Raskaaksi 2020

Ei sillä mennytkään kauaa, tää on nyt n. 15-20 sisällä testauksesta ja punertaa :eek:
En tiedä mikä näissä on se maks aika, ku jossain on 10min,jossain 20 tai 30min. Mut nähtäväksi jää.

Tosin en koskaan oo tähän onestepin herkkään luottanut täysin.

Edit. Tän palstan kuva juttu on surkea ku muuttuu noin sumuksi..

Testaan myöhemmin uudella testillä. Ei jaksa alkaa latailee aijaahan :hilarious:

Liitteet

• Screenshot_20201109_093229.jpg
    Screenshot_20201109_093229.jpg
    21.3 KB · Katsottu: 195
  • IMG_20201109_093116.jpg
    IMG_20201109_093116.jpg
    22.6 KB · Katsottu: 195
Ei sillä mennytkään kauaa, tää on nyt n. 15-20 sisällä testauksesta ja punertaa :eek:
En tiedä mikä näissä on se maks aika, ku jossain on 10min,jossain 20 tai 30min. Mut nähtäväksi jää.

Tosin en koskaan oo tähän onestepin herkkään luottanut täysin.

Edit. Tän palstan kuva juttu on surkea ku muuttuu noin sumuksi..

Testaan myöhemmin uudella testillä. Ei jaksa alkaa latailee aijaahan :hilarious:

Näkyy ihan selkeesti tuos negatiivissa ku laittoi puhelimeen kirkkaudet täysille.

Mulla oli just tuollanen onestep herkkä dpo 11 viime km raskaudessa(meni kesken toisella kolmannella)

No niin. Mekin päästään taas yrittämään. Tänään kp 60 :wacky: laskettuna keskeytyksestä. Tänään tuli selkeä ovisplussa testiin ja sopivasti eilen talleteltiinkin jo. :happy: Tää alkuviikko on kyllä aina niin kiireistä ja hässäkkää että saa nähdä ehditäänkö talletella enempää. :bored:

Tunnin pissasta oli ihan pakko testata Medigoon(apteekista) herkkä liuska ja siihenkin tuli joku punertava haamu :eek: :nailbiting:
Tosi tosi haalee, mut testiajalla.
Mut eipä dpo 9 mitään vahvaa voi ees odottaa :hilarious:

Nähtäväksi jää vahvistuuko huomenna.

https://aijaa.com/WGs14Z

Edit, meilä on uudessa vessassa ekstra hyvä valo. Toinen vastaa luonnonvaloa, ja toinen on tosi kirkas, ja yhdessä on ekstra kirkasta :hilarious: täydellinen testaus valo :grin

Liitteet

• IMG_20201109_104432.jpg
    IMG_20201109_104432.jpg
    21.5 KB · Katsottu: 192
Muokattu viimeksi:
Yks syy sille miks mä en testaa aikaisin, on se että mä en erota mitään haamuja. Hukkaan menis joka tapauksessa :laughing001 mut @Milalai toivottavasti vahvistuu!!

Ei oo sen aamun tipan jälkeen tullut mitään vuotoa, ja rinnat on kyllä erityisen kipeet. ovis oli tässä kierrossa niin epämääräinen kun lämmöt nousi pikkuhiljaa eikä heti, ärsyttävää kun ei tiedä tarkkaa dpo:ta.

Täällä taitaa menkat loppua ja jäädä kolmeen päivään. On ollu kivuliaat 3 päivää! Huhhuh. :nailbiting:

Meninkin avaamaan suuni.. :banghead: prosessi on kesken. Huoh. Hemmetti ku huijas uskoo et pääsis jatkaan. Noh, ei auta ku odottaa.. vielä.. ööh, no, jonkin aikaa :bored:

Yks syy sille miks mä en testaa aikaisin, on se että mä en erota mitään haamuja. Hukkaan menis joka tapauksessa :laughing001 mut @Milalai toivottavasti vahvistuu!!

Ei oo sen aamun tipan jälkeen tullut mitään vuotoa, ja rinnat on kyllä erityisen kipeet. ovis oli tässä kierrossa niin epämääräinen kun lämmöt nousi pikkuhiljaa eikä heti, ärsyttävää kun ei tiedä tarkkaa dpo:ta.

Hyvä ettei menkat alkanut. Toivottavasti oli joku kiinnittymiseen, tai raskaushormoneihin liittyvä vuoto. :smiley-angelic001:Heartred

Tunnin pissasta oli ihan pakko testata Medihoon(apteekista) herkkä liuska ja siihenkin tuli joku punertava haamu :eek: :nailbiting:
Tosi tosi haalee, mut testiajalla.
Mut eipä dpo 9 mitään vahvaa voi ees odottaa :hilarious:

Nähtäväksi jää vahvistuuko huomenna.

https://aijaa.com/WGs14Z

Edit, meilä on uudessa vessassa ekstra hyvä valo. Toinen vastaa luonnonvaloa, ja toinen on tosi kirkas, ja yhdessä on ekstra kirkasta :hilarious: täydellinen testaus valo :grin

No nyt näkyy jo väriäkin vähän. :thumright

Punertava haamujen haamu luonnonvalossa, mut eipä näin dpo 9 voi enempiä odottaakaan :hilarious: ja vielä herkkä onestep, nii en yksin siihen testiin uskalla uskoa. Jänskättää silti vähä :grin varsinki tuon Medihoon jälkeen :grin
Mullakin oli viikko sit eka haamu niin käänneltävä ja väänneltävä. Käännä kuva mustavalkoseks! Siin näkyy hyvin onko punertava haamu. Mut jotain haaleeta munkin silmät näkee.

