Raskaaksi 2020

Kuumeilevat

Kaakkuri / 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Pingviiniemo / 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Sofia2016m / 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume :Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy / 36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92 / 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 34v / kolmas / ya 8/20

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20 / kemiallinen 8/20

Unelma_ / 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 28 / kolmas / ya 1/20 / yk6.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20

Tonninseteli / 30 / ensimmäinen / ya 5/20 / kemiallinen 6/20 / yk 4

Mrs. S / 31 / toinen / ya 8/20

Toivelias / 26 / ensimmäinen / ya 8/20

Lillati / 26 / ensimmäinen / ya 3/20 / yk7 / endo+lapsettomuusdiag (ivf kev. - 21)

Nöpön / 22 / ensimmäinen / ya 9/20

nninnanna / 32 / toinen / tjot 4/19 ya 7/20

jenpppu / 26 / ensimmäinen / ya 10/19 / km 5/20

Noora992 / 27 / ensimmäinen / ya 5/20

talvikkinen / 31 / ensimmäinen / ya 12/19

Dumbo / 36 / ensimmäinen / tjot 8/19, kemiallinen 8/20 ya 8/20

Kaislanen / 27 / ensimmäinen / ya 4/20

Eleonoora / 26v / ensimmäinen / ya 3/20

Butterflies / 37 / ensimmäinen / ya 6/20

Frigg / 27 / ensimmäinen / ya 9/20

Verho / 28 / ensimmäinen / ya 8/20

Milalai / 32 / toinen / ya 5/19

Daiya / 35 / toinen / ya 5/20, geneettinen keskeytys 9/20

Ainoinkeri / kolmas / yk 6

MariaSha / 35 / neljäs /kemiallinen 7/20 ja 8/20 /yk 3

Junibea / 35 / seitsemäs / kkm 09/20 / ya 03/20

Plussanneet:

Merelda / 35/toinen/ ya 7/20/ yk 2/ plussa 18.9.2020

-Nennu- / 32 / yk1/ seitsemäs / plussa 16.8

Amandatt / 28v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20 / LA 4/21

Mirri / 29v / toinen/ ya 3/20 / plussa 27.8 / LA 5/21

Tammenterho91 / 29v / toinen / ya7/20 / plussa 12.9 / LA5/21

Naala / 25v / toinen / ya 5/20 / plussa 13.9. / LA 5/21

Zarar_ / 24 / ensimmäinen / ya 7/19 / km 1/20 / La 5/21

Mamiliksi / 31 / toinen / Ya 5/2020/ yk1 / La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1 --> ovuloim. kierto
Uusi ya 9/2020 / plussa 20.9 / yk1 / eka ovis / La 5/21

Joskohan nyt......
 
Muokattu viimeksi:
Sinne meni vauvahaaveet
Miehe kanssa extempore ero! Mä oon ihan kuutamolla nyt. Lähti ja sanoi hakevansa kamat huomenna :sad001:smiley-angry017
Ei sitten tässä elämässä saa kokea vauvaonnea enää

Mä vaan itken ja itken
Kaikki haaveetpalasina:sad001

No eikä, mitä ihmettä :sad001:Heartred Oon tosi pahoillani :sorry:
 
Dpo 9/10 ja haamu, näkyy livenä paremmin (kuva testiajalta). Nyt vasta ne piinapäivät alkoikin :confused004

täytyy hakea jonkun muun merkkisiä testejä kotiin ja testata vielä ettei ollu vaan testihaamu ja toivoa ettei käy niinkuin viime kierrossa että jäi vaan kemialliseksi. Vauvakuumeinen nainen on kyllä pölö, niin paljon helpommalla pääsisi kun vaan odottaisi niihin menkkoihin :laughing021

Siellä se näkyy! :woot:
 
Mulla ei ainakaan ole aiheuttanut. Onkohan siis inositoli sama asia kuin myo-inositoli? Mikä valmiste sulla on käytössä?


Ainakin suurimmaksi osin markkinoilla olevat inositolit taitaa olla just tuota myo-inositolia.
Luin netistä niin näyttää olevan yleinen haittavaikutus juurikin pahoinvointi ja kaasu mahassa, sekä univaikeudet jos annostus on yli 12mg / päivä ja itsellä on 500mg.
Solgarin inositoli on mulla käytössä.
 
