Raskaaksi 2020

Mä en yhtään tiiä milloin itse menisi gynelle, kun oviskin voi olla ihan miten sattuu eri kierroissa. Mennäkö sinne kun alkaa epäileen oireista että parin päivän sisään vois olla.

Jään odottamaan mitä tämä kierto tuo tullessaan...
 
Voi Move88 :sad010 oon niin pahoillani!

Noista oireista... En yhtään ihmettele sun oloa ja pettymystä niiden suhteen :sorry: Mulla tuli esikoista yrittäessä lopputulokseksi se, että kielsin suurinpiirtein kaikki tuntemukset, etten luota niihin. Sit kun tärppäs, ja alko röyhyttely/närästys, mitä aiemmin ei ollut niin sit testissä olikin plussa. Ja sama nyt tämän kanssa (oli tämä sit mitä tahansa).

Mä ite nyt oon varautunut tulevaan sillä, että pyrin ajattelemaan jokaisen kierron ja omat oireensa merkkeinä että jotain tapahtuu. Ei luota liikaa niihin, mutta ei myöskään kieltäisi itseään noteeraamasta niitä. Se on järkyttävän raskasta joka kerta pettyä uudelleen ja uudelleen, ja oireiden kieltäminen toimi itellä aikanaan suojaamaan pettymykseltä. :sorry: Tärkeintä on nyt ylipäätään kaikille se, että ei jäädä yksin! Tää palsta on mahtava tuki tilanteessa kuin tilanteessa :Heartpink

Ja vuoto kun alkaa toiveista huolimatta niin hormonitasojen heittely vielä siinä kaiken päälle oikeen korostaa sitä pettymystä mielialan myötä monella.

Mun haaveissa suhtaudun tuleviin pettymyksiin siten, että jos ja kun se tulee kierron alkaessa, sallin itselleni tuntea sen pettymyksen ja surun jos niin on. Hemmottelen itseäni sillon kun näin käy; varmistan et saan nukuttua ja syötyä, teen jotain oloa helpottavaa ja mielialaa vähänkään kohottavaa. Haaveissa näin ja todellisuus lieneekin sit hormonien vallassa toinen:think005
 
Oon seuraillut teitä viime aikoina vaan taka-alalla. Onnea kaikille plussanneille :love7

mulla on tosiaan kp55 ja eilen soitin itselleni täksi päiväksi gyneajan. Ei varmaan optimaalisin aika käydä gynellä, mutta kehui ainakin kohtua... Siellä sitten selvisi pco ja mieli aika maassa siitä lähtien. Mies on vielä tämän viikon reissussa joten yksin masistelen kotona. Käyn vielä huomenna labrassa, mutta sain jo reseptin metforemiin.
 
Aiheuttaako muilla inositoli pahoinvointia/ilmaa mahaan? Kauheesti tuntuu et röyhtäyttää, mutta ei silti tuu. Tää on mulle yhtä uus juttu ku inositoli. Eli siis alkoi pahenevassa määrin kun aloin ottaa sitä, tänää en oo viel ottanut, silti jatkuu se olo.

Mulla ei ainakaan ole aiheuttanut. Onkohan siis inositoli sama asia kuin myo-inositoli? Mikä valmiste sulla on käytössä?

Kiitos! Onko paha jos menee just ovikseen tai päivän yli? Kun se ovis heittää muutamalla päivällä ja viikonloppuna ei vastaanottoa, ja sain suosituksia gyneistä jotka vastaanottaa vaan alkuviikosta :think005

Hmm mä en kyllä osaa tuosta valitettavasti sanoa. Luulisin, että kuitenkin yleistilanteen näkee onko normaalin näköistä ja ymmärtääkseni ultrassa näkyy sekin, jos ovis on jo tapahtunut.
 
