Raskaaksi 2020

Kattinen viiva näkyy! Toivottavasti vahvistuu :Heartred tuo epätietoisuus on inhottavaa.

Mä oon lukenut taas kaikenlaisia kauhutarinoita ensikäynneistä ja tulin jo valmiiks siihen tulokseen etten tuu mitään apua saamaan. Oon jo etukäteen vertaillut yksityisiä klinikoita, jos ja kun tuo julkinen käännyttää meidät vaan kotiin yrittämään...
 
Me ei saada julkisella hoitoja kun on jo kaksi lasta ja hoidot yksityisellä on niiiiiin kalliita ilman lupausta onnistumisesta, ettei meillä tuskin koskaan ole sellaiseen varaa. Kolmas ja neljäs lapsi jää näillä näkymin siis vain kaukaiseksi haaveiksi :smiley-angry017

Alkaa itkettää kauheasti kun edes ajattelen asiaa.
 
Me ei saada julkisella hoitoja kun on jo kaksi lasta ja hoidot yksityisellä on niiiiiin kalliita ilman lupausta onnistumisesta, ettei meillä tuskin koskaan ole sellaiseen varaa. Kolmas ja neljäs lapsi jää näillä näkymin siis vain kaukaiseksi haaveiksi :smiley-angry017

Alkaa itkettää kauheasti kun edes ajattelen asiaa.
Tää on mun mielestä ihan älytöntä. Joka paikassa toitotetaan, että syntyvyys on laskussa ja tehkää lapsia, mutta sitä apua ei saa julkisella ja yksityinen on älyttömän kallis.
En muista ootko jo aiemmin kertonut, mutta jouduitteko aiemmin jo käymään hoitoja läpi? Toivottavasti teille vielä vauvoja niin monta suotaisiin kuin vain haluatte :Heartred
 
Kiitos tsempeistä!:Heartred
Jos ovis oli sillon niihin aikoihin kun se eka vuoto alkoi kp 18 niin kai pitäisi jo näkyä selkeetä viivaa kun siitä on yli kaksi viikkoa ja menkatkin myöhässä. Tosin se vuoto kesti kolme päivää niin että piti ihan suojaa käyttää. Taukosi yhden päivän ja sitten vielä kp 22 ja 23 (11.9 ja 12.9) tuli pyyhkiessä verta tai veristä limaa. Niistä vuodoista ei vielä oo kahta viikkoa.. Varmaankin turhaa elätellä toivoa että ovis olis myöhässä ollut mutta se selittäisi ehkä sen haaleen viivan rtestissä 13.9, jos ovis oliki sillon ja kun sen jälkeen tuli negaa paitsi tänään toi ihme haamujen haamulainen..
En jaksais tätä epätietoisuutta nyt enää.. :violent001
Anteeksi kauhee ylianalysointi:laughing001
 
Sielläkin gamermom! :laughing002

Mä tykkään Rpg-peleistä, kun niissä on usein hyvä juoni esim. Dark Soulsit ja Stealth gamet kuten Metal Gear Solidit.

En ole hyvä Counter Strikessa ja stressaannun muita vastaan pelatessa. :shy: Hienoa että sä osaat. :salut

Muistan kun vauva aina sekosi mahassa, kun pelasin jotain hermostuttavaa peliä. :bouncelaughing7

Se on jännä, kun peleistä tänä päivänä puhutaan niin paljon pahaa. Ei ne vahinkoa tee, ellei vie kaikkea muuta aikaa lapsen elämässä.

Uskon myös, että kun ne on juurikin yhteistä tekemistä niin ei ole kuin iloksi koko perheelle.