Tirlitan: Hyvin näkyy! Vahvistumisia, toivotaan että nuppu tarttuu tiukasti kiinni! :)

Ainoinkeri: Käsittämätöntä..! Paljon voimia ja jaksamista nyt sinulle! :Heartred
 
Sinne meni vauvahaaveet
Miehe kanssa extempore ero! Mä oon ihan kuutamolla nyt. Lähti ja sanoi hakevansa kamat huomenna :sad001:smiley-angry017
Ei sitten tässä elämässä saa kokea vauvaonnea enää

Mä vaan itken ja itken
Kaikki haaveetpalasina:sad001


Voi ei :sad001 paljon jaksamista ja voimia! Toivottavasti saisitte vielä jollain tavalla asiat selvitettyä :Heartred
 
Harmi kun tuli tällaisia uutisia mutta hyvä että selvisi. :HeartpinkNyt teillä on apu. Sun gyne kuullostaa kyllä luottavaiselta kun sait kehuja kohdustakin vaikka ymmärrän että varmasti tuntuu juuri nyt paskalta.

Kiitos! Oli onneksi empaattinen ja osaava gynekologi, jonka kanssa kyllä kemiat kohtasi.


Pahoittelut Move88 :sad001

@Noora992 tosi perseestä, mutta positiivisella puolella se on nyt todettu ja syy pitkälle kierrolle löydetty. Lueskelin jossain että pco raskautumisprosentti on kuitenkin tosi hyvä jos sitä vaan tosissaan osataan hoitaa eli paskassakin on toivottavasti hopeareunus :Heartpink

Kiitos! samaa ajattelin itsekin että onneksi nyt tuli käytyä ja selitys pitkille kierroille on löytynyt. Nyt osataan edetä tästä sitten.

Noora992 ääh! Mieli saakin olla nyt matalalla, mut pcos ei oo onneksi mikään sinetti sille ettei voisi tulla raskaaksi. Clomifenilla mulla lopulta induktoitiin ovulaatio 2014 ja niin 2015 syntyi poika. 14.2.14 itkin etten voi tulla raskaaksi (gynen sanoin ”hyvin epätodennäköistä mutta yritetään silti”) ja 14.2.15 olinkin synnärillä :Heartpink toivoa on!

Kiitos! Nukutun yön jälkeen ei enää ole niin kurja fiilis. Mekin kai edetään ovulaatioinduktioon jos ei tuo metforemin auta. Katsotaan nyt ensin minkälaisia labratuloksia saadaan ja miten nuo metforemit vaikuttaa.
 
Mä nukuin ihan sairaan huonosti. Munasarjat nippaili hulluna, ja olin varma että ovulaatio tapahtuu ihan just, pelkäsin siis sitä, ku ei olla vielä talleteltu tälle viikkoa :D
tai sit et mulla on kohdunulkoinen tyyliin, ku oikealla vihloi, mut sit se palas molempkrn munasarjojen jomotteluun, nii pelko hälveni. Nyt menossa kp10 ja ovistesti edelleen negaa, kuten normaalissa kierrossa. Kihelmöi, halut nous kattoon, päätä särkee, oksettaa, limaa.. Kaikki ovulaatiolle tyypilliset oireet on paikalla. Eli vois kuvitella et ovulaatio aikastui inositolin ansiosta, vaikken eilen ottanut ollenkaan, ku pelkäsin et tulee taas huonoja oloja. Otan varmaan joka toinen päivä vaan.
 
Dpo 9/10 ja haamu, näkyy livenä paremmin (kuva testiajalta). Nyt vasta ne piinapäivät alkoikin :confused004

täytyy hakea jonkun muun merkkisiä testejä kotiin ja testata vielä ettei ollu vaan testihaamu ja toivoa ettei käy niinkuin viime kierrossa että jäi vaan kemialliseksi. Vauvakuumeinen nainen on kyllä pölö, niin paljon helpommalla pääsisi kun vaan odottaisi niihin menkkoihin :laughing021

Näkyy kyllä selvästi! Varovasti onnea ja tarrasukkia :love017
 
Ainakin suurimmaksi osin markkinoilla olevat inositolit taitaa olla just tuota myo-inositolia.
Luin netistä niin näyttää olevan yleinen haittavaikutus juurikin pahoinvointi ja kaasu mahassa, sekä univaikeudet jos annostus on yli 12mg / päivä ja itsellä on 500mg.
Solgarin inositoli on mulla käytössä.

