Moikka kuumeilijat! Liityn joukkoon. Olen 32 v. ja käynnissä yk 1. Toista lasta toivomme. Vauvakuume alkoi vähän yllättäen iskeä keväällä ja heinäkuussa otin kierukan pois, vaikka mies olikin silloin vielä sitä mieltä, että yksi lapsi riittäis hänelle. Menimme kondomeilla ja keskeytetyllä yhdynnnällä (josta joka kuukausi haaveilin että seuraisi yllätys
), mutta nyt kuukausi sitten mies vähän yhtäkkiä ilmoittikin että kyllä voimme alkaa yrittää (tai hänen sanoi tehdä) toisen lapsen.
Olin jo kierukan jälkeen pari kiertoa ehtinyt bongailla ovista, kirjailla oireta jne. Ehdin jo ajatella tässä kierrossa, että olisko jo tärpännyt, kun dpo 12 (oletetusta oviksesta, en saanut tikuilla selkeää plussaa) sain jonkun näköisen haamun testiin. Kuitenkin tänään kolmen päivän päästä siitä sain negan kahteen testiin.
No eipä se kauhean todennäköistä olisi ollut että olisi ekasta kierrosta tärpännyt. Jäin miettimään että oisko tässä nyt sellainen kiinnittymisyritys/kemiallinen kyseessä. Sekin kai kertoisi ihan hyvää tulevia kiertoja varten. Laitan vielä kuvan siitä haamusta, joka saattaa kyllä olla viivan paikka. Kuva on testiajalta, tossa myös muokattu versio. Sanokaa näättekö jotain!
Olen lukenut kuulumisianne jo parin kuukauden ajan ja koitan nyt aktivoitua. Plussatuulia kaikille!