Tammenterho91
Puuhakas puhuja
Kattinen, toivottavasti viiva vahvistuu! Jotain meinaan näkyisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää on mun mielestä ihan älytöntä. Joka paikassa toitotetaan, että syntyvyys on laskussa ja tehkää lapsia, mutta sitä apua ei saa julkisella ja yksityinen on älyttömän kallis.Me ei saada julkisella hoitoja kun on jo kaksi lasta ja hoidot yksityisellä on niiiiiin kalliita ilman lupausta onnistumisesta, ettei meillä tuskin koskaan ole sellaiseen varaa. Kolmas ja neljäs lapsi jää näillä näkymin siis vain kaukaiseksi haaveiksi
Alkaa itkettää kauheasti kun edes ajattelen asiaa.
Sielläkin gamermom!
Mä tykkään Rpg-peleistä, kun niissä on usein hyvä juoni esim. Dark Soulsit ja Stealth gamet kuten Metal Gear Solidit.
En ole hyvä Counter Strikessa ja stressaannun muita vastaan pelatessa. Hienoa että sä osaat.
Muistan kun vauva aina sekosi mahassa, kun pelasin jotain hermostuttavaa peliä.
Se on jännä, kun peleistä tänä päivänä puhutaan niin paljon pahaa. Ei ne vahinkoa tee, ellei vie kaikkea muuta aikaa lapsen elämässä.
Uskon myös, että kun ne on juurikin yhteistä tekemistä niin ei ole kuin iloksi koko perheelle.
Mä veikkaan että tässä on ideana se, että suunnataan resurssit niihin joilla ei ole vielä yhtään lasta.Tää on mun mielestä ihan älytöntä. Joka paikassa toitotetaan, että syntyvyys on laskussa ja tehkää lapsia, mutta sitä apua ei saa julkisella ja yksityinen on älyttömän kallis.
En muista ootko jo aiemmin kertonut, mutta jouduitteko aiemmin jo käymään hoitoja läpi? Toivottavasti teille vielä vauvoja niin monta suotaisiin kuin vain haluatte
Se tunne on niin kamalaa, täydet sympatiatMe ei saada julkisella hoitoja kun on jo kaksi lasta ja hoidot yksityisellä on niiiiiin kalliita ilman lupausta onnistumisesta, ettei meillä tuskin koskaan ole sellaiseen varaa. Kolmas ja neljäs lapsi jää näillä näkymin siis vain kaukaiseksi haaveiksi
Kiitos tsempeistä!
Jos ovis oli sillon niihin aikoihin kun se eka vuoto alkoi kp 18 niin kai pitäisi jo näkyä selkeetä viivaa kun siitä on yli kaksi viikkoa ja menkatkin myöhässä. Tosin se vuoto kesti kolme päivää niin että piti ihan suojaa käyttää. Taukosi yhden päivän ja sitten vielä kp 22 ja 23 (11.9 ja 12.9) tuli pyyhkiessä verta tai veristä limaa. Niistä vuodoista ei vielä oo kahta viikkoa.. Varmaankin turhaa elätellä toivoa että ovis olis myöhässä ollut mutta se selittäisi ehkä sen haaleen viivan rtestissä 13.9, jos ovis oliki sillon ja kun sen jälkeen tuli negaa paitsi tänään toi ihme haamujen haamulainen..
En jaksais tätä epätietoisuutta nyt enää.. 
Anteeksi kauhee ylianalysointi
Me ei saada julkisella hoitoja kun on jo kaksi lasta ja hoidot yksityisellä on niiiiiin kalliita ilman lupausta onnistumisesta, ettei meillä tuskin koskaan ole sellaiseen varaa. Kolmas ja neljäs lapsi jää näillä näkymin siis vain kaukaiseksi haaveiksi
Mä veikkaan että tässä on ideana se, että suunnataan resurssit niihin joilla ei ole vielä yhtään lasta.
