Raskaaksi 2020

Kp17, (ehkäehkäehkä dpo 5). O-testit hailuaa, ja sekin pännii osaltaan mut minkäs sille mahtaa. Väsyttää, mieliala matalalla ja ens viikkoo ootan kauhulla, töissä pitää kiirettä :bag: Nippailee kummasti mutta eipä mitään kovin erikoista tuntemusta suuntaan tai toiseen :wacky:

Hirvijahti onnistunutta, tänään meni sit tosin jo tilastopäiväksi ja kerkesivät makkaraa paistelemaan :playful:
Neuletakki postissa ja pojan villahousut just eikä kohta valmiit :hilarious: Mieskin sai lapassormikkaat jahtiin, sain ne pääteltyä eilen illalla :grin Lomaan jäljellä 5 työpäivää, eiköhän ne mee vaikka päällään seisten :lurking:

Kp17, (ehkäehkäehkä dpo 5). O-testit hailuaa, ja sekin pännii osaltaan mut minkäs sille mahtaa. Väsyttää, mieliala matalalla ja ens viikkoo ootan kauhulla, töissä pitää kiirettä :bag: Nippailee kummasti mutta eipä mitään kovin erikoista tuntemusta suuntaan tai toiseen :wacky:

Hirvijahti onnistunutta, tänään meni sit tosin jo tilastopäiväksi ja kerkesivät makkaraa paistelemaan :playful:
Neuletakki postissa ja pojan villahousut just eikä kohta valmiit :hilarious: Mieskin sai lapassormikkaat jahtiin, sain ne pääteltyä eilen illalla :grin Lomaan jäljellä 5 työpäivää, eiköhän ne mee vaikka päällään seisten :lurking:

Täälläkin on hirvijahti kovassa vauhdissa. Eilen mies oli saanut ison uroshirven ja kuulemma tilanne oli ollut että 'nyt ammut tai tulee päälle'. Ja nyt tänään sai kuulla et saa oman hirven pakkaseen :D Mä lähinnä hytisin ja pohdin et hyhhyh, pitäs alkaa lämppärilegginsit pukee päälle :joyful:

Mut joo, ihanaa loppuiltaa kaikille :smiley-bounce013

Me saatiin e pohjanmaalle jo ensilumi maahan. Aamulla ennen kasia herättiin nii oli jo maa valkoinen. Siitä satoi varmaa 6 tuntia ja pääsi jo lumitöihinkin. 15 senttiä varmaan maassa lunta jo.
Mä laitoin sellasen jäätävän ison karva hupparin tilaukseen, et saa sen alla tutista. Ja nyt täs kierrossa pitää muistaa villasukat piinapäivill, Viimeks unohdin. Lisää alakropan vere kiertoa ja näin ollen myös kohdun alueen. Vanhan kansan kikka.

Omanapa: Dpo8 menossa, palelen ihan kauheesti, pizzanhimo on jäätävä (tää on ollu aina alkuraskaudessa!) ja nyt illasta alkanu repäisykipuja ilmestymään! En tiedä yhtään miten päin olla, toivoisin et tää vois olla merkki raskaudesta mutta en haluis pitää yllä turhia toiveita :shy: Päivä kerrallaan ja testailen sit joskus muutaman päivän päästä, en oo aiemmin saanu aikasin plussia niin aikasintaan dpo12 kastan tikun pissaan.

Unohdin ostaa viikon kauppareissulla lisää foolihappoa. Suosituksia mistä kannattaisi tilata?

Täällä noin viikko piinaa jäljellä. Palelee ja vihloo taas alaoikealta. Olen kuitenkin edelleen pyrkinyt keskittymään positiivisiin asioihin ja olemaan kiinnittämättä oireisiin tai niiden puutteisiin huomiota. Ehkä näin myös siksi, etten aikaisempien plussien tapaan ole kiinnittymisvuotoa havainnut. Odotukset eivät ole korkealla, mutta kattellaan rauhassa josko elämä yllättäisi :)

Jaahas. Se olis näillä näkymin huomenna kp 1 , kun kroppa näyttää käynnistelevän vuotoa... Ei nyt natsannut mun positiivinen ajattelu ja fiilistely :p .

