Raskaaksi 2020

Sanokaa nyt mulle onko mun mitään järkee testailla:hilarious: huomenna olojen perusteella dpo 8-10. Pieni lämpödippi oli eilen tai pe muistaakseni.
Aina parempi mitä pidempään jaksaa odottaa, mutta herkällä testillä hyvinkin voi saada haamun jo näkyviin. Mun on henk. Koht. Helpompi keskittyä kaikkeen muuhun kuin olojen seurailuun, kun oon testannut ja lukeudun niihin jotka dpo8 tihrustaa haamuja eli multa on turha kysyä, onko järkevää :hilarious:

mä näin unta että tulin kirjottamaan tänne, että pidän taukoa foorumilta :grin ei kyllä ehkä ollut enneuni, tai ainakaan en oo vielä suunnitellut moista :wink

tänään siis dpo2-3, vatsa ei ollu tyytyväinen viikonlopun mässäilyihin, ja selvästi rauta pikkaisen vaikuttaa myös, mutta toistaiseksi ihan siedettävä olo vielä :dead: ei muuten kummempia "oireiluja", paitsi jatkuva vessahätä. voi johtua tuosta meille suuresta seksin määrästä viime aikoina :p

näin viime yönä unta, että tein positiivisen r-testin. vitsi oltii miehen kanssa niiiiiiin onnellisia et ihan tippa tuli molemmilla linssii. sit tuijotin sitä testiä ties kuinka monta kertaa et 'tää ei voi olla totta' mut oli se.
no heräsin tossa hetki sit, tein testin ja negahan sieltä pärähti.. jos nyt jaksais malttaa sunnuntaihin olla testaamatta yhtään mitään :smiley-angry003

Noh, teinpä testin sit ja apteekin ultralla. Samaisella jolla elokuussa sain sen miehenki näkemän hailun viivan. Oon näkevinä nyt todella haaleaa viivaa mitä ei kyllä taas saa kuvattua. Liekö viivanpaikkaa... tosin en oo ikinä esim. Raskauskeijun one stepeil saanu minkäännäköstä toista viivaa... täytyy jäädä vielä odottelemaan ja seurailemaan... hitto kun osaa ihminen olla hätähousu.

Täällä puhuttiin jo miehen kanssa, että jos nyt tää toinen joskus tulee, niin kolmannen kohdalla vaan vältellään hedelmällistä aikaa.

Jos tulee kolmas siinä sivussa, vaikka yritetään välttää hedelmällisiä päiviä niin sitten se on tarkoitettu. :happy:

Hormonaalinen ehkäisy tulee kuvioihin vasta kun lapset on tehty. Piti ottaa se tokan jälkeen takas mutta mies totesi, että tää on muutenkin niin haastavaa, että ei ole järkeä sekottaa kroppaa.

Mä en osaa olla pois täältä, mutta nyt on ehkä aika, tai ainakin vähentää :oops: Tuun varmasti kattomaan välillä mitä tänne kuuluu ja toivotan hurjaa plussapuhuria ja kaikkea hyvää tähän ryhmään :Heartred tää teamspirit täällä on jotain niin huippua :notworthy

endurorinsessa on edelleen kyydissä :hello2 dpo 17 ekasta o-plussasta. Viikon lopussa tsekkaan digillä vielä ja sitten jään odottelemaan tulevaa.

Liitteet

• IMG_20201102_102345.jpg
    IMG_20201102_102345.jpg
    23.7 KB · Katsottu: 128
Mä en osaa olla pois täältä, mutta nyt on ehkä aika, tai ainakin vähentää :oops: Tuun varmasti kattomaan välillä mitä tänne kuuluu ja toivotan hurjaa plussapuhuria ja kaikkea hyvää tähän ryhmään :Heartred tää teamspirit täällä on jotain niin huippua :notworthy

endurorinsessa on edelleen kyydissä :hello2 dpo 17 ekasta o-plussasta. Viikon lopussa tsekkaan digillä vielä ja sitten jään odottelemaan tulevaa.

Miten hieno plussa se jo onkaan :hello2Oikein ihanaa odotusta Heydi!

