Raskaaksi 2020

Ihanaa odotusaikaa zarar_ ja kaakkuri, on kyllä niin hyvä mieli teidän puolesta :happy: Toivotaan kovasti että kaikki menee hyvin loppuun saakka! :smiley-angelic003
 
Kokemuksia noista Raskauskeijun herkistä testeistä? Oon käyttänyt niitä ovistestejä, mutta nyt tilasin niiden raskaustestejä ensimmäistä kertaa, mutta sitten luin, että ne ei oliskaan mitään herkkiä.. Tekeekö niillä mitään?
 
Sinuna en kyllä olisi huolissani! Mulla oli aikaisin kesken menneessä raskaudessa tilanne, että hcg nousi vielä pari viikkoa vuodon alkamisesta. Tarkkailtiin verikokeilla lapsettomuushoitojen vuoksi. Mutta vuotoa tuli siis todella runsaasti jonkun 4-5 päivää! Lääkäri epäili hieman myös kohdun ulkoista, koska kohdussa ei näkynyt mitään jämiä. Lopulta diagnoosi oli kuitenkin vain aikainen keskenmeno. Keho ei ilmeisesti jotenkin heti reagoinut siihen, että alkiota ei enää ollut. Tämä ei kuitenkaan taida olla tavallista.

Hei muuten, unohtui udella muistatko kuinka paljon hcg sitten nousi tuona aikana vielä? Paljonko oli korkeimmillaan ja miltä raskausestit näyttivät? :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Juliet92: Mulla viime kierto oli tosi ärsyttävä ovulaation kannalta, LH sahaa ylös-alas ja lopulta olin varma etten ovuloi ollenkaan. Loppujen lopuksi o+ tuli sitten vasta kp25, luteaali sentään oli normaali.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200925_085749_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200925_085749_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    22.9 KB · Katsottu: 72
Kokemuksia noista Raskauskeijun herkistä testeistä? Oon käyttänyt niitä ovistestejä, mutta nyt tilasin niiden raskaustestejä ensimmäistä kertaa, mutta sitten luin, että ne ei oliskaan mitään herkkiä.. Tekeekö niillä mitään?

Mulla on kyllä toimineet ne Raskauskeijun herkät one step liuskat oikein hyvin. On näyttäneet ihan oikein ja ainakin aikaisemmin, kuin pregcheck, joka mulla oli lisäksi viimeksi.
 
Kokemuksia noista Raskauskeijun herkistä testeistä? Oon käyttänyt niitä ovistestejä, mutta nyt tilasin niiden raskaustestejä ensimmäistä kertaa, mutta sitten luin, että ne ei oliskaan mitään herkkiä.. Tekeekö niillä mitään?

Kiinnittymisyrityksen ainakin näytti ihan ok, muuten ei kokemusta.

Oon nyt tilannut raskaustestit pikatestit.fi - sivulta. En tiedä onko uusi nettikauppa vai miksi ei ennen silmiin ole sattunut. 50 kpl herkkiä (10) testejä postituksineen noin 25 €, vähemmän herkkiä (25) noin 20€. Ovat ihan pro-käyttöön tarkoitettuja, herkät reagoi heti vähäisenkin hcg:n nousuun (jopa sen verran mitä ovulaation aikana tapahtuu) eikä jää turhia viivanpaikkoja.
 
Muokattu viimeksi:
Hei muuten, unohtui udella muistatko kuinka paljon hcg sitten nousi tuona aikana vielä? Paljonko oli korkeimmillaan ja miltä raskausestit näyttivät? :happy:

No hcg-mittauksia ei tehty kovin tiheään, niin en tiedä tarkalleen. Oli ensin n. 40 ja sitten n. 10 päivän päästä kun oli tarkoitus tarkistaa, että se on laskenut, niin olikin jotain 450. Todennäköisesti siinä välissä oli käynytkin vielä vähän korkeammalla, koska sitten seuraavana päivänä tarkistusmittauksessa hcg olikin jo laskussa, jotain 350.

Raskaustesti näytti tuossa tokan mittauksen tienoilla melko selkeää viivaa, mutta viikot olis silloin ollut jo 5+5 tai sinnepäin. Viiva ei missään vaiheessa tullut kontrolliviivaa tummemmaksi, kun normaalissa raskaudessa oli tummempi jo n. dpo 18.

Toivottavasti sulla kaikki jatkuu hyvin ja pystyt pian nauttimaan raskaudesta!

Muoks. Muistutuksena vielä, mulla oli kovaa vuotoa n. 4+3 viikoilta (17 dpo) useamman päivän ajan.
 
