Raskaaksi 2020

Pelit on täälläkin lähellä sydäntä, muksut käyttää eniten pleikkaria, minä ja hellu tietokonetta. Yks meidän parisuhteen liima on varmaan ollu yhteinen kiinnostus counter strikeen, hän on mulle ollu sellane mentori ton pelin kanssa kun on saavuttanu kaikki rankit jo pelissä ja peliäly on käsittämätön, löytäny hellun ansiosta sen teiniaikaisen innostuksen taas tuohon, välissä oli pitkään konsolipelit pelkästään. Että kyllä se yhteinen tekeminen perheessä voi olla vaikka pelaaminen :grin lasten kanssa pelataan yhdessä fortniteä, aikuiset koneella, lapset pleikalla :happy:

ite kans tykänny poikaporukoista enemmän, ja tykkään vieläkin. En vaan tunne oloa kotoisaksi perinteisessä naisporukassa "naiskeskusteluineen". Ystävien seurasta toki tykkään, ja kahvittelusta, mutta isommat porukat niin ei. Lätkässä mä oon huutava penkkiurheilija, vuonna nakki ja keppi koulu piti huolen että hokkarit ja kiekko ei kuulu tytöille vaan aina oli ringetteä jos lätkästä puhu :wacky: omaksi iloksi sitä kavereiden kanssa hakattiin vapaa-ajalla sitte :grin

Sielläkin gamermom! :laughing002

Mä tykkään Rpg-peleistä, kun niissä on usein hyvä juoni esim. Dark Soulsit ja Stealth gamet kuten Metal Gear Solidit.

En ole hyvä Counter Strikessa ja stressaannun muita vastaan pelatessa. :shy: Hienoa että sä osaat. :salut

Muistan kun vauva aina sekosi mahassa, kun pelasin jotain hermostuttavaa peliä. :bouncelaughing7

Se on jännä, kun peleistä tänä päivänä puhutaan niin paljon pahaa. Ei ne vahinkoa tee, ellei vie kaikkea muuta aikaa lapsen elämässä.

Uskon myös, että kun ne on juurikin yhteistä tekemistä niin ei ole kuin iloksi koko perheelle.

Huomaa, että jollaki on liikaa testejä ja tylsää odotella ovulaatiota. :grin
Perus viivan täys katoaminen, arvatenkin vielä huomennakaan ei näy Mitään mutta lauantaina lähes tasavahvat ja sunnuntaina tasavahvat ja ovis heti perään. Saas nähä osuuko nun aavistus oikeeseen :grin hitsit ku muka jännää tämäki.
Toisaalta taas jännittää onnistuuko tallettelut kohilleen, ja jos tullaanki kipeäksi nyt vloppuna, mulla kurkku arka, mies nuhainen ja lapsi vähän äksy. Sehä pilaa sit tallettelut jos miesflunssa iskee :wtf: :inpain:

Liitteet

• IMG_20200924_120432.jpg
    IMG_20200924_120432.jpg
    20 KB · Katsottu: 126
Apteekin ultra näytti tältä tänää, saa nähdä mitä foorumille lataaminen tekee ton hailun selkeydelle :hilarious:

Onnea uusista plussista!!

Liitteet

• 411B0479-C80E-43F6-ACFE-F4D7D4772E48.jpeg
    411B0479-C80E-43F6-ACFE-F4D7D4772E48.jpeg
    22.8 KB · Katsottu: 188
Sielläkin gamermom! :laughing002

Mä tykkään Rpg-peleistä, kun niissä on usein hyvä juoni esim. Dark Soulsit ja Stealth gamet kuten Metal Gear Solidit.

En ole hyvä Counter Strikessa ja stressaannun muita vastaan pelatessa. :shy: Hienoa että sä osaat. :salut

Muistan kun vauva aina sekosi mahassa, kun pelasin jotain hermostuttavaa peliä. :bouncelaughing7

Se on jännä, kun peleistä tänä päivänä puhutaan niin paljon pahaa. Ei ne vahinkoa tee, ellei vie kaikkea muuta aikaa lapsen elämässä.

Uskon myös, että kun ne on juurikin yhteistä tekemistä niin ei ole kuin iloksi koko perheelle.
Täällä myös yksi pelaaja!

Viimeaikoina ei ole tullut pelailtua, menee vähän kausittain. Mutta all time favot on ollu left 4dead, army of two, perus mariot ja uusimpina nyt VR peleistä astrobot ja beat saber :smiley-bounce013 tällä hetkellä kaikki rojut ja pelit pakattuna kun odotellaan muuttoa ja töissä aika kiirus :wtf:

Täällä myös yksi pelaaja!