Mä taas saan sydäreitä kaikissa yhtää enemmän jännitystä sisältävissä peleissä, jos pitää yksin pelata :grin muistan ku jotai tomb raideria pelannu ni oon pistäny silmät kii ku tullu joku muka pelottava kohta :p

mä näen, että e-urheilu on tulevaisuutta ja ammatti siinä missä muutkin ja oon rohkassuki lapsia kokeilemaan eri pelejä, jopa cssää (soosoo ikärajat.. :oops:), nelosluokkalainen on jo todella taitava fortnitessä, ehkä jopa parempi ku minä cssässä :nailbiting: ekaluokkalainen on kehittyny kans huimasti, ja tuen kyllä pelaamista niin kauan kun se ei aiheuta käytöshäiriöitä tai muita isompia ongelmia. Nelosluokkalainen haaveilee tubettajan urasta, pienempi haluaa olla ammattipelaaja :rolleyes: on helppoa leimata pelit pilipaliksi, mutta iso osa niistä peleistä vaatii pitkäjänteisyyttä, keskittymistä, koordinaatio- ja hahmotuskykyä ym, jos haluaa olla oikeasti hyvä. Harmittaa, ettei itellä oo ollu lapsena samanlaista mahdollisuutta. Hellu taas on pelannut 7vuotiaasta asti ja näkeehän sen lihasmuistissa jo, miten homma toimii.Hällä isoveli toimi esimerkkinä, kun pelasi ihan kilpailuissa. Ehkä musta tulee sitte gamergranny :hilarious:
 
mulla ollu tänää jotenki tosi hyvä ja energinen päivä! hain exältä koiraa ja ai vitsi mikä onnen tunne tuli ku sain mun karva-vauvan sylii :love7 sit oonki viettäny miehen lapsen kans kaksin tän illan ja meil ollu tosi kivaa:Heartpink ja ihan extemporee ilmottauduin sit joogaan, josko se rentouttais ja sais stressittömän loppuvuoden:notworthy
 
Tää on mun mielestä ihan älytöntä. Joka paikassa toitotetaan, että syntyvyys on laskussa ja tehkää lapsia, mutta sitä apua ei saa julkisella ja yksityinen on älyttömän kallis.
En muista ootko jo aiemmin kertonut, mutta jouduitteko aiemmin jo käymään hoitoja läpi? Toivottavasti teille vielä vauvoja niin monta suotaisiin kuin vain haluatte :Heartred
Mä veikkaan että tässä on ideana se, että suunnataan resurssit niihin joilla ei ole vielä yhtään lasta.
Meillä on tämä sama edessä kun nyt kolmatta yritetään. Eli lähdettiin suoraan yksityiselle pyytää letrot avuksi kun aiemmat lapset saaneet alkunsa clomifenilla niin tiedettiin, että tuskin tulee mitään ilman apuja. Muutama kierto kokeiltiin luomuna.
 
Me ei saada julkisella hoitoja kun on jo kaksi lasta ja hoidot yksityisellä on niiiiiin kalliita ilman lupausta onnistumisesta, ettei meillä tuskin koskaan ole sellaiseen varaa. Kolmas ja neljäs lapsi jää näillä näkymin siis vain kaukaiseksi haaveiksi :smiley-angry017

Alkaa itkettää kauheasti kun edes ajattelen asiaa.
Se tunne on niin kamalaa, täydet sympatiat :smiley-angelic003:sad001
 
Kiitos tsempeistä!:Heartred
Jos ovis oli sillon niihin aikoihin kun se eka vuoto alkoi kp 18 niin kai pitäisi jo näkyä selkeetä viivaa kun siitä on yli kaksi viikkoa ja menkatkin myöhässä. Tosin se vuoto kesti kolme päivää niin että piti ihan suojaa käyttää. Taukosi yhden päivän ja sitten vielä kp 22 ja 23 (11.9 ja 12.9) tuli pyyhkiessä verta tai veristä limaa. Niistä vuodoista ei vielä oo kahta viikkoa.. Varmaankin turhaa elätellä toivoa että ovis olis myöhässä ollut mutta se selittäisi ehkä sen haaleen viivan rtestissä 13.9, jos ovis oliki sillon ja kun sen jälkeen tuli negaa paitsi tänään toi ihme haamujen haamulainen..
En jaksais tätä epätietoisuutta nyt enää.. :violent001
Anteeksi kauhee ylianalysointi:laughing001

Jos sulla onkin ovis ollu noiden vuotojen loppupäässä? Jos esim. 12.9., niin siitä ei vielä ole kuin 12 päivää. Toivotaan viivoille vahvistumista!

