Raskaaksi 2020

Tein pregcheckin puikkotestin ja siihenkin piirtyi selkeetä haaluraa haamuviivaa punertavaa n. 3 min kohdalla eka kuva, ei varmaan ees näy, oli aika vaikee itsekään nähä:grin, 5min kohdalla otettu tuo avattu kuva. Mutta jotenkin oottais et dpo 12 ois jo vahvempi. Toki jos se sunnuntain dpo 8 kipu olikin vasta kiinnittymiskipua, nii siitä voi toki johtua ettei nii vahvistu. Harmittaa, ku ei malttanut oottaa tuon puikon kanssa iltaan asti, tässä jaksoin pinnata vaan n. Tunnin pissaa ku oli taas kauhee hätä (saa kyllä hypätä vessassa koko ajan). Jotenkin fiilis et vois oll raskaana, ei kai kaikki testit huvikseen haamuile, mut sit taas olo on aika oireeton, toki keltarauhaset molemmat nippailee, oviskipu oli tässä molemmin puolin, sekä tissit kipuilee jännästi, ei kovin pahasti kuitenkaan. Väsyä on ja itken välillä ihan oudoista asioista.

Onko kukaan saanu pc puikolla valehaamuja testiajalla?

Lisäksi tein taas sofin samasta pissasta, tuossa oli valmiiksi joku naarmu, ja alareunassa tuollane repale, ja jäi vaaleeta viivaa tuohon ku jotenki heijastaa se naarmu o_O mut tuo on silti aika selkee haamu mun mielestä, ku on oikeella kohdalla vaaleesta viivasta huolimatta.

Liitteet

• IMG_20201112_101354.jpg
    IMG_20201112_101354.jpg
    19.1 KB · Katsottu: 161
  • IMG_20201112_101651.jpg
    IMG_20201112_101651.jpg
    26.3 KB · Katsottu: 159
  • IMG_20201112_103447.jpg
    IMG_20201112_103447.jpg
    11.7 KB · Katsottu: 168
  • IMG_20201112_121958.jpg
    IMG_20201112_121958.jpg
    23.8 KB · Katsottu: 131
Muokattu viimeksi:
En tiedä mikä on kun en saa rauhaa että olis ollut keskenmeno. Vuoto on jatkunut nyt yhtäjaksoisesti 3,5 viikkoa vaihtelevalla määrällä. Selkeästi yhden pienen matkatavarat palautettiin, mutta muutamat asiat puhuu sen puolesta josko olisikin ollut tuplatilaus:

- erittäin varhainen, johdonmukaisesti vahvistuva viiva raskaustestissä (dpo7)
- vahva tunne heti alusta: onkohan niitä kaksi?!
- kaksosraskaudelle altistavat tekijät; ikä, reilu ylipaino, useat aiemmat raskaudet, äidin äiti aikanaan saanut kaksoset (jotka ei valitettavasti selvinneet), kuka tietää olenko itsekin ollut kaksonen kun äidille oli kolmannella kuulla tullut pahat vuodot..
- neuvolan ultralaite vanha, kokematon ultraaja
- ultrassa näkyi "jotain verenkiertoa" mieskin näki jotain, itse en nähnyt kun ruutu oli poispäin
- palautuneiden matkatavaroiden jälkeen vuoto jatkuu edelleen (siitä jo yli viikko)
- raskausoireet pahentui keskenmenon jälkeen (tänäkin aamuna oksentaminen on ollut lähellä), väsymys, palelu, närästys, tuntemukset alavatsalla
- lämmöt pysyneet koholla
- kontrolliultra ei toteutunut, koska ajan kanssa oli sekaannuksia, ajateltiin että seuranta ja testi parin viikon päästä riittää.

En siis tiedä onko siellä joku joka on jäänyt neuvolassa huomaamatta vai onko kohtuun jäänyt jotain muuta mikä aiheuttaa edelleen jatkuvan vuodon ja raskaus oireiden vahvistumisen.. Tietysti Google on taas laulanut hakusanoilla "osittainen keskenmeno".. Huoh..!:facepalm::smiley-angry026:BangHead

Tiputtelusta huolimatta voi olla raskaana. Mulla oli tiputtelua useassa kierrossa ennen kuukautisia edellisen vauvan yrityksen aikaan ja niin oli plussa kierrossakin. Taisin silloin dpo10 testata negan ja sitten alkoi tiputtelu. Luulin että menkat alkais, mutta ei alkanutkaan ja dpo14 sain sitten plussan, kun kokeilin testiä uudestaan. :) Ei saa siis hettää vielä kirvestä kaivoon. :wink

Oli pakko tarkistaa tää vielä omista merkinnöistä, kun täällä on monella niin jännät paikat nyt menossa ja näitä on hauska vertailla, vaikkei kaikilla meekkään samalla tavalla. :happy:
Eli Dpo10 testasin negan
Dpo11 tiputtelua, ei testiä
Dpo12 testissä nega, tiputtelua
Dpo13 tiputtelua, ei testiä, mutta illalla kuitenkin varma olo raskaudesta ja mahakipuja
Dpo 14 testissä plussa :Heartred

En tiiä, tuntuu, että kaikki muut saa pcllä haamut jo tosi aikasin niin en tiiä, miksei se mulla toimis. Ehkä meidän ei oo tarkotus tässä edes onnistua. Oon aivan loppu.

