Raskaaksi 2020

on joo, ja aikamoista tiedettä! :hilarious: meillä muuten samana päivänä talleteltukin :thumright ja saa nähdä vieläkö tänään jaksaa :cat: kuinkas pitkä luteaali sulla on ollut, eli osuuko meidän piinailutkin ihan yksiin? :pompus: mulla ollut normaalisti sen 12pv. tuhrusta pari päivää aiemmin on kyllä pystynyt ennustamaan menkkojen tulon.

14 päivää on mulla :)

Edit.
Isänpäivänä ois dpo 10(jos ovis tänää) . Mut ehkä kerrankin onnistuu testailu vasta dpo11 ku ei viitsi vloppuisin haamuja tiirailla ku poika on kotosalla koko päivän :grin

Edit.
Isänpäivänä ois dpo 10(jos ovis tänää) . Mut ehkä kerrankin onnistuu testailu vasta dpo11 ku ei viitsi vloppuisin haamuja tiirailla ku poika on kotosalla koko päivän :grin

Mä oon omille muksuille sanonu että äitin tikkuihin ei saa koskea, äitin pitää tutkia pissasta juttuja että pysyy terveenä :hilarious: riippuu toki iästä miten onnistuu, omat on 1. ja 4.luokalla.

Mä oon omille muksuille sanonu että äitin tikkuihin ei saa koskea, äitin pitää tutkia pissasta juttuja että pysyy terveenä :hilarious: riippuu toki iästä miten onnistuu, omat on 1. ja 4.luokalla.

Meillä on tokaluokkalainen, helpompi testailla piilossa ettei sit mummut ja paapat saa kuulla mitä äiti puuhaa :grin sellanen totuudentorvi kun on :grin

:nailbiting: kävin vessassa aivan normaalisti ja sit alko aiva helvetillinen kipu perusksessa ja alavatsassa samaan aikaan. Hyvä ku istuu pysty. Nyt alkaa vähän rauhoittua. Otin buranan mut silti ihqn älytön kipu.
Mut sattuu ja paljon. Alavatsa kramppaa ja pers on kipee.. mikä juttu :wideyed::nailbiting: välil tulee terävii kipuilui

Omanapailua: Sovelluksista Flo ennusti ovista tälle päivää (kp 15), mutta ei varmasti pidä paikkaansa kun perustuu vaan hamaan menneisyyteen 29 päivän kiertoon. Premom ennustaa vasta ens keskiviikolle (kp 21), se kun huomioi vaan ton edellisen keskeytyksen jälkeisen ylipitkän kierron. Ei hirveästi ole pohjadataa noihin syöttää niin heittelee. Toivon kyllä että olis jo aiemmin, muuten tulisi taas pitkähkö kierto. :meh:
CB ainakin näytti vaan vilkkuvaa naamaa aamulla. Onko täällä joku joka olisi testannut tuolla, ja useamman kerran päivässä sitten kun on saanut sen vilkkuvan? Ohjeissa näytti olevan, että sillon vois testata useamminkin. Eilen ei ainakaan liuskatestissä näkynyt vielä juuri mitään joten sen perusteella ei ehkä vielä olis mitään tapahtumassa. Mietin vaan että kannattaako tuhlata noita tikkuja tosta digistä... :nailbiting:

Ei sillä, että epätoivoinen olisin mutta aika paljon paukkuja tarkoitus ladata tähän kiertoon :grin

Milalai, samassa vaiheessa mennään, täällä oli lämmöt tänään kp13 vielä alhaalla, mutta eggikset on selkeät ja aamulla nippaili mahaa siihen malliin, että h-hetkiä elellään! ripuli vielä puuttuu täälläkin, mutta ihan joka kierrossa sitä ei oo ollut :hilarious: myöskään tärinäkipu ei oo alkanut, vaikka turvottaakin. yleensä se kyllä pahentuu just oviksen jälkeen. eli epäilen et tänään ovispäivä ja juurikin vikat talletukset vielä tarpeen, toivottavasti mies jaksaa - tässä kierrossa ollaan oltu poikkeuksellisen aktiivisia :)
noniin, tulihan se varpusparvikin sieltä, ihan odotusten mukaisesti :laughing021 mies raukka on kyllä aika väsynyt, mutta on menossa illalla syömään kavereiden kanssa, niin jospa ne pari olutta sitten nostattais sen verran vielä tunnelmaa että syttyis illalla :dance011eiköhän tän kierron tallettelut ole sitten taputeltu...

