Raskaaksi 2020

Kp 1, menkat alko rytinällä. Kaikkia oireita ehti kuvitella ja toivoa oli, mutta ei. Se 'kiinnittymiskipu' tais olla vaan jotain ihan muuta. Yk moneskolie täältä tullaan. Lähestulkoon vuosi kohta yritystä eikä yhenyhtä haamua tai mitään. Itkettää.

kp14, lämmöt tänään 36,5 eli vasta kohoamassa, ehkä ovis oli just eilen tai sit nyt :dance008 sain onneks miehen illalla vielä kerran lämpenemään :hug003 tässä kierrossa on talleteltu niin oikeaoppisesti joka toinen päivä, että oon ihan ylpeä meistä :smiley-ashamed004 nyt on ainakin jäätävä turvotus ja eilisillasta asti huono olo. vähintäänkin oviksen äärellä ollaan.

ihana piinailuporukka meitä täällä samassa rytmissä! :gen014

Muokattu viimeksi:
Toivottavasti tää ei oo nyt mikään eka ovuloimaton kierto yritysaikana.

Alamahaa polttelee ja kihelmöi, ihan kuin menkat ois pian alkamassa. Alaselässä myös kipua.
Ovislimat loppui eilen seinään.
Tää on kauheeta ku ekaa kertaa elämässä ei ymmärrä omaa kehoa ja ei tiedä onko ovulaatio tullu vai vasta tulossa o_O

Jatkan vaan ovistestailua.
Varpusparvi ei oo ainakaan saapunut joten sen mukaan ovulaatio ei ois vielä.
Päätä juilii vähän, se olis lähestyvän ovulaation merkki. Voi ku se tänää tulis selvästi ne kivut vaikka potenssiin 1000 nii tietäisi ainaki ovuloineen.

Edit. Ovislimat palas.

Muokattu viimeksi:
kp14, lämmöt tänään 36,5 eli vasta kohoamassa, ehkä ovis oli just eilen tai sit nyt :dance008 sain onneks miehen illalla vielä kerran lämpenemään :hug003 tässä kierrossa on talleteltu niin oikeaoppisesti joka toinen päivä, että oon ihan ylpeä meistä :smiley-ashamed004 nyt on ainakin jäätävä turvotus ja eilisillasta asti huono olo. vähintäänkin oviksen äärellä ollaan.

ihana piinailuporukka meitä täällä samassa rytmissä! :gen014

Meillä on kans nyt ollut joka toinen päivä taktiikka :)

No nyt ne limat taas palas :grin
Mitä hittoa mun keho ny meinaa. Limailua ja oireita vaan keskellä päivää, eikä illasta niinku yleensä.
No tänää lepopäivä ja huomenna taas tallettelut, nii ehkä sit riittäis tältä erää.

Ovistestin tein nii aika vahva oli, mut ei tasavahvat vieläkään.

Jostain syystä kroppa yrittää selkeesti ovuloida, mut ei onnistu. Maca varmaan sotkee mun oman hormonitoiminnan. En siihen kyllä enää koske alkukierrosta.

Edit. Alamaha kipu vaan kovenee ja limaa valuu :grin polttelee molempia munasarjoja. Tuplaovis? Oliskin.

Päätä juilii aina välillä. Hirveen sahaavat oireet.
Alamaha turpos palloksi taaas.

Sylkiovistesti on näyttänyt kans vaan negaa kun parina päivänä tehnyt, nyt kokeilin uudelleen, jos sais ees siihen plussaa.

Mä epäilen että stressaan tuota työpaikkahaku juttua vähän tietämättänikin, ja lisäksi tuo kylppäriremppa niii siksi ehkä ovis siirtyy vähän. Ja stressaan ny tietty sitä ovistakin kun se siirtyy :hilarious:
Taidan ottaa jonku jooga videon, jos se rentouttais :)

Muokattu viimeksi:
Ehkä se tästä nyt lähtis vahvistuu, ilman että meinaa toinen viiva kadota :grin
Pakko illlalla vielä testata ja huomenna aamupäivästä.
Haluan nähdä sen kirkuvan punaisen plussan joka ilmestyy heti kastuttuaan, nii aina mulla on mennyt :grin toivottavasti vlopun aikana viimeistään ois ovis :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20201030_114550.jpg
    IMG_20201030_114550.jpg
    31.3 KB · Katsottu: 99
@Milalai no onpas sun kroppa päättänyt härnätä oikein kunnolla sua:confused: Ehkä olis tuplaovis tulossa?
Mitä tuo maca tarkalleen ottaen tekee? En oo ite uskaltanu testata saatika muita mitä täällä porukka kokeillut.

