Raskaaksi 2020

Tsemppiä Tammenterho91 ja Noor85!

Jännät paikat Kattinen ja Deb! Toivottavasti viivat vahvistuu!

Täällä testattu tänään odotettu nega (12 tai 13 dpo) ja odottelen vuotoa alkavaksi. Hermot olleet tänään kiireellä, eli sieltä ne menkat varmaan tekee tuloaan.

Muokattu viimeksi:
Nyt oli tullu labratestit. Perusverenkuvassa eikä ferritiinissä mitään poikkeavaa. Ferritiini ja hb oli jopa korkeemmat ku kuvittelin. Ferri 80 ja hb 146. Eipä oo raskautuminen ainakaa niistä kiinni. Eikä huimaus. Kp18 ja haaleeta näyttää ovistikut:sorry:

Hitto, et nyt satelee tuttavapiiristä raskausuutisia. Ei sais kateellinen olla, mut en osaa iloita tällä hetkellä muiden puolesta:sad001

Muokattu viimeksi:
Nyt oli tullu labratestit. Perusverenkuvassa eikä ferritiinissä mitään poikkeavaa. Ferritiini ja hb oli jopa korkeemmat ku kuvittelin. Ferri 80 ja hb 146. Eipä oo raskautuminen ainakaa niistä kiinni. Eikä huimaus. Kp18 ja haaleeta näyttää ovistikut:sorry:

No olipas hyvät noi ferritiini ja hb arvot!

Dpo6. Milloinkahan sitä vois alkaa testaamaan realistisesti, ei malttais oottaa :excited001 miten aikaisin ootte aloittaneet?

Mun pitäs varmaan käydä mittauttaan rauta-arvot kans, keskeytyksestä alkaen huimannut aikalailla päivittäin + jatkuva väsymys. Toki väsymystä ollut jo ennenkin mutta tuo huimaus ihan uutta. Pitänee kysyä jos voisivat samalla kattoa kun on se hcg-kontrolli.

Mä olen yrittänyt pysyä poissa täältä tämän viikon, kun maanantaina testasin negan ja mieli on ollut maassa, koska tämä oli viimeinen mahdollinen kierto vauvatoivetta. Mies siis päätti, että yritys loppuu ja juuri kun sain ovisplussan. Ehdittiin tosin tallettaa päivää ja kahta ennen ovisplussaa, kun mies sitten sen jälkeen vältteli seksiä. Tänään tein uuden testin varmana negasta, mutta ihmeissäni kun vuoto ei eilen alkanut. Tosin voi olla, että olisi vasta tänään pitänyt alkaa. No, jotain siinä testissä näkyy. Mutta pelko on persiissä, koska aiemmissa raskauksissa olen kyllä saanut paljon vahvemman viivan näin dpo14/15. Mulla ei myöskään ole samanlaisia raskausoireita kuin aiemmissa raskauksissa. Nyt olen kyllä ollut muutaman päivän tosi väsynyt, paleltaa ja pyörryttää. Ei auta kuin odottaa ja katsoa mitä käy.

Liitteet

• 2640C0A5-EA40-4A25-A5EB-BEE3BEB1F493.jpeg
    2640C0A5-EA40-4A25-A5EB-BEE3BEB1F493.jpeg
    45.2 KB · Katsottu: 282
mulla on noita samoja, enpä tienny tuota.. Tosin, en oo muutamaan kuukauteen joutunu ottamaan. Osalla tärppää lääkkeistä huolimatta, osalla ei. :confused:
Aina oppii uutta.. vaikuttais muutenkin olevan ovis nyt jossain hornantuutissa... en kyllä noita viikkoa pidempään syö...