Ja joo, vuoto alkoi. Kp1, yk7 lähti käyntiin. Joku täällä sanoi ettei luota muihin kun rintaoireisiin - täytynee itsekin lähteä sille linjalle :meh: ja gynelle ennen seuraavaa ovista. Greipeillä ainakin samanlaiset megalimat kuin viimeks. Ja sit ehkä se aspiriini kokeiluun luteaaliin.

Voihan kurjuuksien kurjuus move :sad001:smiley-ashamed008 Suuret pahoittelut. Hitto miten tympeetä!

Minulla esikoista odottaessa rinnat olivat kipeät ja turvonneet noin rv 6-7. Ennen sitä tai sen jälkeen ei mitään rintatuntemuksia. Heinäkuussa kesken menneessä näitä rintaoireita ei tullut, jonka vuoksi epäilinkin onko kaikki kunnossa.
 
Oon seuraillut teitä viime aikoina vaan taka-alalla. Onnea kaikille plussanneille :love7

mulla on tosiaan kp55 ja eilen soitin itselleni täksi päiväksi gyneajan. Ei varmaan optimaalisin aika käydä gynellä, mutta kehui ainakin kohtua... Siellä sitten selvisi pco ja mieli aika maassa siitä lähtien. Mies on vielä tämän viikon reissussa joten yksin masistelen kotona. Käyn vielä huomenna labrassa, mutta sain jo reseptin metforemiin.


Harmi kun tuli tällaisia uutisia mutta hyvä että selvisi. :HeartpinkNyt teillä on apu. Sun gyne kuullostaa kyllä luottavaiselta kun sait kehuja kohdustakin vaikka ymmärrän että varmasti tuntuu juuri nyt paskalta.
 
Pahoittelut Move88 :sad001

@Noora992 tosi perseestä, mutta positiivisella puolella se on nyt todettu ja syy pitkälle kierrolle löydetty. Lueskelin jossain että pco raskautumisprosentti on kuitenkin tosi hyvä jos sitä vaan tosissaan osataan hoitaa eli paskassakin on toivottavasti hopeareunus :Heartpink

on: dpo 8-9 tänään ja huomenna ajattelin testata vaikka pyhästi sen kemiallisen jälkeen päätin että en testaa ennen ku menkat on myöhässä. Tissit on kipeenä ja kohdunseudulla on paineentunnetta. Kystamaisia kipuja vasemmassa muniksessa, viime kierrossa siellä oli sen
Kokoinen kysta että peitto koko munasarjan :disgust Positiivinen viba hävisi myös tän munasarjakivun myötä koska aiemmin tää on ollut oire plussamattomuudesta. Mutta, huomenna nähdään näkyykö mitään!
 
Ompas täälä oltu taas aktiivisia.. Yritin kaiken lukea ja laitella arvioita mutta en ala nyt erikseen kommentoimaan kaikille.
Tsemppiä kaikille kaikissa kierron vaiheissa oleville ja isosti onnea plussanneille! Ootte onnenne ansainneet :Heartred:Heartred

Itse oon ollu ihan maissa sen viimesimmän negan jälkeen, enkä tehnyt enää testejä. Tänään kp1 ja yk10 alkais.. Tänään ollu todella huono päivä, ahdistaa ja joka toinen tunti oon sitä mieltä, etten jaksa enää ees yrittää. Mutta ehkä tää taas tästä, kuhan pääsee pahimmasta menkkamasiksesta eroon :confused005 Sit töistä tuli ilmoitus, että lomautus jatkuu toistaiseksi (epämääräisesti sanottu toukokuulle saakka)... Tänään otan viiniä vitutukseen :BangHead

Saatan pitää vähä matalampaa profiilia hetkisen, ainakin sen verran, että mieli tasoittuu. Luen kyllä teitä, koska haluan tietää mitä teille kuuluu :angelic:
 
Voihan kurjuuksien kurjuus move :sad001:smiley-ashamed008 Suuret pahoittelut. Hitto miten tympeetä!

