Raskaaksi 2020

No tämä helpotti oloa kyllä vähän. Edelleen vuotelee kirkkaanpunaista mutta lähinnä pyyhkiessä..

Liitteet

• IMG_20201023_160536.jpg
    IMG_20201023_160536.jpg
    8.9 KB · Katsottu: 134
Voimahalit kaikille pettyneille :Heartred

Tammenterholle ja muille haamuilijoille vahvistumisia! :happy093

Mulla ois aikasin mahdollinen testipäivä maanantai (se olis myös vapaapäivä), mutta yritän sinnitellä tiistai/keskiviikolle. Nyt siis vasta kp 24, dpo 7.

Mennään about ihan samoissa jos ovulaatioajankohdan tunsin oikein. Pakko koittaa itekin yrittää sinnitellä ens viikkoon. Toki nyt viime päivät kovastikin miettinyt asiaa ja tuntoja ja tekis mieli jo testata. Onneksi on paljo remppapuuhailua viikonlopulle niin ei ehdi liikaa ajattelemaan asiaa.

Voi äääh! :pale Onpa hassu viivanpaikka:dontknow Toivottavasti nyt olis kuitenkin vaan niin että tulis muutaman päivän päästä plussa eikä menkat... :sorry:
No parempi varautua menkkoihin...vaikka lämmöt senkun nousee, ennen laskeneet jo jos menkat lähestyy
Mutta, turha tässä on toivoa enää tähän kiertoon

Mun vuotelija on nyt näsäviisas teini, joten kaikki on vielä mahdollista! Tiedän, että on vaikea olla stressaamatta, mutta yritä ajatella mukavia ja etenkin levätä ❤️

Kiitos<3

Äsken vessareissulla ei pyyhkiessä jäänyt paperiin mitään, voi kumpa kumpa tämä jäis nyt tähän eikä alkais enää uudestaan!!

On se jännä miten vaikea on pysyä coolina kun tämmöisiä tulee omalle kohdalle. Yritän sanoa itselleni samaa mitä sanoisin muille, että todennäköisesti ei ole mitään vaarallista. Silti, niin kauan kuin vuotoa on niin kyllä se vaan hirvittää..

Dpo ehkä vois olla 10 tänään, ja viimeksi herkällä tuli haalee plussa dpo10. :joyful:
Nyt ei ollu herkkiä mutta näköjään niissä vissiin jotain on kun te muutkin näätte sen! :eek: Eli ei ollutkaan mulla vaan viivalaseja päässä:grin Eihän se nyt vielä ole täysin 100% varmuus itselle mutta nyt alan varoen kyllä toivoa että tää tästä vahvistuu:smiley-angelic001 ovistestit jo jäi jonnekin kuoppaan eilisten plussien jälkeen (kuten alunperin suunnittelin :hilarious:)
Mutta tää tän aamun antaa viitettä ettei oliskaan ovisplussa :hilarious:

Herkät testit ei ehtiny perille ennen reissuun lähtöä! :rolleyes: Eli maanantaina seuraava testi... :oops:

ai hitsi, nyt peukkuja! :smiley-angelic001

Haamuille vahvistumista ja tsemppiä jokaiselle hankalassa tilanteessa olevalle! :Heartbigred

Kp11 ja vielä en ole sortunut tikuttamaan, jospa onnistuisin välttämään sitä loppuun asti. Mieli on ihan maassai. Hirveä vääntö yhdessä ryhmässä siitä, että onko ok, että perheelliset/raskaana olevat kaverit valittaa raskaudesta tai lapsista lapsettomuudesta kärsiville ystävilleen. Tuntuu, että kaikki haluaa väkisin ymmärtää väärin sen, kuinka sanoin sen olevan kuluttavaa ja ärsyttävää, jos se jatkuu pitkään, varsinkin jos ystävä on tietoinen lapsettomuudesta. Mun yks kaveri purkaa lapsiperhe/rasksusstressiä muhun koko ajan ja välillä tekisi mieli blokata se, kun tuntuu vaan niin pahalle. Lisäksi tänään olisi jälleen yksi laskettu aika, jos elämä olisi päättänyt mennä toisin :sorry:

Haamuille vahvistumista ja tsemppiä jokaiselle hankalassa tilanteessa olevalle! :Heartbigred

Kp11 ja vielä en ole sortunut tikuttamaan, jospa onnistuisin välttämään sitä loppuun asti. Mieli on ihan maassai. Hirveä vääntö yhdessä ryhmässä siitä, että onko ok, että perheelliset/raskaana olevat kaverit valittaa raskaudesta tai lapsista lapsettomuudesta kärsiville ystävilleen. Tuntuu, että kaikki haluaa väkisin ymmärtää väärin sen, kuinka sanoin sen olevan kuluttavaa ja ärsyttävää, jos se jatkuu pitkään, varsinkin jos ystävä on tietoinen lapsettomuudesta. Mun yks kaveri purkaa lapsiperhe/rasksusstressiä muhun koko ajan ja välillä tekisi mieli blokata se, kun tuntuu vaan niin pahalle. Lisäksi tänään olisi jälleen yksi laskettu aika, jos elämä olisi päättänyt mennä toisin :sorry:
Mä ymmärrän ton tunteen tosi hyvin, vaikka ”vaan” tammi/maaliskuusta asti yritetty. Mut tuntuu silti pahemmalta vaan, mitä enemmän kiertoja tulee täyteen ilman yhden yhtä haamua... joillekin oon sanonu asiallisesti suoraankin, etten haluu kuulla mitään negatiivista valitusta raskaudesta/vauva-ajasta.

Anteeksi omanapailu:sorry:Nyt viisaammat kertokaa:arghh:ensimmäiset kaksi testiä on tehty viime pe-su välisenä aikana, joten onkohan ovisplussa ollu maanantaina kp 13 kun tuo tummin testi eli keskimmäinen on tehty maanantai iltana ja 2 alinta toinen tehty tiistaina ja tuo viimeinen tehty keskiviikkona jossa ei näy oikeastaan yhtään viivaa.. Vai ovuloinko ollenkaan, kun flo sovellus ennusti ovista eiliselle ja eilen tuli kyllä limoja ja pieni kipuilu mutta ovistestissä hyvin hyvin haalea toinen viiva. Ovismaista juilintaa tms oli viime perjantaina illalla mut meni ohi.. nyt siis kp 17/30. Oiskohan et oon missannu sen vahvimman viivan:confused005Talletteluja tehty viimeks tiistaina ja ennen sitä joka toinen päivä, kun nyt ei oo ehtiny:sad001

Liitteet

• 1603291717837.jpg
    1603291717837.jpg
    25.8 KB · Katsottu: 109

tiedän miltä susta tuntuu! ite en kyllä oo kenellekään kaverille kertonu et yritetää saati sitten keskenmenosta.. on itselle vaan niin kova paikka. varsinki ku pari kaverii tullu 'vahingossa' raskaaks ja sit ite ei tuu vaikka kuinka jyystää:smiley-ashamed004 se kyllä ärsyttää et kokoajan melkein kysellää 'koska teette lapsen' jne.

Näyttääpä jotenkin vielä vahvaa viivaa Ainoinkerillä. Onko viivat lähtenyt nyt kovinkin haalenemaan? Toivottavasti kääntyisi toisin päin! Vaikka tuo varmasti suojaa omaa mieltä, että varautuu menkkoihin. Itsekin mietin, että ei ole vielä mitään intoilun aihetta ennen kuin ne menkat on oikeasti myöhässä.

Vauvakuumeella myös hieno haamu siellä:cheers Vahvistumisia!

En malttaisi odottaa huomista aamua, että pääsee taas testaamaan. Pitää käydä kohta nukkumaan, että aamu tulee nopeasti.

