Milalai
Puuhakas puhuja
Mulla tuntuu kans oviksen ainana että ääni olis matalampi mutta oon pistäny luulotaudin piikkiin Semmonen käheä ja karheempi. Ehkä semmonen sit viehättää miehiä ku on kähee aamuäänen kuulonen ääni läpi päivän
Monesta paikkaa nyt lueskelin, että naisen ääni nousee korkeammaksi ovulaation lähellä
Mutta joskus oon lukenut syyn sille miksi toisilla ääni madaltuu, ja se johtuisi muistaakseni jotenkin limakalvojen turpoamisesta ovulaation aikoihin
Edit.
Tuon jutun oon lukenut joskus https://anna.fi/hyvinvointi/mista-tiedan-ovuloinko-opi-tunnistamaan-nama-ovulaation-oireet
" Ovulaatio voi madaltaa ääntä
Ääni voi käheytyä ovulaation aikana. Myös käheytyminen johtuu kudosten turvotuksesta. Äänihuuliin kertyy nestettä, ja ne eivät värähtele yhtä nopeasti kuin normaalisti, mikä voi madaltaa puheääntä."
Mut eipä tää turvotus ja jäätävä limaisuuskaan hirveesti itsestä tunnu seksikkäältä ja houkuttelevalt, nii ei tajua miksi oviksen aikaan on tämmöstä
Poskien ja ihon hehku oli ja meni jo päiviä sitte, mut nyt ku h hetki kohdalla nii olo on kuin auton alle jääneellä ja paisuneella limalöllöllä