Raskaaksi 2020

Mulla oli tänään se aika yksityiselle lapsettomuusklinikalle ja nyt on ensimmäistä kertaa hyvä ja toiveikas olo :smiley-angelic001 tässä kierrossa ei vielä mitään lääkitystä oteta käyttöön, koska toisessa munasarjassa oli 4cm kysta, joten annetaan sen rauhoittua ja ens kierrossa sitten alkukierrossa käyttöön ovulaation tukilääkitys ja ovulaation jälkeen keltarauhashormonituki. Lääkäri oli ihana ja ymmärtäväinen.

Mahtavaa Reggie!

Täällä kp19/28 ja rankka kymppituntinen päivä koneella :hungover: Heräsin aamuviideltä kukkumaan, en muista milloin olisin näin käynyt! Ainakin se hyvä puoli pitkässä päivässä ettei oloja ole ehtinyt tarkkailemaan :wink Lämmöt 37:n pinnassa, ajattelin olla mittaamatta viikonlopun ja relaan vaan miehen kanssa. :smiley-angelic003

RouvaKettunen tsempit! :Heartpink

Hmmmmm! Omanapailua siis.
Mulla kävi mielessä se että kierrot olis ollu suht lyhyitäkin ennen pillereitten alotusta ja tsekkasin flo:n tietoja 2018. Kierrot oli kuin olikin se 25-27 päiväsiä ja ekaa kertaa elämässäni sillon iloitsin (ja pänni!) kun oli säännöllinen kierto. :scratch
Jolloin ovis vois olla just eikä melkeen kp11-13 tienoolla.

Ja jos nyt sain kp11 sen vahvemman viivan tai missasin LH-huipun testillä, niin kp11 kivut ja kp12 vihlaisu olis voinu hyvinki olla iso O! :dontknow Etenkin kun lämmöt dippas just sillon myös... Jatkan kuitennii tikuttelua koska ei ollu plussa mutta kieltämättä tää on nyt ehkä vähän toivoa nostattavaa :happy7 Etenkin kun libido nous heti vuodon loputtua ja ei se kovin korkeella oo ke jälkeen ollu :biggrin
Sillon olis nyt se kp15 ja ehkämahdollisestijos Dpo3. laughing7 (What ever keeps me going...)

Kuinkahan helppoa on missata lh-huippu ovistikuilla?
No oli miten oli, 26.10 pitäis testin sit näyttää jo plussaa edes hailusti jos on tärpänny, sillon olis dpo13. (Ellei se o+ tuu vasta myöhemmin). Ja onni myötä, mahdollisen vuodon luulis osuvan just lomaviikolle! :evil6 Ja mikä parasta; miehen synttäripäivä olis oikeen oiva päivä tarjoilla plussa nokan eteen :grin

Reggien uutisista iloiten, tosi huippujuttu! :) Kyllä ne asiat järjestyy, tavallaan kaikki :Heartred

Mulla oli tänään se aika yksityiselle lapsettomuusklinikalle ja nyt on ensimmäistä kertaa hyvä ja toiveikas olo :smiley-angelic001 tässä kierrossa ei vielä mitään lääkitystä oteta käyttöön, koska toisessa munasarjassa oli 4cm kysta, joten annetaan sen rauhoittua ja ens kierrossa sitten alkukierrossa käyttöön ovulaation tukilääkitys ja ovulaation jälkeen keltarauhashormonituki. Lääkäri oli ihana ja ymmärtäväinen.

ihana kuulla, että nyt on löytynyt lääkäri kuka kuuntelee ja ymmärtää!! niin paljon tsemppiä teille:Heartpink

HEI vau! Ihanaa ja upeeta! On varmasti helpottunut olo, että nyt kuunneltiin ja sait apua. Hei mikäs yk teillä olikaan ja kävitkös Helsingissä ja mikä gynen nimi? Sain ite kaverilta suosituksen yhdestä gynestä, niin olis mielenkiinnost kiva tietää onko sama kyseessä.

Muokattu viimeksi:
Käsityöt on mulle ihan henkireikä, samoin kirjottaminen, piirtäminen ja musiikki :love7
Käsitöitä tehny aina mut viis vuotta kohta yrittäjänä tilauksesta kanssa :grin Ompelu olis kans aivan ihanaa mut siihen ei oo oikeen nytkään tilaa :cool:
Täälläkin ”entinen” kirjoittaja. Alle kakskymppisenä tuli hyvinkin paljon rustailtua proosaa ja runoja, mut ei oo tullu melkee kymmenee vuoteen nyt yhtään kirjotettua, mikä harmittaa kovin. Toivon joskus saavani inspiraation kirjottamiseen takasin

Täälläkin ”entinen” kirjoittaja. Alle kakskymppisenä tuli hyvinkin paljon rustailtua proosaa ja runoja, mut ei oo tullu melkee kymmenee vuoteen nyt yhtään kirjotettua, mikä harmittaa kovin. Toivon joskus saavani inspiraation kirjottamiseen takasin

