Raskaaksi 2020

@Milalai ja @move88 ja muut isommilla dpo piinailevat, joko testejä uitettu?:wink Isolla joukolla toivon porukan plussaavan ja tulevan heinäkuisiin:Heartbigred
Kiitos kysymästä :) täällä tosiaan dpo8-9 menossa ja ei mitään valtavia oireita, märkää on edelleen ja rinnoissa jomottelua. Jos ei oo tiputtelua, niin ke tai to vois testata. Menkkojen pitäis viimeistään pe alkaa.

Kyllä nyt alkaa toiveet nousta kun kolmas testi tänään mikä näyttää hyvin hailakkaa haamua:happy093.:Heartred ei nyt voi 3 testiä näyttää viivanpaikkaa, TOIVOTTAVASTIo_O

Liitteet

• IMG_20201108_183531.jpg
    IMG_20201108_183531.jpg
    27.5 KB · Katsottu: 208
  • IMG_20201108_184000.jpg
    IMG_20201108_184000.jpg
    26 KB · Katsottu: 219
Heei missä vaiheessa porukka alkaa testailla (siis raskautta)? On kyl sellaiset piinapäivät :smiley-angry003

Aika menee niin hitaasti! Täällä dpo 9 tänään. Koitan jaksaa odottaa sunnuntaihin (dpo 16), mutta saa nähdä. Viime kierrossa testasin dpo 12 jonkunlaisen haamun/viivanpaikan ja sen jälkeen tuhlasinkin vielä 3 testiä lisää, kunnes dpo 15 alkoi menkat, päivän myöhemmin kuin odotin. Se jäi vähän harmittaa, joten nyt yritän olla kärsivällisempi.

Menkkoja odotan perjantaille, mutta saattaa alkaa vasta lauantainakin, joten jos sunnuntaihin malttais odottaa, niin siihen mennessä pitäis olla kyllä alkanut, jos on alkaakseen. Tai sitten saattaa olla että ratkean testaamaan jo aiemmin. Ennen dpo 12 en kuitenkaan.

Oireet vastaa tällä hetkellä kyllä normaaleja PMS oireita. Tissit kipeet, iltaisin väsyttää kovasti ja mulla on sellainen outo PMS oire ollut nyt kierukan poiston jälkeen joka kierto, että tulee etovaa oloa n. viikko ennen menkkoja ja siitä eteenpäin etenkin aamuisin. Ilmeisesti on normaalia ja voi johtua ihan progesteronista. Nyt on kyllä huimannutkin, että tää on vähän uutta kierron kannalta, mutta eipä oo ensimmäinen kerta kun huimaa. Eli mitään normaalista erottuvaa oiretta, jota voisi epäillä raskaudesta johtuvaksi, ei kyllä ole. Ainakaan vielä. :hilarious:

Kiva kun täällä on muitakin piinailijoita. Odotan innolla testikuvia! Plussatuulia kaikille. :smiley-bounce012

Kyllä nyt alkaa toiveet nousta kun kolmas testi tänään mikä näyttää hyvin hailakkaa haamua:happy093.:Heartred ei nyt voi 3 testiä näyttää viivanpaikkaa, TOIVOTTAVASTIo_O

Täällä menee kuvat niin huonoksi, että on vaikea nähdä. Mutta hyvä että luonnossa näkyy. Toivottavasti vahvistuu!

Täällä menossa kp 24. Flon mukaan dpo 12, mutta saattaa olla myös dpo 10. En ole ihan varma.

Mulla el ole ollut ainakaan mitään kovin selviä tuntemuksia kiinnittymisen suhteen tms. Pientä nippailua ehkä, mutta voi myös olla, että kuvittelen tämän. :confused:

Menkat alkaa keskiviikkona, jos alkaa. Jos ei ala, niin sitten loppuviikosta testaillaan.

Oispa kiva, jos voisi itsensä kytkeä johonkin monitoriin, joka kertois missä mennään! Pari päivää sitten ne päänsärky, kivut ja veret, mutta vasta tänään mahaoireet. Sitä limaa ei sitten missään välissä kunnolla tullutkaan.

