Raskaaksi 2020

Eggikset potenssiin 100 pongattu. Se tietää ovista 3-4 päivän päähän, eli su-ma ajalle, eli sitten ois inositoli vaikuttanut ja kp 14-15 ovis sen kp16-18 sijaan, toivottavasti näin ois :rolleyes:
Nivuskipuja ja kasvukipuja taas, mut kasvukivut on nyt lievempiä ku eilen ja tiistaina.

Oireita mulla on aina hyvin vähän, mutta viime viikon torstaina dpo11 sperma värjääntyi pinkiksi ja lauantaina dpo13 mulla oli kuukautispolttoja, jonka jälkeen tuli yksittäinen, ehkä max teelusikallisen kokoinen vuoto, jossa oli yksi pieni hyytymä (5×5mm). Luulin että kuukautiset alkoivat, mutta tamponiin oli jäänyt seuraavana yönä vain minimäärä ruskeaa tuhrua. Tän jälkeen ei ole tullut tipan tippaa ja poltotkin poissa pysyneet.

Maanantaina dpo15 hcg oli 133 ja viivat siitä katsottuna vahvistuneet. Alla kuva testeistä dpo15 ja dpo18, molemmat aamun ekasta. Että ei toisaalta kovin loogista, jos olisi la mennyt kesken, että viiva sitten vahvistuu ellei pelkkä istukka jäänyt sinne, onko se mahdollista? Ois mulla tuolla pari digiäkin, en vaan tiedä milloin niillä uskaltaisin testata, kun viime raskaudessa en saanut 3+ edes rv 5+3, niin välitön paniikki iskee, jos en saa nytkään. Luulenpa ettei mulla virtsaan normaalistikaan erity hyvin, koska tässä kierrossa digiovistesti dual hormone petti myös täysin.

View attachment 94048

Hyvältähän tuo vahvistuminen näyttää! :gen014

Mitä tuohon digiin tulee, vaikka sekään ei lupaa tietenkään sitä, että raskaus normaalisti jatkuisi, mutta se ainakin konkreettisesti näyttää hcg:n nousun. Rohkeasti vaan tekemään :thumleft

Hyvältähän tuo vahvistuminen näyttää! :gen014

Mitä tuohon digiin tulee, vaikka sekään ei lupaa tietenkään sitä, että raskaus normaalisti jatkuisi, mutta se ainakin konkreettisesti näyttää hcg:n nousun. Rohkeasti vaan tekemään :thumleft

Apua nyt mä uskalsin sen kuitenkin tehdä. Sopivasti päivän tokasta, jota olin pidätellyt reilut 3h ja juomatta, kun kävin uudestaan nukkumaan :laughing002 Olin ihan varma että se antaa 1-2, vaikka on jo 4+4.. Meinasin jo housuun paskoa :p Viikon päästä sitten ehkä teen sen toisen, jos ei vuoda... Toivoa näköjään vielä on!

20200924_101529.jpg

Välillä tulen tänne vieläkin kurkkimaan ja pidän peukkuja kaikille :thumleft . Toi viikkonäyttö testi näyttää ihan oikein. Sehän ei näytä viikkoja menkkojen mukaan vaan ovulaatiosta. Laitan vielä tähän ton ohjeen sieltä sivuilta. Onnea Mamiliksi :hello2 . Paljon plussaisia tuulia kaikille :Heartpink

Liitteet

• B7D7A93F-3CE3-4932-8017-90148F7E6967.jpeg
    B7D7A93F-3CE3-4932-8017-90148F7E6967.jpeg
    27.4 KB · Katsottu: 186
Apua nyt mä uskalsin sen kuitenkin tehdä. Sopivasti päivän tokasta, jota olin pidätellyt reilut 3h ja juomatta, kun kävin uudestaan nukkumaan :laughing002 Olin ihan varma että se antaa 1-2, vaikka on jo 4+4.. Meinasin jo housuun paskoa :p Viikon päästä sitten ehkä teen sen toisen, jos ei vuoda... Toivoa näköjään vielä on!

View attachment 94052

noni, jes! :hello2 nyt vaa tarrasukkia pikkuselle et pysyy kyydissä :Heartred

View attachment 94052

Oi että, mahtavaa! Joko saa onnitella? :wink

View attachment 94052

hyvin on viivat vahvistunu ja digikin näyttää plussaa! onnea ja tarrasukkia!!:Heartpink:hello2

Mamiliksi, on se!! Nyt tarrasukkia mukaan ja onnittelut! :smug:

ON;
En halua liikaa toivoa elätellä, mutta koska kaikki skenaariot kuulostaa oudolta/mysteeriltä, niin mun mieli kehitteli optimistisemman skenaarion... On sentään pystynyt keskittymään töihin, mutta mieli tässä viipyilee teillä tietymättömillä... :confused2
Skenaarioitahan mulla on, koska en usko että a) testi näyttää väärää plussaa, b) en toisaalta usko verikokeenkaan vääryyteen.

