Raskaaksi 2020

mä tein pc ovistikun dpo10. laitan kuvan. paljo sulla on dpo nyt? apteekin ultraan ainakin tulee haamu vaikka on aikasta, sain hyvin näkyvän haamun sillo dpo10, ois varmaan näkyny jo dpo9 joten suosittelen :)

mulla tänää dpo 10. eli saattaisin olla raskaana?? apua, voi hitto kohta kauppaan, kunhan kerkeen :smiley-ashamed004

Ovulaation jälkeinen väsy. Jessus ku ei jaksa yhtään mitään :dead: onneks tiedän mistä johtuu, muuten olisin varmaan matkalla koronatestiinkin jo :hilarious:
on tää sen verran jäätävä väsy.

Muokattu viimeksi:
ON: tänään nous lämmöt selvästi, ovis joko eilen tai toissapäivänä. Nyt sit piinailemaan :) eilen vielä varmisteltiin, oli kyllä kestokyvyn rajoilla, meinasin jo itte luovuttaa mut mies onneks jaksoi pinnistellä loppuun :laughing001 nyt tauko paikallan :p ainakaan ei jää yrityksen puutteesta kiinni tässä kierrossa. Oli muuten voimakkaat ovisoireet, oisko ollu noilla luontaistuotteilla vaikutusta :think005

Onkohan myöhäistä ovulaation kannalta, kun ovulaatiotesti on tänään lähtenyt tummumaan (ei vielä plussa, veikkaan plussaa illalle-aamulle) ja pääsemme vasta huomenna iltapäivästä sitä hyödyntämään? :think005

Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille piinailijoille ja uuteen kiertoon joutuneille :Heartred

Mä oon pitänyt pientä hiljaiseloa, oon yrittänyt pitää stressivapaata kiertoa ennen lääkehoidon aloittamista. Nyt menossa kp20 eikä dpoista mitään hajua, onnistuin olemaan tikuttamatta ja ei mitään kovin selkeitä ovisoireita ole ollut. Mä kuulun kans niihin, jotka on suht kosteita läpi kierron ja nyt tietoisesti olin tutkimatta niin ei tietoa, milloin kananmunalimat on olleet vai onko ollenkaan :hilarious: säännöllisesti on seksiä ollut kuitenkin, eli plussamahis on vaikken luomuonnistumiseen uskokaan.

Meillä on miehen kanssa ollut aika tiukkaa vääntöä toisen koiran ottamisesta ja oon aika hyvin saanut ajatukset vauvakuumeesta siirrettyä koirakuumeeseen. Miehellekin sanoin, että toinen koira tekis mulle tosi hyvää, kun en ehtis koko ajan laskea kiertopäiviä ja dpoita ja pyöriä vauvafoorumeilla. Mies ei vain vielä oo koirasta ihan samaa mieltä... Kuulemma yks on ihan riittävästi :hilarious:

Onkohan myöhäistä ovulaation kannalta, kun ovulaatiotesti on tänään lähtenyt tummumaan (ei vielä plussa, veikkaan plussaa illalle-aamulle) ja pääsemme vasta huomenna iltapäivästä sitä hyödyntämään? :think005
Ei oo myöhäistä! Ovisplussasta ovulaatio saattaa tulla vasta 48h päästä, eli hyvin ehtii!

Kp31/O+ dpo9. Teroja jälellä 3pv, sit oottelemaan vuotoa ja yk3 alkua. :happy: En usko nyt gynen sanojen ja ultran tuloksen perusteella raskauteen, mut jos ei ens su mennessä vuotoa näy niin testistä ei haittaakaan ole. 9.11 mennessä pitäis kuitennii soitella gynelle jos vuoto ei ala ja testi nega.

Hirvijahti alkaa olla lopuillaan meidän seurassa, yks vasa enää uupuu. Mies ehdotti, että lähettäiskin minä ja koiravauva että hän jänismetälle lauantaina, et hän jättäis hirvijahdin ens viikonloppuna väliin. :joyful:
Huomenna pitäis kertoa pomolle etten jääkään nykyiseen työhöni :p mutta mun lähtö hyödyttää kaikkia, asiakkaista työkavereihin ja uuteen työhön joten se on win-win-win :smiley-angelic006

Perus sunnuntaisiivous touhuttu, ja parit palatossut kohta valmiit :smiley-angelic003 nyt voi ottaa loppuillan iisisti.

mjaaa, tein pc;n ja apteekin r testin. molemmat negoja :sorry::sorry: tulipas pudotus..

no höh. oliko mikä apteekin? normaali vai ultra? dpo10 on niin aikainen vielä, että herkkiinkään ei välttämättä tietenkään päiväpissalla saa näkyviin plus että hcg nousee yksilöllisesti. niin kauan kun ei menkat ala, on toivoa :Heartred voihan toinen oviskin olla mahdollinen, mutta kierto varmaan pitenisi huomattavasti :scratch

mjaaa, tein pc;n ja apteekin r testin. molemmat negoja :sorry::sorry: tulipas pudotus..
No, mutta jos dpo10 ja päiväpissasta niin monillakaan vielä välttisti näy? Huomenna aamulla tai tiistaina uutta testiä tekemään!

Itselläkin testit polttelee kovasti, mutta kun dpo ei varmuutta niin ei viittis ihan vielä... arvioisin olojen perusteella, että dpo 7-9 suurinpiirtein. Keskiviikkona uitan testiä jos ei menkat oo pamahtanu paikalle...

Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille piinailijoille ja uuteen kiertoon joutuneille :Heartred

Mä oon pitänyt pientä hiljaiseloa, oon yrittänyt pitää stressivapaata kiertoa ennen lääkehoidon aloittamista. Nyt menossa kp20 eikä dpoista mitään hajua, onnistuin olemaan tikuttamatta ja ei mitään kovin selkeitä ovisoireita ole ollut. Mä kuulun kans niihin, jotka on suht kosteita läpi kierron ja nyt tietoisesti olin tutkimatta niin ei tietoa, milloin kananmunalimat on olleet vai onko ollenkaan :hilarious: säännöllisesti on seksiä ollut kuitenkin, eli plussamahis on vaikken luomuonnistumiseen uskokaan.

Meillä on miehen kanssa ollut aika tiukkaa vääntöä toisen koiran ottamisesta ja oon aika hyvin saanut ajatukset vauvakuumeesta siirrettyä koirakuumeeseen. Miehellekin sanoin, että toinen koira tekis mulle tosi hyvää, kun en ehtis koko ajan laskea kiertopäiviä ja dpoita ja pyöriä vauvafoorumeilla. Mies ei vain vielä oo koirasta ihan samaa mieltä... Kuulemma yks on ihan riittävästi :hilarious:
Meillä menee vähän toisinpäin. Mies haaveilee vähän toisesta, tietyn rotuisesta koirasta, mut en oo ihan vakuuttunu tästä rodusta, koska kyseessä melko sairas rotu. Mies myös tietää tämän tosiasian, mutta on jostain syystä viehtynyt juuri kyseiseen rotuun. Enkä ehkä just nyt jaksais ees uutta penturallia ku viel tuorees muistissa viime vuodelta olemassa olevan koiran pentutohinat.

no höh. oliko mikä apteekin? normaali vai ultra? dpo10 on niin aikainen vielä, että herkkiinkään ei välttämättä tietenkään päiväpissalla saa näkyviin plus että hcg nousee yksilöllisesti. niin kauan kun ei menkat ala, on toivoa :Heartred voihan toinen oviskin olla mahdollinen, mutta kierto varmaan pitenisi huomattavasti :scratch

apteq raskaustesti, herkkyys 10 mIU/ml. pitää vielä testata huomenna tai tiistaina. menkkojen pitäis kyl vasta sunnuntaina alkaa. ihmetyttää vaa toi ovulaation posi :confused004

No, mutta jos dpo10 ja päiväpissasta niin monillakaan vielä välttisti näy? Huomenna aamulla tai tiistaina uutta testiä tekemään!

Itselläkin testit polttelee kovasti, mutta kun dpo ei varmuutta niin ei viittis ihan vielä... arvioisin olojen perusteella, että dpo 7-9 suurinpiirtein. Keskiviikkona uitan testiä jos ei menkat oo pamahtanu paikalle...

totta.. ihmetyttää vaa toi oviksen posi tulos :bored: pitää huomen tai tiistaina testata tai sit ihan viimeistää sunnuntaina jos ei menkat oo sillon alkanu.

totta.. ihmetyttää vaa toi oviksen posi tulos :bored: pitää huomen tai tiistaina testata tai sit ihan viimeistää sunnuntaina jos ei menkat oo sillon alkanu.

Pakko huudella sivusta, käytin ekaa kertaa tässä kierrossa pc ovulaatiotestiä, ja se antoi tuollaista koko kierron. Vasta kun ovulaatio, testiviiva oli tummempi kuin kontrolli. Ja se toinen oliko sofin? Sehän ei ollut lähelläkään positiivista? Toivotaan kuitenkin että vielä positiivinen raskaustesti tulisi! :)

Pakko huudella sivusta, käytin ekaa kertaa tässä kierrossa pc ovulaatiotestiä, ja se antoi tuollaista koko kierron. Vasta kun ovulaatio, testiviiva oli tummempi kuin kontrolli. Ja se toinen oliko sofin? Sehän ei ollut lähelläkään positiivista? Toivotaan kuitenkin että vielä positiivinen raskaustesti tulisi! :)

okeei :think005 mie olin ostanu eilen noit pc:n testejä, et käytän ens kierros jos sellasta tulee. ja noi one stepit ei oo taas mulla toiminu, etten ikinä ovulaation aikaan oo saanu vahvaa viivaa vaikka toiset testit selkeitä positiivisia. no toivotaan parasta ja pelätään pahinta :smiley-angelic006

Ei välttämättä myöhäistä, ovulaatiohan käsittääkseni on about 12-36h haarukassa siitä LH-piikistä eli plussasta ja munasolu kuitenkin sen vajaa vuorokauden elää vielä irtoamisen jälkeen. Eli kyllä mahdollisuudet on :) sehän voi jopa olla ihan hyvä aika varsinkin jos se plussa olis vasta aamulla!

Kuulostaa lupaavalta! Mä tulin plussakierrossa kipeäksi, noin dpo7 aikaan ja olin viikon kipeä. Veikkaan, että liittyi juurikin alentuneeseen vastustuskykyyn, kun muuten ollut pitkään ihan terveenä. Oksensin myös flunssan aikana, mistä epäilykset vähän heräsivät:smiley-ashamed004

Teitä onkin iso joukko piinailemassa, pakko ainakin osan päästä heinäkuisiin, mielellään tietty kaikkien! :happy093.:Heartred

Mäkin sain järkyn flunssan plussakierrossa :)

apteq raskaustesti, herkkyys 10 mIU/ml. pitää vielä testata huomenna tai tiistaina. menkkojen pitäis kyl vasta sunnuntaina alkaa. ihmetyttää vaa toi ovulaation posi :confused004
Oon kuullu paljon huonoa tosta testistä, monille näyttänyt ihan negaa, kun muilla testeillä selkeä haamu / posi. Toivotaan että vielä plussaks muuttuu :Heartbigred

Takaisin