Raskaaksi 2020

kp30, ovistestin mukaan dpo8. Kuudes päivä teroja menossa, ja oireita en ees mieti :bag: sen + ovistestin jälkeen on ollu ihan tajuttomat halut meillä kummallakin ja se on hyödynnetty päivittäin :hilarious: useempaankin kertaan :grin
Ja joo, mitä tulee tohon märkyyteen - se on sekä siunaus että kirous :hilarious: mies kerran todennut et hiekkaa pitäis tilata, et saa joskus ees vähän pitoa :hilarious: suksi luistaa turhankin hyvin.

Mutta, jotain erityisen positiivista häppeninkiä täällä suunnalla on nyt ollut. Mulle tarjottiin vakituista työpaikkaa! :happy: Eihän tästä ole kuin viis vuotta haaveillut ja nyt se on! Ei haastattelurumbaa ja epävarmuutta loppusyksylle, kun nimi on paperissa :cheers

Mahtavaa! Onnea työstä. :3some

Nyt alan epäillä toista. Oltas just alettu puuhiin mut mies bongas verta sormestaan hyvin vähän, mutta sen verran et pääteltiin et joudun laittaa kupin yöks. :nailbiting: Toivon hartaasti et tää on jotain vähästä kroppasekoilua, ei että tulis iha kunnon menkat. Pliis.. :smiley-angelic001

Huomenna luultavasti ollaan viisaampia.. mut silti fiilis vähän romahti jalkojen alla, vaikka jossai mielensopukoissa tätä osasi odottaa :banghead:

Nyt alan epäillä toista. Oltas just alettu puuhiin mut mies bongas verta sormestaan hyvin vähän, mutta sen verran et pääteltiin et joudun laittaa kupin yöks. :nailbiting: Toivon hartaasti et tää on jotain vähästä kroppasekoilua, ei että tulis iha kunnon menkat. Pliis.. :smiley-angelic001

Huomenna luultavasti ollaan viisaampia.. mut silti fiilis vähän romahti jalkojen alla, vaikka jossai mielensopukoissa tätä osasi odottaa :banghead:

Toivotaan, että ois jotain muuta kuin menkat.
Tsemppiä! :smiley-angelic001

Just kun pääsin sanomasta, niin sinne meni sahara!!! Vasta Kp11 ja limailu alkoi jo. Tänä aamuna oli vielä ihan kuivaa.

Kyllä mun kroppa sittenkin toimii. Täytyy nyt testata ovista joka päivä. Veikkaan, että vois olla vähän aikaisemmin tulossa.

Halutkin heräsi yhtäkkiä. :cool05

Mä huutelen täältä sivusta :hilarious:
Mulle kävi niin, että plussakierrossa ei ollut pms oireita, eikä oikein muutakaan raskauteen viittavaa oiretta, olo oli normaali. Sitten vähän ennen plussaa kävi niin, että rinnat kipeytyi jonkin verran ja olin varma, että kuukautiset alkaa, koska tallettelu meni miten sattui ja ovulaatiota en saanut ikinä tikulla kiinni. Meidän vauva on siis negatiivisen ovulaatiotestin tulos :playful: Ja ne ketkä limoista huolehtii, niin mulla oli loppukierrosta hetkellisesti enemmän limoja ennen plussaa, juuri sellaista käsivoidemaista, mutta plussan jälkeen olen ollut kuiva kuin Sahara ja ihan täysin halutonkin, Jes hyvä yhdistelmä, varsinkin kun ennen ollaan oltu tosi superaktiivisia :bag::hilarious:
Halusin vaan sanoa, että limat voi olla tosi vähäisiä loppukierrosta ja tulos voi olla kuitenkin vielä plussa :angelic:
Täältä taustajoukoista toivottelen vauvaonnea mahdollisimman monelle :hug013:Heartred
Mulla nyt rv 10+1, perussairaus rauhoittunut ehkä himpun verran, mutta tosi aktiivinen on, tänään meinasin ihan äkillisen allergiareaktionkin saada pähkinöistä eli ei toivoa ainakaan vielä rauhoittumisesta. Tosin toisina päivinä olen selvinnyt kaksinkertaisella lääkityksellä, mikä on jo edistystä mulle. Ehkä tämä urtikaria rauhoittuu näiden kolmansien mukaan. Silti mä joka ilta rukoilen, että saadaan tämä pieni vauva terveenä meidän syliin sitten keväällä :Heartred