Oloja ei ole kyllä mihinkään suuntaan, ei menkkoihin eikä raskauteen. Oon alkuviikosta asti ollut flunssassa ja pahimman olon päivänä tuli oksennus muutaman kerran. Siitä pieni epäilys ja toivo heräsi. Eihän nyt kukaan perus flunssassa oksenna. Toisaalta eipä se välttämättä näin aikaisin olisi edes mitään raskauteen liittyvää pahoinvointia. Kuuluisaa toiveajattelua:laughing001

Vähän semmonen olo, et saattais ovis olla näillä paikkeilla tai nyt vkl aikana. Viimeks talleteltu keskiviikkona. Tarkotus oli tänää mut isännälle iski joku oksu/ripuli tauti tai ruuasta:arghh: eli ei tänään talletteluja. Saas nähä mikä kunto huomen. Eihän asialle tietty voi mitään, mut vähän harmi jos menee h-hetki ohi... ja jotenkin tulee tyhmä olo itelle et ees miettii tollee, vaiks toisel tosi huono olo:sad001

Reggie, mielestäni sulla on kaikki oikeus olla pahoillasi ystäväsi kertomuksista raskausajan tai pikkulapsivaiheen suhteen. Se saa tuntua pahalta ja minusta voit sanoa ihan suoraan, että kun oma tilanteesi on tämä, et millään pysty nyt kantamaan enempää ja nämä negatiiviset asiat eli ystäväsi valitus, tekee olosi ikäväksi ja tosi ahdistuneeksi. Voihan siihen vielä lisätä, ettei kyse ole henkilökohtaisesta, vaan siitä, että oma prosessi surun tunteiden kanssa on kesken lapsettomuusasioihin liittyen.

Toisaalta itse tunnistan myös senkin puolen, että kun vaivalla saatiin uusi raskaus alulle, on ollut päiviä kun olo on ollut kerrassaan sietämätön ja olen itkenyt miehelleni silmät päästäni miksi minä olen lähtenyt tähän kaikkeen, valittanut olotilaani varmaan täälläkin. Sitten se kynnys valittaa julkisesti on kuitenkin isompi kun tätä oli niin pitkään odottanut, mutta kuitenkin tunnistan sen, että saatan valittaa tiettyinä päivinä enemmän kaikesta. Pitää muistaa siis se, että kaikilla meillä myös pitkään yrittäneillä on oikeus niihin ikäviin tunteisiin ja valitukseenkin silloin tällöin, ei se tee vauvasta vähemmän toivottua eikä myöskään tarkoita, etteikö oltaisi onnellisia raskaudesta tai raskaaksi tulemisesta. Ei kaikista vaiheista vaan tarvitsekaan pitää ja osa ei niitä ikinä koekaan ikävinä, sillä raskaudet on erilaisia. :)

En tiedä oliko argumenttini mitenkään edes sinnepäin mitä yritin sanoa :hilarious: Ehkä sitä, että ystäväsi voisi kyllä ajatella miten asiat sinulle esittää, mutta että raskaana on myös välillä ihan ookoo olla ihan kyllästynyt omaan oloon. Tosin tietyn maun rajoissa, ettei nyt jokaiselle ainoastaan valittele, mutta ymmärrätte varmaan pointin :grin

Reggie, mielestäni sulla on kaikki oikeus olla pahoillasi ystäväsi kertomuksista raskausajan tai pikkulapsivaiheen suhteen. Se saa tuntua pahalta ja minusta voit sanoa ihan suoraan, että kun oma tilanteesi on tämä, et millään pysty nyt kantamaan enempää ja nämä negatiiviset asiat eli ystäväsi valitus, tekee olosi ikäväksi ja tosi ahdistuneeksi. Voihan siihen vielä lisätä, ettei kyse ole henkilökohtaisesta, vaan siitä, että oma prosessi surun tunteiden kanssa on kesken lapsettomuusasioihin liittyen.

