J
Julia.84
Vieras
Mulla itsellä on tänää ovulaatio päivä. Onko kukaa yrittänyt sukpuolen kanssa kikkailla? Et 0-2 pv ennen ovista poika ja tyttöä 3-4 ja yks päivä ovis päivän jälkeen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun mielestä tuossa milalai just kirjoitti ettei oo valkoista viivan paikkaa näkyvissä Sofikin kyllä näyttää raskauden vaikka toiset niillä saakin viivan paikkaa
Omasta kokemuksesta Itse plussasin viime km raskaudessa tuolla sofilla ja se oli sellane tosi ohukainen viiva ja jäi valkostaki vähä mutta digi näytti samana päivänä raskaana. Tais olla 2päivää ennen kuukautisten alkua jotka ei sitten alkanut
Pcn puikko onko tää kans ihan epäluotettava? Se liuska oli tosiaan nega aamulla?
Meillä 4v tyttö sanoi taas aamulla yhtäkkiä että voisitko sä äiti synnyttää meille vauvan...
Kävin kans viime kuussa, oma arvo oli 38 ja aloitin lisäraudan omin päin (gynen mukaan ei ollut tarvetta...) tästäkään aiheesta ei paljoa puhuta!Huom! Huom! Onko kukaan mittauttanut ferritiiniä? . Minä kävin oma kustanteisesti laajassa verenkuvassa, kun aloin epäillä raudan puutetta ja ferritiini oli 23 (tulos alle 30=rautavarastot tyhjät) myös D vita oli alhainen.
Vuosi kohta yritystä. Aiheesta löytyi kyllä paljon artikkeleita.
Jos tällä jokin yhteys siihen ettei raskaus ala tai on saanut esim. Toistuvia keskenmenoja niin käykää ihmiset tarkastamassa nämä arvot.
Tunnin pidätyksellä päätin hetken mielijohteesta uittaa tikkua... mielestäni näkyy jotain hentoa
Pcn puikko onko tää kans ihan epäluotettava? Se liuska oli tosiaan nega aamulla?
Mielestäni punersi, nyt testi toki jo roskiksessa (enkä sitä muutenkaan enää tulkitsisi). Jännä, sillä en oo ikinä saanut tohon paljon parjattuun onestepin liuskaan MITÄÄN elonmerkkiä ennen tätä päivää...Kyllä näkyy minunkin silmään jotain. Punertaako luonnossa? Toivottavasti vahvistuu!
Kyllä näkyy taas haamu! PC:n puikosta ei kokemusta. Eiks tossa oo herkkyys 25 eli ei edes ole mikään ihan super herkkä? Toivottavasti on siis viiva siinä ihan syystä ja vahvistuu!
---
Hirveesti polttelis testailla huomenna, mutta koitan malttaa vielä. Mieluummin odottaisin että vuoto alkaa tai on oikeasti myöhässä, kuin riskeeraan että tulee negatesti.
Tänään tuli hetkellisesti vahva fiilis että olisin raskaana. Toisessa hetkessä taas että PMS-oireita vaan. Tänään dpo 13 ja menkat pitäis alkaa huomenna tai la. Haluaisin olla sellainen "tulee jos on tullakseen" tyyppi, mutta en osaa. Täällä onneks monet vaikuttais tajuavan!
Kyllä vaan, kivut pärähti eka ja sitten vuoto. Eli huomenna kp1, yk9.
tässä kierrossa oli sitten tiputtelua jo neljä päivää entisen kahden sijaan luteaali kyllä piteni noin päivällä, mut ei se paljon lohduta noiden tiputtelujen takia. Mietin tässä just mitä tehdä alkavassa kierrossa noiden lisäravinteiden kanssa... ei jaksais kyllä oikeestaan ees miettiä. Perkele kun sapettaa tämä touhu.
Pc liuskat ei vissiin kovin aikaste plussaa, mitä lueskelin kokemuksia kun oli alussa niin hailuraa, mutta sitte dpo14 oli jo parempi ku rfsu eli vahvistu nopeammin vaikkei aikaisin näkynykkään :) puikko taas oli tosi olematon, mutta taisin tehä sen dpo11. Ei näkyny noin hyvin mitä tossa Reggien kuvassa.
Mulla itsellä on tänää ovulaatio päivä. Onko kukaa yrittänyt sukpuolen kanssa kikkailla? Et 0-2 pv ennen ovista poika ja tyttöä 3-4 ja yks päivä ovis päivän jälkeen?
Ihanaa! Onnea ja tarrasukkia nyt vaan kovasti että pieni pysyttelee matkassa!En ehkä kestä!!!
Kiitos Toivotaan parasta! Tällä kertaa en aio käyttää koko alkuraskautta murehtimiseen, kuten esikoisen aikana, vaan niin kauan kun muita merkkejä ei ole niin nautitaan tästä matkastaIhanaa! Onnea ja tarrasukkia nyt vaan kovasti että pieni pysyttelee matkassa!
Ihana Kiinnostaisi tietää mitä vastasit siihen?