Raskaaksi 2020

Heippa. Uusi täällä ilmoittautuu. Eka yritys kierto ja nyt kp12 ja tänään ovistikkuun pärähti tuollainen eli ilmeisesti plussa ja aika tumma sellainen? Tuli heti ennen kontrolliviivaa tuo testiviiva näkyviin. Meillä on jo useampi lapsi mutta vielä toivomme yhtä View attachment 94818

Näyttäis kyllä erittäin komealta plussalta! Vau :thumright

Daiya: joo kyllä toi on tummin mitä oon koskaan saanut mutta vielä ei oo kyllä ne tyypilliset sitkeät kananmunalimat tullut et mulla kierto 28 päivää et täytyy huomennakin testaa et miltä näyttää. Mut ilmeisesti nyt sitten joko tänään, huomenna tai ylihuomenna olis ovis. En tiedä kuinka kauan voi tuollaista viivaa näyttää

Ihanaa Jesbe! Niin huippua kuulla että siellä on kaikki hyvin :Heartbigred

Onko kellään kokemusta tommoisista hedelmällisyystietokoneista? Cbstä tai Lady combista? Onko hintansa väärtejä?

Kiitos teille ja poikien nimiä on vaan puhuttu ku mun mututuntumalla mentiin ja nyt on puhuttu tyttöjen nimiä ja on päätetty mikäli hän näyttää siltä. Mä en eka halunnut tietää mut sit oli pakko...

Onpas tumma ovistikku, toivottavasti plussa tulee perässä !

Tsemppiä kp1 ja oviksen odottajat ja myös piinapäiviin tietysti ja iso plussapuhuri kaikille! Tulkoon meistä kaikista äitejä pian! <3

Off-topic: näin viime yönä unta, et oltiin jossain reissussa, istuttiin bussissa ja miehen ex istu edellisessä penkissä. Mies sitten yhtäkkiä siirtyi exänsä viereen istumaan ja nukkumaan kainaloon! Vedin kyllä juu unessa kunnon kilarit jo siellä bussissa. No, tästä unesta huolimatta varasin juuri ajan maistraatti-vihkimiselle :grin:happy::Heartred

Alkaa kumottaa. Minkäänlaisia oloja ei ole sen viimeviikon sunnuntain jälkeen ja tajusin, et kohta viikko mennyt. Ja siitäkin tuntuu olevan ikuisuus. Viel ehkä ensviikolle tai seuraavalle uskallan odottaa ennennkuin otan tikun käteen :angelic:

Eilen asiat oli niin sekasin ja olin niin shokissa ku sain kuulla et mul on sukulaisia biologisesti paljon enemmän kun uskoinkaan ja kerroin siitä luotettavalle taholle, eli sijaisäidille joka sano että hän tietää jo. Et mitä vittua? :nailbiting: ei sit mulle oo sanonut.. totes vaan et joo joko oon kertonut ku oot ollu pieni tai en oo tullu sanoneeks. Mulla siis ilmeisesti on ympäri suomea 10 tätiä/setää. Ja jos niillä on lapsia, niin mulla on serkkuja jne jne... :woot:
Nyt sit ku seuraavan kerran oon äitiin yhteydessä, kyselen vähän nimiä et saan otettua näihin yhteyttä vaikka hän ei haluais itse olla sisaruksiinsa yhteydessä. :hilarious: sit pitäs viel oma isä saada tietoon :rolleyes:
Mut oon pettynyt koska muistaisin niin tärkeän asian jos sijaisäiti olis kertonut..

Meillä on kaikki hienosti, tyttölupaus jo toista kertaa, oli siis ultra tos tunti sitten ja kaikki hyvin kuulemma tosi hyvältä näyttää kaikki ja veriarvot hyvät. Mä en sen kummemmin erittele mut mä siis olin ihan varma että poika tulossa mut ilmeisesti ei. Toisekseen täs on olo helpannu tosi paljon ja olo on hyvä. Näköjään minusta äiti tehdään maaliskuun puolessa välissä tai vähän aiemmin... en voi uskoa että hoitojen jälkeen luomusti raskaana jne. Tosi vaikea paikka ollut itellä tää et oonko mä raskaana, potkiko hän juuri. Onko tää onni mulla suotu jo nyt ja näin.. tunnen vain onnea tällä hetkellä ja halusin sanoa kaikille jotka omien tilanteiden kanssa kamppailee et täällä tyly lapsettomuus tuomio, ei onnistu ei tuu ja useampi km/tm/kemiallinen raskaus takana niin NYT!