Täällä selkeästi ovis lähestyy, ihan ku oisin pissiny housuihini äsken kun limat alko:hilarious:
Katotaan vahvistuuko illasta sitten viiva, aamulla oli vain kontrolliviiva testissä.

Tää nyt on vähä tmi, mutta onko muilla sitä ongelmaa että on liian märkä seksin aikana? :smiley-ashamed005 Oviksen aikana iha mahoton limojen määrä, ihan ku ois vesiputous jalkojen välis:laughing001

@Milalai no onpas sun kroppa päättänyt härnätä oikein kunnolla sua:confused: Ehkä olis tuplaovis tulossa?
Mitä tuo maca tarkalleen ottaen tekee? En oo ite uskaltanu testata saatika muita mitä täällä porukka kokeillut.

Täällä selkeästi ovis lähestyy, ihan ku oisin pissiny housuihini äsken kun limat alko:hilarious:
Katotaan vahvistuuko illasta sitten viiva, aamulla oli vain kontrolliviiva testissä.

Tää nyt on vähä tmi, mutta onko muilla sitä ongelmaa että on liian märkä seksin aikana? :smiley-ashamed005 Oviksen aikana iha mahoton limojen määrä, ihan ku ois vesiputous jalkojen välis:laughing001
Täällä yks joka välil ollu melkee jo liian märkä varsinkin oviksen aikaan:hilarious: eikä kyllä tarvii missään vaiheessa kiertoa edes liukkareita miettiä

Täällä edelleen niitä menkkoja odotellaan, alkaisivat nyt...

Ei ole meilläkään kyllä vuosiin tarvinnut liukkareita miettiä :hilarious: Ainoastaan synnytysten jälkeen, kun eppariarvet kiristäneet niin jotain perusrasvaa käytetty.
Raskaudet vaikuttaneet mulla siihenkin, ei tarvii paljon lämmitellä missään vaiheessa kiertoa :rolleyes:

Mä tuun kyllä niin taas nauraa ittelleni parin päivän päästä ku se ovis sit joskus viitsii saapua :grin koska en oikeesti voi ovulaatiokivuista millään erehtyä, mulla kun ne on nii kamalat joka kerta :hilarious: niin kamalat että tekis mieli vaan itkeä sängyllä kaksin kerroin.
Ja se etttä nyt oon epäiletkään et se jo ois voinu olla, erilaisia kipuja joo kyllä ollu muttei ei järkyttävää tärinä kipua :hilarious: Nyt välillä kipuilee /polttelee molempia munasarjoja ja mahassa pulputtaa, et eiköhän seki kohta kirjaimellisesti sekoa.
Hämäävää täs nyt on kun on kovat nivuskivut. Yleensä vähän nivusissa tuntuu, mut nyt niitä särkee ja vihloo.
Tosin mulla on monesti ovulaatio just sunnuntaina, nii kai mun kroppa vaan haluaa että ovis on jostain syystä pyhäpäivänä, vaikka kuinka sovellus ym. ennustaa sen esim. keskiviikolle, niinku nyt piti olla :hilarious:

Tänää illasta lonkero tai kaksi, nii rentoutuu sen verran et ovis pääsee joskus ees tapahtuun :D

Muokattu viimeksi:
joo sama täällä, ei paljon lämmittelyjä kaipaa, parempi vaan jos jää vähän vähemmälle :laughing021

Tää on vähä tmi, mutta onko muilla sitä ongelmaa että on liian märkä seksin aikana? :smiley-ashamed005 Oviksen aikana iha mahoton limojen määrä, ihan ku ois vesiputous jalkojen välis:laughing001

Kröhmn, eilen viimeksi kuulin miehen suusta, et mites näin märkää :smiley-ashamed008:smiley-angelic006

Onpas täällä märkää porukkaa:laughing025 iteki tulee kuultua usein, et oot kyllä niin märkä. Ja ei tosiaan tarvii minkään näköstä koskettelua:laughing014

Mä olen niin onnellinen! Saadan meidän unelma-asunto, joka meni viimeksi sivu suun. Ihme tapahtui ja me päästään sinne asumaan.

