Raskaaksi 2020

Täällä kp26 eikä mitään erityisiä merkkejä. En jaksa edes testata koska niin normi pms-viikko takana. Käyn ostaa tikut kun vuoto alkaa mutta nyt nautin ihanista syyspäivistä. Kivaa viikonloppua kaikille! :smiley-angelic003
 
Kp20 ja tuntemuksia alavatsalla. Semmoista painontunnetta. Liekö mielikuvitusta tai ihan vaan suoliston liikkeitä. :hilarious: Muita oireita en ole huomannut. No ehkä vähän turvotusta, mutta sekin voi mennä ylianalysoinnin puolelle. :bored: Vielä ainakin 8 päivää menkkoihin. :rolleyes:
 
Kp20 ja tuntemuksia alavatsalla. Semmoista painontunnetta. Liekö mielikuvitusta tai ihan vaan suoliston liikkeitä. :hilarious: Muita oireita en ole huomannut. No ehkä vähän turvotusta, mutta sekin voi mennä ylianalysoinnin puolelle. :bored: Vielä ainakin 8 päivää menkkoihin. :rolleyes:

Täällä ihan samoja tuntemuksia, tosin tänään kp 21 o_O alavatsalla painetta, pientä nippailua ja turvotusta vatsalla. Eilen tuli illalla yhtäkkiä tissit aroiksi, ei yleensä näin aikaisin ikinä tule vaan vasta pari päivää ennen menkkojen alkua ja siihen on nyt itselläkin se about 7-8 päivää :think005
 
Kiitos :Heartpink Ultra yksityisellä ja klinikalla jo tiedetään tilanne niin sinne vaan ja sitten miettimään jatkoa.
Kyllä mä tän yritän jollain pyhällä hengellä mieltää nyt kemialliseksi ja selittää asiaa ees niin että jostain syystä progesteronitaso vaikka on sen verran korkea että siks ei näy vuotoa, vaikka hcg onkin laskenut. Se ehkä vois olla ”järkevä” selitys jolla en joutuis heittämään koko kirvestä kaivoon. Tuntuis niin musertavalta ajatella et testit oli täysin väärässä, ja siihenkin hankala uskoa.

Jospa tämä tästä lähtee nyt kun hetki on itsesäälissä ryvetty, arki taas rullaamaan niin että kotonakin on parempi ilmapiiri. Kyllä mä sen tiesin että täällä ankeaa on ollut, ja kirpas se hieman kun mies siitä sit mainitsi. Hyvä vaan että on rehellinen.

Tää sun tilanne on hirveesti koskettanut mua ja varmasti kaikkia muitakin.
:sad001

En voi käsittää miten toi on mahdollista. Itsekkin lapsettomuudesta kärsineenä tiedän miten korkeelta valheellinen/kemiallinen plussa tiputtaa. :Heartred

Voimia sinne!
Otat aikaa itelles ja siinä samalla kuumeilet oikein luvan kanssa. Tai ainakin niin mä teen nyt, kun totesin että tää on yhtä vaikeeta kuin ekallakin kerralla. :love017
 
Täällä ihan samoja tuntemuksia, tosin tänään kp 21 o_O alavatsalla painetta, pientä nippailua ja turvotusta vatsalla. Eilen tuli illalla yhtäkkiä tissit aroiksi, ei yleensä näin aikaisin ikinä tule vaan vasta pari päivää ennen menkkojen alkua ja siihen on nyt itselläkin se about 7-8 päivää :think005

Saadaan siis jännittää yhdessä. :nailbiting: Mulla ei ainakaan vielä ole mitään tissioireita ja ehkä sen takia en oikein osaa luottaa näihin alavatsatuntemuksiinkaan. Toisaalta epillereiden lopetuksesta on niin vähän aikaa etten muutenkaan oikein tiedä mikä milloinkin on "normaalia" ja mikä ei. :confused:
 
Tänään aamupissasta taas testattu, eikä viiva ollut yhtään sen kummosempi ku torstaina.
Onks nää teidän mielestä vaan viivan paikkoja. Ärsyttävää kun tälläsiä tulee :oops:
Vai näkyykö teidän silmiin näissä tän päiväsissä mitään?
https://aijaa.com/67dKny
https://aijaa.com/yXj0tU

Edelleen alavatsa tosi kipee ja esimerkiksi yskiessä sattuu alavatsaan.
Lisäksi eilen kerroin että nännit on turvoksissa niin eilen illalla ne tuli sitten myös kipeäksi ja edelleen tänään on nännit kipeät ja turvonneet.
 
Tänään aamupissasta taas testattu, eikä viiva ollut yhtään sen kummosempi ku torstaina.
Onks nää teidän mielestä vaan viivan paikkoja. Ärsyttävää kun tälläsiä tulee :oops:
Vai näkyykö teidän silmiin näissä tän päiväsissä mitään?
https://aijaa.com/67dKny
https://aijaa.com/yXj0tU

Edelleen alavatsa tosi kipee ja esimerkiksi yskiessä sattuu alavatsaan.
Lisäksi eilen kerroin että nännit on turvoksissa niin eilen illalla ne tuli sitten myös kipeäksi ja edelleen tänään on nännit kipeät ja turvonneet.

