Raskaaksi 2020

Onnea plussanneille! Ja tsemppiä uuteen kiertoon päätyneille!

Se on kai kp2 eikä 4, ku kaks ekaa päivää oli mulle outoa käynnistelyä. Kuulin tuossa just, et bonuslapseni vaihtaa ens ke kotia ja meillä on parisen viikkoa kahden keskistä aikaa :wink
 
Vihreä ovis- ja sinen r-testi. Vähän hailu toi ovistesti vielä, sen kun pitäis antaa tekeytyä 10 min ja tää kuva otettu 5 minsan kohilla.

Mut siis pointtina että mulla ei ainakaan oviksen aikaan r-testi anna viivaa eikä haamua. Riippuu varmaan testistäkin, tää on one stepin 10 herkkyyksinen.
Kiva testailla :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20200924_160341.jpg
    IMG_20200924_160341.jpg
    18.4 KB · Katsottu: 145
Onko teillä kellään kokemusta/vinkkejä kuinka saada ennen hyvinkin innokas ja halukas ihminen taas haluamaan läheisyyttä? :dontknow

Joko hormonit heittää häränpyllyä tai sitten tämä yrittäminen on mennyt liian totiseksi ja läheisyydestä on tullut vain yrittämistä.
Ei tee niin yhtään mieli yhtään mitään, enkä koe itseäni yhtään haluttavaksi. Ja todella normaalisti ei tälläistä ongelmaa ole ollut.
Kurjaa itselle ja kurjaa kumppanille vaikkei hänen vikansa ole millääntapaa.
 
:HeartbigredJes - lisää plussia !!

mä lähden uuteen kiertoon, menkat alkoi! Palailen jännäileen teidän seuraan tuossa kp11/12 korvilla jahka saan ovulaation bongattua. Vähän surettaa, meinaa pää vähän levitä, mutta eiköhän tämä taas tästä. Ootte kullan arvoisia!
 
haas! Kiitos! Oon vielä vähän jännäkakka koska tädin pitäisi tulla tosissaan vasta viikonloppuna! Mutta toivon nyt että tämä on nyt pysyvä tärppi!

Mikä testi sulla on käytössä, kun noin hyvin näyttää jo näin hyvissä ajoin? :woot:
 
Onnittelut vielä kerran @Mamiliksi, sydämen pohjasta toivotaan, että tämä menee onnellisesti loppuun asti! :love7

Varovaiset onnittelut myös @Tirlitan ja @Deb, tarrasukkia, liimaa ja viivojen vahvistumista! :Heartbigred

@Tammenterho91, toivottavasti tilanne tuosta ratkeaa pian, vieläpä parhain päin. Sormet ja varpaat ristissä sinun puolestasi!

Ja kaikille uuteen kiertoon päätyneille tsemppiä harmituksen kanssa ja kohti seuraavaa yritystä!
 
Tsemppiä sinulle! Oletko muuten tehnyt muun merkkisiä testejä? Digiä?
Digi näytti negaa 14.9. Sen jälkeen en oo muilla testeillä testannut ja nyt en testaa ennenko siihen on oikea syy. :stop::hungover: Muuten tuntuu et oma pää hajoaa tähän touhuun.

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille!

Jotain hailuraa näyttää Debilläkin! Piinailijoille kanssa tsempit!! Ja Borikselle kans, ovistestillä voi pongata raskaudenkin koska LH ja HCG alfa-ketju on niin samankaltaiset. Sinänsä aukottomasti siitä ei voi raskautta päätellä mut toivottavasti nyt olis raskaus aluillaan :happy:

on;
Vuotoja ja kipujakaan ei ole näkynyt. Huomenna verikoe ja maanantaina tulokset. (Pakko tätä itselleenkin toitottaa et näillä mennään)

Mä oon vähän turhankin tieteeseen uskova näissä asioissa, ja siks yritin ton samaisen testin kanssa poissulkea väärän positiivisen (ennen verikoetta) sillä, että 1) mies teki samasta erästä negatiivisen 2) alkuun toista viivaa hädin tuskin näki, ja viiva vahvistui. Mitään lääkitysmuutoksia ei ole ollut, joten sekään ei tähän vaikuttaisi. Ovulaatiotakaan r-testi tuskin bongaa ainakaan näyttäen viikon ajan plussaa! :wacky:

Pubmed laulanut kovin näinä päivinä kun yritän löytää ”aukotonta” selitystä tälle, sitä löytämättä.
Järkeenkäypää tästä ei juurikaan mitenkään aukottomasti saa puoleen taikka toiseen. Uskottavin selitys kemiallinen, vaikka veressä hcg:tä pitäis näkyä jos se näkyy virtsatestissä. Ja pitäis vuodonkin alkaa pian jos nyt kemiallinen olis.

