Raskaaksi 2020

Mulla itsellä on tänää ovulaatio päivä. Onko kukaa yrittänyt sukpuolen kanssa kikkailla? Et 0-2 pv ennen ovista poika ja tyttöä 3-4 ja yks päivä ovis päivän jälkeen?

Mun mielestä tuossa milalai just kirjoitti ettei oo valkoista viivan paikkaa näkyvissä :bookworm: Sofikin kyllä näyttää raskauden vaikka toiset niillä saakin viivan paikkaa :cat:

Omasta kokemuksesta Itse plussasin viime km raskaudessa tuolla sofilla ja se oli sellane tosi ohukainen viiva ja jäi valkostaki vähä mutta digi näytti samana päivänä raskaana. Tais olla 2päivää ennen kuukautisten alkua jotka ei sitten alkanut

Juu niin sanoi että hennosti väriä! Toivottavasti vahvistuisi. Täällä vaan ollut paljon juttua sofin testeistä kun kerryttävät väriä viivanpaikan reunaan hämäävästi :sour:

Pcn puikko o_O onko tää kans ihan epäluotettava? Se liuska oli tosiaan nega aamulla?

Eikö tuo oo selvä haamu. Olisko sulla kans niin että illasta näkyy testi paremmin? Monella on niii et raskaustesti on illasta vahvempi vaikka ohjeissa sanotaan Aamupissasta mut jos se aamu pissa onkin liian vahvaa tai jotain

Huom! Huom! Onko kukaan mittauttanut ferritiiniä? . Minä kävin oma kustanteisesti laajassa verenkuvassa, kun aloin epäillä raudan puutetta ja ferritiini oli 23 (tulos alle 30=rautavarastot tyhjät) myös D vita oli alhainen.
Vuosi kohta yritystä. Aiheesta löytyi kyllä paljon artikkeleita.
Jos tällä jokin yhteys siihen ettei raskaus ala tai on saanut esim. Toistuvia keskenmenoja niin käykää ihmiset tarkastamassa nämä arvot.
Kävin kans viime kuussa, oma arvo oli 38 ja aloitin lisäraudan omin päin (gynen mukaan ei ollut tarvetta...) tästäkään aiheesta ei paljoa puhuta!

Kyllä vaan, kivut pärähti eka ja sitten vuoto. Eli huomenna kp1, yk9.

tässä kierrossa oli sitten tiputtelua jo neljä päivää entisen kahden sijaan :smiley-angry019 luteaali kyllä piteni noin päivällä, mut ei se paljon lohduta noiden tiputtelujen takia. Mietin tässä just mitä tehdä alkavassa kierrossa noiden lisäravinteiden kanssa... ei jaksais kyllä oikeestaan ees miettiä. Perkele kun sapettaa tämä touhu.:BangHead

Reggie, kyllä jos apteekin herkkä ja Pc:n herkkä puikko antaa tommosta viivaa (näkyy kuvaa avaamattakin) niin pakko sen pc:n liuskan negan on olla väärässä... Voi kun nyt oliskin pysyvä plussa siellä :smiley-angelic001:Heartpink

Nuorena äidiksi, onnea duunista! :cheers

omanapa;
Kp6 ja nyt alkaa mieliala korjaantua. Kp1-5 oli niiiiiiiin jäätävän paha olla ettei mitään rajaa :sorry: kaipa se on ne kuuluisat ”hormonit” mitä tästä käy syyttäminen.
Toissayönä heräsin aamuyöstä siihen, että oksetti ja oli pakko nukkua ämpäri vieressä loppuyö. :grumpy: Niin niukat menkatkin oli että tekis melkeen mieli uittaa testiä, mutta on sekin hyväksyttävä että hormonit ilmeisesti tuottaa mulle pahoinvointia muutoinkin :hilarious:

Tunnin pidätyksellä päätin hetken mielijohteesta uittaa tikkua... mielestäni näkyy jotain hentoa :smiley-angelic001

Kyllä näkyy minunkin silmään jotain. Punertaako luonnossa? Toivottavasti vahvistuu!

Pcn puikko o_O onko tää kans ihan epäluotettava? Se liuska oli tosiaan nega aamulla?