Tänään on menkoista laskettuna 4+2 ja digiin sain tänään 2-3! Viikon päästä sitten vika testi ja toivottavasti pärähtäis se 3+. Ei kai tää mikään kemiallinen ainakaa voi enää ol?

Liitteet

• 13815D00-3A2A-48C1-B461-749CB84BE443.jpeg
    13815D00-3A2A-48C1-B461-749CB84BE443.jpeg
    12.4 KB · Katsottu: 143
Tyhmä kysymys: onko kiinnittymisvuotoa kaikilla?:bookworm:
Tässä mietin, että olikohan ne omat kummat kahden päivän juilinnat ja kivut vaan sittenkin endoa kun ei itellä kuitenkaan mitään jäänyt paperiin pyyhkiessä tai pikkuhousunsuojaankaan.
Nyt olo on normaali, tai sen mitä voi odottaa tässä kierronvaiheessa. Finnejä puskee taas mikä kertoo siitä että menkat on varmasti alkamassa seuraavan viikon aikana ja perinteinen menkkaväsymys alkanut:smiley-angry017

Minä taas kuikuilen välissä tännekin. Seuraan ahkerasti teidän juttuja, mut harvemmin jaksan kertoa omia kuulumisiani.

Kävin tässä kierrossa aukkarissa Kp7. Samalla diagnosoitiin pcos. Kp14 pärähti ovis+ eli nyt taas piinaillaan. Dpo2 menossa. Vauvan kaipuu on niin suuri! Yk10 jo menossa:smiley-angry017

Tyhmä kysymys: onko kiinnittymisvuotoa kaikilla?:bookworm:
Tässä mietin, että olikohan ne omat kummat kahden päivän juilinnat ja kivut vaan sittenkin endoa kun ei itellä kuitenkaan mitään jäänyt paperiin pyyhkiessä tai pikkuhousunsuojaankaan.
Nyt olo on normaali, tai sen mitä voi odottaa tässä kierronvaiheessa. Finnejä puskee taas mikä kertoo siitä että menkat on varmasti alkamassa seuraavan viikon aikana ja perinteinen menkkaväsymys alkanut:smiley-angry017

Tyhmiä kysymyksiä ei olekkaan! Mutta siis ei todellakaan ole kaikilla kiinnittymisvuotoa. Taitaa olla enempi harvinaisuus kun itsestäänselvyys :):) Minulla ei ainakaan kenestäkään kolmesta ole ollut :Heartred

Hyvä ettei menkat alkanut. Toivottavasti oli joku kiinnittymiseen, tai raskaushormoneihin liittyvä vuoto. :smiley-angelic001:Heartred
Kiitos tsempistä :Heartred voihan sitä aina toivoa. nyt kyl myös jomottelee... saapa nähdä, oon tietty voinu tulkita väärin oviksenkin, kun tosiaan lämmöt ei ollu selkeät. kohta se selviää :nailbiting:

niin joo, palellut oon viime päivät (varsinkin iltaisin) ja aamuisin tukkoinen. tätäkin ollu jo useammassa kierrossa, eli voi olla ihan vaan PMS:ää..

Muokattu viimeksi:
@move88 ja @Milalai plus muut, jännään niin teiän puolest ja toivon todella teitä tuonne heinäkuisiin ja muita sitten elokuisiin:Heartbigred

Meillä on Juliet92 samassa kuussa alkanut yritys, jos oikein katoin. Siksi nyt oon erityisen toiveikas, kun sullakin just tärppäsi. Ehkä se Yk8 ois mulle ihme Yk ja tää kuukausi muille ihme kuukausi. :love7

Mua jännittää, kun 2 viikon päästä on Sinuksen leikkaus. Tuli leikkausaika nopeemmin kuin kuvittelin. Se toipuminen haavan kanssa yms on tosi pelottavaa. Onneksi on kuitenkin muutto tiedossa ennen sitä, niin ei tarvi kipeenä muuttaa. :cat:

Piti vielä viimeinen spämmäys tehdä, eli Dpo2 ja aivastuttaa vähän väliä. Mä en ole ikinä aivastellut näin yhden päivän aikana. Toivottavasti elimistö yrittää laskea suojaustaan ja edesauttaa alkion kiinnittymistä. :rolleyes:

Mullakin oli viikko sit eka haamu niin käänneltävä ja väänneltävä. Käännä kuva mustavalkoseks! Siin näkyy hyvin onko punertava haamu. Mut jotain haaleeta munkin silmät näkee.

Tänään on menkoista laskettuna 4+2 ja digiin sain tänään 2-3! Viikon päästä sitten vika testi ja toivottavasti pärähtäis se 3+. Ei kai tää mikään kemiallinen ainakaa voi enää ol?

Onneksi olkoon! :) Vähintäänkin vaikuttaa epätodennäköiseltä, että olisi kemiallinen raskaus, kun hcg on viikkoihin nähden hyvällä tasolla. Olisin kyllä sinuna ihan iloisin mielin!

Takaisin