Reggie, aivan ihanaa!!!
Aivan loistavaa! Mulla olo tälle päivää piristy ihan vaan siitä miten helpottavaa ja toivoa tuovaa tuo on
Nuorena äidiksi, jokaisen kierto on yksilöllinen ja ovis voi olla hyvinkin jo alkukierrosta, eikä se välttämättä tarkoita mitään huonoa. Halujen määrä korreloi kierron vaiheeseenkin, joten nou hätä. :) Se, että kierto on keskimäärin naisella 28 päivää, niin vaihtelua voi olla huru mycket silti.
omanapa;
Kp 15, ovistestit vaan haamuilee.
Joko mä missasin lh-huipun testillä sillon kun se kertaalleen käväs kp11 lähempänä plussaa tai sitten se tulee myyöööhään, tai ei ollenkaan, mikä ei mulle olis mitenkään tavaton ajatus. Tarvittaessa jatkan testailua vaikka sinne 26.10 saakka, sit on melkonen rivistö testejä jo näytettävänä gynelle
teen vielä varmuudeksi puhtaan negan raskaustestillä samana aamuna, ja kirjaan varoiks kaikki ylös aiemmaltakin yritysajalta, etten vaan unohda mitään.
Tuntuu typerältä, että toi ”kemiallinen” mikä lienee nyt häröily olikaan, toi vähän toivoa että mun kroppa toimiskin ja nyt näyttää taas liiankin tutulta tää toiminta.
Se plussa r-testissä vaikuttaa mun mielessä kohtuullisen tavoittamattomissa olevalta, ellei apuja gyneltä heru. Olkoonkin vasta atm yk2, ei sitä ovuloimatta lasta alkuun saada.
Onneks on muutakin ajateltavaa, neuletakista uupuu enää vetoketju, aloittelin jo pojalle Ninjago villa-asua talveksi ja palmikkopipokin valmistuu just eikä kohta.
Aiemmin viikolla jo anopille valmistu pipo talveksi ja mieskin rymyää metässä mun neuloma pipo päässä
tälle vuodelle valmiita neuleita 39.