Mä en tiedä auttaako tämä yhtään, mutta tässä plussakierrossa mulla kipeyty oviksen jälkeen päiväks kaheks, sitte useampi päivä ei mitään, ja sitte kiinnittymisen jälkeen alkanu taas kipuilemaan eri tavoilla, mutta ei kokoajan. Aiemmissa kierroissa tissit oli heti oviksen aikaan ja jälkeen kipeät pitempään (paitsi edellisessä kierrossa jossa sain haamun). Oireet on seilannu laidasta laitaan ja jokaselle periaatteessa löytyis joku muukin syy, kun raskaus. Tissikipujen aikaan olin varma ettei mitään oo tapahtunu, koska niitä ollu ennenkin:) toivotaan että siellä ois kyytiläinen syyllinen tissikipuihin :Heartred
Paha kyllä sanoa, varsinkaan kun tarkasta ovispäivästä ei varmuutta, mut joka kierrossa alkanu tissikivut suht aikasin oviksen jälkeen ja vähän pelkään et johtuu keltarauhasen huonosta toiminnasta. Mut ei kai tosiaan oo aina niin yksiselitteisiä. Oliskin helppoo ku olis jo heti selvät merkit suuntaan tai toiseen. Mut henkisesti koitan varautuu, et ei oo tärpänny, ettei maailma niin pahasti taas romahtais menkkojen alkaes. Mut olishan se silti niin ihanaa, kun olis kyytiläinen syynä...

Meillä on tokaluokkalainen, helpompi testailla piilossa ettei sit mummut ja paapat saa kuulla mitä äiti puuhaa :grin sellanen totuudentorvi kun on :grin
Meillä ei vielä muksuja, mut mies kesällä jo ilosesti ”möläytti” omalle isälleen, et emäntä kävi ostamassa ovistestejä:hilarious: ei olis kyl ”appiukon” tota tarvinnu tietää.

Oon kyllä niin tyytyväinen noihin PC:n ovistikkuihin. Äsken pärähti sellainen plussa että ei oo epäilystä. Kuvassa tikut kp 11 ilta, kp 12 ap ja ilta sekä nyt äsken kp 13. Eilen talleteltu ja tänään taas tarkoitus. :laughing002

Liitteet

• 92C51693-6878-4B71-B4C9-B057987C983A.jpeg
    92C51693-6878-4B71-B4C9-B057987C983A.jpeg
    19.4 KB · Katsottu: 118
:nailbiting: kävin vessassa aivan normaalisti ja sit alko aiva helvetillinen kipu perusksessa ja alavatsassa samaan aikaan. Hyvä ku istuu pysty. Nyt alkaa vähän rauhoittua. Otin buranan mut silti ihqn älytön kipu.
Mut sattuu ja paljon. Alavatsa kramppaa ja pers on kipee.. mikä juttu :wideyed::nailbiting: välil tulee terävii kipuilui

Mulla tulee endon takia välillä semmosta persuskipua et tähtiä näkyy. Ihan ku joku tökkäis kuuman sukkapuikon suunnillee välilihalta kohtuun ja toista sit suoliston suuntaan. Ei pysty seistä eikä istua ja mikään asento ei oo oikein hyvä:sour:

noniin, tulihan se varpusparvikin sieltä, ihan odotusten mukaisesti :laughing021 mies raukka on kyllä aika väsynyt, mutta on menossa illalla syömään kavereiden kanssa, niin jospa ne pari olutta sitten nostattais sen verran vielä tunnelmaa että syttyis illalla :dance011eiköhän tän kierron tallettelut ole sitten taputeltu...

Mä odottelen kans varpusparvea:laughing001 Mikään ei oo tarkempi mittari omassa kehossa kertomaan että ovis on seuraavan 12-24h sisään kuin se.

Mulla pitäis oviksen olla joskus 31.10-2.11 välillä, näin näyttää ainakin laskuri ja Oma Kalenteri ennustaa. Oma kalenteri toki ilmoitti jo että tallettelut käyntiin eilisestä asti aina sunnuntaihin saakka :smiley-angelic006

No ny vasta oikeesti ne saapui limat paikalle. Minkähän välipäivän mun kroppa piti eilen ku limat katos. Yleensä ku limat loppuu vasta oviksen jälkeen. No nyt on kosteeta ja nippailee taas alamahaa. Voi ku mies vielä tänää jaksais tallella, ku sillä on aina nii aikainen herätys.
Meinaa olla välillä nii väsy kiukkuinen iltasin ku rempan aikaa ei voi ees päikkäreitä nukkua metelin takia :grin

Varpusparvi on kans täälä varma lähestyvän oviksen merkki :hilarious: ja päänsärky!
Tänää onkin päätä juilinut vähän. Joten eiköhän se Varpusparvikin vielä jossain vaiheessa saavu :hilarious:

Niin ja mun ääni madaltuu vähän oviksen lähellä :hilarious: ja kurkussa tuntuu vähän virkayskän tyyliseltä. En tajua luontoa, miksi naisen pitää kuulostaa miesmäiseltä oviksen aikaan :hilarious: tosi seksikäs viskibasso nii miehet lämpee vai :wideyed:

Mulla endometrioosi oireili juuri noin. Mutta, ottaen huomioon, että oot aika vasta jättäny hormonaalisen ehkäisyn pois (muistanko oikein?) niin kroppa voi reagoida voimakkaammin kierron eri vaiheisiin. Jos sama toistuu useita kertoja kierrossa, ja jokaisessa kierrossa, kannattaa hakeutua lääkäriin ja tutkia asiaa endon kannalta. Jos raskaudut nyt alkuvaiheessa niin sillon kroppa menee sen suhteen lepotilaan ja asiaan voi palata myöhemmin mikäli oireilee synnytyksen jälkeen.

