Raskaaksi 2020

anteeks kun tuun rikkomaan tän ihanan positiivisuuden ketjun <3

mutta pakko, kun tuhru alkoi :smiley-angry019 dpo11-12 tänään, eli ihan ajallaan...eiköhän ne menkatkin sieltä tuu. nyt vaan koitan miettiä, miten saisin ens viikon alussa puhuttua gynen puhelinajalla itelleni kokeiluun sen keltarauhasen tukilääkityksen. oisko siitä apua, kun mulla mitattiin se ferritiini ja se kuitenkin oli suht alhainen (38), että se tukilääkitys auttais myös hallitsemaan sitä menkkojen pituutta :confused004 koska mitä enemmän siinä menkkojen aikana vuodan, niin eipä se ainakaan tuota ferritiiniä auta, vaikka lisärautaa söiskin... ja toisekseen se sanoi että ennen vuodenvaihdetta vois mennä sit jo lapsettomuusasiantuntijalle, niin ei tässä ehtis kun kaks kiertoa olla ennen sitä :bored: nyt alkaa siis yk8.

Nyt kun oma mieli on auringon, sushin ja salmiakin voimin parempi, ajattelin kysyä mitä hyvää on sun päivässä tänään? Mikä on parasta juuri tässä ja nyt? Josko positiiviset ajatukset toisi uuden plussa-aallon

Hei olipa kiva juttu tää! Mulla oli alkuun vähän paha mieli ku tapeltiin eilen ukon kaa ja poika vähän uhmakiukkuillut, mut nyt iltapäivää kohden mieliala parempaan päin:happy: Vapaapäivää vietetään pojan kanssa, huomenna meen iltaan mut viikonloppu on vapaa ja niin myös kaksi seuraavaa viikonloppua, mikä on ihan huikeeta :joyful: Lisäks ukko aiko tilata meille kolmelle Kotipizzasta safkaa :Heartred

Muoks. Niin ja nyt se plussa pärähti.

IMG_20201015_144703.jpg

Muokattu viimeksi:
Hei olipa kiva juttu tää! Mulla oli alkuun vähän paha mieli ku tapeltiin eilen ukon kaa ja poika vähän uhmakiukkuillut, mut nyt iltapäivää kohden mieliala parempaan päin:happy: Vapaapäivää vietetään pojan kanssa, huomenna meen iltaan mut viikonloppu on vapaa ja niin myös kaksi seuraavaa viikonloppua, mikä on ihan huikeeta :joyful: Lisäks ukko aiko tilata meille kolmelle Kotipizzasta safkaa :Heartred

Muoks. Niin ja nyt se plussa pärähti.

View attachment 94837
Onkos tuo ovis vai r-testi?

Itellä vähän nihkee ja stressantunu fiilis tänään. Vaikee keksii hyviä asioita... ihana mies ja koira pitää mut pystyssä:Heartbigred

kp14 ja ovisplussa. Eilen ei ollu tikkuja eikä reissussa ehtiny hakea, joten ei hajuakaan onko eilen jo ollu plussalla. Talleteltu onneksi eilen ja jos huomenna vielä, ellei iltatikku ole sitte haalea jo, sitte täytyy tänään lirkutella hellulle :grin ovisoireena alavatsajomoa, ei muuta. Mutta jännä ku tuli vaan olo että nyt saattas olla plussa, ehkä sitä pikkuhiljaa oppii kuuntelemaan kroppaa. En kyllä käsitä miks kirkkaat limat oli jo siellä kp7-8..ja sitte valkoseksi ja nyt taas kirkkaat, liekö ne antibiootit vaikuttanu.

Noh mutta, endurorinsessa taas tilauksessa, jospa kusti polkis kotia asti tällä kertaa :oops: eilen käytiin hellun veljellä ja siellä nuorin on 1vee,voi hellantuuteli ku haikeana katselin sen päätöntä menoa :angelic:

Liitteet

• IMG_20201015_151524.jpg
    IMG_20201015_151524.jpg
    23.6 KB · Katsottu: 90
kp14 ja ovisplussa. Eilen ei ollu tikkuja eikä reissussa ehtiny hakea, joten ei hajuakaan onko eilen jo ollu plussalla. Talleteltu onneksi eilen ja jos huomenna vielä, ellei iltatikku ole sitte haalea jo, sitte täytyy tänään lirkutella hellulle :grin ovisoireena alavatsajomoa, ei muuta. Mutta jännä ku tuli vaan olo että nyt saattas olla plussa, ehkä sitä pikkuhiljaa oppii kuuntelemaan kroppaa. En kyllä käsitä miks kirkkaat limat oli jo siellä kp7-8..ja sitte valkoseksi ja nyt taas kirkkaat, liekö ne antibiootit vaikuttanu.

