Tottakai tuun!
Ja oli tuo kyllä itsellekin aikamoinen ylläri millainen viiva sieltä sitten lopulta pärähti
Ehkä ne päänsäryt ja muut huonot fiilikset on johtuneet just tosta hormonien hyrräämisestä :angelic: Tiistaina se ultra ja niin jännitän sitä
Muillekin plussanneille oikein paljon onnea!
Tammenterholle halusin vielä sanoa, että mulla oli kemiallinen hyvin todennäköisesti keväällä, jossa rfsu ja apteekin oma antoi hailuraa hennoksi posiksi tulkittavaa, mutta vuoto alkoi vasta yli 10 päivää testien tekemisestä eli hyvinkin voi mennä se 14 päivää ja vuoto alkaa vasta sitten. Epäilen, että sulla on ollut jokin tämänkaltainen tilanne ja olet oikeasti ollut hetkellisesti raskaana niin, että testit on sen tallentaneet, mutta koska kiinnittyminen on ollut epätäydellinen hcg on kääntynyt veressä laskuun. Tietty on ollut sellaisia ihmeellisiä tilanteita, joissa raskaus on sijainnut väärässä paikassa ja sen vuoksi hcg ei erity normaalisti, mutta tuossa kohtaa luulisin sen kuitenkin näkyvän jo veressä, jos jokin poikkeava sattuisi olemaan. Ultraan kannattaa kuitenkin mennä, jos sellainen tarjoutuu, sillä lääkäri näkee siitä kierron loppuvaiheen limakalvostakin sen, onko raskaus ollut mahdollinen. Mä veikkaisin tuota kemiallista kuitenkin ja itse sellaisen kokeneena, ne viikot vuotoa odotellessa on tuntuneet ikuisuudelta, koska oireet on olleet kuitenkin päällä ja pettymys ihan kamala
Voimia kuitenkin, äläkä vieläkään heitä koko kirvestä kaivoon (heitä vaan pakollinen osa), sillä kemiallisen jälkeen voi tärppi käydä hyvinkin nopeasti! Tsemppiä, olet ajatuksissa