Eräässä pubmedin kautta löytämässäni artikkelissa juuri tämä one step testi mitä käytin todettiin että antaa erittäin harvoin vääriä positiivisia (sama muissa testeissä). Todettiin samaisessa tutkimuksessa, että korkealla BMI:llä voisi (ja vaan voisi) olla vaikutusta siihen miten hcg näkyy veressä/miten se syntetisoituu. Varmaksi tutkimus sitäkään ei väitä, mutta löydös oli että korkealla BMI:llä joillain oli verestä mitattuna alhaisempi hcg. :wacky: Sit lopulta päättelin, et jos kaikille sairauksillekaan ei löydy selkeää syytä tai yksittäisen keskenmenon syytä ei voida määrittää, tai raskauden onnistumisen ennustettakaan ei voida määrittää 100% varmuudella - ei lääketiede olekaan välttämättä aina 100% järkeenkäypää ja selitettävissä vaikka olisikin tutkittu että suurimmalla osalla menee niin tai näin. :shifty:

Ja nyt harmittaa etten tikuttanut ovulaatiota lainkaan - tiedä häntä milloin (jos) on saanut alkunsa se mikään mikä on plussan tuonut testiin.
 
Tässä mun ovistestit, plussakierrosta :hilarious:

Eli toi ylin paprun päällä on 2h pidätyksellä tänään ip pissasta ja toi vaaleella pohjalla haamuava r. testi ja ovistesti oli sillon kun ekaa kertaa tuli haamulainen. Eli sanoisin, mitä enempi aikaa kuluu ovistestit vahvistuu ja se mun ovistesti ei ikinä oo ollut tota luokkaa mitä se tän päiväsestä oli :grin että kyllä näyttää reagoivan, mut plussan aikaan oli viel aika vaisut viivat.
Niin ja siis vastasin jonkun kyssään näistä ovistesteistä, en enää muista kuka kysyi :playful:
 

Liitteet

  • IMG_20200924_171500.jpg
    IMG_20200924_171500.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 149
  • IMG_20200914_165847.jpg
    IMG_20200914_165847.jpg
    7.4 KB · Katsottu: 152
Jaahas, tää inositoli vissii laittaa mun kropan ihan ylikierroksille, otin aamulla taas 2pv tauon jälkeen, nii nyt kasvukivut taas alkoi kovempina sekä verinen vuoto ovisliman seassa. Vehnänalkioöljy ja maca aiheutti vuosi sitten samaa ja se loppui vasta raskauteen, ja välivuotoja ei oo ollu enää 10 kk aikana ollenkaan. Nyt vissii tuo inositolin tai sit ihan jostamuusta syystä alkoi. Toki se ei oo haitannut raskautumista se vuoto on vähäistä,ettei kai huono juttu oo. Mutta ärsyttävä :grin
Toivottavasti se tarkottais kunnon ovista ja munasolua ja sit tärppäis kunnon raskauskin :grin:grin
 
Mikä testi sulla on käytössä, kun noin hyvin näyttää jo näin hyvissä ajoin? :woot:

tää oli apteekin ultra sillä uudella pakkauksella ja vihreellä tupella. Niissäkin tuntuu olevan eroja et mikä malli menossa. Tsekkasin vielä cb:n earlyllä eilen kun ahdisti jos olisi ollut vaan testin tyyppivika. (Joo tää foorumi saa kyllä epäilemään nyt kaikkia testejä ja kaikkea mahdollista! :hilarious:)
 
Mä kävin tänään pitkästä aikaa pidemmällä lenkillä ja nyt vihloo kyllä tosi ikävästi kohdunseutua :banghead: toivottavasti ei ollu liikaa vielä toipuvalle kropalle. Juostessa ei siis tuntunu mitään ja oon lyhyemmillä lenkeillä käyny eikä oo ollu ongelmia. Hitto. Dpo4 nyt jos ovistestejä uskoo :angelic:
 
Nyt on pakko purkaa ahdistusta tänne!

Kp16 eikö vieläkään lähellekään tasavahvoja. En ymmärrä mikä se yks tasavahva oli. Uskon että jotenkin viallinen kun seuraavat näytti paljon haaleampaa. Ovis antaa siis odotuttaa itseään ja nyt pelkään että tämäkin kierto menee kokonaan pipariksi kun jouduin tänään aloittamaan vahvan tulehduskipulääkekuurin niskahartiajumeihin. Tässä on huimaillut monta päivää ja ollut huonoa oloa ja todella alhaisia verenpaineita. Lisäksi stressiä ja ahdistusta kouluhommista ja ajokortista. Tiistaina ei mennyt vielä kolmaskaan inssi läpi.:::sorry: nyt olisi jo omasta mielestäni kortti kuulunut tulla enkä selvää virhettä tehnyt. Kahdessa aikaisemmassa kyllä. Sattui olemaan joku erittäin nipo naisinssi joka mussutti etten muka hallitse tarpeeksi autoa. Autonhallintakin selvästi parempaa aikaisempiin verrattuna ja ajo-opettajallakaan ei ole ollut sanomista siihen. Todella turhautunut, pettynyt ja epätoivoinen olo. Usko on nyt todella koetuksella. Ja sitten ahdistus tähän vauvayritykseen... harkitsen nyt todella, että jättäis noi ovistestailut ja koittas vaa mennö rennommalla asenteella ja keskittyä muihin juttuihin. Tammikuussa voisi olla jo yhteydessä terveydenhuoltoon lapsettomuusasioissa sitten...
 