Kovat kivut alavatsalla voi viitata myös kohdunulkoiseen, joten asian kanssa kannattaa kuitenkin olla vähän varpaillaan. :)

Varpusparvi on kans täälä varma lähestyvän oviksen merkki :hilarious: ja päänsärky!
Tänää onkin päätä juilinut vähän. Joten eiköhän se Varpusparvikin vielä jossain vaiheessa saavu :hilarious:

Niin ja mun ääni madaltuu vähän oviksen lähellä :hilarious: ja kurkussa tuntuu vähän virkayskän tyyliseltä. En tajua luontoa, miksi naisen pitää kuulostaa miesmäiseltä oviksen aikaan :hilarious: tosi seksikäs viskibasso nii miehet lämpee vai :wideyed:

Mulla tuntuu kans oviksen ainana että ääni olis matalampi mutta oon pistäny luulotaudin piikkiin :hilarious: Semmonen käheä ja karheempi. Ehkä semmonen sit viehättää miehiä ku on kähee aamuäänen kuulonen ääni läpi päivän:laughing001

Mulla endometrioosi oireili juuri noin. Mutta, ottaen huomioon, että oot aika vasta jättäny hormonaalisen ehkäisyn pois (muistanko oikein?) niin kroppa voi reagoida voimakkaammin kierron eri vaiheisiin. Jos sama toistuu useita kertoja kierrossa, ja jokaisessa kierrossa, kannattaa hakeutua lääkäriin ja tutkia asiaa endon kannalta. Jos raskaudut nyt alkuvaiheessa niin sillon kroppa menee sen suhteen lepotilaan ja asiaan voi palata myöhemmin mikäli oireilee synnytyksen jälkeen.

Kovat kivut alavatsalla voi viitata myös kohdunulkoiseen, joten asian kanssa kannattaa kuitenkin olla vähän varpaillaan. :)

Juuri näin. Jätin parii viikkoo yli kuukaus sit pillerit ja hyvähän se on varpaillana nyt olla. Mut yllättävää et endoki oireilee tollai. Mut nyt se toki on lakannut mut mietityttää et toivottavasti ei kyl jatkuis..

Ja toivotaan nyt et kävi miten kävi.. noh, siit selviää. :rolleyes: keinol jos toisel

Moi! Mä liityn vielä mukaan, vaikka tätä vuotta ei olekaan enää niin kamalasti jäljellä.
Olen 29 v ja mieheni kanssa toivotaan meille ensimmäistä lasta. Nyt menossa yk 2.
Onhan tämä aikamoista odottelua ja toivomista.

Mun kierto on hyvin säännöllinen 28 pv, mutta en tunnista ovista, vaikka muutoin osaan kuunnella kehoni viestejä. Ainoa ”merkki” on lisääntynyt vv yhtenä tai kahtena päivänä kierrossa. Kannattaisiko ottaa ovistestit käyttöön?

anteeksi oma napailu.. oon tänää saikulla kun töissä sisäilmassa ongelmaa ja siitä johtuen mulla mahoton hedari ja silmät kuivuu tyylii päästä ja niiskutan töissä ollessa..
romahimpa sit tossa joku aika sit ihan totaalisesti huutoitkemää tätä mun tilannetta. viimeks tällee itkin ku sain km.. ahistaa kaikki täl hetkel ihan hirveesti. ahistaa ku ens viikol on se lääkäri ja sit siit seuraavana päivänä hautajaiset ja sieltä pitäs piirteenä olla menos tupareihinki. odotan vaa et menkat alkais ja pääsis taas pettymään tähän omaan kehoon. tuntuu etten pysty ees puhumaan kenellekkään tästä mun pahasta olosta, oon ihan yksin. nyt on niin varma olo etten ole raskaana. oireet katoaa, paitsi vasenta munista/alamahaa/kohtua mikä lie on välillä ns tulessa ja nipistelee välillä. kipu heijastuu myös nivuseen. sitku googlailee tota kipua ni saa vastaukseks kaikkee kivaa, tulehduksen, kystan, syövän ym muuta mukavaa.

Takaisin