Raskaaksi 2020

Oi ei Reggie :sorry: iso voimahalaus :Heartpink

Movelle tsemppiä piinapäiviin! :cheers

Daiya toi on todella turhauttavaa vaan odottaa ja odottaa vuotoa :bounce tsemppiä siis sinnekin:Heartpink

oma;
Ruokatauolla tehty o-testi haaleampi kuin eilen :scratch samoin illalla oli jo haaleampi kuin eilinen ruokatauon testi. Mikäköhän härö se sitten taas :confused1 Yritän kaivautua optimismiin ja selittää itselleni että voisi onnistua ilman hormonihoitoja, mutta tämmönen vaihtelu turhauttaa silti :dontknow jatkanpa testailua, vaikka haaleita enää saisin - jospa se vaikka yllättäisi ja pärähtäisikin ovisplussa. Vai missasinko huipun sitten kuitenkin nyt... Jäänee nähtäväksi?

Reggie, pahoittelut :sad001

Onnea kaikille plussanneille, täällä olikin monta :smiley-bounce016

Nyt en ekaa kertaa pysty sanomaan että oliko ovis jo vai ei. Tänään on kp 14. Tikutin extempore ovista kp 12 jolloin oli nega, olot ja eggikset kuitenkin puhui oviksen puolesta. Sit eilen kp 13 ja tänään kp 14 just ja just tasavahvat viivat testissä ja olot ei oo enään yhtään ovismaiset, ei ollu eilenkään. Ehkä se meni jo :wacky: tai sit on vasta tulossa, tai ei tuu ollenkaan. Mullahan on aina ollut ihan selvä plussa ovistestissä, paljon kontrollia tummempi testiviiva. No mitäs väliä.. talleteltu on vähemmän usein (n joka toinen tai kolmas päivä) vaikka vällyjen välissä ollaan viihdyttykin nyt sekä aamulla että illalla muutamana päivänä :rolleyes: :hug003

Ääh. Omaa napaa siis. Tuskailua. Oon koittanut olla kuulostelematta itteeni, mut eilinen palelu, flunssankaltaisuus edelleen, kuivat silmät (????), menkkajomotus selässä ja alamahan nippailu ajoittain, sekä viime yön WC käynti! ...mä, joka voin nukkua vaikka 13h, ni tuo nyt isoin häiritsevä tekijä :grin. Voiko olla vai onko olematta. Kp 21 tai 23, oletusta oviksesta 10. En malta odottaa. Ainii, unohdin mainita nännien kihelmöinnin.

Täältäkin omaa napaa...
Eli kp24 ja Dpo?

Väsyttää taas aivan älyttömästi, mikä liittyy mulla loppukiertoon muutenkin. Jos jotain positiivista, niin kerrankin en ole ahminut epäterveellistä ruokaa vaikka mieli tekisi. :dance008

Oireita ei oikeastaan ole mitään nyt ja plussaa toivoisin, vaikka on semmonen fiilis ettei tästä tuu mitään. :sorry:

Eikun hetkinen! Limoja tulee aivan älyttömästi vaikka ovis ohi, eli yritän olla vähän toiveikas. :)

Täälä menkat virallisesti päivän myöhässä, en enää oo testaillut eilisen haalun haamun jälkeen. Uskon et vuoto alkaa täs lähipäivinä, mut miks taas kemiallinen :sad001 2 putkeen km jälkeen. Tässä ei tosin vahvistunut kertaakaan selvästi se viiva, mut huonossakin valossa näkyi punertavana ei vaan vahvistunut. Nyt nippailee munasarjoissa. Jännä tunne.