Meidän poika oppi samana päivänä konttaamaankin.

Mitkä on todennäköisyydet tällaiselle!???
Ihanaaaaaa!!! :sad015:excited001:Heartred

Vielä plussa tänne, niin ois :hello2

Ainakin parantaa hormonitoimintaa. Lisää libidoa ym. :hilarious:

Täälä on välillä oviksen aikaan ihan liian liukasta :sorry: :hilarious:

Nyt vihdoin alkoi kunnon ovis jomottelut ja enteilevät kivut kunnolla. Ja limat on jäätävät. Tänää ois ollu paree päivä talletuksille vs eilen, koska tuo kohdunnapukka ois ihan auki ja limainen :hilarious: taas vähä hätäsesti toimittu, Mut ehkäpä tänää jo varmistelut. Tosin piti joka toinen päivä vaan. Mut pieni epäilys et jos ovis on huomenna, nii ei pysty mitään tehä ku nytki jo tuntuu vähä siltä et vois tehä tänäänki kipiää :hilarious:
Vaikee päätös. Jatkaako joka toinen päivä vai muuttaa rytmi ja tänää varmistella :grin:hilarious:

:greet025 täällä myös yksi kosteikko lisää :smiley-ashamed008

Mä käännyn nyt tän raadin puoleen, kun toinen vaihtoehto olis toi mies, ja se ei tästä asiasta ymmärrä juuri mitää...:laughing014

Kp15: aamulla liuska testi haalea. Iltapäivällä testissä selkeät viivat, mutta myös selkeästi vielä nega, mutta CB antoi pysyvän hymynaaman jo. Illalla tallettelut.

Kp16: aamulla melko vahva viiva liuskassa, illalla vahvempi, sanoisin että tasavahva. Ei talletteluja hurjan väsymyksen takia :sad010

Kp17: vatsan jomottelua, mietin aamulla vielä sängyssä ollessa, että mahtaako just lähteä liikkeelle. Aamun liuskassa kuitenkin testi viiva vahvempi kuin kontrolli (kuvassa)

Eli, ei kai se ovis nyt sit kuitenkaan vielä ole ollut? Kai se viiva tosta edes vähän vaalenee ennen? Jos tänään illalla vielä talletellaan, niin pitäisi olla vielä ihan ok ajoitus? Eikös joo? :smiley-angelic001

Toissakierrossakin oli ovis samanlainen monen päivän show, kun taas viime kierrossa tehokkaasti ohi noin vuorokaudessa. Kumma juttu että tää toinen puoli (mikä tämän viikkoisen ultran mukaan on mun vasen, vaikka kaikki tuntemukset on ihan oikealla!) näyttää olevan tällainen hidas puoli.

Edit. Laitetaan nyt vielä kuvaa noista muistakin liuskoista

Liitteet

• IMG_20201030_071733.jpg
    IMG_20201030_071733.jpg
    9.2 KB · Katsottu: 119
  • Screenshot_20201030-074344.png
    Screenshot_20201030-074344.png
    65.8 KB · Katsottu: 117
:greet025 täällä myös yksi kosteikko lisää :smiley-ashamed008

Mä käännyn nyt tän raadin puoleen, kun toinen vaihtoehto olis toi mies, ja se ei tästä asiasta ymmärrä juuri mitää...:laughing014

Kp15: aamulla liuska testi haalea. Iltapäivällä testissä selkeät viivat, mutta myös selkeästi vielä nega, mutta CB antoi pysyvän hymynaaman jo. Illalla tallettelut.