Rauhaisaa pyhäinpäivää vielä kaikille. Mä vein kynttilät mummon ja papan haudalle jo eilen miehen kanssa. Vietiin sitten keskenmenneellekin pikkukaverille kynttilä muualla lepäävien muistopaikalle. Siinä hetki oltiin, ja vieläkin suretti, mutta se vain häivähti ohitse. Ehkäpä tällä kertaa onni olisi parempi. :smiley-angelic001 :angel7

Mä huutelen täältä sivusta :hilarious:
Mulle kävi niin, että plussakierrossa ei ollut pms oireita, eikä oikein muutakaan raskauteen viittavaa oiretta, olo oli normaali. Sitten vähän ennen plussaa kävi niin, että rinnat kipeytyi jonkin verran ja olin varma, että kuukautiset alkaa, koska tallettelu meni miten sattui ja ovulaatiota en saanut ikinä tikulla kiinni. Meidän vauva on siis negatiivisen ovulaatiotestin tulos :playful: Ja ne ketkä limoista huolehtii, niin mulla oli loppukierrosta hetkellisesti enemmän limoja ennen plussaa, juuri sellaista käsivoidemaista, mutta plussan jälkeen olen ollut kuiva kuin Sahara ja ihan täysin halutonkin, Jes hyvä yhdistelmä, varsinkin kun ennen ollaan oltu tosi superaktiivisia :bag::hilarious:
Halusin vaan sanoa, että limat voi olla tosi vähäisiä loppukierrosta ja tulos voi olla kuitenkin vielä plussa :angelic:
Täältä taustajoukoista toivottelen vauvaonnea mahdollisimman monelle :hug013:Heartred
Mulla nyt rv 10+1, perussairaus rauhoittunut ehkä himpun verran, mutta tosi aktiivinen on, tänään meinasin ihan äkillisen allergiareaktionkin saada pähkinöistä eli ei toivoa ainakaan vielä rauhoittumisesta. Tosin toisina päivinä olen selvinnyt kaksinkertaisella lääkityksellä, mikä on jo edistystä mulle. Ehkä tämä urtikaria rauhoittuu näiden kolmansien mukaan. Silti mä joka ilta rukoilen, että saadaan tämä pieni vauva terveenä meidän syliin sitten keväällä :Heartred

Rauhaisaa pyhäinpäivää vielä kaikille. Mä vein kynttilät mummon ja papan haudalle jo eilen miehen kanssa. Vietiin sitten keskenmenneellekin pikkukaverille kynttilä muualla lepäävien muistopaikalle. Siinä hetki oltiin, ja vieläkin suretti, mutta se vain häivähti ohitse. Ehkäpä tällä kertaa onni olisi parempi. :smiley-angelic001 :angel7

Hei! Ihanaa kuulla että siellä on kaikki hyvin! ♥️

Onko jollain ollut plussakierrossa ovulaation jälkeen sellainen olo kuin olisi kipeäksi tulossa?:angelic: Itsellä paleli toissa iltana ja eilen aamulla ja eilen aamulla oli kurkku omituinen ja koko päivän sellainen olo kuin olisi kipeäksi tulossa paikkoja hieman kolotti, kurkku omituinen/limainen ja lämpö oli hieman koholla illalla 36,8 kun normaali n. 36,5. Nyt tänään ei enään mitään oireita. Vatsa oli sekaisin eilen myös. Nyt oletettavasti menossa dpo 5 ja kp 25/30.:nailbiting:

Muistelen lukeneeni jostain, että tää voi liittyä hetkelliseen vastustuskyvyn laskuun, kun kroppa valmistautuu siihen ettei ”hylkis” alkioita jos kiinnittyy, vaikka siinä on puolet ns. vierasta materiaalia eli mieheltä. Apua miten mulla onkin termit nyt ihan hukassa... mutta siis kuitenkin, pääperiaate toi :grin

Täällä ei mitään uutta auringon alla... Sofin liuskatestit näyttää ihan hailua viivaa, cb vilkuttelee.. vähän oottelen että vois kyllä jo ovis olla, alkaa muuten kohta kisakunto kyllä loppua tässä torpassa... :facepalm: kp 17 tänään.