Muoks. Niinhän taisit itsekin kirjoittaa. Jos ostais vielä lukea...
 
Muokattu viimeksi:
Me ei saada julkisella hoitoja kun on jo kaksi lasta ja hoidot yksityisellä on niiiiiin kalliita ilman lupausta onnistumisesta, ettei meillä tuskin koskaan ole sellaiseen varaa. Kolmas ja neljäs lapsi jää näillä näkymin siis vain kaukaiseksi haaveiksi :smiley-angry017

Alkaa itkettää kauheasti kun edes ajattelen asiaa.


Minä niin tiedän fiilikset! :sad015:sad015
 
Mä veikkaan että tässä on ideana se, että suunnataan resurssit niihin joilla ei ole vielä yhtään lasta.
Meillä on tämä sama edessä kun nyt kolmatta yritetään. Eli lähdettiin suoraan yksityiselle pyytää letrot avuksi kun aiemmat lapset saaneet alkunsa clomifenilla niin tiedettiin, että tuskin tulee mitään ilman apuja. Muutama kierto kokeiltiin luomuna.

Näinhän se varmasti on! Tokan lapsen kohdallakin on jo paljon nihkeämpää julkisen puolen suhtautuminnen. Onhan se tavallaan ymmärrettävää, kun resurssit on rajalliset, mutta yhtä pahalta voi tuntua vaikka olisi esim. kolmas lapsi kyseessä.
 
Juliet, siis olet saanut sen yhden tasavahvaviivaisen ovistestin? Lh-huippu voi käsittääkseni olla kovin lyhytkin ja ilmentyä näinollen vaan just yhdessä testissä. :bookworm: Se pieni breikkikin voi tehdä ihan hyvää jos sä koet että on aika ottaa se ovistesteistä, saa mielen keskittymään johonkin ihan muuhun välillä. Ja mitä inssiin tulee; hitto että jotkut osaa olla nipoja ! :wtf: Sä pääset kyllä läpi vielä, toivottavasti ei osu sama inssi heti kohdalle. :bag: Hurjasti tsemppiä! :Heartpink

omanapailua;
Mies bongas tulostetun tutkimuksen mun lounaskassista ja sanoi että ilman sitäkin uskoo että vauva tulee. Korjas sentään että jos ei nyt niin myöhemmin. Ja tuolla se nyt selaa asuntotarjontaa:dontknow
Tänään kumma seesteisyys kyllä ollut omassa mielessä läsnä; aika vaan näyttää ja mä en voi ku keskittyä kaikkeen mieltä ylentävään. Töissä taas sain vahvistusta sille, että se on juuri sitä missä olen hyvä. Niin hienoja selviytymistarinoita vuoden ajalta :Heartpink
Mä tiedustelin mieheltä et toivooko se et perun varatun varhaisultran. Se totes, että ei hemmetissä peruta, ilman mun panikointia ja nyt kun ei vuodakaan ni onnellisesti ooteltas ultraa. :pale No, jos julkiseen puoleen katsoo niin ultraaminen varmaan aikaisintaan parin viikon päästä - ehkä me mennään kuitenkin tsekkaamaan onko siellä ketään.
Mä en ihan jotenki luota siihen tasavahvan näköiseen. Eikä lämmötkää lähteny nousuun.. tää ylin oli se erikoinen testi.

Ne on vielä vaikeuttanu sitä inssiä ja mulla on törkeä koejännitys aina päällä. Se kahes ekas inssis ollu mies oli loppupeleis ihan rento ja jotenkin tuli olo, että jos olis tässä kolmannessakin ollut niin olisi päästänyt läpi:sad001 kaipa se kortti joskus kotiin tulee, mutta rahaa on kulunut ja tulee vielä kulumaan.