Noh mutta, endurorinsessa taas tilauksessa, jospa kusti polkis kotia asti tällä kertaa :oops: eilen käytiin hellun veljellä ja siellä nuorin on 1vee,voi hellantuuteli ku haikeana katselin sen päätöntä menoa :angelic:

Toivotaan että nyt endurorinsessa kurvaa paikalle ja kovaa! :thumright

Täällä täytyy joku ihme tapahtua, jos tytön joskus meinaa tehdä, kun kiellot saa miehen käymään kierroksilla just oviksen aikaan. Ehkä pitäisi käyttää käänteispsykologiaa ja laittaa itsensä tarjolle kokoajan, niin sais ne miehen halut sammumaan siinä kierron puolivälissä. :woot:

Ei herranjumala mitä pohdin. :hilarious:

Jesss Ovisplussia! :angel1

Move88 perhana! :sour: Toivottavasti saisit nyt jotain tukilääkitystä jo...

Omanapa ja ne positiivisetkin loppuun;
Kp14 ja ei kun hailua Ovistestissä vaan :dead: 14 kpl kulutettu testejä:hilarious: jatkuu siis testailu ja tallettelu. :smug:
Miehelläkin kun haluja riittää ja on hyvällä tuulella niin onhan se ihanaa :happy:

Ja positiivisia; romaanikässäri vikalla editointikierroksella ja kustantamoihin lähtee heti kun on valmis! 20/168 sivua editoitu tänään :cat: töissä onnistumisia :happy: Ja soittelin uudesta asunnosta tänään, valmistuu joulukuussa ja nyt sormet ristiin että saatais se - useita kyselyitä on ollut joten varmaa se ei oo. Vuokralle olis tarkotus päästä siis, omaa ei tuu lähivuosina :wacky: (erossa myyty okt olikin homeongelmainen ja korjauksen jälkeen jäipi velkaa)
Hirviä viikkojahdissa napattu lisää, lupia käytetty 4,5/11. :playful: Huomenna fyssarille ja sit lyhkänen työpäivä, sit viikonlopun viettoon yliaktiivisen naperon kanssa :hilarious: tarkoituksena saada neuletakki valmiiksi ja postiin :headphone:

Ovusplussia, jeeeee! Talletusonnea!!!!!

Dpo7, joka toinen minuutti on varma et on tärpännyt ja joka toinen minuutti oon varma et syteen meni taas! Ei edes ole mitään oireita suuntaan tai toiseen. Ääääää, vielä ainakin 4 päivää ennen kuin voi testata. Tosin jos aiempien kiertojen mukaan on luteaalin pituus niin täti ois tulossa viimeistään ylihuomenna pilaamaan kaikki!

Helou.

Täällä 8+0 ja paha olo aamusta iltaan. Pahoinvointi on vain pahentunut viikko viikolta. Tässä päivässä parasta oli kaunis sää, miehen hyväntuulisuus ja eräs asia, joka on vaivannut miehen perhettä pitkään, mut sille saatiin tänään ratkaisu. :)

Huonoja onkin tosi liuta. Töissä oleminen on sellaista sinnittelyä, ettei tottakaan ja olen siihen orientoitunut, että joudun ottamaan töistä sairaslomaa jo varsin varhaisessa vaiheessa raskauden takia, vaikka olen vielä jouluun saakka koeajalla. Lisäksi työilmapiiri töissä on ihan älyttömän huono. Vähän reilun viikon päästä ultra, jännää :nailbiting:
Iho on todella kehnona, urtikaria ja atopia molemmat vaikeena. Samoin tää pahoinvointi jotain ihan kauheeta. Lisäksi selkäkivut vaivaa ja kaikki vaatteet ahdistaa. Mut ehkä tää vielä helpottaa. Onneksi huomenna perjantai ja pääsen jo 10 yli 4 töistä.

Ootte ajatuksissa ja hienoja uutisia Jesbe :Heartred

Heipähei!

täällä dpo 7-9 menossa, flon mukaan dpo 9 mutta eggikset tuli pari päivää myöhemmin siitä eli siksi ehkä dpo 7 vasta.

mietityttää miksi en ole raskaana jo. Ymmärrän että raskautumiseen voi mennä vuosi(a), mutta jotenkin ahdistaa kun on nuori (26&28) ja säännöllinen kiertokin aina ollut...