Vietiin kans haudoille kynttilät, sekä muualle lepääville. Ja meidän hautausmaalla on myös muistomerkki Lapselle jota en koskaan saanut, lapsemme jonka saimme vain hetkeksi :Heartred sielä oli nalle ja paljon muitakkn kynttilöitä :Heartred kosketti kyllä jostain syvältä, 3 keskenmenoa 1,5 vuoden sisällä.

Mullakin oli tänään jotenkin tavallista enemmän mielessä tuo hiljattainen raskaus. Ei varmaan niinkään sen vuoksi, kun tänään oli pyhäinpäivä, mutta oltiin tänään lähiperheen kanssa anopilla ja miehen siskolla on kaksi pientä lasta. Hänellä on myös tieto siitä että meillä yritetään, mutta ei tiedä mitään yksityiskohtia viime kuukaudelta.
(Paitsi: jos luet tätä palstaa ja tunnistat itsesi, ilmianna itsesi :joyful:)
Hänen lapset on ihania ja aivan super valloittavia! Varsinkin tämän nuoremman elämässä olen saanut olla paljon enemmän kuin esikoisen ja tää pikkunen on niin söpö. Sit no, toki siinä tuli sitten päivällä mieleen kaikki kuukauden tapahtumat ja pieni murhe siitä että se oma syli on edelleen tyhjä kaikesta toivosta huolimatta. :sad001:Heartred ovista ei ole näkynyt, ainakaan en ole sitä tuntenut enkä ole saanut eilen hymyä tikkuun. Tänään en vaan jaksanut enää tuhlata testejä vaan luotan nyt siihen että tunnen sen kyllä kun on tullakseen.

Tsemppiä kaikille ovisplussaajille, toivottavasti tämä on se teidän kierto! Meillä olisi tullut nyt marraskuussa vuosi täyteen yritystä ja todellakin kunnon yritystä, jossa digiovistestein joka kuukausi varmistin oviksen ja silti kesti vuosi onnistua. Jaksakaa uskoa vaikka välillä tuntuu, ettei ikinä ole meidän vuoro :Heartred

Viimeisen testin myötä (dpo 18, rv 4+4) minä siirryn heinäkuisiin ja toivon, että sinne vielä liittyisi mahdollisimman moni teistä! Tämä on ollut ihana ryhmä :love7

Liitteet

• IMG_20201101_063535.jpg
    IMG_20201101_063535.jpg
    22 KB · Katsottu: 173
Tsemppiä kaikille ovisplussaajille, toivottavasti tämä on se teidän kierto! Meillä olisi tullut nyt marraskuussa vuosi täyteen yritystä ja todellakin kunnon yritystä, jossa digiovistestein joka kuukausi varmistin oviksen ja silti kesti vuosi onnistua. Jaksakaa uskoa vaikka välillä tuntuu, ettei ikinä ole meidän vuoro :Heartred

Viimeisen testin myötä (dpo 18, rv 4+4) minä siirryn heinäkuisiin ja toivon, että sinne vielä liittyisi mahdollisimman moni teistä! Tämä on ollut ihana ryhmä :love7

Ihanaa! Nyt masua kasvattelemaan. :Heartblue:Heartpink

Mulla pärähti ovistestiin positiivinen tulos eilen päivästä ja talleteltiin illemmalla:smiley-bounce016

Onko muilla sitä että o-testit on jopa 2 tai 3 päivää putkeen yhtä vahvat ja sitten 4 päivänä viivat yhtä hailut kuin alkukierrossa?