Pari päivää poissa ja hirmuisesti viestejä:hilarious:
Täällä kp4 tänään ja menkat lähenee loppuaan. Selvisin, jestas sentään...
Ovulaatiota odottelen seuraavaksi tapahtuvan joskus 3-5.10 aikoihin, mutta se luultavasti menee hukkaan kun vieraita on tulossa ja yöpyvät täällä eikä mies silloin halua peittoa heilutella:rolleyes:
Joten tässä jo nyt odottelen että yk9 lähtee sitten käyntiin tämän jälkeen.

Mä olen yrittänyt pysyä poissa täältä tämän viikon, kun maanantaina testasin negan ja mieli on ollut maassa, koska tämä oli viimeinen mahdollinen kierto vauvatoivetta. Mies siis päätti, että yritys loppuu ja juuri kun sain ovisplussan. Ehdittiin tosin tallettaa päivää ja kahta ennen ovisplussaa, kun mies sitten sen jälkeen vältteli seksiä. Tänään tein uuden testin varmana negasta, mutta ihmeissäni kun vuoto ei eilen alkanut. Tosin voi olla, että olisi vasta tänään pitänyt alkaa. No, jotain siinä testissä näkyy. Mutta pelko on persiissä, koska aiemmissa raskauksissa olen kyllä saanut paljon vahvemman viivan näin dpo14/15. Mulla ei myöskään ole samanlaisia raskausoireita kuin aiemmissa raskauksissa. Nyt olen kyllä ollut muutaman päivän tosi väsynyt, paleltaa ja pyörryttää. Ei auta kuin odottaa ja katsoa mitä käy.

Mun mielestä näyttää kyllä tosi lupaavalta tuo testi. Ei nyt erityisen vahva viiva ole, mutta ihan punertava kuitenkin. Nyt vaan vahvistumista viivalle! :smiley-angelic001

Mie näen selvän viivan tuossa, vahvistumista viivalle! :Heartred:smiley-angelic001

Vähän jo toivoin, että mun ovulaatio ois ollu jo tänään. On nimittäin aikamoiset kivut ollu, varsinkin oikealla munasarjassa. Nyt illasta enempi sitten taas vasemmalla. Oli lähtenyt vahvistumaan testit, vihdoin! Ei mitään tasavahvoja, mutta nopeeta ne mulla yleensä tuosta vahvuudesta lähtee vahvistuun, et Huomenna voi toki olla jo tasavahvat ja ovispäivä siihen samaa syssyyn. Toki vois olla parempi että olis vaikka su ma yönä, nii onnistuis vielä huomenna tallettelut ennen sitä oviskipua o_O tänää toki vois vähän ennakoida kipuja, mut sit menis meidän joka toinen päivä tahti pieleen :grin
Ei pitäs suunnitella mitään :grin

Nyt avaan lonkeron ja nautin hiljaisuudesta kun on pienen hetken yksin kotona :grin

Edit. Unohdin mun ovistestikuvan.

Liitteet

• IMG_20200926_220416.jpg
    IMG_20200926_220416.jpg
    25.2 KB · Katsottu: 182
Kovasti tarrasukkia ja viivojen vahvistumisia teille monelle ketkä piinailette haamujen kanssa, väriä kyllä näkyi
Ootte mielessä :Heartbigred

On
Huomenna dpo11. Ehkä teen testin, vaikka järki sanoo älä tee, pettymykset on joka kerta karmeita
Viisain olis oottaa menkkoja
Toinen rinta on kihelmöinyt tänään, joten raskaan ja aran tuntuinen
Eilen oli menkkatyyppistä alaselkäkipua hetkeen kyl ees usko tähön kiertoon.
Huokaus

Onnea Marcipa, minä näen plussan! <3

Täällä vaihtui viiva vuotoon ja toinen kemiallinen neljän kuukauden sisään. Luteaalivaihe oli huikeet 11pvää, täytyy ilmeisesti koittaa saada terolutit tukemaan kiertoo/luteaalia. Nyt pidän yhden kierron taukoo yrittämisestä, kuukautiset merkkaan mut en aio flo:ta sen kummemmin katella tai oviksia ym. seurailla. Naistentautien polille onneks tulossa endokontrolli, josko sieltä saisin terolutit sit!