Kp16: aamulla melko vahva viiva liuskassa, illalla vahvempi, sanoisin että tasavahva. Ei talletteluja hurjan väsymyksen takia :sad010

Kp17: vatsan jomottelua, mietin aamulla vielä sängyssä ollessa, että mahtaako just lähteä liikkeelle. Aamun liuskassa kuitenkin testi viiva vahvempi kuin kontrolli (kuvassa)

Eli, ei kai se ovis nyt sit kuitenkaan vielä ole ollut? Kai se viiva tosta edes vähän vaalenee ennen? Jos tänään illalla vielä talletellaan, niin pitäisi olla vielä ihan ok ajoitus? Eikös joo? :smiley-angelic001

Toissakierrossakin oli ovis samanlainen monen päivän show, kun taas viime kierrossa tehokkaasti ohi noin vuorokaudessa. Kumma juttu että tää toinen puoli (mikä tämän viikkoisen ultran mukaan on mun vasen, vaikka kaikki tuntemukset on ihan oikealla!) näyttää olevan tällainen hidas puoli.

Edit. Laitetaan nyt vielä kuvaa noista muistakin liuskoista

Vaikka ovis olis tänään jo tapahtunut, nii voi tämän päivän talletukset keritä paikalle, jos munasolu elää 24-48h ja jos esim 6-12 h kestää siittiöillä päästä perille.

Ja tuo kp 15 tallettelut on kans hyvä ajoitus, yhdessä tutkimukseen vastanneista suurin osa oli raskautunut juuri -dpo2 (28%, kun -dpo1 oli 24%) ja mä oon 2 kertaa raskautunut -dpo2 seksistä, ku ollaan yritetty taktikoida tyttöä tällä. :grin

dpo14 ja ehkä nyt jätän tämän testailun hetkeksi :bag: endurorinsessa vahvistuu, tämän aamun ja iltapäivän ero oli oli yllätys, hyvä sellainen. rfsu on aika hitaanlainen mutta pc kehittyy näkyvämmin.

Nyt vaan varjostaa korona. Mies kuuluu altistuneisiin, koska opiskelutoveri sai tänään tietää olevansa koronapositiivinen :sad001 nyt sitten jännätään mitä miehen testi sanoo, uskotteko että itku meinas tulla. :sorry: en tiedä mikä huolettaa eniten, perhe vai pieni rinsessa, kaikki varmaan yhtä paljon. Ajatukset ihan sekaisin, onneksi tikku antoi iloa kuitenkin. Oikeasti, miksi ihmiset riskeeraa ittensä ja muut menemällä baariin? en voi ymmärtää. :mad: mä en ois osannu olla hiljaa ku tommonen kerrotaan, oisin kyllä huutanu ja varmaa nimitelly aivottomaksi :yuck: ois tullu tämä viha ja suru ja hämmennys kerralla selville.

Liitteet

• IMG_20201030_171903.jpg
    IMG_20201030_171903.jpg
    33.5 KB · Katsottu: 132
Muokattu viimeksi:
dpo14 ja ehkä nyt jätän tämän testailun hetkeksi :bag: endurorinsessa vahvistuu, tämän aamun ja iltapäivän ero oli oli yllätys, hyvä sellainen. rfsu on aika hitaanlainen mutta pc kehittyy näkyvämmin.

Nyt vaan varjostaa korona. Mies kuuluu altistuneisiin, koska opiskelutoveri sai tänään tietää olevansa koronapositiivinen :sad001 nyt sitten jännätään mitä miehen testi sanoo, uskotteko että itku meinas tulla. :sorry: en tiedä mikä huolettaa eniten, perhe vai pieni rinsessa, kaikki varmaan yhtä paljon. Ajatukset ihan sekaisin, onneksi tikku antoi iloa kuitenkin. Oikeasti, miksi ihmiset riskeeraa ittensä ja muut menemällä baariin? en voi ymmärtää. :mad: mä en ois osannu olla hiljaa ku tommonen kerrotaan, oisin kyllä huutanu ja varmaa nimitelly aivottomaksi :yuck: ois tullu tämä viha ja suru ja hämmennys kerralla selville.

Tykkäys vahvistumiselle, hyvältä näyttää :gen014 ja kiukkua korona-altistukselle, onpa kyllä tympeetä :shifty:

Takaisin