Oli ovis ollut tai ei, päivällisellä nautin lasin punaviiniä, jos siitä nyt jotain apua olisi. 80% meidän lapsista on muuten saanut alkunsa punaviinikaudella eli talviaikaan ja loppuosa juhlakautena, jolloin lasi punaviiniä mennyt ruokaillessa eli tahdon uskoa jotain vaikutusta olevan.

Mulla olis dpo6 ja kp25 nyt mutta näyttäis että menkat alkoi :smiley-angry017 en tajua miten tää on mahollista. Mun normaali kierto siis 29 päivää, tuo edellinen 39 keskeytyksen jäljiltä ja nyt tällanen :banghead: ihan täyttä *****a. Eipä tartte paljo testejä miettiä.

Onpas tämä odottelu nyt tuskaista myös.. kp25/31 menossa ja en malttanut eilen olla testaamatta rfsu:n herkällä testillä.. eipä siinä mitään ollut vielä:nailbiting:

Hui hui, ensi viikolla on vaikka kuinka paljon testejä jännitettävänä! :smiley-angelic001

Täällä myös yksi dpo9. Flo ennustaa menkkoja alkavaksi perjantaina, oma ennuste on, että jos tiputtelua ei tule, alkavat menkat torstaina viimeistään. Testaan sit jos eivät ala. Oireita löytyy niin kuin joka kierrossa, tosin plussaa ei ole vielä koskaan ollut. Jännä miten eri kierroissa voikin olla eri oireet, ei ihme että sitä aina niin ajattelee, että jospa nyt. Mutta siis edellisten kiertojen kokemuksella, yritän pitää toiveet edes jotenkin kurissa vielä sinne viikon loppupuolelle. Tämän kierron oireina vaihteen vuoksi palelu (varsinkin iltaisin), kova väsymys (ei ihme kun aamuisin herään jo klo5), kosteus, jonkinlainen nipistely tms ja eilen oli aika syvä dippi aamulämmössä, mutta tänään taas takaisin 36.8 (eilinen voi hyvinkin johtua huonosta nukkumisesta). Positiivisista on ollut se, että siinä missä mun rinnat kipeytyi aiemmin jo dpo1, tällä kertaa kipeytyvät vasta dpo7. Viime kierrossa dpo3. Selkeästi noi siveydenpuu kapselit auttaa PMS oireisiin, etenkin noiden rintojen kipeytymiseen. Toivottavasti @move88 auttavat sulla siihen tiputteluun myös!!

Oikein paljon tsemppiä piina-sisarille, toivottavasti jokunen plussa saadaan joukkoon (tai siis tietenkin kaikille meille sen toivoisi)!

Heippa! :greet025
Täältä yksi taustakuumeilija siirtyisi riveihin. Viidennen lapsen yritys sai vihdoin vihreää valoa, joten yk1 meneillään. Torstain ovis tuli hyödynnettyä eli nyt ei voi kun odottaa. :grin
Mitään kiirettä ja stressiä ei raskautumisen suhteen kyllä oo, että katsellaan mitä tuleman pitää. :happy3

Täällä taitaa menkat loppua ja jäädä kolmeen päivään. On ollu kivuliaat 3 päivää! Huhhuh. :nailbiting:

Hui hui, ensi viikolla on vaikka kuinka paljon testejä jännitettävänä! :smiley-angelic001

Täällä myös yksi dpo9. Flo ennustaa menkkoja alkavaksi perjantaina, oma ennuste on, että jos tiputtelua ei tule, alkavat menkat torstaina viimeistään. Testaan sit jos eivät ala. Oireita löytyy niin kuin joka kierrossa, tosin plussaa ei ole vielä koskaan ollut. Jännä miten eri kierroissa voikin olla eri oireet, ei ihme että sitä aina niin ajattelee, että jospa nyt. Mutta siis edellisten kiertojen kokemuksella, yritän pitää toiveet edes jotenkin kurissa vielä sinne viikon loppupuolelle. Tämän kierron oireina vaihteen vuoksi palelu (varsinkin iltaisin), kova väsymys (ei ihme kun aamuisin herään jo klo5), kosteus, jonkinlainen nipistely tms ja eilen oli aika syvä dippi aamulämmössä, mutta tänään taas takaisin 36.8 (eilinen voi hyvinkin johtua huonosta nukkumisesta). Positiivisista on ollut se, että siinä missä mun rinnat kipeytyi aiemmin jo dpo1, tällä kertaa kipeytyvät vasta dpo7. Viime kierrossa dpo3. Selkeästi noi siveydenpuu kapselit auttaa PMS oireisiin, etenkin noiden rintojen kipeytymiseen. Toivottavasti @move88 auttavat sulla siihen tiputteluun myös!!

