Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sinuna en kyllä olisi huolissani! Mulla oli aikaisin kesken menneessä raskaudessa tilanne, että hcg nousi vielä pari viikkoa vuodon alkamisesta. Tarkkailtiin verikokeilla lapsettomuushoitojen vuoksi. Mutta vuotoa tuli siis todella runsaasti jonkun 4-5 päivää! Lääkäri epäili hieman myös kohdun ulkoista, koska kohdussa ei näkynyt mitään jämiä. Lopulta diagnoosi oli kuitenkin vain aikainen keskenmeno. Keho ei ilmeisesti jotenkin heti reagoinut siihen, että alkiota ei enää ollut. Tämä ei kuitenkaan taida olla tavallista.
Kokemuksia noista Raskauskeijun herkistä testeistä? Oon käyttänyt niitä ovistestejä, mutta nyt tilasin niiden raskaustestejä ensimmäistä kertaa, mutta sitten luin, että ne ei oliskaan mitään herkkiä.. Tekeekö niillä mitään?
Kokemuksia noista Raskauskeijun herkistä testeistä? Oon käyttänyt niitä ovistestejä, mutta nyt tilasin niiden raskaustestejä ensimmäistä kertaa, mutta sitten luin, että ne ei oliskaan mitään herkkiä.. Tekeekö niillä mitään?
Hei muuten, unohtui udella muistatko kuinka paljon hcg sitten nousi tuona aikana vielä? Paljonko oli korkeimmillaan ja miltä raskausestit näyttivät?
No hcg-mittauksia ei tehty kovin tiheään, niin en tiedä tarkalleen. Oli ensin n. 40 ja sitten n. 10 päivän päästä kun oli tarkoitus tarkistaa, että se on laskenut, niin olikin jotain 450. Todennäköisesti siinä välissä oli käynytkin vielä vähän korkeammalla, koska sitten seuraavana päivänä tarkistusmittauksessa hcg olikin jo laskussa, jotain 350.
Raskaustesti näytti tuossa tokan mittauksen tienoilla melko selkeää viivaa, mutta viikot olis silloin ollut jo 5+5 tai sinnepäin. Viiva ei missään vaiheessa tullut kontrolliviivaa tummemmaksi, kun normaalissa raskaudessa oli tummempi jo n. dpo 18.
Toivottavasti sulla kaikki jatkuu hyvin ja pystyt pian nauttimaan raskaudesta!
Muoks. Muistutuksena vielä, mulla oli kovaa vuotoa n. 4+3 viikoilta (17 dpo) useamman päivän ajan.
Oliko sulla ennen tuota runsaampaa vuotoa mitään tuhrua tai vuotoa? Aika jännästi on kyllä käyttäytynyt toi hcg
En toki voi täysin turvallisin mielin olla, mutta lienee sangen harvinaista, että jos epätäydellinen keskenmeno olisi mulla alkanut lähes viikko sitten, ettei loput suostu tulemaan ulos. Sitten on kyllä kaikki nähty, jos näin on
Siis mielettömät leffaviivat @zarar_
Ja onnea myös @Kaakkuri
viime yönä oli ihan järkky migreeni, kuumia ja kylmiä aaltoja, painetta häpyluussa ja lantiossa. Huono olo sekä poskia kuumottaa. Hereillä klo.2.20 sitten googlailin kaikenlaista...as you do ja aamulla en uskaltanut tehdä digiä kun pelkäsin että se näyttää ”ei raskaana”.
äsken kuitenkin tein _apteekkarin_ 25mlu/ml testin ja se on paljon vahvempi kuin oletin! Mulla nousee nyt hcg ihan rytisten. Tässä nyt testit ke ja to 10mlu/ml herkällä ja perjantain 25 herkällä. Dpo tänään 11/12.