Milalai
Puuhakas puhuja
on joo, ja aikamoista tiedettä!meillä muuten samana päivänä talleteltukin
ja saa nähdä vieläkö tänään jaksaa
kuinkas pitkä luteaali sulla on ollut, eli osuuko meidän piinailutkin ihan yksiin?
mulla ollut normaalisti sen 12pv. tuhrusta pari päivää aiemmin on kyllä pystynyt ennustamaan menkkojen tulon.
14 päivää on mulla :)
Edit.
Isänpäivänä ois dpo 10(jos ovis tänää) . Mut ehkä kerrankin onnistuu testailu vasta dpo11 ku ei viitsi vloppuisin haamuja tiirailla ku poika on kotosalla koko päivän
meillä muuten samana päivänä talleteltukin
kuinkas pitkä luteaali sulla on ollut, eli osuuko meidän piinailutkin ihan yksiin?
mulla ollut normaalisti sen 12pv. tuhrusta pari päivää aiemmin on kyllä pystynyt ennustamaan menkkojen tulon.
kävin vessassa aivan normaalisti ja sit alko aiva helvetillinen kipu perusksessa ja alavatsassa samaan aikaan. Hyvä ku istuu pysty. Nyt alkaa vähän rauhoittua. Otin buranan mut silti ihqn älytön kipu. 

mies raukka on kyllä aika väsynyt, mutta on menossa illalla syömään kavereiden kanssa, niin jospa ne pari olutta sitten nostattais sen verran vielä tunnelmaa että syttyis illalla
eiköhän tän kierron tallettelut ole sitten taputeltu...

Mikään ei oo tarkempi mittari omassa kehossa kertomaan että ovis on seuraavan 12-24h sisään kuin se.