Raskaaksi 2020

Onnea ja ihanaa odotusaikaa Tirlitan, toivottavasti menee kaikki hyvin! :)

Marcipalle ja Unelmalle vahvistumisia ja tarrasukkia! :blob7 Tsemppiä myös muille haamuilijoille! Ja pahoittelut Debille ja muille uuteen kiertoon lähteneille :sad001

ON: Dpo7, ja iski aamulla ihan hirveä ketutus, ensin pistin huonon yön piikkiin vaan nyt aloin epäillä että pmskö se sieltä pukkaa :shifty: ärsyttäääää! Ovistestit eilen ja tänään taas vähän vahvempia ku aiemmin viikolla, en ymmärrä niitäkään. Jotenkin oli niin positiivinen olo tästä kierrosta koko viime viikon ja nyt sitte oon ihan valmis heittämään hanskat tiskiin saman tien. En uskaltanu testata vielä, ens viikolla pitäs tulla herkempiä testejä niin jospa sitten.

Vauu täällä on tullut lupaavia haamuja!
Vahvistumista niille :Heartred
Debille ja muille pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :sad001:Heartred

Mä en nyt ymmärrä näitä ovistestejä.
Tänään testiviiva mun mielestä vahvempi ku kontrolli ja silti tyhjä ympyrä? Apteekin ultraan samanlainen viivanpaikka ku eilen.
Mitä sanotte tästä ovistestistä? Onko tuo laite rikki vai mitä tapahtuu?
https://aijaa.com/8aQSlS
https://aijaa.com/NLw7uH
Edelleenkään ei menkkoja näy ja alavatsa kipee oikeelta puolelta enemmän. Tissit samanlaiset eli nännit turvonneet ja kipeät.
Tarvii varmaa hakee vielä jotain muita testejä kun toi ultra.

Mä en nyt ymmärrä näitä ovistestejä.
Tänään testiviiva mun mielestä vahvempi ku kontrolli ja silti tyhjä ympyrä? Apteekin ultraan samanlainen viivanpaikka ku eilen.
Mitä sanotte tästä ovistestistä? Onko tuo laite rikki vai mitä tapahtuu?
https://aijaa.com/8aQSlS
https://aijaa.com/NLw7uH
Edelleenkään ei menkkoja näy ja alavatsa kipee oikeelta puolelta enemmän. Tissit samanlaiset eli nännit turvonneet ja kipeät.
Tarvii varmaa hakee vielä jotain muita testejä kun toi ultra.
Oliko sulla se laite käytössä tässä kierrossa aiemmin? Eikö se vertaa niihin lukemiin sitten eli siksi ei oo hymyä?

Oliko sulla se laite käytössä tässä kierrossa aiemmin? Eikö se vertaa niihin lukemiin sitten eli siksi ei oo hymyä?

Ei oo ollut tässä kierrossa käytössä tuo.
Lueskelin vielä ohjeita niin niissä sanotaan ettei viivoista voisi päätellä mitään, joten ehkä nyt ylianalysoin taas. :grin
Eli ehkä odotetaan nyt vaan niitä menkkoja tai raskaustestiin selkeetä plussaa:bounce:smiley-angelic001

Haamuille vahvistumista! :Heartred

ON: Oma optimismi tätä kiertoa kohtaan on alkanut hiipua, koska lämmöt on hädin tuskin koholla, vaikka nyt oletettavasti dpo 4. Aloin jo itkeä miehelle, että eipä taida tästäkään kierrosta mitään tulla. :sorry: Toisaalta tämä on meille vasta yk6, mutta tuntuuhan tämäkin jo iäisyydeltä ja pelko vaan kasvaa, että tullaanko edes sitä yhtä lasta saamaan. Ja ainakin kahta toivottaisiin. Nyt kun kirjoitin tämän niin tuntuu vähän tyhmältä olla näin huolestunut, mutta minkäs sitä tunteilleen voi. :smiley-angry003

Pienen tauon aikana täällä on sadellut komea määrä positiivisia testejä, onnea ja tarrasukkia kaikille :love7

Minäkin varovasti iloitsen omista viivoista, kp 31 menossa ja haalea plussa tuli :hello2
Meillä miehen kanssa ollut tämä kierto pientä erimielisyyttä lapsen teosta, hän alkaa kyllästyyn, ku aina menee kesken ja tää on tämmöistä tekemällä tehtyä, kerää siis paineita asiasta. Ei osaa tästäkään iloita kuulemma kun vasta sitten kun sydän äänet näkee ja hektiset ajat ovat ohi. Luulen et jos nyt ei onnistu, jää meidän lapsi määrä yhteen :sad001

Mä toivon että tää on sulla ihka oikee plussa! Mä oon nyt rfsu:n liuskalla saanut 2 tollasta, vaikken raskaana ollu kummallakaan kerralla. Tokasta en jaksanu enää lähettää edes reklamaatioo. Nää kaks on samaan pissaan kastettu:

5176FDA2-998D-4AD8-9C7E-E3F02A648894.jpeg

MUOKS! Kuvan laatu muuttui huonommaks ku latasin tänne, mut toisessa testissä selvä haamu ja toisessa ei mitään.

