Raskaaksi 2020

Ensimmäistä kertaa mies unohti mun syntymäpäivän. (Remppastressiä, sama hirviö joka varmaan pilaa meidän tämän ja seuraavan yrityskierron:grumpy:) Lähti töihin, eikä puhunut erityisempiä, lapsi heräs ja kyseli onko jo kakkua. No ei näkynyt missään, yleensä siis mies on hankkinut kakun valmiiksi. o_O kuten myös toiste päin. Meillä synttäreillä syödään kakkua aamupalaksi, se on vähän kuin perinne.
Noo, onneks tälleen aikuisena ei niitä niin kaipaa, mutta lapsi oli harmissaan kun ei ollut vielä kakkua. Pitää varmaan itse alkaa leipoa :grin toki sitten tuokin töistä tullessaan, nii on tuplat.

Paljon synttärionnea! :) Jospa se mieskin muistaisi sitten iltaa kohti asian :wink
 
Sinne meni vauvahaaveet
Miehe kanssa extempore ero! Mä oon ihan kuutamolla nyt. Lähti ja sanoi hakevansa kamat huomenna :sad001:smiley-angry017
Ei sitten tässä elämässä saa kokea vauvaonnea enää

Mä vaan itken ja itken
Kaikki haaveetpalasina:sad001

mitä ihmettä?? miten voi tollee yhtäkkiä haluta erota? kai kertoi syyn erolle?? ihan hirveää, paljon voimia ja tsemppi halaus!:Heartpink
 
Ensinnäkin pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, ja muita ikäviä asioita kohdanneille. Tuntuu monet asiat niin epäreilulta, mutta on hyvä kun täällä voi ikävimmätkin asiat sanoa ääneen.

Deb ja Tirlitan, varovaiset onnittelut molemmille selvistä haamuista, toivottavasti lähtee vahvistumaan!:Heartred

Mamiliksi myös onnea kun vaikuttaa että sulla tuhrut loppuneet ja usko palaa! :happy: Mulla myös käytännössä loppunut :joyful: vaikka hennonhentoa sävyä vv:ssa yhä kuvittelenkin, ja digiin tuli 2-3vkoa! Oon coolisti vielä huomiseen mut sit jos vuoto ei jatku ja tikku yhä vahvistuu alan varovasti innostumaan.

Ps. Kun miettii miten tiede on mennyt eteenpäin ja mitä kaikkea jo osataan ja tiedetään, on se uskomatonta että naisen keho on edelleen sellainen mysteeri..
 
Täällä o-testi vahvistunut, ei vielä ihan plussa (sovellus arvioi suhdeluvuksi 86 %) mutta oletettavasti iltapäivällä-illalla vois jo olla :) Eilen ja 3pv sitten talleteltu, nyt jäädään tsemppaamaan tyttösiittiöitä (vaikka huuhaata kai se Shettlesin teoria taitaa ollakin) :D
 

Liitteet

  • IMG_20200923_095300.jpg
    IMG_20200923_095300.jpg
    15.4 KB · Katsottu: 100
Ensinnäkin pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, ja muita ikäviä asioita kohdanneille. Tuntuu monet asiat niin epäreilulta, mutta on hyvä kun täällä voi ikävimmätkin asiat sanoa ääneen.

Deb ja Tirlitan, varovaiset onnittelut molemmille selvistä haamuista, toivottavasti lähtee vahvistumaan!:Heartred

Mamiliksi myös onnea kun vaikuttaa että sulla tuhrut loppuneet ja usko palaa! :happy: Mulla myös käytännössä loppunut :joyful: vaikka hennonhentoa sävyä vv:ssa yhä kuvittelenkin, ja digiin tuli 2-3vkoa! Oon coolisti vielä huomiseen mut sit jos vuoto ei jatku ja tikku yhä vahvistuu alan varovasti innostumaan.

Ps. Kun miettii miten tiede on mennyt eteenpäin ja mitä kaikkea jo osataan ja tiedetään, on se uskomatonta että naisen keho on edelleen sellainen mysteeri..

