Raskaaksi 2020

Täällä näkyy muillakin olevan alakuloa ilmassa. I feel for you:Heartbigred itselläkin oli rankka vkl ajatusten ja menkkojen kanssa. Tulin lopputulokseen, että otan nyt välikierron ja oon tikuttelematta oviksia ja koitan muutenkin ottaa rennommin. Toki säännöllistä seksiä täsaäkin kierrossa. Piti pysyä poissa täältä foorumiltakin, mutten näköjään osaa:biggrin mieli vähän jo parempi onneksi. En nyt ainakaan tässä kierrossa sinne gynelle mene. Katsotaan fiilikset ens kierross sitten.

Ääh. Hammas on kipeenä! :shifty:
Voikohan hammaskipu johtua muusta kuin reiästä? Mulla ei ole reikiä ollut varmaan 7 vuoteen ja tää ois etuhammas. Aina puraistessa sattuu. :sad001

mistä te tilaatte vitamiinit ym jutut? luontaistukusta vai jostain apteekin sivuilta? :) aattelin et voisin tilata nyt ennenku kaikki loppuu:grin tarvisin siis geleitä, foolihappoa ja sit aattelin kokeilla eriksee sinkkii. nii ja kannattaaks omega-3 kans syödä?:bookworm:

Menkat on nyt 2päivää myöhässä. Voi kun tulis pian nii ei tarttis niin kauaan ootella ovikseen ym. Piinapäiviin. Testiä en meinaa enää tehdä, paitsi jos ei vloppuun mennes tuu.

mistä te tilaatte vitamiinit ym jutut? luontaistukusta vai jostain apteekin sivuilta? :) aattelin et voisin tilata nyt ennenku kaikki loppuu:grin tarvisin siis geleitä, foolihappoa ja sit aattelin kokeilla eriksee sinkkii. nii ja kannattaaks omega-3 kans syödä?:bookworm:

Luontaistukku.fi :happy: On niin edullinen

Heippa kaikki. täällä uusi kirjoittelija! Tosin sivusta olen seurannut jo kauan, kiitos kaikista hyvistä vinkeistä, mitä täältä on saanut :grin Täällä yk6 meneillään, ja tässä kierrossa ekaa kertaa kaiken maailman apukonstit käytössä, macat, vehnikset sun muut laughing7

Oviksen olen bongaavinani olosta ja tuntemuksista, mutta missään testeissä ei näy mitään. Pari kertaa ollut ihan haalea viiva, jonka sit kuitenkin pitäisi tarkoittaa negaa.. :pompus: Kävin tästä jo gynelläkin, mutta kehoitti vaan jatkamaan rauhassa yritystä :sorry: Noita Pregcheck-testejä en tosin vielä ole kokeillut, niitä voisi seuraavaksi ostaa.

Ääh. Hammas on kipeenä! :shifty:
Voikohan hammaskipu johtua muusta kuin reiästä? Mulla ei ole reikiä ollut varmaan 7 vuoteen ja tää ois etuhammas. Aina puraistessa sattuu. :sad001
Etuhampaasta en osaa sanoa, mutta mä kävin hammaslääkärissä kun olin varma, että mulla on ammottava reikän jossain takahampaassa. Vihloi ihan hirveesti. Ei ollu reikää, vaan purentalihakset niin jumissa, että se aiheutti kipua :hilarious: mä narskutan, erityisesti jos on stressiä :bag:

Heippa kaikki. täällä uusi kirjoittelija! Tosin sivusta olen seurannut jo kauan, kiitos kaikista hyvistä vinkeistä, mitä täältä on saanut :grin Täällä yk6 meneillään, ja tässä kierrossa ekaa kertaa kaiken maailman apukonstit käytössä, macat, vehnikset sun muut laughing7

Oviksen olen bongaavinani olosta ja tuntemuksista, mutta missään testeissä ei näy mitään. Pari kertaa ollut ihan haalea viiva, jonka sit kuitenkin pitäisi tarkoittaa negaa.. :pompus: Kävin tästä jo gynelläkin, mutta kehoitti vaan jatkamaan rauhassa yritystä :sorry: Noita Pregcheck-testejä en tosin vielä ole kokeillut, niitä voisi seuraavaksi ostaa.

Tervetuloa! :welcome

Millä testeillä olet ovista bongaillut? Onko sun kierto muuten säännöllinen? Jos on niin luultavasti ovuloit kyllä, itsekin tämän takia kävin gynellä, kun ovistestit oli vaan negoja. Vaihdoin merkkiä ja johan alkoi lh-huippu löytyä :hilarious: laitan kuvan vielä, jossa onestep ja pcn ovistestit vierekkäin.