Mä toivon että tää on sulla ihka oikee plussa! Mä oon nyt rfsu:n liuskalla saanut 2 tollasta, vaikken raskaana ollu kummallakaan kerralla. Tokasta en jaksanu enää lähettää edes reklamaatioo. Nää kaks on samaan pissaan kastettu:

View attachment 94185

MUOKS! Kuvan laatu muuttui huonommaks ku latasin tänne, mut toisessa testissä selvä haamu ja toisessa ei mitään.

Pahoittelut, että sulle osunut tuollaiset testit, aika äärimmäistä :nailbiting::eek:

Joo tiedän et antavat herkästi myös vääriä plussia, mut eilen sain ekan haamu plussan mut siitä ei oikein saanut kuvaa, tänään oli selkeästi vahvempi väriltään. Et toivon sormet ristissä sen olevan oikea plussa. Mulla ei tästä kierrosta oo ollut mitään menkkaoireita, yleinsä alkavat jo 3 päivää ennen runsasta vuotoa tuhruvuotojen kanssa. Ja rinnat kipuilevat, mitä mulla ei tapahdu kun silloin kun tärppi on osunut.
Luonnossa tuo mun testi on paljon punaisempi ja kirkkaampi kun tuossa aiemmassa kuvassa.

Pahoittelut, että sulle osunut tuollaiset testit, aika äärimmäistä :nailbiting::eek:

Joo tiedän et antavat herkästi myös vääriä plussia, mut eilen sain ekan haamu plussan mut siitä ei oikein saanut kuvaa, tänään oli selkeästi vahvempi väriltään. Et toivon sormet ristissä sen olevan oikea plussa. Mulla ei tästä kierrosta oo ollut mitään menkkaoireita, yleinsä alkavat jo 3 päivää ennen runsasta vuotoa tuhruvuotojen kanssa. Ja rinnat kipuilevat, mitä mulla ei tapahdu kun silloin kun tärppi on osunut.
Luonnossa tuo mun testi on paljon punaisempi ja kirkkaampi kun tuossa aiemmassa kuvassa.

Eiköhän se sit oo ihan oikee plussa! Viivalle vahvistumista ja tarrasukkia matkaan pikkuselle <3

digit ei tallenna :) mittaa vain sen hetkistä hormonin määrää.
Alkaako testi mukautua yksilöllisen kuukautiskiertoni mukaan heti ensimmäisestä testipäivästä alkaen?
Kyllä. Testi lukee yksilölliset hormonitasosi ja tunnistaa estrogeenitason jokaisen kierron ensimmäisenä testauspäivänä. Testi ei voi näyttää korkeaa hedelmällisyyttä ensimmäisenä testauspäivänä, koska sen on määritettävä perustasosi. Seuraavien testien tulosta verrataan tähän perustasoon. Kun estrogeenitason havaitaan nousseen huomattavasti, laite ilmoittaa korkeasta hedelmällisyydestä. Laite ilmoittaa korkeasta hedelmällisyydestä siihen asti, kunnes se havaitsee LH-huipun, jolloin näyttöön tulee ilmoitus huippuhedelmällisyydestä. Jos LH-huippu havaitaan ensimmäisenä testauspäivänä, näyttöön tulee ilmoitus huippuhedelmällisyydestä.

Olen aina ajatellut että tallentaa kun näin lukee siinä käyttöohjeessa.

Viimeviikon perjantaina laitoin tänne kuvan haamusta ja halusin tulla kertomaan että kyllähän se sieltä lähti vahvistumaan ja näyttää siltä että raskaana ollaan. Tässähän voi käydä vielä mitä vaan mutta ai että tätä onnen määrää että saatiin edes raskaus alkamaan.
Tsemppiä ja plussatuulta kaikille :Heartbigred
IMG_20200924_195725.jpg

Hiii! Vahvistumisia haamulaisille niitä meinaan näkyy :Heartpink
Onnea plussanneille!! :love7

Siena; Oli kyseessä sit eka tai toka tai monesko lapsi, kaikki tunteet on sallittuja. Etenkin pelko siitä ettei onnistu on luonnollista - missä vaiheessa tahansa. :Heartpink Tsemppiä kaiken keskelle:Heartpink

Omatsinapatsi;
Huomaa, että on hankalia tunteita ilmassa, kun häärään hääräämästä päästyäni. :happy6 Myöskin shokkivaihe kaikesta ylitetty, kun pystyy taas touhuamaan. :notworthy
Nyt onkin hyvä suunnata tämä kaikki hääräämiseen - aika menee nopeempaa ja saa enemmän aikaiseksi. :happy7
Se olis toisaalta hyväksyttävä, että nyt ei saa heti kunnon apuja raskautumiseen (tai edes säännöllisen kuukautiskierron aikaansaantiin), vaikka kuinka olisi pcos taustalla - toivoa voi aina mutta tuskin. Jostain jopa luin ettei Clomeja enää määrättäis (pitääkö lie paikkansa?) Tämäkin avunkaipaus tulee suoraan menneisyydestä - kun ei aiemmin niin ”miksi nytkään” onnistaisi. Vaikka noi herkät plussat kummitteleekin mielessä et mahdollisuuksia luomuunkin olisi, silti hankala mieltää niitä ”oikeiksi” :dontknow