Mutta kemiallinen tämä 100 varmasti on :(

Muokattu viimeksi:
Onnittelut plussanneille ja tsemppiä piinailijoille:Heartred:Heartred:Heartred

ON: Mahtaakohan tänään olla ovis vai vasta huomenna Eilen bongasin valkuaismaisen vuodon ja tänään nippaillu kohdunsuulle ikävästi. Alin on tänään tehty. Toki voi myöhemminkin olla, mutta oireet ovat aika selkeet. Kp19

Liitteet

• 50D80E76-5DAE-4E20-959F-9A16183C82E9.jpeg
    50D80E76-5DAE-4E20-959F-9A16183C82E9.jpeg
    29.8 KB · Katsottu: 107
Paljon on pyörinyt keskenmenot mielessä. Varsinkin se joulun alla tapahtunut. Siitä jotenkin vaan on syyllinen olo. Kun siitä on jääny se epäilys että kohtuun päässyt tulehdus aiheutti sen :( poskionteloissa oli tulehdusta, mutta mulla usein menee flunssa suoraan poskionteloihin. Antibiootit sain vasta kun keskenmeno oli jo tapahtunut ja havaittiin että kohdussakin lievä tulehdus. Jos olisin vaatimalla vaatinut heti ne antibiootit, nii oisko meillä nyt vauva o_O sitä ei tiedä.
Se raskaus oli vaan niin erilainen vs kaksi muuta keskenmenoa, siinä oli järkyt tissikivut ja keskenmenon jälkeen mm. Maito nousi rintoihin. Sitä ei oo tapahtunut näissä kahdessa muusa vaikka elokuussa olin pidemmällä raskaudessa ku joulukuussa. Se kertoo paljon ettei raskaus ollu normaali, kuten joulun alla selkeesti on edennyt pidemmälle. Harmittaa ihan hitoti. Luulin et kävin nää tunteet meidän 5kk yritys tauon aikana läpi, kun en oo asiaa kauheesti miettinyt eikä oo tuntunut pahalta. Mutta viime pari yötä sit tuli mieleen ja siitä asti oon mietiskellyt.
Eiköhän tääki tästä taas mee ohi, kun asialle ei voi mitään :sorry:

Oi ei Reggie :sorry: iso voimahalaus :Heartpink

Movelle tsemppiä piinapäiviin! :cheers

Daiya toi on todella turhauttavaa vaan odottaa ja odottaa vuotoa :bounce tsemppiä siis sinnekin:Heartpink

oma;
Ruokatauolla tehty o-testi haaleampi kuin eilen :scratch samoin illalla oli jo haaleampi kuin eilinen ruokatauon testi. Mikäköhän härö se sitten taas :confused1 Yritän kaivautua optimismiin ja selittää itselleni että voisi onnistua ilman hormonihoitoja, mutta tämmönen vaihtelu turhauttaa silti :dontknow jatkanpa testailua, vaikka haaleita enää saisin - jospa se vaikka yllättäisi ja pärähtäisikin ovisplussa. Vai missasinko huipun sitten kuitenkin nyt... Jäänee nähtäväksi?

käytetäänkö me saman erän tikkuja? :angelic: koska mulla seilaa nyt viivat kans.. tulee ihme ohuita vaikka väri vahva ja alan epäilemään, että tässä kierrossa ei mitään irtoa.. :meh: kirkkaat limat oli jo, nyt muuttunu taas ja ei se ovis ny helkatti po voinu kp 7-8 olla :eek: noh, tikuttelen illalla vielä, nyt kyllä nippailee alavatsaa. Ens kiertoa en kyllä tikuta, :smiley-angelic006 lähtee järki

käytetäänkö me saman erän tikkuja? :angelic: koska mulla seilaa nyt viivat kans.. tulee ihme ohuita vaikka väri vahva ja alan epäilemään, että tässä kierrossa ei mitään irtoa.. :meh: kirkkaat limat oli jo, nyt muuttunu taas ja ei se ovis ny helkatti po voinu kp 7-8 olla :eek: noh, tikuttelen illalla vielä, nyt kyllä nippailee alavatsaa. Ens kiertoa en kyllä tikuta, :smiley-angelic006 lähtee järki

Ai kamala, kun melkeen tuli helpotus siitä etten oo yksin näiden seilaavien viivojen kanssa :facepalm: Ehkäpä meillä sit on saman erän tikut :hilarious: Noei, mutta lopulta se mitä nyt oon päätellyt, ovistestissä "mikään muu viiva" ei sinänsä kerro tilanteesta mitään kuin se plussa, aina ainakaan. Joillain niitä hienosti vahvistuvia rivistöjä oon mäkin nähnyt, mutta jotenkin ei yllätä, että itsellä tämmöstä seilaamista :laughing001 Ens kierrossa meen kyllä ihan fiiliksen mukaan, tikutan tai sitten en :singing:

Nyt mulle on (yritänpä sitä ainakin kallooni tunkea) tärkeintä se, että olis vähän perillä missä vaiheessa kiertoa mä mahdan ovuloida, ovuloinko ollenkaan. Koska jos sitä ei nyt näy tikussa, lämmöissä tai oloissa, on mulla jotain kertoo gynelle :wacky: Koska näin se meni aiemminkin... Ensin 2010 joku kemiallinen tai vähintäänkin kuviteltu viiva testissä, ja sitten 4v yritys ilman ovulatorisia kiertoja - ei taida ilman sitä perusedellytystä kukaan onnistua :hilarious:
Varattuna on siis lokakuun lopulle aika gynelle (kaverin suositus), mun oman mielenrauhan vuoksi että lähteäkö yrittämäänkään pitkään luomuna vai mitä tehdään. :rolleyes:

Reggie, Voimia❤️

Täällä päätä särkee ja väsyttää ihan älyttömästi. Jotenkin on sellainen todella varma olo, ettei tästäkään kierrosta tule vihdoin tapahtuneesta ovulaatiosta huolimatta mitään. Laitoinkin hoitolaukun suutuspäissäni kiertoon ja nappasin yli 10v. hoitopöydän yllä olleen mobilen alas. Lapset melkein itkivät, kun eivät muista aikaa ilman. Tuntui vaan paremmalle itsestä, kun ei ole siinä silmissä aina kuopuksen vaatteita ottaessa. Ehkä kunnon yöunet tuo taas paremmat fiilikset

Miksiköhän ovulaatiotestit näyttää näin erilaista tulosta? Yläpuolella clearbluen digitaalinen testi. Näytti jo aikaisin aamusta hymiötä ja nyt vielä illalla uusi testi näytti hymiötä. Alapuolella raskauskeijulta tilattu liuskatesti, eikä tuo testiviiva ole kyllä IMG_20201013_180001.jpg yhtä paksu kuin kontrolliviiva. Nämä molemmat testit dipattu samaan pissaan. Voiko tuohon digitaaliseen luottaa ja miksiköhän liuska ei näytä ovista?

Miksiköhän ovulaatiotestit näyttää näin erilaista tulosta? Yläpuolella clearbluen digitaalinen testi. Näytti jo aikaisin aamusta hymiötä ja nyt vielä illalla uusi testi näytti hymiötä. Alapuolella raskauskeijulta tilattu liuskatesti, eikä tuo testiviiva ole kyllä View attachment 94780 yhtä paksu kuin kontrolliviiva. Nämä molemmat testit dipattu samaan pissaan. Voiko tuohon digitaaliseen luottaa ja miksiköhän liuska ei näytä ovista?

mä en ite jotenkaa luota noihin raskauskeijun ovistesteihin.. en oo ikinä niillä olevinaa ovuloinu mut sit muilla testeillä oon:grin

Miksiköhän ovulaatiotestit näyttää näin erilaista tulosta? Yläpuolella clearbluen digitaalinen testi. Näytti jo aikaisin aamusta hymiötä ja nyt vielä illalla uusi testi näytti hymiötä. Alapuolella raskauskeijulta tilattu liuskatesti, eikä tuo testiviiva ole kyllä View attachment 94780 yhtä paksu kuin kontrolliviiva. Nämä molemmat testit dipattu samaan pissaan. Voiko tuohon digitaaliseen luottaa ja miksiköhän liuska ei näytä ovista?
Mä luottasin tohon digiin. Se on gynekologien mukaan luotettavin ja itsekään en leffaviivoja noihin raskauskeijun liuskaovistesteihin ole saanut. Pregchekin ovistestit antaa komeita, kontrolliakin vahvempia testiviivoja. Talletusonnea sinne!

Hei greippimehunjuojat. Mistä ja minkämerkkistä greippimehua sais halvimmalla? Tropicanan greippimehu aikas tyyristä. Ostin sit ihan greippejä joista itse puristin mehua, mutta kalliiksihan nuokin tulevat... ja onko väliä, että onko valkoinen vai verigreippi? Itse tykkään kyllä kovasti tuosta greipin mausta.