Muokattu viimeksi:
Kp 12, ja olo on tosi jännä, poskia kuumottaa ja punoittaa, alkoi jo eilen illalla tää punoitus :smiley-ashamed008
Ihan kuin kuume yrittäis nousta. Jos olis loppukierto menossa nii olisin varmasti testaamassa raskautta :grin

Saas nyt nähdä koska se ovis sitten tulee, toivottavasti sunnuntaina, ku alkaa olla välillä sen verran kovia kasvukipuja, et jää kohta tallettelut välistä parhaimpina päivinä o_O
 
mie huviksee kokeilin netis pari eri ovulaatiolaskurii ni jännä miten ne 'ennustaa' ovulaation eri päiville? yks sano et sunnuntaina, toinen maanantaina ja kolmas keskiviikoks:think005:think005 nyt tekis miel alkaa tikuttaa :grin nyt kp 13.
 
No hcg-mittauksia ei tehty kovin tiheään, niin en tiedä tarkalleen. Oli ensin n. 40 ja sitten n. 10 päivän päästä kun oli tarkoitus tarkistaa, että se on laskenut, niin olikin jotain 450. Todennäköisesti siinä välissä oli käynytkin vielä vähän korkeammalla, koska sitten seuraavana päivänä tarkistusmittauksessa hcg olikin jo laskussa, jotain 350.

Raskaustesti näytti tuossa tokan mittauksen tienoilla melko selkeää viivaa, mutta viikot olis silloin ollut jo 5+5 tai sinnepäin. Viiva ei missään vaiheessa tullut kontrolliviivaa tummemmaksi, kun normaalissa raskaudessa oli tummempi jo n. dpo 18.

Toivottavasti sulla kaikki jatkuu hyvin ja pystyt pian nauttimaan raskaudesta!

Muoks. Muistutuksena vielä, mulla oli kovaa vuotoa n. 4+3 viikoilta (17 dpo) useamman päivän ajan.

Oliko sulla ennen tuota runsaampaa vuotoa mitään tuhrua tai vuotoa? Aika jännästi on kyllä käyttäytynyt toi hcg :bookworm:

En toki voi täysin turvallisin mielin olla, mutta lienee sangen harvinaista, että jos epätäydellinen keskenmeno olisi mulla alkanut lähes viikko sitten, ettei loput suostu tulemaan ulos. Sitten on kyllä kaikki nähty, jos näin on :rolleyes:
 
Ompas täälä plussia ja haamuja sadellut! Onnea kaikille ja vahvistumisia haamuille :):Heartblue:Heartpink

@zarar_ Tuu kertomaan välillä kuulumisia meillekin. Ihana nähä tommoset leffaviivat! :gen014
 
Täälä kp4 ja vuoto vähenemään päin.
Vitutus on vähän laantunut mutta en oo vielä innostunu tilailemaan uusia ovistestejä jne. Jotenkin ei vielä jaksais ees ajatella tälle kiertoo yrittämistä, kun mieskin on ollut tasaisen etäinen parisen viikkoa. Ehkä jätetään tää kierto väliin ja katotaan sit marraskuus uusiksi.... TAI sit ku ovis lähenee ja halut nousee, nii innostutaanki taas :grin:p Katsotaan kuinka käy :rolleyes:
 
Oliko sulla ennen tuota runsaampaa vuotoa mitään tuhrua tai vuotoa? Aika jännästi on kyllä käyttäytynyt toi hcg :bookworm:

En toki voi täysin turvallisin mielin olla, mutta lienee sangen harvinaista, että jos epätäydellinen keskenmeno olisi mulla alkanut lähes viikko sitten, ettei loput suostu tulemaan ulos. Sitten on kyllä kaikki nähty, jos näin on :rolleyes:

Oli myös useamman päivän ajan tiputtelua ennenkuin kunnon runsas vuoto alkoi. Joo, hcg käyttäytyi tosi oudosti. Ehkä se vaan nousi siihen vuodon loppuun asti melko korkealle ja alkoi sitten hitaasti laskea ennen sitä tokaa verikoetta. :confused004
 
Rupesin tuos miettimään kuukupin käyttöä oviksen aikaan talletusten jälkeen, tai jos yhtenä iltana kokeilis et onko siitä apua raskautumisessa.:grin Joskus vuos sitten kerran kokeilin, en raskautunut siitä, vaan vasta seuraavasta :grin
Onko kukaan kokeillut?