Meillä on tämä sama edessä kun nyt kolmatta yritetään. Eli lähdettiin suoraan yksityiselle pyytää letrot avuksi kun aiemmat lapset saaneet alkunsa clomifenilla niin tiedettiin, että tuskin tulee mitään ilman apuja. Muutama kierto kokeiltiin luomuna.
Mä en ihan jotenki luota siihen tasavahvan näköiseen. Eikä lämmötkää lähteny nousuun.. tää ylin oli se erikoinen testi.Juliet, siis olet saanut sen yhden tasavahvaviivaisen ovistestin? Lh-huippu voi käsittääkseni olla kovin lyhytkin ja ilmentyä näinollen vaan just yhdessä testissä. Se pieni breikkikin voi tehdä ihan hyvää jos sä koet että on aika ottaa se ovistesteistä, saa mielen keskittymään johonkin ihan muuhun välillä. Ja mitä inssiin tulee; hitto että jotkut osaa olla nipoja ! Sä pääset kyllä läpi vielä, toivottavasti ei osu sama inssi heti kohdalle. :bag: Hurjasti tsemppiä!
omanapailua;
Mies bongas tulostetun tutkimuksen mun lounaskassista ja sanoi että ilman sitäkin uskoo että vauva tulee. Korjas sentään että jos ei nyt niin myöhemmin. Ja tuolla se nyt selaa asuntotarjontaa
Tänään kumma seesteisyys kyllä ollut omassa mielessä läsnä; aika vaan näyttää ja mä en voi ku keskittyä kaikkeen mieltä ylentävään. Töissä taas sain vahvistusta sille, että se on juuri sitä missä olen hyvä. Niin hienoja selviytymistarinoita vuoden ajalta
Mä tiedustelin mieheltä et toivooko se et perun varatun varhaisultran. Se totes, että ei hemmetissä peruta, ilman mun panikointia ja nyt kun ei vuodakaan ni onnellisesti ooteltas ultraa. No, jos julkiseen puoleen katsoo niin ultraaminen varmaan aikaisintaan parin viikon päästä - ehkä me mennään kuitenkin tsekkaamaan onko siellä ketään.
En muista ootko jo aiemmin kertonut, mutta jouduitteko aiemmin jo käymään hoitoja läpi? Toivottavasti teille vielä vauvoja niin monta suotaisiin kuin vain haluatte
Ui pari päivää ollu poissa niin paljon viestejä! Ollut nyt aikamoiset masispäivät ja työkiireet vieneet kyl kaiken energian.
Täällä puhuttiin peleistä yms. Oon aina itekin ollut enemmän se jätkä muiden joukossa ja tykkään pelailla konsolipelejä. Viimeaikoina jäänyt vähemmälle, mut pääsen onneks viikonloppuna jätkäkavereiden kans peli-iltaa viettämään.
Dpo 7, eikä ole kyllä oireita ehtinyt kyyläilemään, ei kyllä tunnukaan miltään, nännitkin yleensä olleet arat tässä kohtaa, nyt ei mitään. Tänään ollut vähän kipeähkö olo, mut laitan sen tän oman passiivisuuden piikkiin. Olo parani kummasti kun kävi ulkona pikku lenkillä.
Testailu olisi hyvä jättää vasta ensi viikolle, mut saa nähä pissiskö tuota tikkuun jo sunnuntaina kun ois dpo 10.
Ihanaa ilmaa lupailee viikonlopuksi!
Mä en ihan jotenki luota siihen tasavahvan näköiseen. Eikä lämmötkää lähteny nousuun.. tää ylin oli se erikoinen testi.
Ne on vielä vaikeuttanu sitä inssiä ja mulla on törkeä koejännitys aina päällä. Se kahes ekas inssis ollu mies oli loppupeleis ihan rento ja jotenkin tuli olo, että jos olis tässä kolmannessakin ollut niin olisi päästänyt läpi kaipa se kortti joskus kotiin tulee, mutta rahaa on kulunut ja tulee vielä kulumaan.
Ja hei onnea plussasta! Toivottavasti pysyy kyytiläinen!