1. Se pessimistisempi; raskaus yrittänyt alkaa, ja kerinnyt erittyä sen verran hcg:tä että testi plussaa, kerennyt laskea verikokeisiin mennessä ja olisi siis kemiallinen raskaus kuitenkin. Vuoto vaan uupuu.
2. Se optimistisempi (lähes ihme silti jos näin on); jos lääkärilläkin ajatus varhaisemmista viikoista niin... 8.9 on ollu viimeinen mahdollisuus tärpille, joka tekis sen että tuo herkkääkin herkempi testi olis ollut jostain ihmeen syystä plussaa jo 2+4. Siksi 2+6 Clearblue näytti negaa ja verikokeet 3+3 ja 3+6 ei vielä olleetkaan. Eli silloin olisikin tänään vasta 4+2. :scratch vaikka hankalapa tätäkin olis uskoa...

Liuskatesti kuitenkin ensin näytti toooodella haaleaa/lähes negaa ensimmäisellä kerralla, ja sit vahvistui siitä, ja miehen pissimä oli negatiivinen. En usko, että ne testit olis olleet ihan täysin vääriä positiivisia. :dontknow ja jos oliskin; ne ei olis vahvistuneet, ja jos olis kasvain tms niin olis sekin veressä näkynyt.. :whacky011

Kauankohan kemiallisessa vois joutua odottamaan vuotoa?

Muokattu viimeksi:
Meillä mies toivoi alusta asti poikaa. Oli niin onnellinen, kun se sieltä tuli ja pussailevat ja halivat jatkuvasti. Ihan erottamaton kaksikko. :Heartblue

Mikään ei ole ihanampaa, kun isi silittämässä ja paijaamassa meidän mussukkaa.

Itse oon ihan sisällä poikien maailmassa, sillä tykkään pelata videopelejä. Miehen kanssa aina yhdessä odotellaan mitä uutuksia playstationille on tulossa. :woot:

Ihana sit kun poika on isompi, niin voi olla mukana meidän peleissä. :rolleyes:

Pelit on täälläkin lähellä sydäntä, muksut käyttää eniten pleikkaria, minä ja hellu tietokonetta. Yks meidän parisuhteen liima on varmaan ollu yhteinen kiinnostus counter strikeen, hän on mulle ollu sellane mentori ton pelin kanssa kun on saavuttanu kaikki rankit jo pelissä ja peliäly on käsittämätön, löytäny hellun ansiosta sen teiniaikaisen innostuksen taas tuohon, välissä oli pitkään konsolipelit pelkästään. Että kyllä se yhteinen tekeminen perheessä voi olla vaikka pelaaminen :grin lasten kanssa pelataan yhdessä fortniteä, aikuiset koneella, lapset pleikalla :happy:

Tunnistan samaa itsessäni, tosin autojen sijaan mun juttu on ollu urheilu :grin minä oon meillä se (penkki)urheiluhullu, miehellä menee joskus hermo kun sanoo vaan että jos jostakin kanavalta jotain urheilua vaan tulee niin kyllä löydän ja sitä katotaan... :hilarious: ja oon varsinkin nuorempana viihtyny aina paremmin poikaporukassa, en oo ollu mikään tyttömäinen tyttö. Oon myös pelannu lätkää, ja sillon kun alotin niin ei ollu naiskiekko ollenkaan niin paljon esillä kuin nykyään. Oon just samaa mieltä että lapsi voi innostua ihan mistä vaan aivan sukupuolesta riippumatta, tärkeintä on että lapsen oma innostus ja annetaan mahdollisuus!

ite kans tykänny poikaporukoista enemmän, ja tykkään vieläkin. En vaan tunne oloa kotoisaksi perinteisessä naisporukassa "naiskeskusteluineen". Ystävien seurasta toki tykkään, ja kahvittelusta, mutta isommat porukat niin ei. Lätkässä mä oon huutava penkkiurheilija, vuonna nakki ja keppi koulu piti huolen että hokkarit ja kiekko ei kuulu tytöille vaan aina oli ringetteä jos lätkästä puhu :wacky: omaksi iloksi sitä kavereiden kanssa hakattiin vapaa-ajalla sitte :grin

View attachment 94052

Mahtavaa! Onnittelut! :hello2

Mamiliksi, on se!! Nyt tarrasukkia mukaan ja onnittelut! :smug:

ON;
En halua liikaa toivoa elätellä, mutta koska kaikki skenaariot kuulostaa oudolta/mysteeriltä, niin mun mieli kehitteli optimistisemman skenaarion... On sentään pystynyt keskittymään töihin, mutta mieli tässä viipyilee teillä tietymättömillä... :confused2
Skenaarioitahan mulla on, koska en usko että a) testi näyttää väärää plussaa, b) en toisaalta usko verikokeenkaan vääryyteen.

