Raskaaksi 2020

Toivottavasti haamu vahvistuu kunnon plussaksi! :)

---

Kattelin tossa työterveydestä influenssarokoteaikaa ja niiltäpä on jo rokotteet kokonaan loppu! Oletteko käyneet ottamassa? Normaalisti en ole ottanut, mutta nyt koronakauden erityissuositusten takia ajattelin. Saapa nähdä, jos tässä lähikuukausina raskautuu, että saako sitä sit enää julkiseltakaan, kun raskaanaolevathan on sitten riskiryhmää. :wideyed:

Meillä tuli töissä jo 1,5kk sitten ilmoittautumislista ketkä ottaa rokotteen. Sitä varten menin toimistolle, muuten ollut etänä kotitoimistolla Maaliskuusta asti. Meille riitti rokotteet siksi, koska työnantaja oli jo niin aikaisin tehnyt varauslistan, joka tuli jo kahdelta päivältä täyteen, niin rokotteet oli jo varattu. Sen jälkeen ilmoitettiin kyllä extra rokotusajoista, mutta esim. mun mies oli vähän jäljessä...ja nyt on vähän jännää riittääkö hänen töissä hälle.

Täällä menossa kp 27/28, Flo ennusti menkat alkamaan tälle päivälle, mutta vielä eivät ole ainakaan kunnolla alkaneet. Normaalisti alkaa ruskealla tuhrulla (anteeksi yksityiskohtaiset selitykset! :oops:). Tänään paperiin jäi kaksi kertaa vähän jotain hennon vaaleanpunaista, jonka näki kun tarkemmin paperia tarkasteli. Mitähän tämä nyt on? :sad001
Aika näyttää. Kolme vaihtoehtoa vissiin.

Odottelin ovista tälle päivälle (keskiviikko, kp 15), mut eipä oo vielä tasavahvat viivat. Huomenna siis pärähtää o+ tänne. Talletus tehty. Huomenna vielä uusiks.
:woot:

Muoks. Jaa, olihan se viime kierrossakin ovis kp 17. Clue vaan odotti sitä nyt aiemmaksi kai keskiarvojen perusteella.

Liitteet

• IMG_20201111_233907.jpg
    IMG_20201111_233907.jpg
    34.2 KB · Katsottu: 145
Voiko edes paska apteekin ultra antaa näin vääriä poseja :bag: kp30 menossa ja ei merkkiäkään menkoista ja oksennus käynyt kurkussa useamman kerran tänään....
Hei mun viime viikon maanantain eka haamu tol samal testil ei ollu edes noin selkee! Ei toi vaan voi olla mikää viivanpaikka! Toivotaan, et vahvistuu ja tuut heinäkuisii:smiley-angelic001

ON: ei jestas mikä väsymys. Ei meinaa pysyä silmätkään auki... Ja nyt kun heräsi, niin mun tissit ja nännit on kosketusarat. Yleensä tissit on ennen menkkoja semmoset epämiellyttävän tuntuset mutta ei nyt tälleen varsinaisesti kipeät. Ilman liivejä oleminen sattuu rintojen alapuolelle ja liiveillä oleminen sattuu koko tissiin ja nänniin:hilarious:
Sit tuntuu hirveä kiristys ja semmonen kuminauhamainen vetokipu tossa parisormea navan alapuolella, ihan uutta tämäkin. Menkkakrampitkaan ei tältä tunnu, kun se on yleensä sellaista kokonosvaltaista kipua kohdun takana ja munasarjojen ympärillä.

Kammottaa jo valmiiksi onko kysta tulossa, onko endo leviämässä kohdun etuosaa kohti, vai onko kiinnikkeet kohdun takana liimaamassa kohtua taaksepäin kireämmälle mikä tuntuu venytyksenä kohdussa :nailbiting: Mulla tulee lausunnossa viimekäynniltä: "Kohtu taaksepäin, vasempaan kallellaan. Jäykkä ja aristava koskettaessa." keväällä kohtu oli vielä normaalitilassa, eikä kallellaan ollenkaan. Kiinnikkeet liimaillu sitä taaksepäin kohti vatsaonteloa:sad001

Siis ihan törkeetä oikeesti jos tommonen viivanpaikka. Jos viel liian aikasta pc:lle?
En tiiä, tuntuu, että kaikki muut saa pcllä haamut jo tosi aikasin niin en tiiä, miksei se mulla toimis. Ehkä meidän ei oo tarkotus tässä edes onnistua. Oon aivan loppu.

En tiiä, tuntuu, että kaikki muut saa pcllä haamut jo tosi aikasin niin en tiiä, miksei se mulla toimis. Ehkä meidän ei oo tarkotus tässä edes onnistua. Oon aivan loppu.
Jos sulla ei oo dpo tietoo niin voihan olla viel liian aikasta. Jos menkat ei pariin päivän ala ni sit uudestaa testiä? Mä en tiedä varmaks mun dpo ku en viime kierros testannu ovista, mut pc näytti haaleeta viivaa olojen mukaa arviolta dpo 12. En usko et olis mitään mulle dpo 10 esim näyttäny.