Harmittaa kun ympärillä kaikki kertoo raskautuneen ensimmäisestä kierrosta suunnilleen ja me vaan yritämme ja yritämme... miksei meille sitä suotu

Vasta yk3 menossa mutta sekin jo tuntuu paljolta ja välillä mietin miksi nytkään raskautuisin kun en edellisilläkään kierroilla raskautunu vaikka paljon talleteltu oviksen ympärillä. Välillä lohdutan itseäni että joskus vielä kuitenkin toivottavasti olen raskaana.

ollut vähä mieli maassa asian kanssa ja harmittaa kun tästä koko raskaustoiveesta tuntuu tullen ihan taakka kun odottaa ja toivoo sitä niin kovasti ja sitten on aiemmi joutunut pettymään vaan...

anteeksi vuodatus! Olette ajatuksissa ja päivieni ilo, joka päivä luen kuulumisianne vaikken usein itse kommentoi.

miten te muut jaksatte pitää toivoa yllä ja onko täällä paljon sellaisia jotka ovat monen ykn jälkeen vasta raskautuneet ilman kemiallisia ja keskenmenoja välissä. Tulisipa edes kemiallinen itselleni tietäisin että kroppa yrittää edes tehdä jotai raskautumisen eteen.

Nyt kun oma mieli on auringon, sushin ja salmiakin voimin parempi, ajattelin kysyä mitä hyvää on sun päivässä tänään? Mikä on parasta juuri tässä ja nyt? Josko positiiviset ajatukset toisi uuden plussa-aallon

ihana kun kysyit tällaista ja kaikkien vastauksia on ollut piristävää lukea :love7 mulle iloa tänään tuotti perheen kanssa ajan viettäminen ja hyvä ruoka :happy:

Anteeksi negailu ja omanapailu, mutta siis apua. kp39, vuotoa ei näy eikä kuulu, testi antaa negaa. viikon ajan tullut TODELLA niukkaa rusehtavaa vuotoa... Tätä ei varmaan voi edes laskea kuukautisiksi? Vai voiko? Onko teillä muilla ollut tämmöistä vuodon tilalla? mä niin en jaksa, alkais se kunnon vuoto! :mad:

Heipähei!

täällä dpo 7-9 menossa, flon mukaan dpo 9 mutta eggikset tuli pari päivää myöhemmin siitä eli siksi ehkä dpo 7 vasta.

mietityttää miksi en ole raskaana jo. Ymmärrän että raskautumiseen voi mennä vuosi(a), mutta jotenkin ahdistaa kun on nuori (26&28) ja säännöllinen kiertokin aina ollut...

Harmittaa kun ympärillä kaikki kertoo raskautuneen ensimmäisestä kierrosta suunnilleen ja me vaan yritämme ja yritämme... miksei meille sitä suotu

Vasta yk3 menossa mutta sekin jo tuntuu paljolta ja välillä mietin miksi nytkään raskautuisin kun en edellisilläkään kierroilla raskautunu vaikka paljon talleteltu oviksen ympärillä. Välillä lohdutan itseäni että joskus vielä kuitenkin toivottavasti olen raskaana.

ollut vähä mieli maassa asian kanssa ja harmittaa kun tästä koko raskaustoiveesta tuntuu tullen ihan taakka kun odottaa ja toivoo sitä niin kovasti ja sitten on aiemmi joutunut pettymään vaan...

anteeksi vuodatus! Olette ajatuksissa ja päivieni ilo, joka päivä luen kuulumisianne vaikken usein itse kommentoi.

miten te muut jaksatte pitää toivoa yllä ja onko täällä paljon sellaisia jotka ovat monen ykn jälkeen vasta raskautuneet ilman kemiallisia ja keskenmenoja välissä. Tulisipa edes kemiallinen itselleni tietäisin että kroppa yrittää edes tehdä jotai raskautumisen eteen.
Hei hyvin samankuuloidia ajatuksia sulla. Itellä yk7, mutta noi ajatukset pyöriny jo useamman kierron. Toivottavasti ei kertyis teille enempää yk:Heartbigred

Helou.

Täällä 8+0 ja paha olo aamusta iltaan. Pahoinvointi on vain pahentunut viikko viikolta. Tässä päivässä parasta oli kaunis sää, miehen hyväntuulisuus ja eräs asia, joka on vaivannut miehen perhettä pitkään, mut sille saatiin tänään ratkaisu. :)

Huonoja onkin tosi liuta. Töissä oleminen on sellaista sinnittelyä, ettei tottakaan ja olen siihen orientoitunut, että joudun ottamaan töistä sairaslomaa jo varsin varhaisessa vaiheessa raskauden takia, vaikka olen vielä jouluun saakka koeajalla. Lisäksi työilmapiiri töissä on ihan älyttömän huono. Vähän reilun viikon päästä ultra, jännää :nailbiting:
Iho on todella kehnona, urtikaria ja atopia molemmat vaikeena. Samoin tää pahoinvointi jotain ihan kauheeta. Lisäksi selkäkivut vaivaa ja kaikki vaatteet ahdistaa. Mut ehkä tää vielä helpottaa. Onneksi huomenna perjantai ja pääsen jo 10 yli 4 töistä.