Avatussa näkyy haamulainen! Mikä dpo sulla on?
 
Tänään aamupissasta taas testattu, eikä viiva ollut yhtään sen kummosempi ku torstaina.
Onks nää teidän mielestä vaan viivan paikkoja. Ärsyttävää kun tälläsiä tulee :oops:
Vai näkyykö teidän silmiin näissä tän päiväsissä mitään?
https://aijaa.com/67dKny
https://aijaa.com/yXj0tU

Edelleen alavatsa tosi kipee ja esimerkiksi yskiessä sattuu alavatsaan.
Lisäksi eilen kerroin että nännit on turvoksissa niin eilen illalla ne tuli sitten myös kipeäksi ja edelleen tänään on nännit kipeät ja turvonneet.

Mustakin avatussa näkyy jotain! Ei ole kokemusta tuosta testistä, mutta toivottavasti vahvistuu.

Voimia uuteen kiertoon joutuneille :Heartred

ON: Sovellukset heitti lämpöjen perusteella oviksen keskiviikolle eli kp 16. Mä kuvittelin, että ovis olisi ollut jo kp 14, koska silloin ma oli runsaat limat ja melko kovat kivut, seuraavana päivänä limat oli vähentyny lähes olemattomiin, mutta tulivat kyllä runsaampana taas keskiviikkona. Keskiviikkona myös nipisteli munasarjoista, mitä ihmettelin. Eli ehkä ovis yritti tapahtua jo maanantaina, mutta vasta keskiviikkona onnistui? Onneksi jatkettiin talletteluja niin ei siitä ainakaan pitäisi olla kiinni. :grin Täällä siis näemmä dpo 3 ja kp 19/29.
 
Tänään aamupissasta taas testattu, eikä viiva ollut yhtään sen kummosempi ku torstaina.
Onks nää teidän mielestä vaan viivan paikkoja. Ärsyttävää kun tälläsiä tulee :oops:
Vai näkyykö teidän silmiin näissä tän päiväsissä mitään?
https://aijaa.com/67dKny
https://aijaa.com/yXj0tU

Edelleen alavatsa tosi kipee ja esimerkiksi yskiessä sattuu alavatsaan.
Lisäksi eilen kerroin että nännit on turvoksissa niin eilen illalla ne tuli sitten myös kipeäksi ja edelleen tänään on nännit kipeät ja turvonneet.

Kyllä mä näen! Onko se yskiessä tuleva kipu sellasta repäisevää? Mä olin esikoista odottaessa flunssassa ennen plussaa ja yskiminen aiheutti repäisykipuja, se liittyy jotenkin siihen että kohtu kasvaa ja liitokset kipuilee, mut ei oo vaarallista! Kuuluu asiaan jos on raskaana, pidän peukkuja! Viivalle vahvistumista :Heartred

ON: Tänään tein ya:n testin joka on muuttunu sinipohjaseks enkä sen takia osaa sitä oikein kattoo, mut mun mielestä siinä haalee viiva oli! Menkat ei siis alkanutkaan ja tuhru muuttui valkovuodoksi. Nyt dpo12, kp25/26 menossa. Kävin ostaa vielä parit valkopohjaiset testit, saa nähdä!
 

Liitteet

  • 9F2B6703-784D-490E-BE10-DD66CE32BE3C.jpeg
    9F2B6703-784D-490E-BE10-DD66CE32BE3C.jpeg
    32 KB · Katsottu: 166
Kiitos tsempeistä :HeartredEhkä voisi repäiseväksi kuvailla. Samanlainen repäisy/kipu tulee välillä jos äkkiä menee istumaan tai nousee. Muutenkin jomottelee vähä väliä ja noi tissit on kans kummalliset. Mä sain maanantaille soittoajan lääkäriin niin katsotaan pitääkö käydä tarkistamassa, mikä on. Kun soitin sinne ni olivat vähä huolissaan tästä alavatsakivusta.
Tein vielä toisesta pissasta apteekin ultran, joka antoi törkysen viivan paikan. En tiiä oliko luonnossa jopa vähän väriä, mutta kuvaan ei väri tarttunut. Oon tähän testiin ennenkin saanut viivanpaikan mutta se ei kyl oo ollut näin selkee vaan näkynyt enempikin käännellessä ja ollut vaikea kuvata eikä ennen oo ollu väriä.
Tässä teille vielä nähtäväksi.
https://aijaa.com/HwIz4M
https://aijaa.com/SpXHg9
https://aijaa.com/qywMhm
Epätietoisuus on kyl inhottavaa:confused:
 
Muokattu viimeksi:
Kyllä mä näen! Onko se yskiessä tuleva kipu sellasta repäisevää? Mä olin esikoista odottaessa flunssassa ennen plussaa ja yskiminen aiheutti repäisykipuja, se liittyy jotenkin siihen että kohtu kasvaa ja liitokset kipuilee, mut ei oo vaarallista! Kuuluu asiaan jos on raskaana, pidän peukkuja! Viivalle vahvistumista :Heartred

ON: Tänään tein ya:n testin joka on muuttunu sinipohjaseks enkä sen takia osaa sitä oikein kattoo, mut mun mielestä siinä haalee viiva oli! Menkat ei siis alkanutkaan ja tuhru muuttui valkovuodoksi. Nyt dpo12, kp25/26 menossa. Kävin ostaa vielä parit valkopohjaiset testit, saa nähdä!