Ja hei onnea plussasta! Toivottavasti pysyy kyytiläinen!:Heartbigred
 

Liitteet

  • 0FC885B4-4A0E-4BD8-8572-F97D2D2808AC.jpeg
    0FC885B4-4A0E-4BD8-8572-F97D2D2808AC.jpeg
    12.3 KB · Katsottu: 68
En muista ootko jo aiemmin kertonut, mutta jouduitteko aiemmin jo käymään hoitoja läpi? Toivottavasti teille vielä vauvoja niin monta suotaisiin kuin vain haluatte :Heartred

Kiitos ihana! :Heartpink Meidän molemmat lapset on tulleet luomusti ja vielä todella helposti. Nyt vaan kestääjakestää ja tuntuu, ettei kaikki ole ihan kohdallaan :dontknow Pahin pelko alkaa hiipiä kokoajan vahvemmin mieleen :sad001
 
Ui pari päivää ollu poissa niin paljon viestejä! Ollut nyt aikamoiset masispäivät ja työkiireet vieneet kyl kaiken energian.
Täällä puhuttiin peleistä yms. Oon aina itekin ollut enemmän se jätkä muiden joukossa ja tykkään pelailla konsolipelejä. Viimeaikoina jäänyt vähemmälle, mut pääsen onneks viikonloppuna jätkäkavereiden kans peli-iltaa viettämään. :woot:

Dpo 7, eikä ole kyllä oireita ehtinyt kyyläilemään, ei kyllä tunnukaan miltään, nännitkin yleensä olleet arat tässä kohtaa, nyt ei mitään. Tänään ollut vähän kipeähkö olo, mut laitan sen tän oman passiivisuuden piikkiin. Olo parani kummasti kun kävi ulkona pikku lenkillä.
Testailu olisi hyvä jättää vasta ensi viikolle, mut saa nähä pissiskö tuota tikkuun jo sunnuntaina kun ois dpo 10.

Ihanaa ilmaa lupailee viikonlopuksi! :greet025
 
Ui pari päivää ollu poissa niin paljon viestejä! Ollut nyt aikamoiset masispäivät ja työkiireet vieneet kyl kaiken energian.
Täällä puhuttiin peleistä yms. Oon aina itekin ollut enemmän se jätkä muiden joukossa ja tykkään pelailla konsolipelejä. Viimeaikoina jäänyt vähemmälle, mut pääsen onneks viikonloppuna jätkäkavereiden kans peli-iltaa viettämään. :woot:

Dpo 7, eikä ole kyllä oireita ehtinyt kyyläilemään, ei kyllä tunnukaan miltään, nännitkin yleensä olleet arat tässä kohtaa, nyt ei mitään. Tänään ollut vähän kipeähkö olo, mut laitan sen tän oman passiivisuuden piikkiin. Olo parani kummasti kun kävi ulkona pikku lenkillä.
Testailu olisi hyvä jättää vasta ensi viikolle, mut saa nähä pissiskö tuota tikkuun jo sunnuntaina kun ois dpo 10.

Ihanaa ilmaa lupailee viikonlopuksi! :greet025

Mulla siis sama sama dpo ja ihan aikaisintaan maanantaina testaan mut koitan sinnitellä keskiviikkoon.

Ei oo yhtään tällä kertaa olo et vois olla raskaana. Viime kierros olin optimistinen. Nyt oon ihan epätoivoinen :sad001
 
Mä en ihan jotenki luota siihen tasavahvan näköiseen. Eikä lämmötkää lähteny nousuun.. tää ylin oli se erikoinen testi.

Ne on vielä vaikeuttanu sitä inssiä ja mulla on törkeä koejännitys aina päällä. Se kahes ekas inssis ollu mies oli loppupeleis ihan rento ja jotenkin tuli olo, että jos olis tässä kolmannessakin ollut niin olisi päästänyt läpi:sad001 kaipa se kortti joskus kotiin tulee, mutta rahaa on kulunut ja tulee vielä kulumaan.