Mä oon hyvin samoilla tuntemuksilla ja ajatuksilla matkassa tänään. Toissapäivänä halusin vielä testata, mutta nyt ei enää huvita. En usko että olis tästäkään kierrosta napannut. Ei ole yhtään sellainen olokaan enää. Pelottaa ihan järjettömästi, että en selviä tulevista menkoista. Elämäni ensimmäistä kertaa kävi viime kuukautisten aikana mielessä erittäin pimeitä ajatuksia ja olin melkein varma että tästä en enää selviä :confused005 Ja nyt nää seuraavat menkat pelottaa järjettömän paljon kun nyt jo niin paljon oireita ja ennakko-oloja. Yk10 lähtisi käyntiin ja mä olen ihan loppu. En vain enää jaksa näitä kipuja. Miksi IVF hoitoihin on niin samperin pitkät jonot, en mä selviä niihin asti:sad010

Reggie, Lillati ja muut piinailijat, täysin samat fiilikset täällä.. Vielä pari päivää sitten testasin aivan fiiliksissä ja luulin kaikki oireet raskauteen sopiviksi, mutta ei missään herkimmissäkään testeissä mitään haamuun edes viittaavaa.. Tosi pettynyt olo myös eikä huvita edes enää testata ja pelottaa ihan menkkojen alkaminen.. itsellä alkaa jo ikää olla myös niin tuntuu, että aika loppuu kesken ja tietysti kesäinen keskenmeno kummittelee päässä myös :(
Mutta tarkoitus oli kirjoittaa, että tämä ketju on siitä ihana, että tajuaa ettei me yksin olla näiden ajatusten ja pettymysten kanssa <3

Tsemppiä kaikille haastaviin tilanteisiin! Toivottavasti pian on valoisammat ajat edessä ja jokainen meistä saa sen oman nyytin syliin. :Heartblue
Itsellä on kyllä todella piinaavat päivät menossa. Fiilis on ihan kuin menkat olisi alkamassa ja kalenterin mukaan niiden pitikin eilen alkaa, mutta mitään ei näy... :scratch Oon ihan confuced:wtf

Pakko vielä tarkentaa pari faktaa tästä tilanteesta:
- r-testi eilen vielä nega
- palelua ja etomista ollut muutamana päivänä
- menkkamainen juilinta välillä alavatsalla
- jatkuva jano -> jatkuva pissahätä

MITÄ IHMETTÄ TÄÄ ON? :wideyed:

onpa kurjaa, että monilla täällä meinaa usko loppua. mä en myöskään jaksais enää yhtään, vaikka vasta 8 kiertoa takana. varasin just lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle aikaa joulukuulle, se olis sit jo 10. kierto jos sinne päädyn. edelleen haluisin sen keltarauhasen tuen tolle tiputtelulle, kun se edellinen ei niitä antanut.

väsyttää. :smiley-angry017

onpa kurjaa, että monilla täällä meinaa usko loppua. mä en myöskään jaksais enää yhtään, vaikka vasta 8 kiertoa takana. varasin just lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle aikaa joulukuulle, se olis sit jo 10. kierto jos sinne päädyn. edelleen haluisin sen keltarauhasen tuen tolle tiputtelulle, kun se edellinen ei niitä antanut.

väsyttää. :smiley-angry017
Toivottavasti sun ei tarvii tolle käynnille mennä, vaan saadaan plussa tikkuun ennen sitä! Oon itekin ihan hämillläni, miksi lääkäri ei voi tarjota edes mahdollisuutta siihen keltarauhastukeen... oon kuullu monelta tutulta, että sen saaminen on ihan todella kovan väännön takana :sad001

Äsken dippasin Ovistestin ja välittömästi alkoi piirtyä 2 viivaa, tää otettu siis n. Puol minuuttia dippaamisesta, joten uskallan epäillä että testiajalla vahvistuu tasavahvoiksi :rolleyes: piti toimia nopeaa ku esikoinen tuli koulusta :hilarious: siksi vähä huono kuvakin.

Eli positiivinen ovistesti( tai ainakin luulen et muuttuu 5min aikana positiiviseksi) ja raskaustestit haamuilee. Jännää, voi ku ei olis kemiallinen taas :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20201112_131812.jpg
    IMG_20201112_131812.jpg
    19.6 KB · Katsottu: 118
Mulla piina edelleen jatkuu myös kp 34/28 menossa eikä edelleenkään positiivista raskastestiä eikä menkkoja ! Mitä hittoa!? Milloin raskauden viimeistään pitäisi näkyä testissä.