En tiedä voisko siellä ihan hailakka viiva olla. Vaikee tosiaan tuo sininen pohja. Toivottavasti olisi tosi kyseessä:happy:
 
Arvaatkaa vaan oliko pakko uittaa vielä ovistesti päiväpissaan kun mietin, että mitä mun kropassa tapahtuu. Eiks nää viivat oo aikalailla tasavahvat? Tuli kuitenki vaan tyhjä ympyrä digiovistestiin. Ei vilkkuvaa edes:eek:
Eli ainakaa ovis ei oo:grin
 

Liitteet

  • IMG_20200926_153342.jpg
    IMG_20200926_153342.jpg
    6.8 KB · Katsottu: 127
  • IMG_20200926_153337.jpg
    IMG_20200926_153337.jpg
    8 KB · Katsottu: 121
Tsemppiä ja testien vahvistumista!:smiley-angelic001


Täällä menossa kans piinailut, tällä hetkellä dpo11, rinnat tuntuu tosi täyteläisiltä ja aroilta. Alaselkä ollut kipee ja semmonen olo että menkat alkaa ihan justiinsa. Testi negatiivinen Lieköhän vielä toivoa, huomenna pitäis alkaa menkat jos alkaa.o_O
 
Tää sun tilanne on hirveesti koskettanut mua ja varmasti kaikkia muitakin.
:sad001

En voi käsittää miten toi on mahdollista. Itsekkin lapsettomuudesta kärsineenä tiedän miten korkeelta valheellinen/kemiallinen plussa tiputtaa. :Heartred

Voimia sinne!
Otat aikaa itelles ja siinä samalla kuumeilet oikein luvan kanssa. Tai ainakin niin mä teen nyt, kun totesin että tää on yhtä vaikeeta kuin ekallakin kerralla. :love017

Kiitos :Heartpink Kuumeilu ajan kanssa tuntuu kyllä sinänsä hyvältä ajatukselta :biggrin Ja koska elämää ei voi määrittää ja ei voi muuta tehdä kuin elää - on turha vaan sitkutella aina kaiken kanssa. Pelkäsin kesä-heinäkuun sitä, että kuumeilusta ja yrittämisestä tulee just sitä ”sit kun”-elämää, ja samalla kun tää kemiallinen mikälie tuli niin se meni taas just siihen :laughing5 Onneks tunnistan sen ja pystyn lähtee pysäyttämään sitä :happy4

Jossain muussa vaiheessa tää olis tottakai tiputtanu korkeelta myös, mutta näin heti yrityksen alkuun tää oli ihan jäätävää. Ensin paniikissa yrittää jäsentää et jotain tapahtuu ja sit käy ilmi että ei. :disgust ”Kaikella on tarkoituksensa” ja ehkä tässä tarvittiin nyt tää täysiä päin seinää juokseminen, jotta osaa rauhottua jatkossa :salut ja panikoinnilla se tarkoitus ettei menty ultraan toteemaan että se on tyhjää täynnä :smiley-ashamed005

Mut pakko se on koittaa uskoa kemialliseen - muuten menee luotto kroppaan ja myös kotitesteihin (onnee vaan neuvola ja julkinen terveydenhuolto sit jos ja kun seuraava plussa tulee :smiley-angelic006)

Debillä ja Kattisella nähtävissä jotain:smiley-angelic001 vahvistumisia niille ja pistäkää pikalähetykseen vuodot tänne päin :love017

Poika palas kotiin ja kumman rauhallinen olo. Jaksanut jopa jo katsoa kodin siisteystasoakin :smiley-ashamed004 Vuotoa ei näy, alavatsa tuntuu hyyyyvin erikoiselta, mutta nyt ei jaksa alati etsiä vastauksiakaan. Pieni pelko meinas iskee automatkalla että entä jos tää meneekin siihen pettymyksien putkeen ja suruun ettei tää onnistuiskaan mutta odotukset ei oo tällä hetkellä kovin korkealla niin voikin suunnata energiaa muuhun. Elämäntapamuutos ruokavalion kanssa on pitänyt sitkeesti kutiaan ja muutenkin, mistään asiaa edistävästä ei nyt tällä hetkellä tule haittaa olemaan :smiley-angelic001
 
Voimia, Tammenterho91!!!

Olemme nyt päättäneet hakeutua lapsettomuushoitoihin. On yk10, ja hermot alkavat mennä. Mies on tutkittu, mutta minua ei. Molemmilla ikää 35 vuotta. Nyt sitten pitäisi päättää, mihin mennään hoitoihin.
 
Takaisin
Top