Tein nyt sofin aamun ekasta, ja siinä on selkeesti ihan oikealla kohdalla hentoinen punainen haamu viiva, ilman valkoista viivanpaikkaa ja jonka näki tihrustatta, 2g3 min kohdasta eteenpäin, mut tänää pitäs olla dpo12 joten odotin ihan kunnolla näkyvää haamu viivaa, tai vähän tummempaa. On toi vähän tummempi ku eilinen sofi, mut tosi vähän. Sit muistelin et onko kukan saanu selkeetä plussaa viime aikoina sofilla?
Ku oon kesästä asti saanu vaan haamuja, ja vaihtanut testiä just joskus Dpo11 muuhun testiin viime raskaudessakin. Vuosi sitten antoivat vielä selkeetä haamua jo dpo 11, mutta näihin tuli kevään aikana selkeesti joku muutos o_O

No on vielä pregcheck puikko ja digi kaapissa, kattoo koska niitä testaan, vai säästyykö digi taas, jos ei viivat lähde vahvistuun o_O

Edit. Mut positiivista kai ku jopa tällä foorumilla näkyy se haamulainen vaikka vähä ehkä pikselit taas räjähti :grin mutta hirveen on haalu haamu. Pelottaa ettei lähde vahvistuu.
Ei uskalla iloita yhttään ennen kuin menkat on myöhässä ja testissä selkee viiva. Keltarauhastuikintaa edelleen on ja vähä pahaa oloa. Ei oikein muita oireita. Tai no hentosta limailua ollu oviksesta asti määrä vaihdellen.

Liitteet

• IMG_20201112_080340.jpg
    IMG_20201112_080340.jpg
    32.7 KB · Katsottu: 209
Muokattu viimeksi:
aamulämmöt tipahti tänään, niin ei huvittanu testata vaikka tiputtelu edelleen jatkuu. testaan sit myöhemmin, jos ne menkat ei oikeesti ala ja lämmöille tapahtuu jotain nousua uudelleen. raskaus ei kai ole mahdollinen, jos lämmöt droppaa takasin pysyvästi. tänään kp27, dpo12-14.

Tein nyt sofin aamun ekasta, ja siinä on selkeesti ihan oikealla kohdalla hentoinen punainen haamu viiva, ilman valkoista viivanpaikkaa ja jonka näki tihrustatta, 2g3 min kohdasta eteenpäin, mut tänää pitäs olla dpo12 joten odotin ihan kunnolla näkyvää haamu viivaa, tai vähän tummempaa. On toi vähän tummempi ku eilinen sofi, mut tosi vähän. Sit muistelin et onko kukan saanu selkeetä plussaa viime aikoina sofilla?
Ku oon kesästä asti saanu vaan haamuja, ja vaihtanut testiä just joskus Dpo11 muuhun testiin viime raskaudessakin. Vuosi sitten antoivat vielä selkeetä haamua jo dpo 11, mutta näihin tuli kevään aikana selkeesti joku muutos o_O

No on vielä pregcheck puikko ja digi kaapissa, kattoo koska niitä testaan, vai säästyykö digi taas, jos ei viivat lähde vahvistuun o_O

Edit. Mut positiivista kai ku jopa tällä foorumilla näkyy se haamulainen vaikka vähä ehkä pikselit taas räjähti :grin mutta hirveen on haalu haamu. Pelottaa ettei lähde vahvistuu.
Ei uskalla iloita yhttään ennen kuin menkat on myöhässä ja testissä selkee viiva. Keltarauhastuikintaa edelleen on ja vähä pahaa oloa. Ei oikein muita oireita. Tai no hentosta limailua ollu oviksesta asti määrä vaihdellen.

Mä nään ainakin selkeesti punasen viivan! :nailbiting: eikä tarvi edes kuvaa avata isommaksi, kun näkyy jo pienestäkin kuvasta.

Mä en käsitä et jollain himot kasvaa ovulaation myötä :D mulla on enemmänkin epämiellyttävä olo ja tekee mieli käpertyä sohvan nurkkaan yksin kivuissani :D ja niin niitä lapsia ei taida siunaantua o_O:grin

Mulla on näin kans pari päivää ennen ovulaatiota. Viikko ennen, joskus aikaisemminkin alkaa kyllä jäätävät himot, mut h hetken lähestyessä alkaa mieskin ärsyttää jotenkin, joka kerta.Ja tekis mieli vaan olla rauhassa kärsimässä oviskipuja ja turvotuksia ne parhaat päivät :D

mikä se optimiaika kierrosta olis mennä gynelle? jos kävis uudestaan siellä Oikealla asiantuntijalla tän vuoden puolella vielä, jos tähän tiputteluun sais vihdoin jotain apuja :rolleyes:... eli ennen ovista vai kierron lopussa?