Kirjottaminen kyllä vaatii osaltaan sitä inspistäkin :playful: mullakin välillä kausia, kun ei synny yhtään mitään, ja välillä ei oo aikaakaan vaikka inspistä olis:facepalm:
Mut niinhän ne sanoo, että ”nälkä kasvaa syödessä” ja inspis tulee kirjottamiseenkin vähän silleenkin, että vaan alottaa jostakin. :happy:

Reggie ihan loistohomma!

on: kp15. Eilen ovisplussasin klo 15, eli nyt jo reilu 30h siitä, vieläkin tikku hehkuu ja ai kehveli mikä jomokipu toisella puolella, kohta puoltuntia tuskastellu eli oiskoha irtoamassa :smiley-angelic001

Sitä kyllä hämmentävän paljon arvostetaan kun joku tekee! Harvemmin osuu kohdalle niitä jotka olis tilaamassa ”lankakuluilla”. :angelic: Ja se on ihanaa! Kesällä sain suunnitella mökkikäyttöön sukat, sain värjätä langan ja suunnitella kuviot ja kaikki :gen053 se oli aivan ihanaa! Ja nyt neuletakki, joka on kopio vanhasta luottoneuleesta; ihana päästä toteuttaan kaikkea erilaista ja haastavaa :excited001

Ilmeisesti siellä pojalla vahvasti tunteisiin menee siis :Heartpink Meillä poika on kans musiikin ystävä, jammailee ja lauleskelee :biggrin sata salamaa on ollu vähän turhankin hitti mut musiikkimaku melko raskasta noin muuten kuten mulla, isällään ja bonusiskällä :king

Kertokaa mulle miksi, miten, lapsi jonka vanhemmat on raskaamman musiikin ystäviä henkeen ja vereen niin lapset kuuntelee silti tiktok-musaa eli kaikkea nykypäivän nrj poppia alan walkereineen ja coffin danceineen :hilarious: mä en käsitä. Olen hyvin ahkerasti soitattanu omaa musiikkia, niin ei oo muka tarttunu :shifty: kiva kuunnella autossa jotain omaa niin takapenkiltä kuuluu tyyliin "laita justin bieber" (luojan kiitos ei nyt ihan sitä kuitenkaan mut esimerkkinä). :grin

mitä olen tehnyt väärin? :hilarious:

Moikka kuumeilijat! Liityn joukkoon. Olen 32 v. ja käynnissä yk 1. Toista lasta toivomme. Vauvakuume alkoi vähän yllättäen iskeä keväällä ja heinäkuussa otin kierukan pois, vaikka mies olikin silloin vielä sitä mieltä, että yksi lapsi riittäis hänelle. Menimme kondomeilla ja keskeytetyllä yhdynnnällä (josta joka kuukausi haaveilin että seuraisi yllätys :joyful:), mutta nyt kuukausi sitten mies vähän yhtäkkiä ilmoittikin että kyllä voimme alkaa yrittää (tai hänen sanoi tehdä) toisen lapsen.

Olin jo kierukan jälkeen pari kiertoa ehtinyt bongailla ovista, kirjailla oireta jne. Ehdin jo ajatella tässä kierrossa, että olisko jo tärpännyt, kun dpo 12 (oletetusta oviksesta, en saanut tikuilla selkeää plussaa) sain jonkun näköisen haamun testiin. Kuitenkin tänään kolmen päivän päästä siitä sain negan kahteen testiin. :shifty: No eipä se kauhean todennäköistä olisi ollut että olisi ekasta kierrosta tärpännyt. Jäin miettimään että oisko tässä nyt sellainen kiinnittymisyritys/kemiallinen kyseessä. Sekin kai kertoisi ihan hyvää tulevia kiertoja varten. Laitan vielä kuvan siitä haamusta, joka saattaa kyllä olla viivan paikka. Kuva on testiajalta, tossa myös muokattu versio. Sanokaa näättekö jotain! :playful:

Olen lukenut kuulumisianne jo parin kuukauden ajan ja koitan nyt aktivoitua. Plussatuulia kaikille!

:smiley-bounce016

Liitteet

• IMG_7231.jpg
    IMG_7231.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 177
  • IMG_7235.jpg
    IMG_7235.jpg
    46.9 KB · Katsottu: 182
Moikka kuumeilijat! Liityn joukkoon. Olen 32 v. ja käynnissä yk 1. Toista lasta toivomme. Vauvakuume alkoi vähän yllättäen iskeä keväällä ja heinäkuussa otin kierukan pois, vaikka mies olikin silloin vielä sitä mieltä, että yksi lapsi riittäis hänelle. Menimme kondomeilla ja keskeytetyllä yhdynnnällä (josta joka kuukausi haaveilin että seuraisi yllätys :joyful:), mutta nyt kuukausi sitten mies vähän yhtäkkiä ilmoittikin että kyllä voimme alkaa yrittää (tai hänen sanoi tehdä) toisen lapsen.