JOSKUS se yllättää kun vähiten odottaa ja täällä kovin mietityttää että minkä näköinen tyttö tulee ja 8 vuotias (miehen tyttö) on vasta saanut tietää ja on ihan innoissaan. Laitettu meidän ultrakuvat eteenpäin siis... ja itse mietin että kumman näköinen et onko mun lapsella mun näkö vai isänsä tumma iho ja hiukset.. osaan siis vihdoinkin uskoa että olen raskaana ja nyt tää on tulossa ja sydän lyö joka päivä ja onni kasvaa mitä lähemmäs mennään. Menin ensin päivä kerrallaan ja nyt viikko kerrallaan enkä voi uskoa että kohta - ihan kohta mä oon äiti nyt 6 vuoden odotuksen jälkeen!

Niin ihanaa, ettei voi ymmärtää Jesbe ja kiitos kun tuut kertomaan kuulumisia. Se jotenkin aina luo toivoa ja positiivista mieltä tänne ketjuun.

Onnea tyttölupauksesta. :Heartpink
Ei kauaa kun pieni on sun sylissäs.

Alkaa kumottaa. Minkäänlaisia oloja ei ole sen viimeviikon sunnuntain jälkeen ja tajusin, et kohta viikko mennyt. Ja siitäkin tuntuu olevan ikuisuus. Viel ehkä ensviikolle tai seuraavalle uskallan odottaa ennennkuin otan tikun käteen :angelic:

Eilen asiat oli niin sekasin ja olin niin shokissa ku sain kuulla et mul on sukulaisia biologisesti paljon enemmän kun uskoinkaan ja kerroin siitä luotettavalle taholle, eli sijaisäidille joka sano että hän tietää jo. Et mitä vittua? :nailbiting: ei sit mulle oo sanonut.. totes vaan et joo joko oon kertonut ku oot ollu pieni tai en oo tullu sanoneeks. Mulla siis ilmeisesti on ympäri suomea 10 tätiä/setää. Ja jos niillä on lapsia, niin mulla on serkkuja jne jne... :woot:
Nyt sit ku seuraavan kerran oon äitiin yhteydessä, kyselen vähän nimiä et saan otettua näihin yhteyttä vaikka hän ei haluais itse olla sisaruksiinsa yhteydessä. :hilarious: sit pitäs viel oma isä saada tietoon :rolleyes:
Mut oon pettynyt koska muistaisin niin tärkeän asian jos sijaisäiti olis kertonut..

Onpa hurjaa :woot: toivottavasti löytyy uusia kivoja sukulaisia! Tollanen etsiminenhän voi olla ihan mielenkkintoistakin :pompus: ymmärrän kyllä pettymyksen asian suhteen, onhan nuo isoja asioita. Mutta ehkä siellä on syyt olleet, miksi ei ole kerrottu, tai tosiaan vain puhtaasti erehdys, jos on luullut kertoneensa... :rolleyes:

Omaanapaa, vihdoin jotain positiivista, kp1 käyntiin tänään!!! :dance011
Tämä tyhjennyskierto kestikin 39 päivää, toivotaan että seuraava kierto on lähempänä normaalia 29 päivää (paitsi jos plussaan heti... hahhah niin varmaan :angelic: ) testitilaus samantien liikkeelle, onneksi oli just palkkapäivä :grin

Onpa hurjaa :woot: toivottavasti löytyy uusia kivoja sukulaisia! Tollanen etsiminenhän voi olla ihan mielenkkintoistakin :pompus: ymmärrän kyllä pettymyksen asian suhteen, onhan nuo isoja asioita. Mutta ehkä siellä on syyt olleet, miksi ei ole kerrottu, tai tosiaan vain puhtaasti erehdys, jos on luullut kertoneensa... :rolleyes:

Jep, iha älytöntä :woot: toivoisin tosiaan et saisin jotain edes. Nimiä, jotain.. Ihan ku uus ovi oltas vedetty auki ja pimee huone räjähtänyt valosta :angelic:

tänään onki ihan kökkö fiilis :( mua itketkää kokoajan.. yöllä ku heräsin vessaa ni suutuin miehelle ku se kysy et herättikö ni tiuskin vaa että en tiedä! töihin tullessa sit luin mein rapsa vihkoa ni olin sit eilen iltavuoros unohtanu yhen huoneen ikkunan yöks auki ja nyt tekis mieli purskahtaa itkuu sen takia et tollanen 'tyhmä' unohdus eilen käyny..

