Raskaaksi 2020

Voiko edes paska apteekin ultra antaa näin vääriä poseja :bag: kp30 menossa ja ei merkkiäkään menkoista ja oksennus käynyt kurkussa useamman kerran tänään....

Voi toivottavasti tää ois nyt todellinen plussa ja pikkunen masussa! :smiley-angelic001

Mä olen saanut tommosia viivoja apteekin herkällä monta kertaa, joten siksi en luota yhtään tohon testiin.

Vastapainoksi voin sanoa, että näytti esikoisen oikein. Mulla tulee tolla negatiivinen ja feikki posit jää pois, jos lirutan ensin kuppiin ja uitan testin siellä. Jos taas pissin suoraan testiin niin saan melkeen aina tollasen. Luulen, että imeytymisongelmista johtuu feikki posit. :sad001

Mä en käsitä et jollain himot kasvaa ovulaation myötä :D mulla on enemmänkin epämiellyttävä olo ja tekee mieli käpertyä sohvan nurkkaan yksin kivuissani :D ja niin niitä lapsia ei taida siunaantua o_O:grin

Huutelen täältä sivusta, että jos noi liuskat on one steppejä niin mulla kävi ihan samalla lailla. Digi anto hymynaaman ja liuska tuollaisen hailuran. Luotin digiin ja viime kierrosta tosiaan plussasin. Olen kuullut paljon huonoa one stepin ovistesteistä sen jälkeen, ettei näytä yhtä vahvaa testiviivaa kuin kontrolli on. Tosin testasin sitten huvin vuoksi miltä näyttää alkuraskaudessa tuo ovistesti (olin saanut jo plussan rtestillä) ja silloin tuli ihan räikeä testiviiva joka oli kontrollia tummempi :grin

Hyvä tietää! Mitähän sitä ostais jos tässä pitää testailua jatkaa. Noi oli edullisia mutta ärsyttävää kyllä jos huonolaatuisia :shifty:

Hyvä tietää! Mitähän sitä ostais jos tässä pitää testailua jatkaa. Noi oli edullisia mutta ärsyttävää kyllä jos huonolaatuisia :shifty:

Mulla on tähän mennessä noi one stepin omat toiminu moitteettomasti! Olikohan tää kolmas kierto ku tikutan niillä. Ja samanlaiset tulokset tuli nytkin:happy:

Liitteet

• IMG_20201031_190321.jpg
    IMG_20201031_190321.jpg
    18.1 KB · Katsottu: 147
Voiko edes paska apteekin ultra antaa näin vääriä poseja :bag: kp30 menossa ja ei merkkiäkään menkoista ja oksennus käynyt kurkussa useamman kerran tänään....

Haamu näkyy! Tiedätkö mikä dpo tai minkä pituinen kierto sulla?

Mulla Raskauskeijun OneStepeillä sama homma. Suosittelen PregCheckiä. Saa ainakin meidän cittarista. Näyttää selkeesti plussan ja on edullisia!

Dpoista en tiedä, kun nyt en tikuttanut. Pidin pienen välikierron ja huilitauon, kun ens kierrosta alkaa lääkkeellinen hoito ja halusin vähän levähtää ennen sitä. Normaali kierto on 28-31 pv ja nyt tosiaan kp30.

Oisko sulla suoraan ylhäältä kuvaa tosta testistä? Siis apteekin herkästä.

Ovulaatio ei kyllä jää huomaamatta, niin paljon juilii ja repii. Vuotoakin pitkin päivää vähäsen.. huh!:smiley-angelic002

Tirrinen. Mulla ei ole ollut ikinä mitään kipuja oviksen aikaan ja kuitenkin on ovikset tapahtunut kun on seitsemän lastakin siunaantunut

Eihän lasten lukumäärällä olekkaan mitään tekemistä ovulaatiokipujen kanssa :) kyselin vain millaisia kipuja heillä on, joilla ovulointi aiheuttaa kipuja.

Täällä menossa kp 27/28, Flo ennusti menkat alkamaan tälle päivälle, mutta vielä eivät ole ainakaan kunnolla alkaneet. Normaalisti alkaa ruskealla tuhrulla (anteeksi yksityiskohtaiset selitykset! :oops:). Tänään paperiin jäi kaksi kertaa vähän jotain hennon vaaleanpunaista, jonka näki kun tarkemmin paperia tarkasteli. Mitähän tämä nyt on? :sad001

Mä oon saanu näillä negakierroissa haamuja:bored: testaa varuiks ylihuomenna jossei kierto vielä ole alkanu.

Täällä menossa kp 27/28, Flo ennusti menkat alkamaan tälle päivälle, mutta vielä eivät ole ainakaan kunnolla alkaneet. Normaalisti alkaa ruskealla tuhrulla (anteeksi yksityiskohtaiset selitykset! :oops:). Tänään paperiin jäi kaksi kertaa vähän jotain hennon vaaleanpunaista, jonka näki kun tarkemmin paperia tarkasteli. Mitähän tämä nyt on? :sad001
Mulla ainakin tuhrut on välillä punaista,välillä ruskeaa. Menkat silti aina tulleet :meh:... mutta toivon, että sulla se olis parempi merkki <3

ON: edelleen pelkkää tiputtelua, mutta jomot alkoi uudelleen. Huomisaamua odotellessa. Yleensä ne menkat on tullu just silloin kun oon ajatellu testata... :rolleyes:

Ei oo suoraan ylhäältä, kun valo oli niin kehno ja ja puhelimen varjokin olisi tullut sotkemaan, mut tämmöset oli vielä lisäks

Ihanaa! Oispa @Reggie tämä teidän onnenkantamoinen :) <3 Ja pysyisi kyydissä loppuun saakka.

Dpoista en tiedä, kun nyt en tikuttanut. Pidin pienen välikierron ja huilitauon, kun ens kierrosta alkaa lääkkeellinen hoito ja halusin vähän levähtää ennen sitä. Normaali kierto on 28-31 pv ja nyt tosiaan kp30.

Toivottavasti haamu vahvistuu kunnon plussaksi! :)

---

Kattelin tossa työterveydestä influenssarokoteaikaa ja niiltäpä on jo rokotteet kokonaan loppu! Oletteko käyneet ottamassa? Normaalisti en ole ottanut, mutta nyt koronakauden erityissuositusten takia ajattelin. Saapa nähdä, jos tässä lähikuukausina raskautuu, että saako sitä sit enää julkiseltakaan, kun raskaanaolevathan on sitten riskiryhmää. :wideyed:

Takaisin