1. Se pessimistisempi; raskaus yrittänyt alkaa, ja kerinnyt erittyä sen verran hcg:tä että testi plussaa, kerennyt laskea verikokeisiin mennessä ja olisi siis kemiallinen raskaus kuitenkin. Vuoto vaan uupuu.
2. Se optimistisempi (lähes ihme silti jos näin on); jos lääkärilläkin ajatus varhaisemmista viikoista niin... 8.9 on ollu viimeinen mahdollisuus tärpille, joka tekis sen että tuo herkkääkin herkempi testi olis ollut jostain ihmeen syystä plussaa jo 2+4. Siksi 2+6 Clearblue näytti negaa ja verikokeet 3+3 ja 3+6 ei vielä olleetkaan. Eli silloin olisikin tänään vasta 4+2. :scratch

Liuskatesti kuitenkin ensin näytti toooodella haaleaa/lähes negaa ensimmäisellä kerralla, ja sit vahvistui siitä, ja miehen pissimä oli negatiivinen. En usko, että ne testit olis olleet ihan täysin vääriä positiivisia. :dontknow ja jos oliskin; ne ei olis vahvistuneet, ja jos olis kasvain tms niin olis sekin veressä näkynyt.. :whacky011

Kauankohan kemiallisessa vois joutua odottamaan vuotoa?

On tuo sun tilanne kyllä niin ihmeellinen :woot: oliko niin, että et meinaa enää kotona testailla? Millon sulla oli uus verikoe, anteeksi kun en muista enää jos oot jo kertonu :facepalm:

On tuo sun tilanne kyllä niin ihmeellinen :woot: oliko niin, että et meinaa enää kotona testailla? Millon sulla oli uus verikoe, anteeksi kun en muista enää jos oot jo kertonu :facepalm:

No on, eikä tätä välttämättä koskaan pysty järjellä selittämään täysin aukottomaksi :facepalm: Huomenna aamulla verikokeeseen, maanantaina soittoa neuvolaan tuloksista. Tosin näyttää siltä että ton arvon pystyn tsekkaamaan omakannasta viikonlopun aikana, ja jos siinä ei oo nousua minkäänlaista niin ei tasan muuten pidä skenaario2 paikkaansa :hilarious: Muutenkin kaikki skenaariot kuulostaa tuulesta temmatuilta ja mä vihaan sitä kun jotain ei pysty selittämään järjellä:bored:

No on, eikä tätä välttämättä koskaan pysty järjellä selittämään täysin aukottomaksi :facepalm: Huomenna aamulla verikokeeseen, maanantaina soittoa neuvolaan tuloksista. Tosin näyttää siltä että ton arvon pystyn tsekkaamaan omakannasta viikonlopun aikana, ja jos siinä ei oo nousua minkäänlaista niin ei tasan muuten pidä skenaario2 paikkaansa :hilarious: Muutenkin kaikki skenaariot kuulostaa tuulesta temmatuilta ja mä vihaan sitä kun jotain ei pysty selittämään järjellä:bored:
Tsemppiä sinulle! Oletko muuten tehnyt muun merkkisiä testejä? Digiä?

View attachment 94052

No niin, ihan mahtavaa! :hug007

View attachment 94052

Mamiliksille onnea!
Tää menee maaliin asti.

:smiley-bounce016

Maliliksin viivat kyllä minunkin silmään näyttää hyvältä :)

Onko muuten kukaan tehnyt huvikseen/uteliaisuuden vuoksi/vahingossa raskaustestiä ovulaation aikaan ja mitä näytti?

Olen tehnyt first responsen ja haaleaa, mutta selkeää plussaa näytti ja varmasti oli ovis kyseessä.

Olin juuri tehnyt testin ja odottelin tulosta, niin eikö samalla sekunnilla sitten menkat alkanut. Normaalikierto 31-32 päivää vaihtui 34 päiväseksi, ikinä ei ole ollut näin pitkä kierto. On tää kyllä yhtä odottelua päivästä ja kuukaudesta toiseen ja edes menkkojen myöhästymiseen ei voi luottaa :smiley-angry003

No mutta, yk6 täältä tullaan! Pitää koittaa nyt ottaa lungisti tämä kierto ja niin kuin joku muukin aiemmin totesi, keskittyä omaan hyvinvointiin:)

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!:Heartred

Sen huomannut nyt tässä alkaneessa uudessa kierrossa, että on tosiaan enemmän normaali vuotoa. Eikä sitä runsasta vuotoa mitä oli edellisen kierron alettua. :)

Ei tarvitse yöllä olla tuplasiteitä käytössä, riittänyt hyvin yösiteet päivä ja yökäyttöön.

Takaisin