Mä en noihin Sofin liuskaovistesteihin saa vieläkään oikein minkäänlaista viivaa, hieman vahvempaa oli eilen ku aiemmin mutta ei siltikään lähelläkään plussaa. Nyt en pääse päivällä ees testaamaan ennenku töistä kotiudun. Mutta luotan nyt tuohon digin pysyvään hymynaamaan ja lasken sen mukaan. Eli dpo0/kp19 ja nyt ei sitte muutaku odotellaan :nailbiting:

Upea + Heydi! :woot:

Täällä testasin taas negan. :sorry:
Noh.. joko menkat tai ensviikol uus testi. On tää nyt perkele ku kierto saattaa venyä. Ja sitä en oikein haluais. :banghead:

Itse testailen nykyään vasta kun menkat selvästi myöhässä tai on muuten varma tunne plussasta. Takana niin monta kemiallista ja pettymysten vuosia, että sitä pyrkii jo itseään suojelemaan uusilta romahduksilta. Ilman näitä kokemuksia olisin kyllä edelleen todellinen himotestaaja, joka uittaisi tikkua heti kun pienintäkään mahdollisuutta jotain nähdä :)

Täällä nähty viime öinä unta, jossa huudan suoraa huutoa haluavani vauvan. Jos tässä kierrossa ovuloin, pitäisi sen olla isänpäivän tienoilla. Vakaa suunnitelma olisi antaa miehelle isänpäivälahja 9kk:n toimitusajalla, joten toivottavasti kroppa ois nyt samaa mieltä :smiley-angelic001

Kaveri kävi kahvilla ja näki sen toisen viivan myös. Sain ehkä jonkinlaisen kuvan otettua ja mies siitä vähän jotain näki, mutta en tiedä viekö tää foorumi senkin vähän. Mutta koitetaas.

Liitteet

• BC0B668C-77E8-4FBC-8C15-699E4B241C60.jpeg
    BC0B668C-77E8-4FBC-8C15-699E4B241C60.jpeg
    13.7 KB · Katsottu: 195
Kaveri kävi kahvilla ja näki sen toisen viivan myös. Sain ehkä jonkinlaisen kuvan otettua ja mies siitä vähän jotain näki, mutta en tiedä viekö tää foorumi senkin vähän. Mutta koitetaas.

mä kyllä näen :) noi vaan tuntuu kuivuessaan menettävän sen punasuuden. Kannattaahan se tsekata huomenna tai ylihuomenna uudestaan :happy:

mä kyllä näen :) noi vaan tuntuu kuivuessaan menettävän sen punasuuden. Kannattaahan se tsekata huomenna tai ylihuomenna uudestaan :happy:
Todella aavistus punaisuutta olin ehkä näkevinäni aikaisemmin siinä... pistän miehen kyllä pissimään toiseen saman merkin testiin ja katotaan ilmestyykö mitään toista viivaa. Nyt siis vielä todella varhaista ja voi hyvin ne menkat sieltä alkaakin, mutta kunpa olis tännekin enduroprinssi tai prinsessa kurvaamassa paikalle:smiley-angelic001 huomena kyllä pakko väliin testata jollain muulla herkällä testillä ja ke sitten taas tolla samaisella merkillä.

Itse testailen nykyään vasta kun menkat selvästi myöhässä tai on muuten varma tunne plussasta. Takana niin monta kemiallista ja pettymysten vuosia, että sitä pyrkii jo itseään suojelemaan uusilta romahduksilta. Ilman näitä kokemuksia olisin kyllä edelleen todellinen himotestaaja, joka uittaisi tikkua heti kun pienintäkään mahdollisuutta jotain nähdä :)

Täällä nähty viime öinä unta, jossa huudan suoraa huutoa haluavani vauvan. Jos tässä kierrossa ovuloin, pitäisi sen olla isänpäivän tienoilla. Vakaa suunnitelma olisi antaa miehelle isänpäivälahja 9kk:n toimitusajalla, joten toivottavasti kroppa ois nyt samaa mieltä :smiley-angelic001

Mullekin laskujen mukaan tulee ovis isänpäivänä, ei ainakaan tuu mieleen syytä miks ei menis samojen päivien mukaan kuin muissa kierroissa. Olis niiiin huippuu jos sais sitten plussan

Mulle tullut 2 kierrossa haamuja apteekin ultralla ja sit menkat alkaneet.
En uskalla niin herkällä enää testailla

Mulle tullut 2 kierrossa haamuja apteekin ultralla ja sit menkat alkaneet.
En uskalla niin herkällä enää testailla
Ton takia mäkin olen vähän skeptinen vielä... täytyy ostaa jotain muita herkkiä ja huomenna testata... voi kun vois kelata aikaa eteenpäin.

onnea ja ihanaa odotusaikaa!!:Heartpink

Takaisin