Kyllä näkyy taas haamu! PC:n puikosta ei kokemusta. Eiks tossa oo herkkyys 25 eli ei edes ole mikään ihan super herkkä? Toivottavasti on siis viiva siinä ihan syystä ja vahvistuu!

---

Hirveesti polttelis testailla huomenna, mutta koitan malttaa vielä. Mieluummin odottaisin että vuoto alkaa tai on oikeasti myöhässä, kuin riskeeraan että tulee negatesti.

Tänään tuli hetkellisesti vahva fiilis että olisin raskaana. Toisessa hetkessä taas että PMS-oireita vaan. Tänään dpo 13 ja menkat pitäis alkaa huomenna tai la. Haluaisin olla sellainen "tulee jos on tullakseen" tyyppi, mutta en osaa. Täällä onneks monet vaikuttais tajuavan! :rolleyes:

Kyllä näkyy minunkin silmään jotain. Punertaako luonnossa? Toivottavasti vahvistuu!

Kyllä näkyy taas haamu! PC:n puikosta ei kokemusta. Eiks tossa oo herkkyys 25 eli ei edes ole mikään ihan super herkkä? Toivottavasti on siis viiva siinä ihan syystä ja vahvistuu!

---

Hirveesti polttelis testailla huomenna, mutta koitan malttaa vielä. Mieluummin odottaisin että vuoto alkaa tai on oikeasti myöhässä, kuin riskeeraan että tulee negatesti.

Tänään tuli hetkellisesti vahva fiilis että olisin raskaana. Toisessa hetkessä taas että PMS-oireita vaan. Tänään dpo 13 ja menkat pitäis alkaa huomenna tai la. Haluaisin olla sellainen "tulee jos on tullakseen" tyyppi, mutta en osaa. Täällä onneks monet vaikuttais tajuavan! :rolleyes:
Mielestäni punersi, nyt testi toki jo roskiksessa (enkä sitä muutenkaan enää tulkitsisi). Jännä, sillä en oo ikinä saanut tohon paljon parjattuun onestepin liuskaan MITÄÄN elonmerkkiä ennen tätä päivää... :scratch

Mäkin haluaisin kovasti olla tän asian suhteen rennompi tyyppi, mut aina uitan tikkua heti kun dpo on 10 tai enemmän :hilarious:

Kävin äskeen vielä kaupasta hakees pregcheck liuskoja ja rfsu liuskoja. Meinas testit loppua kesken :grin täälä on onneks 24/7 s-marketti auki :hilarious:

En meinaa tänää enempää testata, huomiselle varastoon testejä :grin

Pc liuskat ei vissiin kovin aikaste plussaa, mitä lueskelin kokemuksia kun oli alussa niin hailuraa, mutta sitte dpo14 oli jo parempi ku rfsu eli vahvistu nopeammin vaikkei aikaisin näkynykkään :) puikko taas oli tosi olematon, mutta taisin tehä sen dpo11. Ei näkyny noin hyvin mitä tossa Reggien kuvassa.

Kyllä vaan, kivut pärähti eka ja sitten vuoto. Eli huomenna kp1, yk9.

tässä kierrossa oli sitten tiputtelua jo neljä päivää entisen kahden sijaan :smiley-angry019 luteaali kyllä piteni noin päivällä, mut ei se paljon lohduta noiden tiputtelujen takia. Mietin tässä just mitä tehdä alkavassa kierrossa noiden lisäravinteiden kanssa... ei jaksais kyllä oikeestaan ees miettiä. Perkele kun sapettaa tämä touhu.:BangHead

Meillä on siis varmasti jotain samaa juttua meneillään. Minähän kärsin tuosta samasta tiputtelusta ennen kuukautisten alkua. Ja yritystä n. 10kk takana

Pc liuskat ei vissiin kovin aikaste plussaa, mitä lueskelin kokemuksia kun oli alussa niin hailuraa, mutta sitte dpo14 oli jo parempi ku rfsu eli vahvistu nopeammin vaikkei aikaisin näkynykkään :) puikko taas oli tosi olematon, mutta taisin tehä sen dpo11. Ei näkyny noin hyvin mitä tossa Reggien kuvassa.

