Raskaaksi 2020

Odottelin ovista tälle päivälle (keskiviikko, kp 15), mut eipä oo vielä tasavahvat viivat. Huomenna siis pärähtää o+ tänne. Talletus tehty. Huomenna vielä uusiks.
:woot:

Muoks. Jaa, olihan se viime kierrossakin ovis kp 17. Clue vaan odotti sitä nyt aiemmaksi kai keskiarvojen perusteella.

No nyt olikin nopee LH-huippu, en saanu kiinni. Aamutesti haalea, ja oviskivut alkoi.

Agnés kp 16 dpo 0
Peuhattu kp 12 ja kp 15 (nyt toivotaan et nää riittää)

Mä näin unia ja mies sanoi että ennen plus testiä mä olin läppäissyt sitä käteen ku oli yrittänyt lämmitellä mua ja vihaisesti mutissut jotakin mitä hän ei ymmärtänyt. No raskaana olin mut testi toki sillon negaa vielä mut unet ja touhuilu unien aikana eli istuminen ja kävely oli merkkejä raskaudesta

Tunnin pidätyksellä päätin hetken mielijohteesta uittaa tikkua... mielestäni näkyy jotain hentoa :smiley-angelic001

Liitteet

• 97AD1E18-025D-4439-A2F8-96250105F41E.jpeg
    97AD1E18-025D-4439-A2F8-96250105F41E.jpeg
    40.8 KB · Katsottu: 211
Mä näin unia ja mies sanoi että ennen plus testiä mä olin läppäissyt sitä käteen ku oli yrittänyt lämmitellä mua ja vihaisesti mutissut jotakin mitä hän ei ymmärtänyt. No raskaana olin mut testi toki sillon negaa vielä mut unet ja touhuilu unien aikana eli istuminen ja kävely oli merkkejä raskaudesta

Miten sulla muuten on sujunut? :) millä viikoilla meet? :shy:
Vautsivau on kyllä tää sunkin raskautuminen, mä oon ihan satavarma, että se kilppari lääke oli se the juttu :Heartred Itellänikin nimittäin jo 12+2 mittarissa ja tuskin ilman lääkkeitä olisin edes täällä, saati tullut ikinä raskaaksi. Vaikka mulla eri lääkitys, mut kuitenkin autoimmuunisairaus niin en voi olla ajattelematta asiayhteyksiä. Vitsit, että edelleen on niin epäuskoinen fiilis. Eilen kerrottiin miehen vanhemmille, sen isä miltei itki ja äiti pomppi riemusta :hilarious: Jouduin vähän topuutteleemaan niiden innostusta ja se oli oikeasti eka kerta ikinä kun pystyin sanomaan läheisilleni, että tämä yritysaika oli raskas ja pitkä, yhteensä meni 1,5 vuotta ja yksi keskenmeno. Siksi en anna itseni vieläkään kunnolla innostua asioista, vaikka nyt pitäisi todennäköisyydet olla paremmat.

Siksi kaikki pitkään yrittävät, ootte mun mielessä erityisesti :Heartred Ihan varmasti saatte sen vauvan, kaikki asiat järjestyy, vaikkei nyt tunnukaan siltä. Ja kuten huomaatte, en mä ole osannut teitäkään jättää, kun oli nää yritysryhmät niin tärkeitä sillon kun omalla kohdalla oli tosi vaikeaa. :Heartpink

Jotenkin itsekin vähän varauksella täältä siirryn nyt tuonne heinäkuisiin. Sain tänään päiväpissasta komeet leffaviivat, et kai sitä nyt uskaltaa ehkä vähän jo innostua. Meni sitten syteen tai saveen. Kurkin varmaankin vielä teidän kuulumisia.

Kiitän kauniisti ja syvästi tän ryhmän tuesta. Ollut iso apu näinä pitkinä kuukausina. Mielettömän kannustava ryhmä. Jos me naiset oltais aina näin ihania toisillemme joka tilanteessa, niin säästyttäis varmasti monelta surulta:Heartbigred toivon teille kaikille pikaisia plussia ja nyt kunnon loppuvuoden plussa-aalto päälle vaan!