Okei, harmi jos aiheuttaa sulla pahoinvointia. Katsoin, että Donafertyssä (jota itse käytän) vuorokausiannos kaksi jauhepussia sisältää myo-inositolia jopa 4 g! Itse oon kyllä pääasiassa ottanut vaan sen yhden pussin päivässä, mutta en oo huomannu mitään sivuoireita onneksi. :joyful:
 
Oon seuraillut teitä viime aikoina vaan taka-alalla. Onnea kaikille plussanneille :love7

mulla on tosiaan kp55 ja eilen soitin itselleni täksi päiväksi gyneajan. Ei varmaan optimaalisin aika käydä gynellä, mutta kehui ainakin kohtua... Siellä sitten selvisi pco ja mieli aika maassa siitä lähtien. Mies on vielä tämän viikon reissussa joten yksin masistelen kotona. Käyn vielä huomenna labrassa, mutta sain jo reseptin metforemiin.

No ootpas uutisen saanut, voimia! :sad001:Heartred Onneksi taival ei silti ole mahdoton, vaikka varmasti mietityttää paljon tuo tilanne :Heartred
 
Ainoinkeri, mitä ihmettä?! siis ihan selittämättä haki vaan kamat?! hirmusesti tsemppiä ja toivottavasti asiat kääntyy vielä parhain päin :Heartred

Noor992 halauksia myös tilanteeseen, onneksi tosiaan hoitoa on saatavilla.

tsempit myös kaikille PMS-oireilijoille ja uuteen kiertoon joutuneille kanssasisarille. täältä vielä noustaan! :happy119
 
Ensimmäistä kertaa mies unohti mun syntymäpäivän. (Remppastressiä, sama hirviö joka varmaan pilaa meidän tämän ja seuraavan yrityskierron:grumpy:) Lähti töihin, eikä puhunut erityisempiä, lapsi heräs ja kyseli onko jo kakkua. No ei näkynyt missään, yleensä siis mies on hankkinut kakun valmiiksi. o_O kuten myös toiste päin. Meillä synttäreillä syödään kakkua aamupalaksi, se on vähän kuin perinne.
Noo, onneks tälleen aikuisena ei niitä niin kaipaa, mutta lapsi oli harmissaan kun ei ollut vielä kakkua. Pitää varmaan itse alkaa leipoa :grin toki sitten tuokin töistä tullessaan, nii on tuplat.
 
Ainoinkeri mitääh?! :eek: Voi herranjestas sentään... tsemppiä ihan hirmusti, toivottavasti tilanne olis jotenkin korjattavissa :sorry::Heartpink

Tirlitan oi jeee:cheers Siellä näkyy selkeää viivaa!! nyt vahvistumisia!! :Heartpink

noora992, nyt vaan kun muistat, että syy diagnoosiin ei ole sinun vikasi, eikä näistä (harmi kyllä) tiedä koskaan miten käy, mutta toivon todella, että plussa sinne pätkähtää pian :shy: Ja monia kokemuksia olen nyt itse lukenut siitä että vaikka ensimmäinen pcos:ssä tarvitsisi apuja, toisen lapsen saaminen voikin olla helpompaa. Voimia!

on;
Ei vuoda ei, eikä enää kipuilekaan :bored: kyselin kokemuksia asiaan liittyen ja jotkut on jopa olleet samassa tilanteessa, mutta silti raskaana. Yritin tolkuttaa itelleni että ihmeitä tapahtuu ja silti koen että ei nyt ainakaan niin suurta ihmettä mulle voi tapahtua että verikoe ei vaan näyttäis vielä:bag: Tulee pitkä päivä ootella lääkärin soittoa...
 
Okei, harmi jos aiheuttaa sulla pahoinvointia. Katsoin, että Donafertyssä (jota itse käytän) vuorokausiannos kaksi jauhepussia sisältää myo-inositolia jopa 4 g! Itse oon kyllä pääasiassa ottanut vaan sen yhden pussin päivässä, mutta en oo huomannu mitään sivuoireita onneksi. :joyful:

No mä aloin epäillä sitä sivustoa mistä luin, tai siks tuota annosta 12mg, ku inositoliahan saa ihan ruuastakin, nii jännän pieni annos, minkä jälkeen voi aiheuttaa oireita. Toki itsellä niitä selkeesti tuli :D mut pitää seuraavaksi ostaa sellanen jauhepurkki, nii voo itse annostella, ku mulla nää on kapseleita. Toki nääki vois avata ja jauheen sekoittaa veteen vaikka vaan puolet, mut ois aika hommaa :hilarious:
 
kiitti kaikille symppauksesta :Heartred ja gynevinkeistä myös. mä varasin sen ajan nyt kp14 aamulle, yleensä ovis on ollu kp14-15. nytkin kp1 alkoi vasta iltapäivästä, eli sikäli ei ainakaan aikaisin mahdollinen aloitus. toivotaan ettei ole hirmu aikainen ovis tässä kierrossa, tai sit vaan mennään kattomaan mitä siellä tuolloin tapahtuu. tuo tiputtelu dpo10 alkaen (on tapahtunut monessa kierrossa, vaikka luteaali yleensä 12pv) ei kyllä kai ole hyvä merkki, eli saa nähdä tarttuuko hän tuohon luteaalin pituuteen jotenkin.