Mä luottasin tohon digiin. Se on gynekologien mukaan luotettavin ja itsekään en leffaviivoja noihin raskauskeijun liuskaovistesteihin ole saanut. Pregchekin ovistestit antaa komeita, kontrolliakin vahvempia testiviivoja. Talletusonnea sinne!

Hei greippimehunjuojat. Mistä ja minkämerkkistä greippimehua sais halvimmalla? Tropicanan greippimehu aikas tyyristä. Ostin sit ihan greippejä joista itse puristin mehua, mutta kalliiksihan nuokin tulevat... ja onko väliä, että onko valkoinen vai verigreippi? Itse tykkään kyllä kovasti tuosta greipin mausta.
Minä join yhden kierron sitä God Morgonin verigreippimehua, se oli halvinta mitä mä äkkiseltään löysin.

Paljon on pyörinyt keskenmenot mielessä. Varsinkin se joulun alla tapahtunut. Siitä jotenkin vaan on syyllinen olo. Kun siitä on jääny se epäilys että kohtuun päässyt tulehdus aiheutti sen :sad001 poskionteloissa oli tulehdusta, mutta mulla usein menee flunssa suoraan poskionteloihin. Antibiootit sain vasta kun keskenmeno oli jo tapahtunut ja havaittiin että kohdussakin lievä tulehdus. Jos olisin vaatimalla vaatinut heti ne antibiootit, nii oisko meillä nyt vauva o_O sitä ei tiedä.
Se raskaus oli vaan niin erilainen vs kaksi muuta keskenmenoa, siinä oli järkyt tissikivut ja keskenmenon jälkeen mm. Maito nousi rintoihin. Sitä ei oo tapahtunut näissä kahdessa muusa vaikka elokuussa olin pidemmällä raskaudessa ku joulukuussa. Se kertoo paljon ettei raskaus ollu normaali, kuten joulun alla selkeesti on edennyt pidemmälle. Harmittaa ihan hitoti. Luulin et kävin nää tunteet meidän 5kk yritys tauon aikana läpi, kun en oo asiaa kauheesti miettinyt eikä oo tuntunut pahalta. Mutta viime pari yötä sit tuli mieleen ja siitä asti oon mietiskellyt.
Eiköhän tääki tästä taas mee ohi, kun asialle ei voi mitään :sorry:

Raskaita mietteitä Milalai, mutta uskon, että ei kannata liikaa miettiä tuota tulehdusasiaa, jos mahdollista. Kuten yleensä aina sanotaan, ei niille varhaisille keskenmenoille vaan voi mitään, eikä niitä itse aiheuta. Turhaan tunnet syyllisyyttä asiasta :Heartred ymmärrän, että mietityttää mutta toivottavasti saat itsellesi rauhan asian kanssa. Vaikka olisikin tulehduksen aiheuttama (mikä sekään ei ilmeisesti mitenkään varmaa?), et varmasti sitä tahallasi itsellesi ole hankkinut, ja lääkärin arvioon aluksi olet luottanut kun sinulle ei ole antibiootteja määrätty. Vaikka pahalta tuntuu, niin ei näille mitään voi. Toivottavasti huomenna on jo parempi olo :smiley-angelic003

Mullakin on ollut tosi huono ilta, somessa taas pari raskausmahaa ja uutista ja itkettää tää epäreiluus. :sad001

Ja sieltä se vuoto alkoi. Tänään olis ollut rv 5+. Kyllä minä tämän tiesin, mutta silti itkettää ja vituttaa suoraan sanottuna.

Oon niin pahoillani sun puolesta. Ihan käsittämätöntä, ettet voi saada edes testiin sitä tukilääkitystä jo. Toivottavasti jaksat vielä taistella asian puolesta ja voimia tämänhetkisen pettymyksen kanssa :Heartred

Täältäkin omaa napaa...
Eli kp24 ja Dpo?