Liitteet

• D6E2195E-0710-47F0-8806-EF1B2E1BEBD0.jpeg
    D6E2195E-0710-47F0-8806-EF1B2E1BEBD0.jpeg
    15.7 KB · Katsottu: 137
Muokattu viimeksi:
Pcn puikko o_O onko tää kans ihan epäluotettava? Se liuska oli tosiaan nega aamulla?

Liitteet

• IMG_20201112_180242.jpg
    IMG_20201112_180242.jpg
    18.3 KB · Katsottu: 196
Täällä taas.
Mä plussasin isänpäivänä, eli oli ne haamuilut oikeassa. Miehelle eka lapsi, niin oli aika unohtumaton isänpäivän aamu :happy: Ja itsellenikin tietty uskomaton fiilis:happy093

En ehtinyt kauaa täällä teidän kanssa jutskata kun nyt kävi näin (jos nyt tän plussan saan pitää), mut on ollut kiva seurata ja lukea teidän viestejä ja tsemppejä. Oikein isoja plussapuhureita toivon tänne suunnalle kaikille!

Huippuu!! Onnea!

Pcn puikko o_O onko tää kans ihan epäluotettava? Se liuska oli tosiaan nega aamulla?
Hei toihan näkyy selkeesti kuvaa avaamatta! Ei oo kokemusta tosta testistä, mut ei toi mun mielestä viivanpaikalta näytä!

Muokkasin ton sun kuvan mustavalkoseks ni erottuu entistä selvemmin PUNERTAVA toinen viiva.

Liitteet

• 329CCA85-8869-49A8-AEC4-6DAEF7B263F8.jpeg
    329CCA85-8869-49A8-AEC4-6DAEF7B263F8.jpeg
    13.2 KB · Katsottu: 170
Meillä 4v tyttö sanoi taas aamulla yhtäkkiä että voisitko sä äiti synnyttää meille vauvan... :Heartpink
Meillä kans 6vee sanoi kesällä kun tuli päiväkodista kotiin, että äiti tee minulle pikkusisko...
Menin sanattomaksi kun oltiin jo oltu ilman ehkäisyä 10/19 asti
Tuntui hyvälle se et olisi lapsille jo ok se asia jos meille miehen kanssa siunautuisi se yhteinen lapsi
Minun olemassa olevilla lapsilla kun ei isää ole ollut elämässä

Miten sulla muuten on sujunut? :) millä viikoilla meet? :shy:
Vautsivau on kyllä tää sunkin raskautuminen, mä oon ihan satavarma, että se kilppari lääke oli se the juttu :Heartred Itellänikin nimittäin jo 12+2 mittarissa ja tuskin ilman lääkkeitä olisin edes täällä, saati tullut ikinä raskaaksi. Vaikka mulla eri lääkitys, mut kuitenkin autoimmuunisairaus niin en voi olla ajattelematta asiayhteyksiä. Vitsit, että edelleen on niin epäuskoinen fiilis. Eilen kerrottiin miehen vanhemmille, sen isä miltei itki ja äiti pomppi riemusta :hilarious: Jouduin vähän topuutteleemaan niiden innostusta ja se oli oikeasti eka kerta ikinä kun pystyin sanomaan läheisilleni, että tämä yritysaika oli raskas ja pitkä, yhteensä meni 1,5 vuotta ja yksi keskenmeno. Siksi en anna itseni vieläkään kunnolla innostua asioista, vaikka nyt pitäisi todennäköisyydet olla paremmat.