Äh, samapa kai tuo. Kp40, Ei vuoda, ei kipuile ja huomenna neuvolaan soitto, sit torstain odottelua:salut Enää en jaksa edes luottaa oireisiin, vaikka nännit on kipeät, tissit ja maha turvoksissa, väsyttää ja mieliala on outo, vieläkin lievää kuvotusta (kai), ja VV hyvin runsasta mutta kuvittelenpa varmaan kaiken :salut

Viimeviikon perjantaina laitoin tänne kuvan haamusta ja halusin tulla kertomaan että kyllähän se sieltä lähti vahvistumaan ja näyttää siltä että raskaana ollaan. Tässähän voi käydä vielä mitä vaan mutta ai että tätä onnen määrää että saatiin edes raskaus alkamaan.
Tsemppiä ja plussatuulta kaikille :Heartbigred
View attachment 94188

Onneksi olkoon! :happy: Ja ihanaa raskausaikaa teille! :hug007

Alkaako testi mukautua yksilöllisen kuukautiskiertoni mukaan heti ensimmäisestä testipäivästä alkaen?
Kyllä. Testi lukee yksilölliset hormonitasosi ja tunnistaa estrogeenitason jokaisen kierron ensimmäisenä testauspäivänä. Testi ei voi näyttää korkeaa hedelmällisyyttä ensimmäisenä testauspäivänä, koska sen on määritettävä perustasosi. Seuraavien testien tulosta verrataan tähän perustasoon. Kun estrogeenitason havaitaan nousseen huomattavasti, laite ilmoittaa korkeasta hedelmällisyydestä. Laite ilmoittaa korkeasta hedelmällisyydestä siihen asti, kunnes se havaitsee LH-huipun, jolloin näyttöön tulee ilmoitus huippuhedelmällisyydestä. Jos LH-huippu havaitaan ensimmäisenä testauspäivänä, näyttöön tulee ilmoitus huippuhedelmällisyydestä.

Olen aina ajatellut että tallentaa kun näin lukee siinä käyttöohjeessa.
Onko tässä kyse advanced digistä vai siitä perusdigistä? Niissäkin on varmaan eronsa mittausten suhteen?:scratch

View attachment 94185

Ethän laittanut dipattuasi testejä tuohon paperin päälle?
Pakko aina välillä muistuttaa ettei raskaustestiä saa ikinä laittaa paperin, tai muun imevän alustan päälle, tai voi saada virheellisen plussan. Tämä lukee osassa testeissä ohjeissakin. Pitäs olla kaikissa :grin

Vahvistuu, tää on aamupäivän testi. Ei tasavahvat vielä, mut illalla varmaan jo viimeistään on, tai yön aikana, ovis varmaan viimeistään huomenna. :rolleyes:
Kasvukivut senkun pahenee. Älytöntä kyllä kuinka voi nainen kipuilla keskellä kiertoa :grin o_O

Liitteet

• IMG_20200927_135140.jpg
    IMG_20200927_135140.jpg
    34 KB · Katsottu: 125
Vahvistuu, tää on aamupäivän testi. Ei tasavahvat vielä, mut illalla varmaan jo viimeistään on, tai yön aikana, ovis varmaan viimeistään huomenna. :rolleyes:
Kasvukivut senkun pahenee. Älytöntä kyllä kuinka voi nainen kipuilla keskellä kiertoa :grin o_O
Mennään melko samoissa! Mä en oo saanu koskaan tasavahvoja, nyt on käytössä Digi mutta vielä en ole saanut hymyä esille. :)

Mennään melko samoissa! Mä en oo saanu koskaan tasavahvoja, nyt on käytössä Digi mutta vielä en ole saanut hymyä esille. :)
Mä testaan vielä illalla, epäilen et sillon ois jo tasavahvat.
Mulla tulee aina samana päivänä kun saan tasavahvat (tai yleensä kontrollia vahvempi), nii ovulaatiokin. Ihan hirveen nopeesti tummuu aina :grin
Toivottavasti saatais molemmat ovikset ja tallettelut just oikeeseen hetkeen, että plussataan sitten parin viikon päästä :grin

Mä ostin ekaa kertaa rfsu raskaustesti liuskoja ja heti 8kpl paketin. Lisäksi YA kasettitesti, pari one stepin herkkää, pari sofin 25 herkkyistä sekä sofin herkät puikot ja pari one stepin 25herkkyistä on tulon päällä. Vähän tullu hamstrattua raskaustestejä :smiley-ashamed008 :grin

Takaisin