Mietin, että jos tänään vielä tallettelis niin onko siitä enää mitään hyötyä? :bookworm:

/kuvan 2 viimestä testiä on 31.10 11 mais ja 18 maissa, tein digin viel perään xD

Liitteet

• IMG_20201031_190321.jpg
    IMG_20201031_190321.jpg
    18.1 KB · Katsottu: 156
Onnea Tammenterholle vakiduunista! :cheers

Violaveelle onnea ja tervemenoa plussanneihin! :greet025

Lillati, hyvältä näyttää! En tiedä ymmärränkö kysymystäsi, musta sun viivaprogressio on hyvinkin johdonmukainen.
Ei varmasti ole turhaa talletella tänäänkin, jos vielä jaksaa, koska ovisplussasta ovikseen menee n. 24-36h ja se munasolukin vielä sen jälkeen pysyy 12-24h hedelmöittymiskykyisenä.

ON. Täällä meni nyt mielestäni tallettelut aika nappiin. -5 dpo, -2 dpo, -1 dpo ja vielä dpo 1. Nyt sit vaan piinailemaan. :rolleyes: Ens viikonloppuna mennään miehen kanssa kahdestaan hotelliin. Juuri luin tutkimuksesta, jonka mukaan sperma voi edistää kiinnittymistä. :laughing002

Täällä digissä pysyvä hymynaama aamulla! :excited001 Liuskoilla koitan varmaan kattoa saanko niihin mitään tulosta, eilen näytti sekin vielä ihan hailua, sitähän ei tiedä miten pian tuosta digin hymystä se ovis tosiasiassa on. Mutta pääasia että ainakin pitäis olla ihan näillä näppäimillä, liityn siis kasvavaan piinailijoiden joukkoon :cool05

Onko jollain ollut plussakierrossa ovulaation jälkeen sellainen olo kuin olisi kipeäksi tulossa?:angelic: Itsellä paleli toissa iltana ja eilen aamulla ja eilen aamulla oli kurkku omituinen ja koko päivän sellainen olo kuin olisi kipeäksi tulossa paikkoja hieman kolotti, kurkku omituinen/limainen ja lämpö oli hieman koholla illalla 36,8 kun normaali n. 36,5. Nyt tänään ei enään mitään oireita. Vatsa oli sekaisin eilen myös. Nyt oletettavasti menossa dpo 5 ja kp 25/30.:nailbiting:

Kuulostaa lupaavalta! Mä tulin plussakierrossa kipeäksi, noin dpo7 aikaan ja olin viikon kipeä. Veikkaan, että liittyi juurikin alentuneeseen vastustuskykyyn, kun muuten ollut pitkään ihan terveenä. Oksensin myös flunssan aikana, mistä epäilykset vähän heräsivät:smiley-ashamed004

Teitä onkin iso joukko piinailemassa, pakko ainakin osan päästä heinäkuisiin, mielellään tietty kaikkien! :happy093.:Heartred

Ei ollu menkat. Ruskeeta vuotoa, iha pari hassua tippaa.. :woot: ja tänä aausta en ees tiedä mitä oli. Varmaa valkovuotoo.. hmmm :joyful: menkat eivät siis tulleet ja taas jännittää! :angelic:

tein äsken huvikseen one stepin ja pc:n ovistestit ja öö onks toi pc nyt niinku positiivinen??

ylempi one step ja alempi pc
https://aijaa.com/QVZugY

täs pelkkä pc minkä otin luonnonvalossa
https://aijaa.com/kPFkMm

voiko mul olla ovulaatio nyt taas vai voiko toi näyttää et ois raskaana? aattelin kohta käydä kyl kaupast hakee r testin o_O

mä tein pc ovistikun dpo10. laitan kuvan. paljo sulla on dpo nyt? apteekin ultraan ainakin tulee haamu vaikka on aikasta, sain hyvin näkyvän haamun sillo dpo10, ois varmaan näkyny jo dpo9 joten suosittelen :)

Liitteet

• IMG_20201026_134906.jpg
    IMG_20201026_134906.jpg
    28.9 KB · Katsottu: 158
  • IMG_20201026_172024.jpg
    IMG_20201026_172024.jpg
    19.1 KB · Katsottu: 158
Takaisin