Liitteet

• IMG_20201008_212230.jpg
    IMG_20201008_212230.jpg
    20 KB · Katsottu: 124
Etuhampaasta en osaa sanoa, mutta mä kävin hammaslääkärissä kun olin varma, että mulla on ammottava reikän jossain takahampaassa. Vihloi ihan hirveesti. Ei ollu reikää, vaan purentalihakset niin jumissa, että se aiheutti kipua :hilarious: mä narskutan, erityisesti jos on stressiä :bag:

Mäkin kävin äsken päivystysajalla ja just sama homma kun sulla, eli purentalihakset vaan jumissa. :smiley-bounce012:Heartred

Ihana ettei ollut mitään vakavaa.

Nyt vihdoin alkoi vuoto. Ja alkoi heti rominalla. Yleensä eka päivä tuhrua ja 2pv kunnon vuotoa ja sit neljäs päivä tuhrua.

Ja meinasin tilata kotitestiltä perus paketin sofin ovulaatiotestejä nii kaikki oli loppu!? No ehkä ostan sit pregcheckin omia, ne onki parempia, vaikka kalliimpia

Liitteet

• Screenshot_20201014_110216_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20201014_110216_com.android.chrome.jpg
    12.4 KB · Katsottu: 116
Nyt vihdoin alkoi vuoto. Ja alkoi heti rominalla. Yleensä eka päivä tuhrua ja 2pv kunnon vuotoa ja sit neljäs päivä tuhrua.

Ja meinasin tilata kotitestiltä perus paketin sofin ovulaatiotestejä nii kaikki oli loppu!? No ehkä ostan sit pregcheckin omia, ne onki parempia, vaikka kalliimpia

Vaikka on harmi, niin onneksi ei kierto kemiallisen takia venynyt paljoa. :Heartred

Seuraava olkoon teidän kierto ja pikkunen niin tiukasti kiinni kuin mahdollista. :smiley-angelic001

mul on tänää ja eilen ollu jotenki tosi positiivinen olo et tässä kierrossa raskaudutaan :angelic: tekis mieli katella ja ostaa jotain pientä vauvan juttuja, sekä mietin et vitsi ku pääsis sitte jouluna lahjapakettiin kirjoittamaan 'mummille ja papalle' :rolleyes::grin

Ei jessus, tää on yhtä WC:ssä juoksemista. Tunti - puoltoista ja hätä. Suuta kuivaa, joten juonkin kyllä vähän normaalia enemmän. Ja yöllä oli nyt toinen yö perään wc-käynti. Minkähän diabeteksen oon kehittänyt itelleni. Testi oli puhdas nega aamulla, mutta siis max 3+3 menossa. Voi piina!

mul on tänää ja eilen ollu jotenki tosi positiivinen olo et tässä kierrossa raskaudutaan :angelic: tekis mieli katella ja ostaa jotain pientä vauvan juttuja, sekä mietin et vitsi ku pääsis sitte jouluna lahjapakettiin kirjoittamaan 'mummille ja papalle' :rolleyes::grin
Mulla on tää kierto ollu alusta asti sellainen fiilis, et "tää on mein", mutta nähtäväksi jää. Tsemppiä teille :happy:

ON: dpo10-11, eilisiltana taas palelin. voi kyllä johtua näistä kylmenevistä ilmoistakin. tänään särkee päätä, se on yleensä PMS-oire :meh: tuhrua ei ole toistaiseks näkynyt. rinnat aristaa enemmän kuin yleensä, muttei riittävästi jotta loisi toivoa. tällä hetkellä pessimistinen olo :shifty:

Kp13, vasen munis ilmeisimmin nippailee, eilen vihlas kunnolla :bored: o- testit yhä hailuraa, sillon kp11 oli se ”lähemmäs” plussa ja sen jälkeen ei mitään yhtä vahvaa. :shifty: Ja se lähelle plussa tuli samaan aikaan lämmön laskun kanssa, tosin reilummin ei oo nousseet.
Jos ovis olis nyt ollut jostain kumman syystä eilen, niin sit missasin lh-huipun testissä. :bag:

Testailu jatkuu ja veronpalautuksista taidan investoida sit sen dualhormone-testin ni voi vaan aamusin testailla, eikä tarvii lukea ite viivoja. :hilarious:
Tallettelu jatkukoon myös, eipä tässä muuta voi ite tehdä :woot: Ja kirjata kaikki ylös, gynelle mustaa valkosella :bag: historiikin lisäksi.
Väsyttää ihan tajuttomasti, ruokatunnilla oli pakko napata vartin torkku. :facepalm:

Meillä on kaikki hienosti, tyttölupaus jo toista kertaa, oli siis ultra tos tunti sitten ja kaikki hyvin kuulemma tosi hyvältä näyttää kaikki ja veriarvot hyvät. Mä en sen kummemmin erittele mut mä siis olin ihan varma että poika tulossa mut ilmeisesti ei. Toisekseen täs on olo helpannu tosi paljon ja olo on hyvä. Näköjään minusta äiti tehdään maaliskuun puolessa välissä tai vähän aiemmin... en voi uskoa että hoitojen jälkeen luomusti raskaana jne. Tosi vaikea paikka ollut itellä tää et oonko mä raskaana, potkiko hän juuri. Onko tää onni mulla suotu jo nyt ja näin.. tunnen vain onnea tällä hetkellä ja halusin sanoa kaikille jotka omien tilanteiden kanssa kamppailee et täällä tyly lapsettomuus tuomio, ei onnistu ei tuu ja useampi km/tm/kemiallinen raskaus takana niin NYT!

JOSKUS se yllättää kun vähiten odottaa ja täällä kovin mietityttää että minkä näköinen tyttö tulee ja 8 vuotias (miehen tyttö) on vasta saanut tietää ja on ihan innoissaan. Laitettu meidän ultrakuvat eteenpäin siis... ja itse mietin että kumman näköinen et onko mun lapsella mun näkö vai isänsä tumma iho ja hiukset.. osaan siis vihdoinkin uskoa että olen raskaana ja nyt tää on tulossa ja sydän lyö joka päivä ja onni kasvaa mitä lähemmäs mennään. Menin ensin päivä kerrallaan ja nyt viikko kerrallaan enkä voi uskoa että kohta - ihan kohta mä oon äiti nyt 6 vuoden odotuksen jälkeen!

Heippa. Uusi täällä ilmoittautuu. Eka yritys kierto ja nyt kp12 ja tänään ovistikkuun pärähti tuollainen eli ilmeisesti plussa ja aika tumma sellainen? Tuli heti ennen kontrolliviivaa tuo testiviiva näkyviin. Meillä on jo useampi lapsi mutta vielä toivomme yhtä
IMG_20201014_173335.jpg

Edit. Ja tuo ovistesti on siis pregheck mitä saa citareista ja varmaan muistakin marketeista.

Muokattu viimeksi:
Meillä on kaikki hienosti, tyttölupaus jo toista kertaa, oli siis ultra tos tunti sitten ja kaikki hyvin kuulemma tosi hyvältä näyttää kaikki ja veriarvot hyvät. Mä en sen kummemmin erittele mut mä siis olin ihan varma että poika tulossa mut ilmeisesti ei. Toisekseen täs on olo helpannu tosi paljon ja olo on hyvä. Näköjään minusta äiti tehdään maaliskuun puolessa välissä tai vähän aiemmin... en voi uskoa että hoitojen jälkeen luomusti raskaana jne. Tosi vaikea paikka ollut itellä tää et oonko mä raskaana, potkiko hän juuri. Onko tää onni mulla suotu jo nyt ja näin.. tunnen vain onnea tällä hetkellä ja halusin sanoa kaikille jotka omien tilanteiden kanssa kamppailee et täällä tyly lapsettomuus tuomio, ei onnistu ei tuu ja useampi km/tm/kemiallinen raskaus takana niin NYT!

JOSKUS se yllättää kun vähiten odottaa ja täällä kovin mietityttää että minkä näköinen tyttö tulee ja 8 vuotias (miehen tyttö) on vasta saanut tietää ja on ihan innoissaan. Laitettu meidän ultrakuvat eteenpäin siis... ja itse mietin että kumman näköinen et onko mun lapsella mun näkö vai isänsä tumma iho ja hiukset.. osaan siis vihdoinkin uskoa että olen raskaana ja nyt tää on tulossa ja sydän lyö joka päivä ja onni kasvaa mitä lähemmäs mennään. Menin ensin päivä kerrallaan ja nyt viikko kerrallaan enkä voi uskoa että kohta - ihan kohta mä oon äiti nyt 6 vuoden odotuksen jälkeen!

Ihanaa Jesbe että siellä kaikki hyvin, onnea tyttölupauksesta! :love7

Takaisin