559ACAD1-A2C3-4F1A-9E38-D49EDEF2ECD0.jpeg
Kiitos vastauksista ovistesteihin! :) pitänee ehkä itsekkin vaihtaa/ ottaa lisäksi toinen. Mulla raskauskeijun liuskat nyt. Ja hei tänään olikin jotain viivaa näkyvissä:rolleyes: oiskohan se sieltä kuitenkin vahvistumassa... :angel5

Heh, mä en osaa nähdä tässä mitään outoa :) Täällä myös yksi hevaripariskunta :)

nojoo ei se outoa ole, jokaiselle kehittyy se oma musiikkimaku, mutta hauskaa tällainen poikkeava maku on, kun ei itse kuunnella. Lapset taas ilmeisesti imenyt itseensä nämä youtuben ja pelien ym kautta. Toki toivoisin, että vois yhdessä kuunnella samanhenkistä musiikkia, mutta onneksi on kuulokkeet, 9h automatka ja marcus&martinus repeatilla on kaukana kivasta :hilarious:

Täällä sataa lunta. On satanu koko päivän ja koska ei oo nastoja autossa alla, niin auto päätti karata kohti autotietä.. ilman kuskia. Meillä siis loiva nousu pihaan, onneks hellu meni hakee puhelintaan autosta ku unohti sen sinne. :hilarious: Muutenkin kaikki kesken pihalla vielä. Kohta trampoliinikin muuttuu lumilinnaksi.. 20cm hankea jo ja lisää tulee.. ei mulla muuta, avauduin :hilarious:

Täällä uneton yö takana ja koko ajan tiedostin et nyt on tasanen paine tuolla kohdun seutuvilla ja mietin monia asioita. Sitten sain hetkeksi silmät kiinni, mut en saanu unta.. :mad:

Tästä päivästä tuleeki helveti kiva väsyneenä..:meh: :sad001

Täällä uneton yö takana ja koko ajan tiedostin et nyt on tasanen paine tuolla kohdun seutuvilla ja mietin monia asioita. Sitten sain hetkeksi silmät kiinni, mut en saanu unta.. :mad:

Tästä päivästä tuleeki helveti kiva väsyneenä..:meh: :sad001

Täälläkin surkeesti nukuttu yö vauvajuttuja miettiessä. Sanoin miehelle tänään, että olen henkisesti ihan loppu. :sorry:

täällä kans toissailtana romahdin ihan totaalisesti. otti jotenkin henkisesti koville taas tuo kp1 vaikka tiputtelu sen jo ennakoi. eilen sit taas jo tasaisempi fiilis...

jotain outoa tosin meneillään, koska kahen tiputtelupäivän jälkeen oli yks päivä normivuotoa, yks runsas vuotopäivä ja viime yön jäljiltä ei mitään kupissa, ei siis yhtikäs mitään :wideyed: yleensä menkat kuitenki kestäny sen viis päivää ja viimeks jopa seittemän... no, ehkä se vuoto vielä jatkuu, erikoista kuitenkin :bored: gynen soittoa odotellessa viimeistään huomenna...

Dippailin rfsu:n, dpo9. On siinä viiva mutta rfsu niin paha sanoo uskooko vai ei :hilarious:

Liitteet

• 6C3E6ADC-4959-466C-A0A6-6BA91082FDA5.jpeg
    6C3E6ADC-4959-466C-A0A6-6BA91082FDA5.jpeg
    25.2 KB · Katsottu: 176
Tsemppiä move88, pingviiniemo ja nuorena äidiksi!

Debillä kyllä selkeä haamu, toivottavasti vahvistuu :love7

Täällä takana rentouttava viikonloppu kaverin kanssa. Kerroin myös kaverille tuosta pcos, mutta en halunnut suoraa myöntää vauvan yritystä vaan kaartelin ja sanoin ettei haittaa vaikka vauva tulisikin. Tässä aktiivista kuumeilua kohta vuosi :angelic:. Mulla on kp25 ja perjantaina kyllä testaan, kp29. Ollaan menossa viikonlopuksi anoppilaan niin siellä ei samallalailla pysty testailemaan. Ei hajuakaan oviksesta tai mistään, ajattelin vaan nyt jo aloitella varovaisen testailun jos nuo metforemit vaikka olisi onnistuneesti vaikuttaneet kiertoon :p. Fiilis on ainakin ollut tosi luottavainen ja optimistinen. :angelic: Nyt sitä plussa-aaltoa kehiin vaan tasapuolisesti kaikille.

Hei taas kaikille!

Mä palaudun tänne kuumeilijoiden joukkoon. Meidän raskaus meni kesken.

Nyt on kyllä oudot oireet. Mulla tissikipu ei oo kadonnut kokonaan vuodosta huolimatta, vasen munasarja jomottaa, aamusta tuli kirkasta ohutta ovisliman tyylistä jossa verta mukana. Alan epäillä ettei toi inositoli sovi mulle. Menee kroppa ylikierroksille.

pieni gallup tähän väliin: mitkä on teidän tyypillisimmät a) ovisoireet ja b) PMS-oireet?

mulla ovikseen liittyy usein ripuli, munasarjojen jomottelu, turvotus ja just oviksen jälkeen tärinäkivut.
PMS-oireisiin taas kuuluu päänsärky, lyhyt pinna, huono olo, selkäkivut, makeanhimo ja just menkkojen alkaessa vatsakivut.

Takaisin