Mulla näkyi dpo 11 illalla pc:ssä jo eloa, dpo 12 selvät haamulaiset. Rfsu näytti ajoissa, niin kun lupasikin dpo 10 mutta sain harmaita hiuksia siitä, kun herkällä testillä ei oikein vahvistunut, vaikka pc vahvistui kiivasta vauhtia :hilarious: dpo 14 sain pc:llä jo ihan selkeät viivat eli varmaan aika yksilöllistä ja riippuu jokaisen omista hormonitasoista miten nopeasti kukin saa plussan näillä normaaliherkkyisillä testeillä :) Mut vieläkin jaksan ihmetellä, miten kummassa näissä testeissä voi olla niin paljon eroa, vaikka pitäis olla ihan samaa tavaraa.

Tein nyt äsken testin ja nyt kyllä kaduttaa:confused005 Ei ollu positiivista nähnykkää tuo tulos, huoh.
Olikohan liian aikasta? Kp25 tänään, kierto27 päivää. Oon sekasin laskuissakin että mikä dpo oikeasti menossa. Ovishuippu oli 31.10 aamusta tikutettuna ja illasta oli sitten jo selkeästi haaleat viivat.

Taitaa tämä kierto olla sitten tässä ja yk10 kohti. Turhauttaa, itkettää, haluan vain luovuttaa. Haluan jo niihin samperin hoitoihin, nämä kivut on helvetistä:sad010

Mulla itsellä on tänää ovulaatio päivä. Onko kukaa yrittänyt sukpuolen kanssa kikkailla? Et 0-2 pv ennen ovista poika ja tyttöä 3-4 ja yks päivä ovis päivän jälkeen?

Mua kiinnostaa tää kanssa! Esikoinen on ovispäivän poika, eli tässä kohtaa piti kutinsa.

Meillä jää tyttö kikkailut lähes aina yritykseksi, kun mies ei kestä himojensa kanssa paria päivää. Mutta kuulisin mielelläni kokemuksia! :laughing002

En ehkä kestä!!! :smiley-bounce013

Liitteet

• D07186A3-BB21-4883-94BA-0F746A09EA23.jpeg
    D07186A3-BB21-4883-94BA-0F746A09EA23.jpeg
    16.2 KB · Katsottu: 197
Ihana :Heartpink Kiinnostaisi tietää mitä vastasit siihen?

oon kierrellyt asiaa etten vastaa kunnolla mitään. Yleensä naureskelen et oisko se kivaa tms... jos hän jatkaa kyselyä niin kuin monesti on käynyt niin oon sit kertonut vaan että vaikka sellanen tulisi niin se ois pitkään mahassa ennen kuin syntyisi, johon hän on sanonut ”ettei se haittaa, hän jaksaa kyllä odottaa”:oops::Heartpink on myös kysymys miten se sinne mahaan edes saadaan ja nää onkin sit jo kiperämpiä kysymyksiä :grin

Olisi parasta päästä kertomaan että hänestä olis isosisko tulossa :Heartpink

”Huvittaa” tämä että vasta tosiaan toinen kierto menossa mutta niin toivoisin että toinen saisi alkunsa yhtä helposti kuin ensimmäinenkin. Se oli sillon kolmas kierto ja eka jossa tikutin oviksen ja tiedän jopa että yhdestä ainoasta kerrasta sai alkunsa :grin toki tässä on vuosia välissä, ikää molemmilla lisää ja endometrioosi... toisaalta myös hyviä asioita kuten mies lopettanut tupakoinnin:rolleyes: itse oon nyt syönyt mama vitamiineja, lopettanut energiajuomien juomisen, vähentänyt kahvin juontia... kyllä tässä nyt valmiita oltais :grin:grin

mikäli tästä kierrosta plussaisin, olis testaus vähän ”hankalaa”. Ensi perjantaina menoa mihin kuuluu pari lasia viiniä o_O ja ensi pe vasta dpo 9 eli en tiedä kannattaako edes testata, koska tuskin sais muuta kuin epävarman haamun? Seuraavalla viikolla kaverin synttärit eli sillon viimeistään testailua.

Laskin, jos kierrot pysyvät normaaleina niin seuraava testailu menee jouluun :shy:

ps. Onkohan normaalia vuodella ovulaation jälkeenkin vielä? Pikkuhousuihin ei tule, eli ei niin paljoa mutta pyyhkiessä vielä tänäänkin. Ovulaatio (hymynaama) siis keskiviikkona.

Muokattu viimeksi:
Takaisin