mä just mietin, että se armottoman lyhyt pinna viikonloppuna varsinkin lapsen suhteen varmaan oli menkkaoireita. oon pannu niin paljon painoa fyysisille oireille etten tuota tajunnu edes miettiä. nyt taas jo ihan levollinen olo, eilenkin poika kiukutteli puolet kotonaoloajasta ja itse maltoin pysyä ihan tyynenä - viikonloppuna olis kyllä ollu mahdotonta! eli uuteen nousuun vaan...
 
Omanapailua vaan nyt:

Heräsin aamulla silleen, että kun nousin istumaan, alkoi huimata niin et hyvä ettei silmissä pimenny. Sit oli pakko hoippua vessaan ku aattelin et kohta lentää laatta. Pissin kuppiin ja kastoin rfsu-raskaustestiliuskan siellä, mutta vaikka siihen haalee viiva tulikin, niin eihän noihin nyt enää mitään luottoo oo. kp23/27, dpo9 vasta menossa, olojen puolesta voisin raskauteen luottaakin mut tohon rfsu:n testiin en osaa luottaa millään :hilarious:

On myös tehny mieli pizzaa ja aina kun oon raskaana, mun tekee ihan kamalasti mieli pizzaa!
 

Liitteet

  • 0F870F0C-3F94-4D91-B6C5-E32ABE4B1EA2.jpeg
    0F870F0C-3F94-4D91-B6C5-E32ABE4B1EA2.jpeg
    15.2 KB · Katsottu: 157
Omanapailua vaan nyt:

Heräsin aamulla silleen, että kun nousin istumaan, alkoi huimata niin et hyvä ettei silmissä pimenny. Sit oli pakko hoippua vessaan ku aattelin et kohta lentää laatta. Pissin kuppiin ja kastoin rfsu-raskaustestiliuskan siellä, mutta vaikka siihen haalee viiva tulikin, niin eihän noihin nyt enää mitään luottoo oo. kp23/27, dpo9 vasta menossa, olojen puolesta voisin raskauteen luottaakin mut tohon rfsu:n testiin en osaa luottaa millään :hilarious:

On myös tehny mieli pizzaa ja aina kun oon raskaana, mun tekee ihan kamalasti mieli pizzaa!

NO NÄKYY! Piinaillaan vahvistumista yhessä!:happy093
 
Pms-oireilijoille myös halauksia, miksi ihmeessä sellaisia pitää tulla, on todella raskasta kokea sama joka kuukausi :sorry::sad001

Itsellä tänä vuonna mitä nyt en oo raskaana ollut, ovat tulleet myös jo noin viikkoa ennen kuukautisia ja pahoina. Viikko sitten ihmettelinkin miksi loppuivat yhtäkkiä kesken. Silläkin uskon, että kiinnittyminen tapahtui dpo8.

Tsemppiä!
 
Ainoinkeri, kamala tilanne, hirveästi voimia ja tsemppihalauksia :Heartred kai sait kuitenkin edes selkeää syytä, miksi näin?

Sama Noora992, tsemppihalauksia, nyt ainakin onneksi on tietoa enemmän ja sitä myötä voit saada lääkitystä ja muuta apua. :Heartred

Tirlitan, mäkin nään kyllä selvästi jotakin tuossa sun testissä, ja oon yleensä tosi viivasokea :woot: nyt pidetään peukkuja että pysyy kyydissä!


ON: musta tulee ihan testihullu pikkuhiljaa, tilasin nyt varalta jo Sofin herkkiä puikkotestejä ja CB:n viikkodigit jemmaan... vaikka olis niin paljon helpompi ja halvempi vaan odottaa että menkat olis myöhässä, ja testais vasta sitten ihan noilla perusliuskoilla jos on tarvetta mutta... :violent001 vähän jo mietin että noilla Sofin vois testata ehkä jo ens viikon lopulla, sillon olis about dpo 10 (jos siis oli ovulaatiota ollenkaan) :angelic: ja mullahan on se hcg:n kontrolliverikoekin siihen suunnilleen kun pitäis menkat alkaa, jos kierto on normaali, joten sieltäkin tulee kyllä tietoa jos jotain tapahtuu :hilarious:
 
Takaisin
Top