Joo ei oo tullut mitään sen lauantai-iltaisen veren ja hyytymän jälkeen tai la-su vastaisen yön tuhrun jälkeen. Ei vaikka sata kertaa päivässä kyylään :joyful: Toivottavasti ei tuu enää sullakaan! Hienoa että sait digiin lupaavan tuloksen! :happy:

Huomenna täällä testipäivä ja varmaan jos lauantaina on mennyt kesken, viiva haalistuu jo. Toivottavasti ei :happy:Pakko oli varata aika myös varhaisultraan, kun kunnallisella saan sen ja ihan yksittäisiä sopivia aikoja oli enää jäljellä. Pettymys on kyllä suuri, jos taas joudun tyhjennykseen. Ei saakeli :stop:

Turvottaa ja himottaa seksi ja ruoka ainakin kovasti ja vatsa on kovana myös. Vähän myös herkkyyttä ilmassa. Olin tosi surullinen eilen, kun rikoin yhden mukin. Se on vissiin miehellä ollut jo kauan enkä tiedä löytyykö samanlaista enää. Viikonloppuna tuli myös itkua, kun tuttujen koira on tosi sairas ja se varmaan joudutaan lopettamaan.. Ja itkuorgasmi tuli eilen. Tiedättekö kun saa ja sitten alkaa välittömästi itkettää :grin
 
Muokattu viimeksi:
Voi kiitos :rolleyes:



Ja just tuli mieheltäkin viestillä "ainiin joo onnittelut" :grin ymmärtäähän sen että kun on paljon muistettavaa just nyt nii ei sitä aina heti muista synttäreitä :grin

Hyvää synttäriäpäivää Milalai! :happy: No mutta kuitenkin tuntuu se hyvältä, jos edes syntymäpäivänä muistetaan. Oot sen ansainnut :happy:
 
Onnea Milalai :happy:



Tsemppiä ja jaksamista ainoinkeri vaikeaan tilanteeseen :Heartred



On: dpo4, missä mun tissikipu on? luulin jo et pakotus alkaa mut höpönlöpön. nipsnapsailua tuntunu alavatsassa, vihlomisia ja tuikkimisia, toivottavasti siellä pieni rinsessa kurvaa enduro-munasolulla kohti kohtua. Eikös se kiinnittyminen pitäs ihan näillä näppäimillä kohta tapahtua jos niikseen on. Hope so.:smiley-angelic001

Kävin hammaslääkärissä tänään että sais viisurin pois ennen raskautumista, noh, ensvkolle menee kun eivät tänään voineet poistaa (toimipiste muuttanut ja puolet tavaroista ja aineista hukassa..), sain lähetteen myös röntgeniin viikon sisään, voinen mennä ihan turvallisin mielin :scratch yhessä hampasssa ehkä juurihoidon tarve, jännä ettei kukaan kahella edelliskerralla puhunu mitään koko hampaasta. Eli sekin pitäs hoitaa, nykyään ilmeisesti tekevät niitä vaikka oliskin raskaana :think005 noh, ei onneksi isompia murheita sen suhteen, vaikka hammaslääkäristä en tykkää edelleenkään.

ainiin, pesukoneen huoltomies ei oo vieläkää käyny :rolleyes: toine firma tosiaan hylkäs takuuhuollon ruuhkan takia, eikä kukaan tiedä aspassa mille firmalle se on siirretty :rolleyes: kesällähän vaatteiden vähyys ei olisi ongelma, mutta ku asutaa napapiirin tuntumassa ni joku puhas kolttu olis kiva.
 
Ainoinkeri : Mitä ihmettä??:eek: Tsemppiä!:Heartred

Milalai : Hyvää syntymäpäivää:happy:

ON: Oon aatellut että en ihan heti ottaisi käyttöön ovistikkuja, mutta eilen oli pakko pistää tilaukseen. Alkoi tuntua siltä, että haluan tarkemmin tietää milloin oon ovuloinut, jos sattuukin tärppäämään. Ilman tikkuja tiedän siis vain sovellusten ja limojen kautta, milloin se suunnilleen on voinut tapahtua. Ei nyt vain tähän kiertoon taida ehtiä, jos en jaksa kaupasta käydä hakemassa.:grin
 
Ainoinkeri : Mitä ihmettä??:eek: Tsemppiä!:Heartred

Milalai : Hyvää syntymäpäivää:happy:

ON: Oon aatellut että en ihan heti ottaisi käyttöön ovistikkuja, mutta eilen oli pakko pistää tilaukseen. Alkoi tuntua siltä, että haluan tarkemmin tietää milloin oon ovuloinut, jos sattuukin tärppäämään. Ilman tikkuja tiedän siis vain sovellusten ja limojen kautta, milloin se suunnilleen on voinut tapahtua. Ei nyt vain tähän kiertoon taida ehtiä, jos en jaksa kaupasta käydä hakemassa.:grin

mä toistan itteäni, mutta pregchekkejä saa tokmannilta :hilarious: äkkiäkös sieltä hakasee niin pääset tikuttaa :grin
 
Takaisin
Top