Väsyttää taas aivan älyttömästi, mikä liittyy mulla loppukiertoon muutenkin. Jos jotain positiivista, niin kerrankin en ole ahminut epäterveellistä ruokaa vaikka mieli tekisi. :dance008

Oireita ei oikeastaan ole mitään nyt ja plussaa toivoisin, vaikka on semmonen fiilis ettei tästä tuu mitään. :sorry:

Eikun hetkinen! Limoja tulee aivan älyttömästi vaikka ovis ohi, eli yritän olla vähän toiveikas. :)

Meinaatko milloin testata? :rolleyes: toivotaan kovasti että nyt olisi se tärppi teille :dummy::dummy1:

Raskaita mietteitä Milalai, mutta uskon, että ei kannata liikaa miettiä tuota tulehdusasiaa, jos mahdollista. Kuten yleensä aina sanotaan, ei niille varhaisille keskenmenoille vaan voi mitään, eikä niitä itse aiheuta. Turhaan tunnet syyllisyyttä asiasta :Heartred ymmärrän, että mietityttää mutta toivottavasti saat itsellesi rauhan asian kanssa. Vaikka olisikin tulehduksen aiheuttama (mikä sekään ei ilmeisesti mitenkään varmaa?), et varmasti sitä tahallasi itsellesi ole hankkinut, ja lääkärin arvioon aluksi olet luottanut kun sinulle ei ole antibiootteja määrätty. Vaikka pahalta tuntuu, niin ei näille mitään voi. Toivottavasti huomenna on jo parempi olo :smiley-angelic003

Mullakin on ollut tosi huono ilta, somessa taas pari raskausmahaa ja uutista ja itkettää tää epäreiluus. :sad001

Täs on vielä se että itse olisin silloin antibiootit halunnut ja pyysinkin, kun mulla menee nokka tukkoon, niin tulee poskionteloihin tulehdus, niin siitä menee tiehyet tukkoon ja oikea korva tulehtuu, tää on ollut nyt muutaman vuoden :/ ja sillon kerroin asiasta, joka ois näkynyt mun tiedoissakin, mutta lääkäri tuumas ettei pelkkii poskiontelotulehdsiin nykyään enää määrätä antibioottia vaan duactia, mut ku olin raskaana niii sitä ei Määrätty, vaan jotain merisuolasuihketta vaan käskettiin käyttää tai nenäkannua :/
Ois vaan pitänyt vaatimalla vaatia :/
Ja Tällöin kun vihdoin sain antibiootit (2 eri antibioottia vahvana) niin korvakin oli alkanut oireilemaan.

Vaikka tietää ettei oma syy ollu, ja pakolta sekään ei ois auttanut, ja keskenmeno ois tullu silti tai mitä vaan ois tapahtunut. Nää on varmaan sellasia tunteita jotka pitää pyörittää miljoona kertaa päässä ja käydä ne tunteet läpi. Aika auttaa, vaikka nii kliseistä onkin.

Omanapailuksi menee. Raskas päivä loppujen lopuksi, tuli keskusteltua tunteroinen kaikista tunteista terapiassa mitä nyt ilmassa pyörii. Kipuilen ilmeisesti vieläkin tota aiempaa lapsettomuusaikaa aika kovin (ei varmaan yllätä), ja jos tarkemmin ajattelee niin ei ihme. Juoksin gyneltä toiselle, julkinen eväs tutkimukset ja avun bmi:n takia, läheiset ja gynet toppuutteli ”koska olen nuori”. Aina oli jokin ”vika” joka oli minussa ja esti sen avun saamisen. Missään vaiheessa ei ollut lopulta oikein ketään, jonka kanssa olisi näitä mietteitä purkanut. Esikoisen isäkään ei ottanut kuuleviin korviinsa mun turhautumista tai surua. Ja nyt se sit näkyy :bored:

Summa summarum; onneksi nyt tilanne on toinen. Läheiset tukee ihan eri tavoin, on mies joka tukee kaikin puolin. Tiedän liikaa, mutta sit taas menneisyys ehkä osin auttaa avun saamisessa jos siihen päädytään.
Ja tämä foorumi. On ihanaa huomata se tunteiden kirjo mitä te muutkin käytte läpi, vaikkei se ole tietenkään helppoa kenellekään. Tietää ettei ole täysin yksin. :Heartpink

Jokin herkistelypäivä vissiin meneillään :oops:

Takaisin