Taustailen hetken, tsemppiä kaikille ja plussatuulia!

Onnea Marcipa, minä näen plussan! :Heartred

Täällä vaihtui viiva vuotoon ja toinen kemiallinen neljän kuukauden sisään. Luteaalivaihe oli huikeet 11pvää, täytyy ilmeisesti koittaa saada terolutit tukemaan kiertoo/luteaalia. Nyt pidän yhden kierron taukoo yrittämisestä, kuukautiset merkkaan mut en aio flo:ta sen kummemmin katella tai oviksia ym. seurailla. Naistentautien polille onneks tulossa endokontrolli, josko sieltä saisin terolutit sit!

Taustailen hetken, tsemppiä kaikille ja plussatuulia!
Voimia ja Pahoittelut :Heartbigred:Heartpink

Marcipa mäkin näen viivan! :nailbiting: Nyt vahvistumista!

tänään oletettu dpo14 ja siirryn tuonne kesäkuisiin panikoimaan. Kiitos kaikesta tuesta ja tsempeistä ja toivotaan etten palaudu tänne ja että te tuutte kaikki täältä nyt nopeasti perässä! Käyn kyllä kattomassa mitä tapahtuu!

mun piti antaa vielä tällänen vinkki vitonen että kävin siis tässä kierrossa Vyöhyketerapiassa joka mahdollisesti tai sitten ei vaikutti nyt ovulaation aikaistumiseen parilla päivällä. Mulla oli käytössä myös geleet 1000mg ennen ovista ja 500mg jälkeen, tripla sinkki ja monivitamiini. Eli uutena plussa kierrossa tuo 500mg geleetä kierron loppuun ja vyöhyketerapia kaks kertaa. Muoks. Ja tietty greippimehu mukana matkassa :hilarious:

Liitteet

• BDD80B47-50FD-43F1-9470-722516E0E646.jpeg
    BDD80B47-50FD-43F1-9470-722516E0E646.jpeg
    39.4 KB · Katsottu: 222
Pienen tauon aikana täällä on sadellut komea määrä positiivisia testejä, onnea ja tarrasukkia kaikille :love7

Minäkin varovasti iloitsen omista viivoista, kp 31 menossa ja haalea plussa tuli :hello2
Meillä miehen kanssa ollut tämä kierto pientä erimielisyyttä lapsen teosta, hän alkaa kyllästyyn, ku aina menee kesken ja tää on tämmöistä tekemällä tehtyä, kerää siis paineita asiasta. Ei osaa tästäkään iloita kuulemma kun vasta sitten kun sydän äänet näkee ja hektiset ajat ovat ohi. Luulen et jos nyt ei onnistu, jää meidän lapsi määrä yhteen :sad001

Liitteet

• IMG_20200927_091047.jpg
    IMG_20200927_091047.jpg
    19 KB · Katsottu: 215
:blob3
Pienen tauon aikana täällä on sadellut komea määrä positiivisia testejä, onnea ja tarrasukkia kaikille :love7

Minäkin varovasti iloitsen omista viivoista, kp 31 menossa ja haalea plussa tuli :hello2
Meillä miehen kanssa ollut tämä kierto pientä erimielisyyttä lapsen teosta, hän alkaa kyllästyyn, ku aina menee kesken ja tää on tämmöistä tekemällä tehtyä, kerää siis paineita asiasta. Ei osaa tästäkään iloita kuulemma kun vasta sitten kun sydän äänet näkee ja hektiset ajat ovat ohi. Luulen et jos nyt ei onnistu, jää meidän lapsi määrä yhteen :sad001

Hienosti näkyy! Toivon teille paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa :angelic::Heartred

Vahvistumisia myös muiden haamuille!
Ja onnea plussanneille :blob6

Takaisin