Mulla ainakin tuhrut on välillä punaista,välillä ruskeaa. Menkat silti aina tulleet ... mutta toivon, että sulla se olis parempi merkki
Olit oikeassa, kp1 ja näin lähtee käyntiin yk3.
Toivon muille positiivisempaa viikkoa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ainakin tuhrut on välillä punaista,välillä ruskeaa. Menkat silti aina tulleet ... mutta toivon, että sulla se olis parempi merkki
Tiputtelusta huolimatta voi olla raskaana. Mulla oli tiputtelua useassa kierrossa ennen kuukautisia edellisen vauvan yrityksen aikaan ja niin oli plussa kierrossakin. Taisin silloin dpo10 testata negan ja sitten alkoi tiputtelu. Luulin että menkat alkais, mutta ei alkanutkaan ja dpo14 sain sitten plussan, kun kokeilin testiä uudestaan. :) Ei saa siis hettää vielä kirvestä kaivoon.
En tiiä, tuntuu, että kaikki muut saa pcllä haamut jo tosi aikasin niin en tiiä, miksei se mulla toimis. Ehkä meidän ei oo tarkotus tässä edes onnistua. Oon aivan loppu.
Toivottavasti sun ei tarvii tolle käynnille mennä, vaan saadaan plussa tikkuun ennen sitä! Oon itekin ihan hämillläni, miksi lääkäri ei voi tarjota edes mahdollisuutta siihen keltarauhastukeen... oon kuullu monelta tutulta, että sen saaminen on ihan todella kovan väännön takanaonpa kurjaa, että monilla täällä meinaa usko loppua. mä en myöskään jaksais enää yhtään, vaikka vasta 8 kiertoa takana. varasin just lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle aikaa joulukuulle, se olis sit jo 10. kierto jos sinne päädyn. edelleen haluisin sen keltarauhasen tuen tolle tiputtelulle, kun se edellinen ei niitä antanut.
väsyttää.
itsellä alkaa jo ikää olla myös niin tuntuu, että aika loppuu kesken ja tietysti kesäinen keskenmeno kummittelee päässä myös
Mutta tarkoitus oli kirjoittaa, että tämä ketju on siitä ihana, että tajuaa ettei me yksin olla näiden ajatusten ja pettymysten kanssa
No luulisi jo noilla päivillä näkyvän... onko sulla tietoa ovulaatiosta?Mulla piina edelleen jatkuu myös kp 34/28 menossa eikä edelleenkään positiivista raskastestiä eikä menkkoja ! Mitä hittoa!? Milloin raskauden viimeistään pitäisi näkyä testissä.
Tää palsta on niin paras, kun täällä aina kuunnellaan ja muistetaan toisia. kannustavat sanat on joskus tärkeempiä kuin ikinä uskoiskaan! kiitos näistäkin!Upeita ihmisiä ootte täällä kaikki. Se lapsen kaipuun ja äitiysvietin aiheuttama kipu on välillä sietämätöntä. Musta tuntui aina siltä, kuin tukahtuis. Sen jälkeen, kun sain esikoiseni niin totesin, etten toivo kenellekkään sitä lapsettomuuden aiheuttamaa tuskaa.
Valoa on onneksi usein tunnelin päässä ja noin 95% pareista raskautuu kahden vuoden yrittämisen aikana. Odotus on kuitenkin hirveää ja voimia kuluttavaa.
Mun kohdalla ainoa positiivinen asia, mitä lapsettomuus mulle teki on se, että osaan arvostaa ja jaksaa nää vaikeatkin päivät vauvan kanssa, sillä tiedän että hän on lahja eikä mikään sattuma.
Nyt plussia teille, jotka kipeästi sitä kaipaatte. Jaksan uskoa, että asiat kääntyy hyväksi.
Ai niin ja Move88 mä näin unta että sä sait räikeen plussan.
No luulisi jo noilla päivillä näkyvän... onko sulla tietoa ovulaatiosta?
ehkä tää Pingviiniemon enneuni tarkoittaakin hänelle raskautumistaMove88: mulla raskausunet/vauvaunet kyllä piti viime raskaudes et oli enneunia...jotenkin kroppa tiesi ennen mitään muuta Ja tuo rusehtava pikku tuhru niin sitä mulla oli juuri noin esikoisesta, et ennen kun plussa tuli joka muuten tuli viikko menkkojen jäädes pois ja sekin oli haamu