Ja hei onnea plussasta! Toivottavasti pysyy kyytiläinen!:Heartbigred

Sen mitä muistan omista ovistestailuista, niin jossain vaiheessa tein jopa 3x päivässä, kun olin siinä uskossa ettei välttämättä lh-huippua saakaan todennettua testaamalla vain kerran. Toki aamulämpö viittais siihen ettei välttämättä munasolu ole irronnut, kun progesteronin nousun oviksen jälkeen sitä pitäis nostaa. Ootko kauankin seuraillut aamulämpöjä, et onko tää sit täysin poikkeava muihin kiertoihin nähden? Mä aikanaan kun esikoinen sai alkunsa niin mittasin vasta siinä kierrossa aamulämpöjä ja ei niissä silloin mitään kovin erikoista näkynyt, eli siitä ei voinutkaan päätellä mitään. :shifty: Toivottavasti siellä kuitenkin nyt olis jotain tapahtunut, ja plussa tulis pian! :Heartpink Älä luovu kokonaan toivosta:Heartpink

Mulla eksä aikanaan pääs inssin läpi vasta neljännellä ja kyllähän se kirpas taloutta kun aina oli lisää ajotunteja ja maksuja :pale Lopulta kuitenkin pääsi! Ja niin pääset sinäkin. :Heartpink

on;
Ei vuotoa vieläkään. Eikä kipujakaan enää samanlaisia. Kohta verikokeisiin ja sit työn touhuun. Tekipä kyllä eilen hyvää uppoutua sarjan katsomiseen ja unohtaa hetkeks ihan kaikki :bounce Tänään lyhyt päivä töissä ja esikoinen tulis isältään huomenna, jospa sit menee aika nopsempaa :biggrin villi vintiö pitää meidät kyllä kiireisenälaughing7
 
Mä halusin vielä vikan testikuvan teidän kanssa jakaa :hilarious:
Nyt ois rv 6+3, mut se voi vielä muuttua kun ovulaatio ajankohdasta en ole ihan täysin varma ja pitkä kierto.
Noh, minä testihulluna en pystynyt lopettamaan testailua ennen tasavahvoja, mut nyt olikin sitten kontrolli hailumpi kuin toinen viiva :playful:Ehkä olisi korkein aika uskoa, että raskaana sitä ollaan ja voisin nyt testit edes hetkeksi jättää kaappiin lepäämään. :nailbiting: Ultra ensi tiistaina ja pahoinvointi on vain hetkellistä ällötystä eli toistaiseksi tosi iisiä ollut. Mulla kuitenkin urtikaria on vaikea, aina kun hormonit nousee, usein iltaisin, huulet turpoaa ja kutian. Onneksi on nuo lääkkeet, niillä pärjännyt nyt kiitettävästi, joskin annos on varmaan koko ekan kolmanneksen tuo kolminkertainen, asteittain pitäisi sitten laantua loppua kohden, i hope so :joyful:
Pientä päänsärkyä ja valtavaa väsymystä on ilmassa, aivot sammuu jo klo 13 työpäivän aikana, että tiukkaa tekee :hilarious:

Ootte kuitenkin mun mielessä ihan jokainen. Jään tänne tsemppailemaan ja seurailemaan keskustelua. Kiitos kaikesta tuesta :Heartred:hug013
 

Liitteet

  • IMG_20200925_054701.jpg
    IMG_20200925_054701.jpg
    7.9 KB · Katsottu: 99
Muokattu viimeksi:
Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut lupaavista haamulaisista! Vielä erityissympatiaa Tammenterholle - aivan uskomaton juttu kertakaikkiaan!

Mäkin rohkaistun siirtymään toukokuisten puolelle, koska tuhrut on ainakin väliaikaisesti loppuneet ja testit vahvistuneet paljon paljon nopeammin kuin edellisessä keskenmenneessä.

Siinä mulla oli pahat aavistukset alusta asti, koska meni aina n. 4-6 päivää samanlaiseen testin vahvistumiseen kuin nyt tapahtuu 1-2 päivässä. Ja kahden viimeisen testin tasoa ei saavutettu vielä edes dpo 23.

Alla kuvassa siis dpot 13, 14, 15, 17, 18 (tai päivän-pari pienemmät). Dpo 16 tein digin.

Jään tänne taustalle vielä seuraamaan ja tsemppaamaan, jos ette koe liian stalkkaavaksi! :wink Olette ihania, ja vähensitte todella paljon mun stressiä kun oli negaa, tuhrua yms. Ja sillä oli varmasti positiivinen vaikutus raskauteen. Kiitos!!!:Heartpink
 

Liitteet

  • 20200925_075407.jpg
    20200925_075407.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 75
Takaisin
Top