Viimeaikoina ei ole tullut pelailtua, menee vähän kausittain. Mutta all time favot on ollu left 4dead, army of two, perus mariot ja uusimpina nyt VR peleistä astrobot ja beat saber :smiley-bounce013 tällä hetkellä kaikki rojut ja pelit pakattuna kun odotellaan muuttoa ja töissä aika kiirus :wtf:

Kiva sielläkin päin! :hello2
Toi beat saber vaikuttaa tosi kivalta.

Mekin haluttaisiin muuttaa miehen työpaikan lähelle, mutta ei ole tullut vastaan sopivaa asuntoa. Yksi tuli, mutta meni alta ennenkuin ehittiin mitään tehä. :shifty:

Munkin olisi kevyempi olla vauvan kanssa kotona, kun miehen päivät ei olisi niin pitkiä, jos asuttais lähempänä. :oops:

Onnea Mamiliksi! :Heartred ja debin viivalle vahvistumista :love7

Täällä kp 14 ja edelleen ovistesti nega. Mulla on flunssa päällä niin mietin, voiko se sotkea kiertoa tällä lailla. Aloitin tikuttamisen Kp9 jolloin tuli paljon tummempi viiva kuin nytten :dontknow ja viimeiset kuukaudet ovis+ on ollut aina kp14. Ärsyttää, jos tämä on ovuloimaton kierto tai jos ovis tulee joskus kp20 vasta. Sinällään Myöhempi ovis voisi olla ihan hyvä, jos vaikka sieltä lääkäriltä saisin jotakin tukilääkitystä kokeiluun ja voisin aloittaa jo heti....

Oireita mulla on aina hyvin vähän, mutta viime viikon torstaina dpo11 sperma värjääntyi pinkiksi ja lauantaina dpo13 mulla oli kuukautispolttoja, jonka jälkeen tuli yksittäinen, ehkä max teelusikallisen kokoinen vuoto, jossa oli yksi pieni hyytymä (5×5mm). Luulin että kuukautiset alkoivat, mutta tamponiin oli jäänyt seuraavana yönä vain minimäärä ruskeaa tuhrua. Tän jälkeen ei ole tullut tipan tippaa ja poltotkin poissa pysyneet.

Maanantaina dpo15 hcg oli 133 ja viivat siitä katsottuna vahvistuneet. Alla kuva testeistä dpo15 ja dpo18, molemmat aamun ekasta. Että ei toisaalta kovin loogista, jos olisi la mennyt kesken, että viiva sitten vahvistuu ellei pelkkä istukka jäänyt sinne, onko se mahdollista? Ois mulla tuolla pari digiäkin, en vaan tiedä milloin niillä uskaltaisin testata, kun viime raskaudessa en saanut 3+ edes rv 5+3, niin välitön paniikki iskee, jos en saa nytkään. Luulenpa ettei mulla virtsaan normaalistikaan erity hyvin, koska tässä kierrossa digiovistesti dual hormone petti myös täysin.

View attachment 94048

Sinuna en kyllä olisi huolissani! Mulla oli aikaisin kesken menneessä raskaudessa tilanne, että hcg nousi vielä pari viikkoa vuodon alkamisesta. Tarkkailtiin verikokeilla lapsettomuushoitojen vuoksi. Mutta vuotoa tuli siis todella runsaasti jonkun 4-5 päivää! Lääkäri epäili hieman myös kohdun ulkoista, koska kohdussa ei näkynyt mitään jämiä. Lopulta diagnoosi oli kuitenkin vain aikainen keskenmeno. Keho ei ilmeisesti jotenkin heti reagoinut siihen, että alkiota ei enää ollut. Tämä ei kuitenkaan taida olla tavallista.

Kiva sielläkin päin! :hello2
Toi beat saber vaikuttaa tosi kivalta.

Mekin haluttaisiin muuttaa miehen työpaikan lähelle, mutta ei ole tullut vastaan sopivaa asuntoa. Yksi tuli, mutta meni alta ennenkuin ehittiin mitään tehä. :shifty:

Munkin olisi kevyempi olla vauvan kanssa kotona, kun miehen päivät ei olisi niin pitkiä, jos asuttais lähempänä. :oops:

Beat saber on kyllä tosi viihdyttävä peli! :joyful:

Mamiliksi, on se!! Nyt tarrasukkia mukaan ja onnittelut! :smug:

ON;
En halua liikaa toivoa elätellä, mutta koska kaikki skenaariot kuulostaa oudolta/mysteeriltä, niin mun mieli kehitteli optimistisemman skenaarion... On sentään pystynyt keskittymään töihin, mutta mieli tässä viipyilee teillä tietymättömillä... :confused2
Skenaarioitahan mulla on, koska en usko että a) testi näyttää väärää plussaa, b) en toisaalta usko verikokeenkaan vääryyteen.