Olin jo kierukan jälkeen pari kiertoa ehtinyt bongailla ovista, kirjailla oireta jne. Ehdin jo ajatella tässä kierrossa, että olisko jo tärpännyt, kun dpo 12 (oletetusta oviksesta, en saanut tikuilla selkeää plussaa) sain jonkun näköisen haamun testiin. Kuitenkin tänään kolmen päivän päästä siitä sain negan kahteen testiin. :shifty: No eipä se kauhean todennäköistä olisi ollut että olisi ekasta kierrosta tärpännyt. Jäin miettimään että oisko tässä nyt sellainen kiinnittymisyritys/kemiallinen kyseessä. Sekin kai kertoisi ihan hyvää tulevia kiertoja varten. Laitan vielä kuvan siitä haamusta, joka saattaa kyllä olla viivan paikka. Kuva on testiajalta, tossa myös muokattu versio. Sanokaa näättekö jotain! :playful:

Olen lukenut kuulumisianne jo parin kuukauden ajan ja koitan nyt aktivoitua. Plussatuulia kaikille!

Kyllä mä näen molemmissa haamut :smiley-bounce012

Ja tervetuloa mukaan!

Alemmassa näkyy kyllä selvästi, varmaan siellä on jotain yrittäny tapahtua! :)

Moi. Mä oon pitäny nyt aika paljon itseäni vaan tuossa taustalla. Niinku joku varmaan muistaa, oli meillä pientä kitkaa tuossa ja jäi tällä kierrolla yritys väliin. En ostanut ovulaatiotestejä tässä kuussa mutta päivän parin tarkkuudella tiiän, että mennään nyt about dpo 9-10. Harrastettiin yhden (1) kerran seksiä tässä kierrossa ja testi näytti nyt aamulla tältä testiajalla. Eilen oli täysi nega sama testi :wideyed::wideyed: En ihan saa selvää onko siinä nyt väriä mutta ihan selkeästi se tossa möllöttää.. Mitä mieltä raati?
Oireita ei oo muutenku rinnat normaalisti kipeät ja nyt parina päivänä närästänyt...

newpos.jpg

Moi. Mä oon pitäny nyt aika paljon itseäni vaan tuossa taustalla. Niinku joku varmaan muistaa, oli meillä pientä kitkaa tuossa ja jäi tällä kierrolla yritys väliin. En ostanut ovulaatiotestejä tässä kuussa mutta päivän parin tarkkuudella tiiän, että mennään nyt about dpo 9-10. Harrastettiin yhden (1) kerran seksiä tässä kierrossa ja testi näytti nyt aamulla tältä testiajalla. Eilen oli täysi nega sama testi :wideyed::wideyed: En ihan saa selvää onko siinä nyt väriä mutta ihan selkeästi se tossa möllöttää.. Mitä mieltä raati?
Oireita ei oo muutenku rinnat normaalisti kipeät ja nyt parina päivänä närästänyt...

View attachment 94865

Näkyy mulle selvästi!
Toivotaan vahvistumisia. :smiley-angelic001:Heartred

View attachment 94865
Mun silmiin haamuilee ainakin selvästi :happy119

Haamu näkyy tännekin!

Omia tuntemuksia taas vaihteeks.. viime yönä heräsin siihen kun kohtua nipisteltäs pienil neuloil hyvin hennosti ja myöhemmin jollai lastalla tökittäis. o_O
Nyt taas ei mitään aamusta, mut luulen et se ei jää tähän. Millaselt kiinnittyminen muuten tuntuu, jos se sitä nyt on, huomenna nimittäin viikko luullusta oviksesta.. :confused004 tiedän, moni ei edes tunne sitä mut siis häiritsevä tuo eilinen tökintä ja pistely, niin tuli miettineeks voisko se olla..!

Ei mul taas sitte muuta :€

View attachment 94865

Kyllä näkyy viiva! Kuvasta vaikea sanoa, näkyykö väriä vai vain harmaata? Toivotaan että vahvistuu! Tule kertomaan kun testaat uudelleen! :)

Voihan ärsytys!
Niiden ”oletettujen ekojen menkkojen” jälkeen (mitkä oli siis se muutama tuhru yhden päivän ajan) nyt menossa kp15 ja ovistestit ei näytä mitään :sad001 oon tikutellut, jotta pääsisin kierrosta kärryille.. tosin tarvis varmaan olla tarkempi sen kanssa ettei oo juonut kauheesti vettä ennen testailua... jos sillä vaikutusta o_O en oo tikuttanut kun yhden kierron elämässäni ja sillon esikoinen sai alkunsa :Heartbigred tosin stressi on aika kova tällä hetkellä eikä se ainakaan auta asiaa... Aijemmin mulla on ollut kierto tosi säännöllinen ja niin toivoin sen olevan sitä vielä nyttenkin. Kysymyksiä päässä paljonkin, ne ekat menkat oli niin olemattomat... toisaalta joku totesikin että voihan kohdun limakalvo olla hormonien ansiosta pysynyt ohuena, joten ehkä siksi ei liiemmin vuodellut... jospa se vielä tästä :love7

Paljon haamuja täällä, tsemppiä kaikille!

Takaisin