Minulla esikoista odottaessa rinnat olivat kipeät ja turvonneet noin rv 6-7. Ennen sitä tai sen jälkeen ei mitään rintatuntemuksia. Heinäkuussa kesken menneessä näitä rintaoireita ei tullut, jonka vuoksi epäilinkin onko kaikki kunnossa.

Mulla oli ihan sama, että aikaisin kesken menneessä raskaudessa ei tullut rintaoireita ollenkaan. Siitäkin päättelin, että kaikki ei taida olla hyvin.
 
Voisko joku kiltti lisätä mut listalle?

Junibea / 35 / seitsemäs / kkm 09/20 / ya 03/20

Keskeytyksestä tulee perjantaina 2 viikkoa, r-testiin tulee vielä hailakka haamu ja vuotoakin tulee yhä. Sais loppua jo ja olis kiva saada testiin selkeä nega. Vois suunnata sjatukset sitten uuteen yritykseen.

Onnea plussanneille :Heartred

Pahoittelut keskeytyksestä! Toivottavasti raskaus alkaa pian uudelleen! :Heartred
 
Pms v*tutus alkanut jälleen täälläkin, taas tasan viikko ennen vuotoa. Hiphei saatana :BangHead :angryfire
 
Noora992 ääh! Mieli saakin olla nyt matalalla, mut pcos ei oo onneksi mikään sinetti sille ettei voisi tulla raskaaksi. Clomifenilla mulla lopulta induktoitiin ovulaatio 2014 ja niin 2015 syntyi poika. 14.2.14 itkin etten voi tulla raskaaksi (gynen sanoin ”hyvin epätodennäköistä mutta yritetään silti”) ja 14.2.15 olinkin synnärillä :Heartpink toivoa on!

Maiconii voi kurjuus! Tsemppiä sinne ja positiivisempia tuulia :Heartpink

vauvakuume, hittolainen :sorry: Tsemppiä uuteen kiertoon :Heartpink

tirlitan peukut pystyssä että lopputulema olis hyvä :thumleft:thumleft

on;
Ei vuotoa. Ei tipan tippaa. Kivutkin helpottaneet, oli vaan semmonen tunnin parin juilinta. Huomenna lekurin soitto, jännittää jonkun verran.
Meinaan yhä mä röyhtäilen semmosta hyvin syvältä tulevaa refluksi/närästysröyhtäilyä, eli ”oireita” vielä on. Kohdunnapukkakin melkeen tavoittamattomissa jossain siellä kaukana. Eli olemme tilassa olen ja en ole raskaana :salut:dontknow Huomenna toivottavasti astetta viisaampia... :confused2
 
Tosi paljon tsemppiä ja jaksamista kaikille synkkien ja surullisten tunteiden kanssa painiville :Heartred Onneksi tänne voi aina purkaa oloja.

ON: Ei jaksettukaan miehen kanssa enää tänään talletella, vaikka oli tarkoitus vielä varmistella. Oon melko varma, että ovis oli jo eilen niin saa nyt riittää. :hilarious: Loppukierto mennään fiiliksen eikä kalenterin mukaan. Aloitin nyt myös luteaaliin kiinnittymispunkun, jota ajattelin ottaa lasillisen per ilta. Testataan nyt tämäkin :grin
 
Kuumeilevat

Kaakkuri / 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Pingviiniemo / 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Sofia2016m / 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume :Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy / 36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92 / 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 34v / kolmas / ya 8/20

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Mamiliksi / 30 / toinen / Ya 5/2020/ La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1.
Uusi ya 9/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20 / kemiallinen 8/20

Unelma_ / 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 28 / kolmas / ya 1/20 / yk6.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20

Tonninseteli / 30 / ensimmäinen / ya 5/20 / kemiallinen 6/20 / yk 4

Mrs. S / 31 / toinen / ya 8/20

Toivelias / 26 / ensimmäinen / ya 8/20

Lillati / 26 / ensimmäinen / ya 3/20 / yk7 / endo+lapsettomuusdiag (ivf kev. - 21)