Toisaalta itse tunnistan myös senkin puolen, että kun vaivalla saatiin uusi raskaus alulle, on ollut päiviä kun olo on ollut kerrassaan sietämätön ja olen itkenyt miehelleni silmät päästäni miksi minä olen lähtenyt tähän kaikkeen, valittanut olotilaani varmaan täälläkin. Sitten se kynnys valittaa julkisesti on kuitenkin isompi kun tätä oli niin pitkään odottanut, mutta kuitenkin tunnistan sen, että saatan valittaa tiettyinä päivinä enemmän kaikesta. Pitää muistaa siis se, että kaikilla meillä myös pitkään yrittäneillä on oikeus niihin ikäviin tunteisiin ja valitukseenkin silloin tällöin, ei se tee vauvasta vähemmän toivottua eikä myöskään tarkoita, etteikö oltaisi onnellisia raskaudesta tai raskaaksi tulemisesta. Ei kaikista vaiheista vaan tarvitsekaan pitää ja osa ei niitä ikinä koekaan ikävinä, sillä raskaudet on erilaisia. :)

En tiedä oliko argumenttini mitenkään edes sinnepäin mitä yritin sanoa :hilarious: Ehkä sitä, että ystäväsi voisi kyllä ajatella miten asiat sinulle esittää, mutta että raskaana on myös välillä ihan ookoo olla ihan kyllästynyt omaan oloon. Tosin tietyn maun rajoissa, ettei nyt jokaiselle ainoastaan valittele, mutta ymmärrätte varmaan pointin :grin
Oon siis täysin samaa mieltä siitä, että on ok, ettei raskaana ole aina kivaa. Ja siitä saa sanoa. Ja lapsiin saa mennä hermot ja siitäkin on täysin ok puhua. Tiedän, että jos joskus itse onnistun raskaaksi tulemaan (ja raskaana pysymään) etten tule joka hetkestä nauttimaan. Luulen, että jo pelkästään mun taustojen vuoksi, en osaa nauttia raskaudesta ollenkaan, vaikka haluaisinkin. Keskenmenon pelko tulee olemaan varmasti läsnä koko ajan.

Mä oon vaan itse jotenkin tällä hetkellä niin kypsä mun pariin raskaana olevaan kaveriin, jotka on plussasta lähtien pelkästään valittanut asiasta. Mä en edes liioittele, kun sanon näin. Jaksaisin hetkittäisiä huonoja hetkiä, mutta tuntuu, että heidän kohdallaan kaikki on huonosti.

Vielä lässytän omaanapaa.. jos joku jaksaa vaan lukea

Tää on hämmentävää, kun ekanakin, alkoi viime la hiivatulehdus (viimeks ollut kun olin viimeksi raskaana) ja yritin kotikonsteilla mut paheni joten oli pakko maanantaina alottaa canesten voide. Ja että mua suljettu kun voitelin alapäätä laittamatta puikolla emättimeen, voin se ohjeessa raskaana oli kielletty, että JOS olisinkin raskaana.
Silloin oli dpo7. Dpo 6 tai 7 oli pyyhkiessä pikkunen veritäplä, joten toiveet kiinnittymisestä heräsi,

varsinki ku lämmöt laski 36.3. Noussen seur pv 37..Nyt lämmöt 37.5.
Sir viime kierrossa alkoi dpo10 järkyt pissatulehdusvaivat, oli pakko alkaa ab lopulta kun meni niin pahaksi. Eikä ollu suositeltavaa jos on raskaana. 2 pv lääkkeen alotuksesta alkoi järkky vuoto

Tää on raastavaa
Ollaan miehen kans haaveiltu raskaudesta vuosi, jätin ehkäisyn silloin pois.
Maaliskuussa miehelle alotettiin siittiötuotantoon lääkitys ja elokuussa arvot oli nousseet yli viitearvojen ja 4vko sitten siemennesteanalyysi oli vihdoin OK!!!
  1. Tää lapsi oli meidän yhteinen jos sellainen suotaisiin meille

Arvatkaa ku epäuskoisena tiistaina sitä värillistä haamuuu katottiin miehen kaa ja meinattiin pyörtyä.. ja nyt tuntuu et toivo on poissa. Okei, onhan sitten taaaas uusi kierto toki joka tuo uuden mahiksen...

Toki, vielä on toivoa kun ei menkkoja viel oo . Nyt 23/28
    Haen huomenna ruokakaupasta pari pergcheckii, et josko kahtois muulla testillä välillä

Kiitos teille suunnattomasti ketkä olette tsempanneet, really :Heartred

Muokattu viimeksi:
Takaisin