Jos sulla ei oo dpo tietoo niin voihan olla viel liian aikasta. Jos menkat ei pariin päivän ala ni sit uudestaa testiä? Mä en tiedä varmaks mun dpo ku en viime kierros testannu ovista, mut pc näytti haaleeta viivaa olojen mukaa arviolta dpo 12. En usko et olis mitään mulle dpo 10 esim näyttäny.

ja valitettava vaihtoehto eli kemiallinen on aina olemassa, ei välttämättä testissä vika :sad001 onhan se perseestä kun toivo herää ja yhtäkkiä mitään ei näykään, mutta.. :sorry:

eihän meidän normaalisti kuuluisi edes tietää ennen menkkojen poisjääntiä mitä tuolla tapahtuu. Mä tein apteekin ultran dpo10 plussakierrosss, haalea mutta näky. Edellisessä kierrossa olin näkevinäni jotain tai sitten en, ja rfsuki näytti hailuraa, mutta päädyin kemialliseen koska oli vaan pari päivää :shifty:

Mä vielä anteeksi toistan, että apteekin herkkään olen saanut selkeitä haamuja, vaikka muut herkät testit samalla pidätyksellä negaa. Eli en luottais sen testin haamuihin yhtään. Siinä testissä on usein jotain ongelmaa ihan testiajan puitteissa.

Aina miehen kanssa innostutaan turhaan ja siksi jätän testit hyllylle.

Reggielle voimia tuhannesti, niin kauan kun ei tätiä näy on toivoa. :Heartbigred

Mä vielä anteeksi toistan, että apteekin herkkään olen saanut selkeitä haamuja, vaikka muut herkät testit samalla pidätyksellä negaa. Eli en luottais sen testin haamuihin yhtään. Siinä testissä on usein jotain ongelmaa ihan testiajan puitteissa.

Aina miehen kanssa innostutaan turhaan ja siksi jätän testit hyllylle.

Reggielle voimia tuhannesti, niin kauan kun ei tätiä näy on toivoa. :Heartbigred

minkähän ihmeen takia niitä myydään jos on epäluotettava, sehän lupaa kuitenkin hyvissä ajoin jo näyttää jos niikseen on :sad001 mikähän niissä on, että reagoi, jos kuitenkin punertaakin. Reaktiotahan ei pitäisi voida tulla, ellei ole ainetta, tässä tapauksessa hcg, joka reagoi tikun kanssa. Mä oon siis aiemmalta ammatilta laborantti, siksi pohdin :oops:

pidetään peukut pystyssä, tuo on just niinku Pingviiniemo sano, että toivoa on niinkauan ku tätiä ei näy :Heartred

Nuo apteekin ultrat jää kyllä jatkossa itselläkin hyllylle :sad001 tosi kurja juttu reggie, jos tosiaan on valehaamu ollut eilen :sad001

Voisko joku jaksaa rautalangasta vääntää mulle, et kauanko ovulaatiosta menee yleensä siihen että hcg alkaa erittyä? Nyt on kaksi päivää sitten ollut toispuolista oviskipua, ja eilen ja tänään lievää alamahan jomotusta ja todella limaisia päiviä tässä vajaan viikon..ja Flo näyttää että ovis ois tänään.. talleteltu on päivittäin. Mistäs sit tunnistaa et ovis ohi :hilarious: en mä tiedä mistään mitään?!:smiley-ashamed008

Nuo apteekin ultrat jää kyllä jatkossa itselläkin hyllylle :sad001 tosi kurja juttu reggie, jos tosiaan on valehaamu ollut eilen :sad001

Voisko joku jaksaa rautalangasta vääntää mulle, et kauanko ovulaatiosta menee yleensä siihen että hcg alkaa erittyä? Nyt on kaksi päivää sitten ollut toispuolista oviskipua, ja eilen ja tänään lievää alamahan jomotusta ja todella limaisia päiviä tässä vajaan viikon..ja Flo näyttää että ovis ois tänään.. talleteltu on päivittäin. Mistäs sit tunnistaa et ovis ohi :hilarious: en mä tiedä mistään mitään?!:smiley-ashamed008

Ovis on ainakin mulla ohi, kun limat vähenee selkeästi.

Hcg alkaa erittyä alkion kiinnittymisen jälkeen. Eli jos Dpo 8-9 on yleisin kiinnittymispäivä, niin parin/kolmen päivän päästä pitäisi näkyä testissä, eli Dpo 10-11 vois alkaa jotain näkemään. Jos alkio kiinnittyy Dpo 7 mikä on myös tavallista, niin Dpo 9 vois jo haamulainen näkyä. :happy:

Voi reggie, mut onneks menkat ei oo vielä alkanu, toivoa on!

Onnea isänpäivänä plussanneille ja hienoja haamuja oli täällä myös!

Oviskivuista. Jäätävät. Ei tarttis tikuttaa, sama kaava joka kierto. O+ ja seuraavana päivänä vihloo, repii, sykkii, auta.

Ja toinen susitesti on rfsu:n herkkä. Tässä kierrossa sain niiiiiiiin pinkin haamun, et ennätin jo vähän toiveilla kunnes muistin syksyltä aivan vastaavan ja menkat alko seuraavana päivänä. Toiset testimerkit näytti molemmilla kerroilla selkeetä negaa. Mitä opin tästä? No en sitten yhtään mitään. Testaan jatkossakin liian aikaisin. Testihullu on testihullu! :dance011

Takaisin