toiveet tietyn vuoden ajan vauvoista tai sukupuolesta Että kunhan vain tulisi edes raskaaksi.

Ääk, niin selkee punertava haamu tuli rfsu liuskaan jossain minuutin kohdalla jo näkyi. :rolleyes: voi ku tää ois nyt totta! Toki dpo 13 aika haalua, mut mietin sitäkin että ois ollu se tuplaovis ja oliski vasta dpo 12 tänää, ei tiedä.

Liitteet

• IMG_20201113_081158.jpg
    IMG_20201113_081158.jpg
    16 KB · Katsottu: 179
Ihana on lukea näitä plussa juttuja. Se päivä kun itse plussais olisin varmaan ihan höpönä. Tässä on kyllä tulossa niin kivoja syntymäkuukausia vauvoille elokuusta-maaluskuuhun, että ihan jännää. Toki tässä vaiheessa aika taka alalla on nämä toiveet tietyn vuoden ajan vauvoista tai sukupuolesta Että kunhan vain tulisi edes raskaaksi.

Saanko kysyä, miksi susta olis kivoja kuukausia noi? Ku mä oon jotenki aatellu taas just toisinpäin ja oon vähän ahdistunutkin asiasta ja olis hyvä saada kuulla järkeä tän suhteen :facepalm: olisin halunnut helmi-heinäkuu välille vaan tosiaan, eipä tämä elämä meidän suunnitelmia kunnioita joten tässä sitä taas vaan odotellaan että kunhan nyt plussan saisi... :bag:

Aamulla just mietin etten varmasti oo raskaana ku on nii oireetonta. Paitsi on tosi kuuma(raskauksissa oon ollu yleensä jäässä) ja tälläne olo on ollu vähä ennen menkkojen alkua. Tissitkään ei oikein oo kipeet, lähinnä vihloo välillä, mikä on mulla normaali ennen menkkoja ku mulla on nii raskaat rinnat.
Tuota rfsuta tehdessä vaan mietin, että hitto siihen tulee tietty se viivanpaikka näkyviin mistä kaikki aina sanoo, mut ku näin että tuli punertavaa oli pakko käydä dippaa pc, ku jätin pissan kuppiin oottaa jos tarttee kokeilla muulla testillä :grin pc alkoikin heti piirtää viivaa, vaikka eilen kaikki testit oli vielä nii tosi haalua et olin varma, että kemiallinen. Toki voihan se vieläkin olla, mutta toivoa ainakin on ku vahvistuu :rolleyes:

Ja ku itse kyselin näistä sofeista, et saako niillä kunnon plussaakaan helposti. Oli pakko dipata samaan ku edelliset pc ja rfsu.
Aika hentoinen tulos.
Täs testissä jäi hitusen vaaleeta reunaa vasemmalle mut on siinä hyvin vaalee punainen haamu, joka levahtanut. Eli on vaikeesti tulkittava testi kyllä. Mä en niitä viivanpaikkoja hirveemmin oo saanu, et jos on tullu nii on selkeesti väri jääny sillo molemmille reunoille ja keskellä valkoinen viiva.
Näillä pitää opetella testaamaan oikein, ei saa katsoa ennen ku 5 min on kulunut ja varmaan sais testata vasta ku menkat myöhässä. Tosi epäherkkä tätä nykyä. Ennen sain näillä selkeetä haamua jo dpo 10!

Edit. Lisäsin toisen kuvan josta ehkä näkyy ees jotain haaluraa :hilarious:

Liitteet

• IMG_20201113_084320.jpg
    IMG_20201113_084320.jpg
    33.1 KB · Katsottu: 157
  • IMG_20201113_085412.jpg
    IMG_20201113_085412.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 157
Muokattu viimeksi:
Kiitos niin paljon kaikki!!! :Heartblue Pysyn täällä vielä kunnes saan 3+ testiin, sitten ehkä uskaltaudun varovasti heinäkuisiin...:smiley-ashamed008

onnea! paljon tarrasukkia nyt pienelle! mäkin muka aioin odottaa ennenkuin heinäkuisiin siirryin, mutta olin siellä kuitenkin jo cb 1-2vkosena :happy:

Onneja myös Milalai! :happy: näyttää lupaavilta viivoilta :joyful:

Tsemppiä, jaksamista ja peukaloita tasapuolisesti kaikille muille :Heartred

on: täällä pitäis poksua 6+0, mutta oloja ei sen edestä kuitenkaan ole. Välillä hentoa etoa, vihlasuja ja tissikipua mutta thats it. Välillä mietin oonko ees raskaana enää. Aiemmissa raskauksissa se eto alko hyvin selvänä. :whacky011

Mutta hei, mä oon lopettanu tupakoinnin! kohta viikko ilman, en sano ettenkö kaipaa, mutta parempi näin. Vähän typerästi joutu lopettamaan kun aski tyhjeni ja olisin halunnut itse päättää päivän, mies oli poltellu viimeisiä kun nukuin niin en saanut kuin kaksi aamupäivälle.. :meh: noh , hyvinpä tässä on edetty silti, mutta huomaan eron kun en päättäny ite, millon on vika. Ja ihan parasta että hellu lopetti samaan aikaan :Heartred

Takaisin