Anteeksi omanapa mutta dpo5 ja paperiin tuli selkeesti vaaleenpunasta valkovuotoo. Oiskohan kiinnittymisestä??

itsellä alkaa jo ikää olla myös niin tuntuu, että aika loppuu kesken ja tietysti kesäinen keskenmeno kummittelee päässä myös :sad001
Mutta tarkoitus oli kirjoittaa, että tämä ketju on siitä ihana, että tajuaa ettei me yksin olla näiden ajatusten ja pettymysten kanssa :Heartred

Niin samoin ajatuksin ...

Mulla piina edelleen jatkuu myös kp 34/28 menossa eikä edelleenkään positiivista raskastestiä eikä menkkoja ! Mitä hittoa!? Milloin raskauden viimeistään pitäisi näkyä testissä.
No luulisi jo noilla päivillä näkyvän... :think005 onko sulla tietoa ovulaatiosta?

Upeita ihmisiä ootte täällä kaikki. Se lapsen kaipuun ja äitiysvietin aiheuttama kipu on välillä sietämätöntä. Musta tuntui aina siltä, kuin tukahtuis. Sen jälkeen, kun sain esikoiseni niin totesin, etten toivo kenellekkään sitä lapsettomuuden aiheuttamaa tuskaa.

Valoa on onneksi usein tunnelin päässä ja noin 95% pareista raskautuu kahden vuoden yrittämisen aikana. Odotus on kuitenkin hirveää ja voimia kuluttavaa.

Mun kohdalla ainoa positiivinen asia, mitä lapsettomuus mulle teki on se, että osaan arvostaa ja jaksaa nää vaikeatkin päivät vauvan kanssa, sillä tiedän että hän on lahja eikä mikään sattuma. :Heartblue:Heartpink

Nyt plussia teille, jotka kipeästi sitä kaipaatte. Jaksan uskoa, että asiat kääntyy hyväksi.

Ai niin ja Move88 mä näin unta että sä sait räikeen plussan. :wink

Upeita ihmisiä ootte täällä kaikki. Se lapsen kaipuun ja äitiysvietin aiheuttama kipu on välillä sietämätöntä. Musta tuntui aina siltä, kuin tukahtuis. Sen jälkeen, kun sain esikoiseni niin totesin, etten toivo kenellekkään sitä lapsettomuuden aiheuttamaa tuskaa.

Valoa on onneksi usein tunnelin päässä ja noin 95% pareista raskautuu kahden vuoden yrittämisen aikana. Odotus on kuitenkin hirveää ja voimia kuluttavaa.

Mun kohdalla ainoa positiivinen asia, mitä lapsettomuus mulle teki on se, että osaan arvostaa ja jaksaa nää vaikeatkin päivät vauvan kanssa, sillä tiedän että hän on lahja eikä mikään sattuma. :Heartblue:Heartpink

Nyt plussia teille, jotka kipeästi sitä kaipaatte. Jaksan uskoa, että asiat kääntyy hyväksi.

Ai niin ja Move88 mä näin unta että sä sait räikeen plussan. :wink
Tää palsta on niin paras, kun täällä aina kuunnellaan ja muistetaan toisia. kannustavat sanat on joskus tärkeempiä kuin ikinä uskoiskaan! <3 kiitos näistäkin!

ja en kestä, mikä uni :happy7 oli tuon innoittamana pakko käydä tyhjäämässä kuukuppi, eikä siellä ollu nytkään aamun jälkeen kuin muutama tippa rusehtavaa :nailbiting: kai se on pakko testata huomenna, jos ei menkat ala.

Move88: mulla raskausunet/vauvaunet kyllä piti viime raskaudes et oli enneunia...jotenkin kroppa tiesi ennen mitään muuta Ja tuo rusehtava pikku tuhru niin sitä mulla oli juuri noin esikoisesta, et ennen kun plussa tuli joka muuten tuli viikko menkkojen jäädes pois ja sekin oli haamu

No luulisi jo noilla päivillä näkyvän... :think005 onko sulla tietoa ovulaatiosta?

Ei ole ovulaatiosta tietoa :smiley-angry017. Luulisin että kp 14-16. Miten voi niin säännöllinen kierto yhtäkkiä hajota :smiley-angry016!? Tottakai tässä alkaa pelätä kohdunulkoista raskautta tai tuulimunaa, kun hCG ei nouse, mutta raskauden lisäksi muuta syytä kuukautisten poisjäämiseen en keksi.

Move88: mulla raskausunet/vauvaunet kyllä piti viime raskaudes et oli enneunia...jotenkin kroppa tiesi ennen mitään muuta Ja tuo rusehtava pikku tuhru niin sitä mulla oli juuri noin esikoisesta, et ennen kun plussa tuli joka muuten tuli viikko menkkojen jäädes pois ja sekin oli haamu
ehkä tää Pingviiniemon enneuni tarkoittaakin hänelle raskautumista :smiley-angelic001

itse en oo nähny muuten tän yrityksen aikana yhtäkään vauvaunta, jos oikein muistan :bored: mutta kiitos toivosta tuon tuhrun suhteen :)

Takaisin