Ootte ajatuksissa ja hienoja uutisia Jesbe :Heartred

Tsemppiä sinne ja mahtavaa että kaikki menee niinkuin pitääkin. :thumright

Mä muistan kun sinnittelin töissä ja kävin vaan oksentamassa vähän väliä ja jatkoin töitä. Jos nyt olisi sama tilanne niin jäisin pois. Ei siinä ole mitään järkeä kiusata itteään ja muitakin.

Nyt vaan rentoudut ja otat itelles aikaa ja nautiskelet. :Heartred

Tuu taas kertoon mitä kuuluu. Olet meidänkin ajatuksissa.

Toivotaan että nyt endurorinsessa kurvaa paikalle ja kovaa! :thumright

Täällä täytyy joku ihme tapahtua, jos tytön joskus meinaa tehdä, kun kiellot saa miehen käymään kierroksilla just oviksen aikaan. Ehkä pitäisi käyttää käänteispsykologiaa ja laittaa itsensä tarjolle kokoajan, niin sais ne miehen halut sammumaan siinä kierron puolivälissä. :woot:

Ei herranjumala mitä pohdin. :hilarious:

Käyn täällä aina välillä pyörähtämässä ja katsomassa että mitä tutuille kuuluu. Ja tähän täytyy kyllä tarttua :joyful: Toistaiseksi toki vasta nt-ultra takana ja erinäiset olot ja tuntemukset. Mutta nub- ja kalloteoria viittaa vahvasti poikaan ja kaikki oireilut on kyllä poikaa eikä tyttöä. Ja peitto heilui reilu 2 päivää ennen ovista, mikä pitäisi taas olla isompi todennäköisyys tyttöön :hilarious: Toki aina voi koittaa kikkailla :angel7

On: herkkä testi nega aamupissasta. Mikä predictor early lienikään. Kp 24 kai, dpo ehkä 13. Plaah. Vessassa juoksemista, suun kuivumista (no yllättäen , ku juo, joutuu WC) ja kamala iltapainotteinen turvotus. Eipä näiden keskenmenojen jälkeen tunne kroppaansa ja reagointia ollenkaan ennen lähestyviä menkkoja...

Käyn täällä aina välillä pyörähtämässä ja katsomassa että mitä tutuille kuuluu. Ja tähän täytyy kyllä tarttua :joyful: Toistaiseksi toki vasta nt-ultra takana ja erinäiset olot ja tuntemukset. Mutta nub- ja kalloteoria viittaa vahvasti poikaan ja kaikki oireilut on kyllä poikaa eikä tyttöä. Ja peitto heilui reilu 2 päivää ennen ovista, mikä pitäisi taas olla isompi todennäköisyys tyttöön :hilarious: Toki aina voi koittaa kikkailla :angel7

Sullakin jo NT-ultra! Ihanaa! :nailbiting::Heartred

Juu. Mä olen päättänyt suosiolla olla kikkailematta, kun konstit on loppujen lopuksi melko toimimattomia. Mun oma äiti jolla on sekä tyttöjä, että poikia sanoi että kaikki on tehty samalla tavalla. :grin Ei mitään puhettakaan ajotuksesta.

Meillä on niin ihana poika, että tilaisin toisen jos ois takuu että on yhtä rauhallinen tapaus, kun tää. Poitsu leikkii itekseen tosi paljon ja hälle riittää että isi tai äiti katselee vierestä. :)

ON: kp25, dpo12-13. tuhru jatkuu ja lisääntyy, yöllä oli sellaiset selkäjomot, että varmaan tänään menkat rysähtää kunnolla käyntiin. lyhyiksi on menneet nämä kierrot, varsinkin kun jonkinlaista vuotoa voi olla se kymmenenkin päivää... ei jää kun kaks viikkoa "menkkavapaata" aikaa väliin. ihmekös jos rauta-arvotkin laskee :finger: ja hädin tuskin pääsee vauhtiin ennen ovista. tässäkin kierrossa oli tuhrua vielä kp8 ja ovis kp 12 tai 13 :facepalm:

Takaisin