Ihana kuulla Jesben uutisia! Toivottavasti odotusaika menee mukavasti :love7

nuorena äidiksi, on kyllä hurja tuo että päivässä saa koko liudan uusia sukulaisia. Toivotaan että siellä on joukko ihania tyyppejä ottamassa osaksi joukkoa.

on: tässä on nyt metforemia yli viikko ”täydellä” annoksella syöty, välillä närästää niin kamalasti. Toki siis mulla närästää helposti muutenkin, joten en varmaksi sano onko lääkkeestä vai mun perus närästystä :dead:. Myös iho kiukuttelee ja eka kertaa ikinä isoja aknemöllyköitä poskissa, toki huono iho mulla välillä oikuttelee mutta eipä oo tämmösiä molluskoja ollu. Mutta tää on pieni hinta siitä että oman pikku kaverin syliin asti saisi. :angelic:

Toivon niin kovasti että nää lääkkeet jo jotakin auttais, nyt kp21. Ajattelin ehkä testata ens viikolla ekan kerran, paino todellakin sanalla ehkä. Nyt se kierto lyhyemmäksi ja plussa testiin kiitos :p

Daiya: hienoa et uusi kierto starttaa

Plussanneille suuret halit ja tarrasukkia♥️

Tänään teen taas ovistestin kolmen jälkeen mut ihmetyttää et eilen oli melko musta se ovisbiiva ja limoja ei näy eikä kuulu? En tiedä sit irtooko se munasolu ollenkaan kun ei limoja näy. Aina oon ovisliman bonganut ja ne on melkoiset ollut kyllä

Kp 16 ja vasta nyt tuli tumma viiva ovistestiin. Ei vielä tasavahva, mut vois kuvitella et illalla ois tasavahva... Aika jännä et ovis vasta kp 17, tosin olihan se kesälläkin yhdessä 29 päivän kierrossa. Jostain syystä odotin sitä nyt aiemmaksi, ku näitä "mömmöjä"ki vetäny :grin (siis macaa, geleetä yms)
No mut aamul talletettiin ja varmaan sit tänä iltana/yönä viel.

Joko Chardilla oli ovis? Muistelin et sulla oli sama kp. :)

Jee! Oireet osuivat oikeaan ja ovulaatio oli! Näin selkeänä en ole vielä bongannutkaan oireisen perusteella :happy: tikut lauantailta tähän päivään alimpana tämänpäiväinen. Flo ennustaa ovista vasta ylihuomenna :) Su ja ti talleteltu

Liitteet

• 7A992EE1-1BF2-4AA6-8DF5-94F97582C3F5.jpeg
    7A992EE1-1BF2-4AA6-8DF5-94F97582C3F5.jpeg
    26.8 KB · Katsottu: 102
Muokattu viimeksi:
Daiya: hienoa et uusi kierto starttaa

Plussanneille suuret halit ja tarrasukkia♥️

Tänään teen taas ovistestin kolmen jälkeen mut ihmetyttää et eilen oli melko musta se ovisbiiva ja limoja ei näy eikä kuulu? En tiedä sit irtooko se munasolu ollenkaan kun ei limoja näy. Aina oon ovisliman bonganut ja ne on melkoiset ollut kyllä

Mäkin olen aina bongannut ovislimat, mutta nyt ei pariin kiertoon mitään puhettakaan superlimoista. Oletan silti, että munis irtoo, kun ovistestissä on kirkuva viiva niinkuin ennenkin. :happy:

Nyt kun oma mieli on auringon, sushin ja salmiakin voimin parempi, ajattelin kysyä mitä hyvää on sun päivässä tänään? Mikä on parasta juuri tässä ja nyt? Josko positiiviset ajatukset toisi uuden plussa-aallon

Nyt kun oma mieli on auringon, sushin ja salmiakin voimin parempi, ajattelin kysyä mitä hyvää on sun päivässä tänään? Mikä on parasta juuri tässä ja nyt? Josko positiiviset ajatukset toisi uuden plussa-aallon
Aurinko, suklaa ja päiväkävely ilahduttaa täälläkin <3 samoin se, että voin halutessani pitää huomenna vapaapäivän :) ja kohta on viikonloppu!

Hyvä idea, aina välillä pitäs muista näitä päivän positiviisia kyllä miettiä!
Etätyöpäivä, saa olla rennoissa kamppeissa ja villasukissa, suklaa ja vihdoin alkanut uusi kierto :happy:

Se että bongasin oviksen ja tallettelut sattui hyvin kohdille vaikka muutoin en ole juurikaan ajatellut raskautumista. Innostunut taas valokuvaamisesta ja meikkaamisesta. Tekis hirmusti mieli järjestää halloween pippalot lähimmille ystäville. Illanistujaiset pukeutuen ja kauhuelokuvia kattoen! Niin ja viikonloppu vapaana pitkästä aikaa!

Muokattu viimeksi:
Takaisin