Siksi kaikki pitkään yrittävät, ootte mun mielessä erityisesti :Heartred Ihan varmasti saatte sen vauvan, kaikki asiat järjestyy, vaikkei nyt tunnukaan siltä. Ja kuten huomaatte, en mä ole osannut teitäkään jättää, kun oli nää yritysryhmät niin tärkeitä sillon kun omalla kohdalla oli tosi vaikeaa. :Heartpink
Rvk 23!! Siis vauva potkii ja liikkuu ja myllertää. Tyttö tulossa ihan oikeasti, tuntuu oudolta edelleen... hyvin menee nyt, on ihottuma laantunut mut nää kivut.. huoh, ihana kuulla että sulla menee hyvin ja kyllä mä oon sitä mieltä et kilpparit oli se juttu! Koska heti lähdin oottaa ja oon pysynyt raskaana. Nyt lääkitys on kohdillaan ja sokerit nyt kummittelee mut hyvin menee, vaikea edelleen uskoa et raskaana mut pakko on kun vaikea nukkua ja löytää hyvää asentoa ja kun liikkeet niin selkeät. Toki mies jo tuntee ne mut nii.. ja sit on ostettu jo tavaraa ja kaikkee, en osaa niin sujuvasti kertoa kuin sinä mut onnellista odotusaikaa nyt vihdoin ja viimein

Hei,
Liityn mukaan vaikka varsinaisesti ajateltiin aloittaa toisen lapsen "yrittäminen" vasta keväällä 2021 mutta sellaista ryhmää ei vielä ollut. Onko täällä muita jotka samoihin aikoihin haaveilee? Kilpirauhasen vajaatoiminta toivottavasti ei kovin hidasta tätä,se oli esikoisenkin aikaan.

Meillä on esikoinen lokakuinen 2018 syntynyt poika ja häntä yritettiin melkein kaksi vuotta. Lopulta letrojen avulla onnistui toisesta kierrosta. Siksi tässä vähän jännittää kuinka kauan menee tämän seuraavan haaveissa olevan vauvan kanssa. ❤️

Huom! Huom! Onko kukaan mittauttanut ferritiiniä? . Minä kävin oma kustanteisesti laajassa verenkuvassa, kun aloin epäillä raudan puutetta ja ferritiini oli 23 (tulos alle 30=rautavarastot tyhjät) myös D vita oli alhainen.
Vuosi kohta yritystä. Aiheesta löytyi kyllä paljon artikkeleita.
Jos tällä jokin yhteys siihen ettei raskaus ala tai on saanut esim. Toistuvia keskenmenoja niin käykää ihmiset tarkastamassa nämä arvot.

Huom! Huom! Onko kukaan mittauttanut ferritiiniä? . Minä kävin oma kustanteisesti laajassa verenkuvassa, kun aloin epäillä raudan puutetta ja ferritiini oli 23 (tulos alle 30=rautavarastot tyhjät) myös D vita oli alhainen.
Vuosi kohta yritystä. Aiheesta löytyi kyllä paljon artikkeleita.
Jos tällä jokin yhteys siihen ettei raskaus ala tai on saanut esim. Toistuvia keskenmenoja niin käykää ihmiset tarkastamassa nämä arvot.
Jep, ferritiini alle 5 ja hg myös alle viitteiden. Kaikki muut arvot kohdillaan, vitamiineja myöten (puhdin laaja tutkimuspaketti raskautta suunnitteleville). Oon syöny 3kk rautaa nyt ja ainakin 1kk kontrollissa arvot oli kivasti noussut, sen jälkeen ei ole mitattu.

Rvk 23!! Siis vauva potkii ja liikkuu ja myllertää. Tyttö tulossa ihan oikeasti, tuntuu oudolta edelleen... hyvin menee nyt, on ihottuma laantunut mut nää kivut.. huoh, ihana kuulla että sulla menee hyvin ja kyllä mä oon sitä mieltä et kilpparit oli se juttu! Koska heti lähdin oottaa ja oon pysynyt raskaana. Nyt lääkitys on kohdillaan ja sokerit nyt kummittelee mut hyvin menee, vaikea edelleen uskoa et raskaana mut pakko on kun vaikea nukkua ja löytää hyvää asentoa ja kun liikkeet niin selkeät. Toki mies jo tuntee ne mut nii.. ja sit on ostettu jo tavaraa ja kaikkee, en osaa niin sujuvasti kertoa kuin sinä mut onnellista odotusaikaa nyt vihdoin ja viimein

:HeartbigredJesbelle: Ei voi muuta sanoa! :angelic:

Niin, ja Reggie: sun testit näyttää edelleen samalta kun mulla dpo10, mä luen ton jo varhaiseksi posiksi. Mulla ei aluksi näkynyt missään muussa testissä kuin rfsu herkässä puikossa, joka on monien sanoin ihan shusi. Mutta viiva tummui vähitellen kuitenkin, jatkoin testailua pc:n liuskoilla ja ne näytti jo mielestäni tosi ajoissa ennen kun oli myöhässä eli kannattaa jatkaa vaan testailuja, vaikka sitten pc;n liuskoilla, jotka on normiherkkyisiä. Mulla pissa oli muutenkin liian laimeaa muulloin kun aamulla, paitsi taisin kyllä illallakin jossain vaiheessa alkaa saamaan suht hyviä haamulaisia. Niin siis haluan sanoa, että tuskin on viivanpaikka, kyllä sulla jotain siellä nyt yrittää tapahtua! Kaikki peukut pystyssä sulle :thumright:smiley-angelic001

Tein nyt sofin aamun ekasta, ja siinä on selkeesti ihan oikealla kohdalla hentoinen punainen haamu viiva, ilman valkoista viivanpaikkaa ja jonka näki tihrustatta, 2g3 min kohdasta eteenpäin, mut tänää pitäs olla dpo12 joten odotin ihan kunnolla näkyvää haamu viivaa, tai vähän tummempaa. On toi vähän tummempi ku eilinen sofi, mut tosi vähän. Sit muistelin et onko kukan saanu selkeetä plussaa viime aikoina sofilla?
Ku oon kesästä asti saanu vaan haamuja, ja vaihtanut testiä just joskus Dpo11 muuhun testiin viime raskaudessakin. Vuosi sitten antoivat vielä selkeetä haamua jo dpo 11, mutta näihin tuli kevään aikana selkeesti joku muutos o_O

No on vielä pregcheck puikko ja digi kaapissa, kattoo koska niitä testaan, vai säästyykö digi taas, jos ei viivat lähde vahvistuun o_O

Edit. Mut positiivista kai ku jopa tällä foorumilla näkyy se haamulainen vaikka vähä ehkä pikselit taas räjähti :grin mutta hirveen on haalu haamu. Pelottaa ettei lähde vahvistuu.
Ei uskalla iloita yhttään ennen kuin menkat on myöhässä ja testissä selkee viiva. Keltarauhastuikintaa edelleen on ja vähä pahaa oloa. Ei oikein muita oireita. Tai no hentosta limailua ollu oviksesta asti määrä vaihdellen.

Mulla tulee tommosia sofin testeillä vaikka en olisi raskaana. Väri kertyy jotenkin tohon reunaan ja muuten näkyy valkoinen viivanpaikka :confused:

Muokattu viimeksi:
No nyt olikin nopee LH-huippu, en saanu kiinni. Aamutesti haalea, ja oviskivut alkoi.

Agnés kp 16 dpo 0
Peuhattu kp 12 ja kp 15 (nyt toivotaan et nää riittää)

Tää oliki kiva! Eli kirjoittakaa mikä kp talleteltu ja millon ovis tapahtui. Kiinnostaa

Nyt Kp 18 Dpo 1
Talleteltu kp 14 ja kp 16

Mulla tulee tommosia sofin testeillä vaikka en olisi raskaana. Väri kertyy jotenkin tohon reunaan ja muuten näkyy valkoinen viivanpaikka. Enää en niitä osta.

Mun mielestä tuossa milalai just kirjoitti ettei oo valkoista viivan paikkaa näkyvissä :bookworm: Sofikin kyllä näyttää raskauden vaikka toiset niillä saakin viivan paikkaa :cat:

Omasta kokemuksesta Itse plussasin viime km raskaudessa tuolla sofilla ja se oli sellane tosi ohukainen viiva ja jäi valkostaki vähä mutta digi näytti samana päivänä raskaana. Tais olla 2päivää ennen kuukautisten alkua jotka ei sitten alkanut

Takaisin