Nöpön / 22 / ensimmäinen / ya 9/20

nninnanna / 32 / toinen / tjot 4/19 ya 7/20

jenpppu / 26 / ensimmäinen / ya 10/19 / km 5/20

Noora992 / 27 / ensimmäinen / ya 5/20

talvikkinen / 31 / ensimmäinen / ya 12/19

Dumbo / 36 / ensimmäinen / tjot 8/19, kemiallinen 8/20 ya 8/20

Kaislanen / 27 / ensimmäinen / ya 4/20

Eleonoora / 26v / ensimmäinen / ya 3/20

Butterflies / 37 / ensimmäinen / ya 6/20

Frigg / 27 / ensimmäinen / ya 9/20

Verho / 28 / ensimmäinen / ya 8/20

Milalai / 32 / toinen / ya 5/19

Daiya / 35 / toinen / ya 5/20, geneettinen keskeytys 9/20

Ainoinkeri / kolmas / yk 6

MariaSha / 35 / neljäs /kemiallinen 7/20 ja 8/20 /yk 3

Junibea / 35 / seitsemäs / kkm 09/20 / ya 03/20

Plussanneet:

Merelda / 35/toinen/ ya 7/20/ yk 2/ plussa 18.9.2020

-Nennu- / 32 / yk1/ seitsemäs / plussa 16.8

Amandatt / 28v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20 / LA 4/21

Mirri / 29v / toinen/ ya 3/20 / plussa 27.8 / LA 5/21

Tammenterho91 / 29v / toinen / ya7/20 / plussa 12.9 / LA5/21

Naala / 25v / toinen / ya 5/20 / plussa 13.9. / LA 5/21

Zarar_ / 24 / ensimmäinen / ya 7/19 / km 1/20 / La 5/21
 
Sinne meni vauvahaaveet
Miehe kanssa extempore ero! Mä oon ihan kuutamolla nyt. Lähti ja sanoi hakevansa kamat huomenna :sad001:smiley-angry017
Ei sitten tässä elämässä saa kokea vauvaonnea enää

Mä vaan itken ja itken
Kaikki haaveetpalasina:sad001
 
Muokattu viimeksi:
Sinne meni vauvahaaveet
Muiehe kanssa extempore ero! Mä oon ihan kuutamolla nyt. Lähti ja sanoi hakevansa kamat huomenna :sad001:smiley-angry017
Ei sitten tässä elämässä saa kokea vauvaonnea enää

Nö vaan itken
Siis mitä ihmettä? :eek:
Miten vauvahaaveet voi yhtäkkiä kääntyä eroksi?
Voimia kovasti sinulle
 
Dpo 9/10 ja haamu, näkyy livenä paremmin (kuva testiajalta). Nyt vasta ne piinapäivät alkoikin :confused004

täytyy hakea jonkun muun merkkisiä testejä kotiin ja testata vielä ettei ollu vaan testihaamu ja toivoa ettei käy niinkuin viime kierrossa että jäi vaan kemialliseksi. Vauvakuumeinen nainen on kyllä pölö, niin paljon helpommalla pääsisi kun vaan odottaisi niihin menkkoihin :laughing021
 

Liitteet

  • 37F0589B-D99A-4154-9937-10F2E8D6E6CD.jpeg
    37F0589B-D99A-4154-9937-10F2E8D6E6CD.jpeg
    47.6 KB · Katsottu: 137
Sinne meni vauvahaaveet
Miehe kanssa extempore ero! Mä oon ihan kuutamolla nyt. Lähti ja sanoi hakevansa kamat huomenna :sad001:smiley-angry017
Ei sitten tässä elämässä saa kokea vauvaonnea enää

Mä vaan itken ja itken
Kaikki haaveetpalasina:sad001

Mitä ihmettä? Iso halirutistus täältä :Heartpink:Heartpink
 
Takaisin
Top