Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aina parempi mitä pidempään jaksaa odottaa, mutta herkällä testillä hyvinkin voi saada haamun jo näkyviin. Mun on henk. Koht. Helpompi keskittyä kaikkeen muuhun kuin olojen seurailuun, kun oon testannut ja lukeudun niihin jotka dpo8 tihrustaa haamuja eli multa on turha kysyä, onko järkevääSanokaa nyt mulle onko mun mitään järkee testailla huomenna olojen perusteella dpo 8-10. Pieni lämpödippi oli eilen tai pe muistaakseni.
minä en testais ennen kuin ois varmasti dpo10+, mutta tää on niin henkilökohtaistaSanokaa nyt mulle onko mun mitään järkee testailla huomenna olojen perusteella dpo 8-10. Pieni lämpödippi oli eilen tai pe muistaakseni.
Mä en osaa olla pois täältä, mutta nyt on ehkä aika, tai ainakin vähentää Tuun varmasti kattomaan välillä mitä tänne kuuluu ja toivotan hurjaa plussapuhuria ja kaikkea hyvää tähän ryhmään tää teamspirit täällä on jotain niin huippua
endurorinsessa on edelleen kyydissä dpo 17 ekasta o-plussasta. Viikon lopussa tsekkaan digillä vielä ja sitten jään odottelemaan tulevaa.
Kaveri kävi kahvilla ja näki sen toisen viivan myös. Sain ehkä jonkinlaisen kuvan otettua ja mies siitä vähän jotain näki, mutta en tiedä viekö tää foorumi senkin vähän. Mutta koitetaas.
Todella aavistus punaisuutta olin ehkä näkevinäni aikaisemmin siinä... pistän miehen kyllä pissimään toiseen saman merkin testiin ja katotaan ilmestyykö mitään toista viivaa. Nyt siis vielä todella varhaista ja voi hyvin ne menkat sieltä alkaakin, mutta kunpa olis tännekin enduroprinssi tai prinsessa kurvaamassa paikalle huomena kyllä pakko väliin testata jollain muulla herkällä testillä ja ke sitten taas tolla samaisella merkillä.mä kyllä näen :) noi vaan tuntuu kuivuessaan menettävän sen punasuuden. Kannattaahan se tsekata huomenna tai ylihuomenna uudestaan
Itse testailen nykyään vasta kun menkat selvästi myöhässä tai on muuten varma tunne plussasta. Takana niin monta kemiallista ja pettymysten vuosia, että sitä pyrkii jo itseään suojelemaan uusilta romahduksilta. Ilman näitä kokemuksia olisin kyllä edelleen todellinen himotestaaja, joka uittaisi tikkua heti kun pienintäkään mahdollisuutta jotain nähdä :)
Täällä nähty viime öinä unta, jossa huudan suoraa huutoa haluavani vauvan. Jos tässä kierrossa ovuloin, pitäisi sen olla isänpäivän tienoilla. Vakaa suunnitelma olisi antaa miehelle isänpäivälahja 9kk:n toimitusajalla, joten toivottavasti kroppa ois nyt samaa mieltä
Ton takia mäkin olen vähän skeptinen vielä... täytyy ostaa jotain muita herkkiä ja huomenna testata... voi kun vois kelata aikaa eteenpäin.Mulle tullut 2 kierrossa haamuja apteekin ultralla ja sit menkat alkaneet.
En uskalla niin herkällä enää testailla
Mä en osaa olla pois täältä, mutta nyt on ehkä aika, tai ainakin vähentää Tuun varmasti kattomaan välillä mitä tänne kuuluu ja toivotan hurjaa plussapuhuria ja kaikkea hyvää tähän ryhmään tää teamspirit täällä on jotain niin huippua
endurorinsessa on edelleen kyydissä dpo 17 ekasta o-plussasta. Viikon lopussa tsekkaan digillä vielä ja sitten jään odottelemaan tulevaa.