1. Se pessimistisempi; raskaus yrittänyt alkaa, ja kerinnyt erittyä sen verran hcg:tä että testi plussaa, kerennyt laskea verikokeisiin mennessä ja olisi siis kemiallinen raskaus kuitenkin. Vuoto vaan uupuu.
2. Se optimistisempi (lähes ihme silti jos näin on); jos lääkärilläkin ajatus varhaisemmista viikoista niin... 8.9 on ollu viimeinen mahdollisuus tärpille, joka tekis sen että tuo herkkääkin herkempi testi olis ollut jostain ihmeen syystä plussaa jo 2+4. Siksi 2+6 Clearblue näytti negaa ja verikokeet 3+3 ja 3+6 ei vielä olleetkaan. Eli silloin olisikin tänään vasta 4+2. :scratch vaikka hankalapa tätäkin olis uskoa...

Liuskatesti kuitenkin ensin näytti toooodella haaleaa/lähes negaa ensimmäisellä kerralla, ja sit vahvistui siitä, ja miehen pissimä oli negatiivinen. En usko, että ne testit olis olleet ihan täysin vääriä positiivisia. :dontknow ja jos oliskin; ne ei olis vahvistuneet, ja jos olis kasvain tms niin olis sekin veressä näkynyt.. :whacky011

Kauankohan kemiallisessa vois joutua odottamaan vuotoa?
Mulla meni viime kierron kemiallisessa tasan viikko ennen kuin vuoto alkoi! Ja sen viikon aikana oli valitettavasti tissikipua tms. joka olisi voinut viitata raskauteen. Mun kroppa wi vaan halunnut ymmärtää että en oo raskaana :banghead:

eikös se pahoinvoinnin määräkin ollu joku suuntaa antava merkki sukupuolesta, mitä enemmän halaa pyttyä, sitä todennäköisimmin tyttö, poikien odottajat pääsee helpommalla :grin tämä pitänyt itselläni paikkansa joka kerta.

Mulla on kans tämä! Tietty pahoinvointi on aina yksilöllistä, mutta omalla kohdalla uskon kehoni noudattavan samaa kaavaa. Mulla on 3 tyttöä ja 1 poika. Tytöistä on kaikista ollu pahoinvointia pitkään ja oksentelua, mitään ei voi syödä silloin kun on oikein pahana. Toki oireet on aina lieventyny seuraavan lapsen kohdalla. Siis että esikoisesta pahin ja kuopuksesta lievin. Mut pojasta oli ihan erilaista, silloinkin toki kärsin pahoinvoinnista alkuraskaudessa, mut oksennella ei tarvinnu ja se pahoivointi pysyi loitolla jos söi koko ajan. Eli ihan päinvastoin ku tytöistä. Mitä vaan laitoit suuhus ni pahaa teki, pojasta olo helpottui kun oli jotakin energiaa saatavilla. Kuljinkin aina suklaapatukat taskuissa silloin :laughing002 ei ny mikään maailman terveellisin vaihtoehto kyllä.

Toki mun otokseni on sillai pieni, kun niit poikii on vaan yks... Et jos olikin sattumaa. Mut jos joskus vielä onnistun raskautumaan niin oon sata varma sukupuolesta pahoinvoinnin perusteella :laughing001

Sormustestillä ennustella kämmenselältä lapsien lukumäärä ja sukupuolet :grin hius+sormus, itse käytän aina vanhempieni kultaista kihlasormusta ja omaa hiusta.

Mulla tulee aina joka kerta poika, tyttö, tyttö, tyttö. Mutta en tiedä sit vaikuttaako keskenmenot tulokseen. Mutta jostain muistaisin että keskenmeno Näkyis taukona sormuksen liikkeessä.
Poika meillä jo on, joten tyttö katras ois tulossa perässä :grin tulis nyt ees yks, ja sukupuolella ei väliä, vaikka vähän sitä tyttöä sisimmässään haaveilee :grin mut pääasia et sais raskauden jatkumaan loppuun asti:rolleyes:

mieki oon kerran tehny tän sormustestin ja purskahin itkuu siinä :facepalm: kavereiden kans otettii viinii ja siitä mun km ei ollu kauaa.. sormus pyöri ensin hetken, näytti tyttöö, pysähty ja alotti uudestaa liikkumisen. oletin että tarkotti sitä km.. mut sit se liikku ja näytti poikaa ja sit tyttö/poika ja kavereiden kans mietittii meinaisko se kaksosia:dance008 sit vielä kerran näytti poikaa.