Tuossa testailin taas kohdunnapukkaa, ja sehä oliki jo avonainen ja limainen, eli tosiaan luultavasti sunnuntaina ovis :rolleyes: jos ei jo lauantaina. Kaikki oireet passaa just la-su viimeistään ma.
Oon huomannut että ovuloin yleensä aina viikonloppuna. Sunnuntai on yleisin päivä.
 
Ei vieläkään menkkoja. Nännit tänään ihan älyttömän turvonneet..:eek: Ei kipeät kuitenkaan. Mut ei oo varmaa ikinä ollu näin isot ja turpeet nännit. :grin
Testiä en tehnyt tänään. Jos huomenna sitten aamupissasta varmistelis vielä, jos ei vuoto ala.
Ainiin ja elohiiri taas alavatsassa hetken aamulla.
 
Heippa taas! Täällä mennään KP 27/27-28, MUTTA ovis oli ehkä vasta KP18-19 joten en ole ihan testikaupoille lähdössä vielä. Mulla oli 2 kertaa LH testissä tummempi viiva, eka KP7-8 (eli silloin kierto olisi loppunut KP 22-23) ja toisen kerran yllämainittu. Tänään on alkanut silti hieman erilaista tai tavallista kuukautiskipua. Selkä ollut kipeä jo kauan, mutta se ei nyt kerro mitään mulle. Tämä on YK 2/6 ennen kuin haen apuja lääkäreiltä. Laihdutuskin menee ihan ok, noin 7 kiloa mennyt (eli liian hidasta tällaiselle Heti-Nyt-tyypille) mutta toivoisi toki, että enemmänkin menisi ennen plussaa. En tiedä milloin testailla, koska en tiedä milloin tuo oikea ovis oli. Ärsyttävää kyllä.

Semmoista omanapaa!
Ja onnea plussanneille!
 
Täällä alkoikin jo tänään kp32 menkat. Yllättävän tyynellä mielellä. Ei ehtinyt pettymään niin pahasti kun nyt vasta dpo8 ja kp 37 piti alkaa. Toivottavasti olisin matkalla takas 28-29pv kiertoon. Nyt pari kiertoa yritetään ja pidetään taukoa. Marras-joulukuun lasta en halua
 
Siis mielettömät leffaviivat @zarar_ :love7
Ja onnea myös @Kaakkuri :Heartpink

viime yönä oli ihan järkky migreeni, kuumia ja kylmiä aaltoja, painetta häpyluussa ja lantiossa. Huono olo sekä poskia kuumottaa. Hereillä klo.2.20 sitten googlailin kaikenlaista...as you do ja aamulla en uskaltanut tehdä digiä kun pelkäsin että se näyttää ”ei raskaana”.

äsken kuitenkin tein _apteekkarin_ 25mlu/ml testin ja se on paljon vahvempi kuin oletin! Mulla nousee nyt hcg ihan rytisten. Tässä nyt testit ke ja to 10mlu/ml herkällä ja perjantain 25 herkällä. Dpo tänään 11/12.
 

Liitteet

  • 292AD443-05A3-46E0-8A92-29680F8FB28F.jpeg
    292AD443-05A3-46E0-8A92-29680F8FB28F.jpeg
    35.4 KB · Katsottu: 111
  • E8DE1D35-FF45-41F7-940F-E6ABA4A0A63C.jpeg
    E8DE1D35-FF45-41F7-940F-E6ABA4A0A63C.jpeg
    7.5 KB · Katsottu: 116
  • 8BDD8E9E-EC3F-4656-B240-92E418CE29AD.jpeg
    8BDD8E9E-EC3F-4656-B240-92E418CE29AD.jpeg
    47.6 KB · Katsottu: 110
Siis mielettömät leffaviivat @zarar_ :love7
Ja onnea myös @Kaakkuri :Heartpink

viime yönä oli ihan järkky migreeni, kuumia ja kylmiä aaltoja, painetta häpyluussa ja lantiossa. Huono olo sekä poskia kuumottaa. Hereillä klo.2.20 sitten googlailin kaikenlaista...as you do ja aamulla en uskaltanut tehdä digiä kun pelkäsin että se näyttää ”ei raskaana”.

äsken kuitenkin tein _apteekkarin_ 25mlu/ml testin ja se on paljon vahvempi kuin oletin! Mulla nousee nyt hcg ihan rytisten. Tässä nyt testit ke ja to 10mlu/ml herkällä ja perjantain 25 herkällä. Dpo tänään 11/12.

Hienot viivat! Joko saa onnitella? :smiley-bounce012 :Heartred
 
Takaisin
Top