Raskaaksi 2020

Kyllä käy taas ärsyttää kaikenmaailman tuntemukset. En tarkkaile enkä kyttäile nyt mut kyl menny nyt illan aikana tosi kipeiks tissit. Ei tarvii ees koskee, ahistaa liiveis. Aina mulla loppukierrossa on kipeet tissit, mutten muista et näin kipeet olis ollu. Ja eilen oli pieni dippi lämmöissäkin.... ei haluis taas turhaan innostuu. Dpo ei edelleenkään tietoa, mut kp21/28-30

Kyllä käy taas ärsyttää kaikenmaailman tuntemukset. En tarkkaile enkä kyttäile nyt mut kyl menny nyt illan aikana tosi kipeiks tissit. Ei tarvii ees koskee, ahistaa liiveis. Aina mulla loppukierrossa on kipeet tissit, mutten muista et näin kipeet olis ollu. Ja eilen oli pieni dippi lämmöissäkin.... ei haluis taas turhaan innostuu. Dpo ei edelleenkään tietoa, mut kp21/28-30

Mä luovuin liiveist jo melkeen heti alkuvuodesta ku ei siit mitää tullu ku mies availi niit koko ajan. Helpommal pääsee ku ei oo o_O

Itsellä taas hiljanen hetki, tissit välillä jostai tietyst kohtaa kipuilee mut ei sen enmpää. Mies todennu et jumalauta, nännit on valtavat, tiedä sitte uskaltaako uskoo et syyatäkin on kasvanut :wink saa nähdä mitä viikonloppu tuo tullessaan. Mut jännäks menee. Kp 29.. :)

Tästä tietää ovisplussan. Heti ku kastoin testin tuli ennen kontrollia esiin tuo testiviiva, täs siis kuva otettu välittömästi testin kastamisen ja leviämisen jälkeen, ei tarvinnut oottaa 5minuutin testiaikaa :hilarious: toinen kuva 3min kohdalla ja kolmas jossain 10mim kohdalla.

Toki joskus on saanu jo heti kastuessaan selvästi vahvemman, mut sen aika on ehkä joskus yöllä tai aamusta.

Liitteet

• IMG_20201030_193030.jpg
    IMG_20201030_193030.jpg
    24.4 KB · Katsottu: 101
  • IMG_20201030_194045.jpg
    IMG_20201030_194045.jpg
    25.6 KB · Katsottu: 99
  • IMG_20201030_202409.jpg
    IMG_20201030_202409.jpg
    20.5 KB · Katsottu: 104
Muokattu viimeksi:
Mä en tikuttele ovista, tää on tällasta mutua. Viime kierrossa väitän, et oli kp 11, lauantai-ilta ja nyt kp 12 ja tuli nippailut. Limat on ollu pari päivää , ja halut. Me on menty joka toinen päivä, tänään ei, (ku oli just kaks päivää putkeen :smiley-ashamed008), mut jos aamulla :scratch.Tähän asti aika kuluu suht sujuvasti ja ilman isompaa tarkkailua/analysointia, mut seuraavat pari viikkoa taas, voi apua :cool14

Täälläkin ovis oli tänään kp14 aika varmasti, kovaa vihlontaa ja juoksulenkillä hullut tärinäkivut. Eiköhän aamulämpö sen kerro :) eilen talleteltiin, tänään ei pysty... mutta se riittää jos on riittääkseen :smiley-angelic001

nyt tärppejä kaikille ovuloiville :smiley-bounce013

Mies ihmetteli äsken kun sohvalla makoilin, et onks mul push-upit pääl kun tissit näyttää niin isoilta:wideyed: eipä oo ei. Aika turpeen tuntuset.