Jaahas, olisikohan ollut munasolun irtoamiskipu äsken. Tosi terävä suht ikävä vihlaisu oikealle puolelle muutaman sekunnin ajan. Ikinä ei tuollaista ole tuntunut. Muutenkin tässä kierrossa fyysisesti erilaisia tuntemuksia, esimerkiksi rintojen aristelua ei ole ennen ollut ovulaation aikaan. Jännä nähdä tuleeko tulosta. Nyt vain vähintään 8 päivää pitäis malttaa ennen testailun aloittamista.. :smiley-angry026

Mulla on kans tämä! Tietty pahoinvointi on aina yksilöllistä, mutta omalla kohdalla uskon kehoni noudattavan samaa kaavaa. Mulla on 3 tyttöä ja 1 poika. Tytöistä on kaikista ollu pahoinvointia pitkään ja oksentelua, mitään ei voi syödä silloin kun on oikein pahana. Toki oireet on aina lieventyny seuraavan lapsen kohdalla. Siis että esikoisesta pahin ja kuopuksesta lievin. Mut pojasta oli ihan erilaista, silloinkin toki kärsin pahoinvoinnista alkuraskaudessa, mut oksennella ei tarvinnu ja se pahoivointi pysyi loitolla jos söi koko ajan. Eli ihan päinvastoin ku tytöistä. Mitä vaan laitoit suuhus ni pahaa teki, pojasta olo helpottui kun oli jotakin energiaa saatavilla. Kuljinkin aina suklaapatukat taskuissa silloin :laughing002 ei ny mikään maailman terveellisin vaihtoehto kyllä.

Toki mun otokseni on sillai pieni, kun niit poikii on vaan yks... Et jos olikin sattumaa. Mut jos joskus vielä onnistun raskautumaan niin oon sata varma sukupuolesta pahoinvoinnin perusteella :laughing001

Mulla ei tyttöraskaudesta ole kokemusta, mutta nämä pojat ei ole pahemmin äitiä häirinneet. Silloin vain jos ensin oli nälkä eikä välittänyt siitä, meni hetkeksi pois ja tuli sitten yökötyksen kanssa takaisin.

Sinuna en kyllä olisi huolissani! Mulla oli aikaisin kesken menneessä raskaudessa tilanne, että hcg nousi vielä pari viikkoa vuodon alkamisesta. Tarkkailtiin verikokeilla lapsettomuushoitojen vuoksi. Mutta vuotoa tuli siis todella runsaasti jonkun 4-5 päivää! Lääkäri epäili hieman myös kohdun ulkoista, koska kohdussa ei näkynyt mitään jämiä. Lopulta diagnoosi oli kuitenkin vain aikainen keskenmeno. Keho ei ilmeisesti jotenkin heti reagoinut siihen, että alkiota ei enää ollut. Tämä ei kuitenkaan taida olla tavallista.

Onpas sinua koeteltu, pahoittelut :sad001 On kyllä minunkin kohdalla mahdollista, että vain istukka jatkaa kasvuaan ja alkio tuli pienen vuodon aikana pois. Olihan minulla tuo kkm/tuulimuna heinäkuussa, niin mun kroppa ei vissiin tajua, jos siellä mikään alkio ei kasva. Tyhmä kroppa mulla, jos ei tajua taaskaan mitä tapahtuu. No ei oo ainakaan istukan kanssa ongelmaa.

Päätin nyt kuitenkin jo suunnata kohti toukokuisten ryhmää meni miten meni. Surraan sitten, kun sen aika tulee. En suostu nyt vellomaan epävarmuuden paskassa :dance008:hello2 :smiley-angelic003:happy3:p

Mulla ei oo mitään tahdonvoimaa. Olin jo päättänyt että testaan uudestaan vasta perjantaina mutta tässä nyt päivätestaus 3h pidätyksellä :smiley-bounce013

eli dpo 10/11 meneillään!

En kestä! Siellä se on, ihanaa onnea :woot::joyful:

Onpas sinua koeteltu, pahoittelut :sad001 On kyllä minunkin kohdalla mahdollista, että vain istukka jatkaa kasvuaan ja alkio tuli pienen vuodon aikana pois. Olihan minulla tuo kkm/tuulimuna heinäkuussa, niin mun kroppa ei vissiin tajua, jos siellä mikään alkio ei kasva. Tyhmä kroppa mulla, jos ei tajua taaskaan mitä tapahtuu. No ei oo ainakaan istukan kanssa ongelmaa.

Päätin nyt kuitenkin jo suunnata kohti toukokuisten ryhmää meni miten meni. Surraan sitten, kun sen aika tulee. En suostu nyt vellomaan epävarmuuden paskassa :dance008:hello2 :smiley-angelic003:happy3:p

Kiitos pahoitteluista! Suuntaa ihmeessä toukokuisiin, onnittelut ja kaikkea hyvää raskauteen! :)

Takaisin