Oikein paljon tsemppiä piina-sisarille, toivottavasti jokunen plussa saadaan joukkoon (tai siis tietenkin kaikille meille sen toivoisi)!
hienoa, kun sulla rintaoireet on vähentyneet :) mähän oon nyt syönyt sitä siveydenpuuta vaan 400mg päivässä, ja tässä kierrossa on ollu poikkeuksellisen pahat rintaoireet. mutta saa nyt nähdä.

dpo 9-10, tänään dippas lämmöt, onhan näitä erilaisia dippejä nähty. nyt kyllä nukuin todella hyvin ja normaaleissa olosuhteissa, ja tuplamittasin vielä, eli luulen et lämpö näytti oikeaa tulosta. pyyhkiessä tuli myös paperiin tippa pinkkiä, tätäkin on nähty, en ihmettelis vaikka tiputtelu alkais jo nyt. melko pessimistinen odotus tästä kierrosta tän aamun jälkeen, mutta katellaan nyt nää pari päivää, et mihin tää homma menee. :meh:

Ai kauhee mikä tilanne, pissin kuppiin, dippasin testiin ja kerkisin laittaa testin odottamaan ja sit soi ovikello ja sähkömies tulee kattomaa vielä vessan valoa :hilarious: testin sain piiloon, ku kerkisin nakata sen keittiön pöydälle, mut en mä kerkee sitä tiirailla enää testiajalla :nailbiting: no, onneks on vielä 3 muuta 10 herkkää ja tuo oli onestepin ei nii hyvä liuska :grin sain mä pari kuvaa ku oli n. 3 min menny. Mut ei laatu paljoa hurraa. Ku sähkäri lähtee nii testaan uusiksi :grin

Tässä se pikaisesti salaa napattu kuva. Tiedä sit onko siinä jotain vai ei :hilarious: ihan niiku vähän punertais, mut onestep on kuitenkin onestep :hilarious:
Ja dpo 9.

Tilanne lähinnä sen takia kaamee, ku testihullu kahvikupin kansa jännäämässä ja paikalle tärähtää sähkäri :hilarious: onneks tää soitti ovikello, remppamiehet käveli aina vaa sisälle :grin

Liitteet

• IMG_20201109_091046.jpg
    IMG_20201109_091046.jpg
    45.3 KB · Katsottu: 215
Tässä se pikaisesti salaa napattu kuva. Tiedä sit onko siinä jotain vai ei :hilarious: ihan niiku vähän punertais, mut onestep on kuitenkin onestep :hilarious:
Ja dpo 9.

Tilanne lähinnä sen takia kaamee, ku testihullu kahvikupin kansa jännäämässä ja paikalle tärähtää sähkäri :hilarious: onneks tää soitti ovikello, remppamiehet käveli aina vaa sisälle :grin

Jotain pientä näkyy, ei varmaan väriä vielä hirveesti. Toivottavasti lähtee vahvistuun. :happy::Heartred

Kp13. Ei o-plussaa vielä. Huomenna pitäis kyllä testin jo alkaa tummeta. Eilen talletettu.

Uusille taas tervetuloa joukkoon! :welcome

Niin, ja näinköhän mä unta, et täällä kirjoitti jollain sivulla joku Juuli91? Jos näet tämän, niin saanko kysyä sulta, oletko asunut lapsena Espoossa? Nimimerkki oli rekisteröimätön, ettei voinut yv:tä laittaa. Mä oon etsinyt yhtä lapsuudenystävääni samalla nimellä ja syntymävuodella, tuloksetta. :Heartred

Takaisin