Mullakin pitäs olla ovulaation tällä viikolla tai on ehkä jo ollut. :)
Viime kierrossa mentiin taktiikalla ”jokatoinen päivä”, mutta tässä kierrossa ollaan aktivoiduttu ja talleteltu jokapäivä. :laughing001

Nyt sitten saadaan jännittää täällä porukalla! Toivottavasti tulee paljon plussia! :smiley-angelic001

Onnea plussanneille!! :love7

Miä taustailin edellisen kierron ajan, kun halusin osata ajatella muutakin kun vauvaa ja siihen liittyviä asioita, tuntuu välillä että ajatukset pyörii vaan sen asian ympärillä.. noo uusi kierto alkoi eilen ja kyllähän se aina pudottaa melko korkealta :sad010

Kävin viime kierrossa vajaa viikko ennen ovulaatiota gynellä ja kaikki on kropassa ok, ei mitään sellaista gynen näkemää tekijää jonka takia raskaus ei alkaisi. Ylipainoa toki vähän on ja siihen teen parannusta koko ajan mutta en usko että se yksin voisi estää raskautumasta. Käski sitten miehen varata ajan sperma-analyysiin ja se tehtiinkin, saatiin myös lähete julkiselle puolelle nt-polille jos alkaisi selvitä miksi ei raskaus ala. Nyt sitten uuden kierron alkaessa kaksi päivää aiemmin kuin piti tajuttiin, että varattiin se analyysiin meno juuri lähelle ennustettua ovulaatiopäivää eli ei tallettelut satu oikein kohdalleen pidättäytymisajan vuoksi :eek: mutta jospa se ovulaatio olisi päivää aiemmin tai myöhemmin tms että saisi edes parit tallettelut tehdyksi. Viime kierrossa en tikuttanut ovista, nyt ehkä täytyy tämän tilanteen vuoksi. Paljon on sulateltavaa mutta myös helpottaa että on se aika nt-polille jo joulukuun puolella jospa jotakin siellä saataisiin selville :)

Tänää ilmeisesti ovispäivä, kivut on kyllä jo aika mojovat näin aamusta o_O päätäkin särkee.
Meidän joka toinen päivä taktiikka loppu eilen ku tuli 2päivää putkella talletukset :grin mut epäilen ettei tänää ois pystynytkään jos on ovispäivä, kipujen takia.

Täällä ovistestit loistaa tyhjyyttään, eli ootan suosiolla pari kolme päivää, ennenkuin alan testailla. :happy:

Tää asunto asia on tehnyt mut niin onnelliseksi, että hädin tuskin ehin vauva juttuja ajatella.

Siellä ois nyt tilaa vielä parille pikkuselle. :dummy::dummy1:

Oli pakko saada ottaa tää 100varma positiivinen ovistesti kuva vielä :D en ees kerinnyt pitää testiä sitä 10-20s ku oli kiirus ottaa kuva :grin tää oli vielä n. Tunnin pidätyksen jälkeen.
Voi ku joskus taas sais raskaustestiin viivan samalla tavalla, että heti kastuessaan näkyy et tulee 2 viivaa.

Liitteet

• IMG_20201031_093957.jpg
    IMG_20201031_093957.jpg
    26.4 KB · Katsottu: 125
  • IMG_20201031_094827.jpg
    IMG_20201031_094827.jpg
    34.9 KB · Katsottu: 100
Muokattu viimeksi:
Oli pakko saada ottaa tää 100varma positiivinen ovistesti kuva vielä :D en ees kerinnyt pitää testiä sitä 10-20s ku oli kiirus ottaa kuva :grin tää oli vielä n. Tunnin pidätyksen jälkeen.
Voi ku joskus taas sais raskaustestiin viivan samalla tavalla, että heti kastuessaan näkyy et tulee 2 viivaa.

Mahtavaa!
Peukut pystyyn, että tää on teidän kierto ja pikkunen tarraa kiinni yhdeksäksi kuukaudeksi. :smiley-angelic001:Heartred

Porukkaa ovuloi ja Halloween!
Me mennään juhliin ja mä oon pukeutumassa mut mahani kans ei nyt mee päälle mitä olin suunnitellut niin oon vaan mahakas vampyyri / zombi mikälie.. huoh nyt sitten käyn nopeeta ja ulos nopeeta kun en halua altistaa tartunnoille onneksi on suojat ja vielä porukka jonka tiedän olevan vastuullisia joten ei hätää.