Huh olipas paljon tullut viestejä pienen tauon jälkeen, kun palasin!
Onnea plussanneille:Heartred
Tammenterholle toivon, että tilanne selviäisi pian ja parhain päin:Heartred
 
Täällä kp 35. Mulla ei oo vieläkään menkat alkanut. Flo sanoo, että 4 päivää myöhässä. Oviksen ajankohdasta tosiaan ei oo tietoo. Normaalia ovikseen liittyvää vuotoa tuli kp 18 (7.9) alkaen. Joten ehkä joskus silloin? Tai ainakin sillai oon ajatellut että ovis on siinä vuodon aikoihin tai vähä ennen. Tai sitten se oli joku muu välivuoto. Flon mukaan ovis ois ollut kp 16.
Tänään alkoi alavatsalla ihan hirvee jomotus. Ei menkkamainen vaan tosi outo. Siis koko alavatsa on sellanen arka ja pyöräillessä töyssyt teki pahaa. Nyt iltaa kohden kovenee ja kaikki istumaan menot ja istualtaan nouseminen tuottaa sellasen jännän kivun.. Mikä mulla on:confused004:sad015
Tarvii ehkä soitella lääkäriin, jos ei ala helpottaan.

13.9 sain ekan haaleen viivan early detectioniin. Sen jälkeen oikeastaan negaksi tulkittavia viivoja. Noh tein nyt tiistaina viimeksi testiä ja ei oikein tullut mitään viivaa. Tänään tein ihan varulta pari eri merkkiä ja first responseen ihan selkee viiva.. Tosi haalea kuitenkin. Siihen testiin en oo saanut mitään ennen ja sen herkkyyshän on siis 6.5.
Eli taas se alkaa, että tulee viivoja, mutta niin haaleita ja väärään aikaan että ei varmaankaan oo raskaudesta kyse oikeesti. Muihin testeihin ei mitään ja digikin tehty ja sanoi tylysti ettei olla raskaana.
Argh..
https://aijaa.com/3EUAjD
https://aijaa.com/NpDj5S
https://aijaa.com/wBOVaT

En tiedä taas pilaako netti laadun mutta siinä muutama kuva. Ja tosiaan avatusta testistä myös kuvia.
:think005
 
Juliet, siis olet saanut sen yhden tasavahvaviivaisen ovistestin? Lh-huippu voi käsittääkseni olla kovin lyhytkin ja ilmentyä näinollen vaan just yhdessä testissä. :bookworm: Se pieni breikkikin voi tehdä ihan hyvää jos sä koet että on aika ottaa se ovistesteistä, saa mielen keskittymään johonkin ihan muuhun välillä. Ja mitä inssiin tulee; hitto että jotkut osaa olla nipoja ! :wtf: Sä pääset kyllä läpi vielä, toivottavasti ei osu sama inssi heti kohdalle. :bag: Hurjasti tsemppiä! :Heartpink

omanapailua;
Mies bongas tulostetun tutkimuksen mun lounaskassista ja sanoi että ilman sitäkin uskoo että vauva tulee. Korjas sentään että jos ei nyt niin myöhemmin. Ja tuolla se nyt selaa asuntotarjontaa:dontknow
Tänään kumma seesteisyys kyllä ollut omassa mielessä läsnä; aika vaan näyttää ja mä en voi ku keskittyä kaikkeen mieltä ylentävään. Töissä taas sain vahvistusta sille, että se on juuri sitä missä olen hyvä. Niin hienoja selviytymistarinoita vuoden ajalta :Heartpink
Mä tiedustelin mieheltä et toivooko se et perun varatun varhaisultran. Se totes, että ei hemmetissä peruta, ilman mun panikointia ja nyt kun ei vuodakaan ni onnellisesti ooteltas ultraa. :pale No, jos julkiseen puoleen katsoo niin ultraaminen varmaan aikaisintaan parin viikon päästä - ehkä me mennään kuitenkin tsekkaamaan onko siellä ketään.
 
Takaisin
Top