Mä huutelen täältä sivusta
Mulle kävi niin, että plussakierrossa ei ollut pms oireita, eikä oikein muutakaan raskauteen viittavaa oiretta, olo oli normaali. Sitten vähän ennen plussaa kävi niin, että rinnat kipeytyi jonkin verran ja olin varma, että kuukautiset alkaa, koska tallettelu meni miten sattui ja ovulaatiota en saanut ikinä tikulla kiinni. Meidän vauva on siis negatiivisen ovulaatiotestin tulos
Ja ne ketkä limoista huolehtii, niin mulla oli loppukierrosta hetkellisesti enemmän limoja ennen plussaa, juuri sellaista käsivoidemaista, mutta plussan jälkeen olen ollut kuiva kuin Sahara ja ihan täysin halutonkin, Jes hyvä yhdistelmä, varsinkin kun ennen ollaan oltu tosi superaktiivisia :bag:
Halusin vaan sanoa, että limat voi olla tosi vähäisiä loppukierrosta ja tulos voi olla kuitenkin vielä plussa :angelic:
Täältä taustajoukoista toivottelen vauvaonnea mahdollisimman monelle
Mulla nyt rv 10+1, perussairaus rauhoittunut ehkä himpun verran, mutta tosi aktiivinen on, tänään meinasin ihan äkillisen allergiareaktionkin saada pähkinöistä eli ei toivoa ainakaan vielä rauhoittumisesta. Tosin toisina päivinä olen selvinnyt kaksinkertaisella lääkityksellä, mikä on jo edistystä mulle. Ehkä tämä urtikaria rauhoittuu näiden kolmansien mukaan. Silti mä joka ilta rukoilen, että saadaan tämä pieni vauva terveenä meidän syliin sitten keväällä
Rauhaisaa pyhäinpäivää vielä kaikille. Mä vein kynttilät mummon ja papan haudalle jo eilen miehen kanssa. Vietiin sitten keskenmenneellekin pikkukaverille kynttilä muualla lepäävien muistopaikalle. Siinä hetki oltiin, ja vieläkin suretti, mutta se vain häivähti ohitse. Ehkäpä tällä kertaa onni olisi parempi.