Nyt tuntuu selkeästi liikkeet ja tää on mun vika Halloween ei-äitinä ja vika joulu jne.. ihan utopiaa

MUKAVAA HALLOWEENIA JA PLUSSIA JA TALLETUKSIA JNE, ootte huippuja leidit <3

Onko jollain ollut plussakierrossa ovulaation jälkeen sellainen olo kuin olisi kipeäksi tulossa?:angelic: Itsellä paleli toissa iltana ja eilen aamulla ja eilen aamulla oli kurkku omituinen ja koko päivän sellainen olo kuin olisi kipeäksi tulossa paikkoja hieman kolotti, kurkku omituinen/limainen ja lämpö oli hieman koholla illalla 36,8 kun normaali n. 36,5. Nyt tänään ei enään mitään oireita. Vatsa oli sekaisin eilen myös. Nyt oletettavasti menossa dpo 5 ja kp 25/30.:nailbiting:

Täällä aukesi ne hanat sitten kunnolla. Eli vihdoin kp1!
Kierto olikin 31 päivää. Hieman pidemmäksi siis venynyt, kun nuorena ja vielä esikoisen jälkeenkin oli max.28 päivää :grin

Onko jollain ollut plussakierrossa ovulaation jälkeen sellainen olo kuin olisi kipeäksi tulossa?:angelic: Itsellä paleli toissa iltana ja eilen aamulla ja eilen aamulla oli kurkku omituinen ja koko päivän sellainen olo kuin olisi kipeäksi tulossa paikkoja hieman kolotti, kurkku omituinen/limainen ja lämpö oli hieman koholla illalla 36,8 kun normaali n. 36,5. Nyt tänään ei enään mitään oireita. Vatsa oli sekaisin eilen myös. Nyt oletettavasti menossa dpo 5 ja kp 25/30.:nailbiting:
Ei oo plussakiertoa ollut vielä itselläkään, muttq lämpöjen nousu kuuluu asiaan oviksen jälkeen. Itelläkin nyt tukkonen ja väsy olo.

kp30, ovistestin mukaan dpo8. Kuudes päivä teroja menossa, ja oireita en ees mieti :bag: sen + ovistestin jälkeen on ollu ihan tajuttomat halut meillä kummallakin ja se on hyödynnetty päivittäin :hilarious: useempaankin kertaan :grin
Ja joo, mitä tulee tohon märkyyteen - se on sekä siunaus että kirous :hilarious: mies kerran todennut et hiekkaa pitäis tilata, et saa joskus ees vähän pitoa :hilarious: suksi luistaa turhankin hyvin.

Mutta, jotain erityisen positiivista häppeninkiä täällä suunnalla on nyt ollut. Mulle tarjottiin vakituista työpaikkaa! :happy: Eihän tästä ole kuin viis vuotta haaveillut ja nyt se on! Ei haastattelurumbaa ja epävarmuutta loppusyksylle, kun nimi on paperissa :cheers

Ja joo, mitä tulee tohon märkyyteen - se on sekä siunaus että kirous :hilarious: mies kerran todennut et hiekkaa pitäis tilata, et saa joskus ees vähän pitoa :hilarious: suksi luistaa turhankin hyvin.

Mutta, jotain erityisen positiivista häppeninkiä täällä suunnalla on nyt ollut. Mulle tarjottiin vakituista työpaikkaa! :happy: Eihän tästä ole kuin viis vuotta haaveillut ja nyt se on! Ei haastattelurumbaa ja epävarmuutta loppusyksylle, kun nimi on paperissa :cheers

Ha ha ha :grin:grin, juurikin noin laughing6.

Onnea vakityöstä!

Kosteudesta tuli mieleen, että mäkin olen yleensä läpi kierron liukas, mutta nyt sahara meininki. Mitä ihmettä?! :dontknow

Ovisoireetkin heikentyneet, vaikka testien mukaan tapahtuu.

Lopetan kyllä luontaistuotteet ensikierrossa sillä sen jälkeen tää on alkanut. o_O

Takaisin