Raskaaksi 2020

Superjännää kyllä Mamiliksi, kiinnostavaa nähdä miten kehittyy? Olisiko voinut olla esim kaksi alkiota joista toinen vain yritti kiinnittyä ja toinen olisi tarttunut mukaan? Ei siis todella ole enää mikään haamuviiva...

ON: hyvin pieni tuhru jatkuu, mutta testiviivat kyllä vahvistuu? Oikealla tämänöinen / aamun eka, vasemmalla eilinen aamun eka.

Jatketaan positiivista ajattelua!

Muoks: torspona latasin ensin väärän kuvan...:hilarious:

Hei hienosti on vahvistunut, onnea! Tuhru painu nyt hiiteen pilaamasta Kaakkurin plussaa! :joyful: Tuli muuten mieleen, että minä päivänä veikkaat kiinnittymisen tapahtuneen?

Itsellä veikkaan dpo8, koska dpo9 nukuin päikkärit ja silloin lämmöt nousi vielä lisää. Näin äsken unta, että nukuin yön autossa mahallaan jossakin ulkomailla ja kun heräsin oli tullut verta, pieni hyytymä ja noin 1,5cm harmahtava laatta, joka oli istukka. Taitaa heinäkuinen tyhjennys palata mieleen, kun tää raskaus on niin epävarma onnistuuko :happy:

Onhan se varmaan mahdollista toi kaksikin alkiota teoriassa, tätä ennen oli kuitenkin ovuloimaton kierto ja ovistestit näytti superplussaa ainakin kahtena päivänä. Toukokuussa plussa tuli vain yhtenä päivänä eikä ollut kovin tummakaan. Mutta epäusko päällä nyt. Realisti täällä.

Muuten jos irtoaa kaksi munasolua, niin jääkö molemmat keltarauhaset toimintaan?
 
Aamun ekasta taas. Mun silmään ovat vahvistuneet, varsinkin Sofi :happy: Silti tuntuu ettei tää mee maaliin asti :rolleyes: Nyt kuitenkin jo kp31/? ja dpo16. En kyllä olekaan ennen näin "aikaisin" edes testaillut. Miten te muut saatte tarkkoja kuvia tänne laitettua...
 

Liitteet

  • 20200922_072524.jpg
    20200922_072524.jpg
    9.9 KB · Katsottu: 144
  • 20200922_072723.jpg
    20200922_072723.jpg
    21.8 KB · Katsottu: 145
  • 20200922_072034.jpg
    20200922_072034.jpg
    8.7 KB · Katsottu: 139
  • 20200922_074552.jpg
    20200922_074552.jpg
    13.8 KB · Katsottu: 131
Hei hienosti on vahvistunut, onnea! Tuhru painu nyt hiiteen pilaamasta Kaakkurin plussaa! :joyful: Tuli muuten mieleen, että minä päivänä veikkaat kiinnittymisen tapahtuneen?

Onhan se varmaan mahdollista toi kaksikin alkiota teoriassa, tätä ennen oli kuitenkin ovuloimaton kierto ja ovistestit näytti superplussaa ainakin kahtena päivänä. Toukokuussa plussa tuli vain yhtenä päivänä eikä ollut kovin tummakaan. Mutta epäusko päällä nyt. Realisti täällä.

Muuten jos irtoaa kaksi munasolua, niin jääkö molemmat keltarauhaset toimintaan?

Kiitos Mamiliksi tsempistä!

Mä en oo varma mikä oli kiinnittymisen dpo koska ovisoireet kesti muutaman päivän, mutta ajankohdan arvelen olleen viime viikon ke aamuyö kun heräsin voimakkaisiin alavatsan pistokipuihin ja kramppeihin, ja aamulla oli hetkellinen voimakas "oireaalto". Dpo 7-9 siis.

Tuosta tuplaoviksesta ja keltarauhasesta: mulla oli oviskipuja nyt ekaa kertaa voimakkaasti molemmin puolin tässä kierrossa, ja oviksesta asti oli molemman puolen munikset kipeät. Nyt molemmat puolet turvoksissa ja pistelee samalla lailla kuin viime raskaudessa toiselta puolelta.

Eli olettaisin että molemmat keltarauhaset voisi jäädä toimintaan, mutta ehkä joku jolla on ultralla vahvistettu molemminpuoliset follit voisi kertoa oikeasti?
 
Muokattu viimeksi:
Aamun ekasta taas. Mun silmään ovat vahvistuneet, varsinkin Sofi :happy: Silti tuntuu ettei tää mee maaliin asti :rolleyes: Nyt kuitenkin jo kp31/? ja dpo16. En kyllä olekaan ennen näin "aikaisin" edes testaillut. Miten te muut saatte tarkkoja kuvia tänne laitettua...

On vahvistunut kyllä!!
 
Kiitos Mamiliksi tsempistä! En ollut tajunnut että muutenkin ollaan aika samassa tilanteessa - mullakin siis heinäkuussa oli km, ja tämä tuo muistoja mieleen. Tiputtelua ei kyllä mulla ollut km-oireena silloin, ehkä vähän lohduttaa.

Mä en oo varma mikä oli kiinnittymisen dpo koska ovisoireet kesti muutaman päivän, mutta ajankohdan arvelen olleen viime viikon ke aamuyö kun heräsin voimakkaisiin alavatsan pistokipuihin ja kramppeihin, ja aamulla oli hetkellinen voimakas "oireaalto". Dpo 7-9 siis.

Tuosta tuplaoviksesta ja keltarauhasesta: mulla oli oviskipuja nyt ekaa kertaa voimakkaasti molemmin puolin tässä kierrossa, ja oviksesta asti oli molemman puolen munikset kipeät. Nyt molemmat puolet turvoksissa ja pistelee samalla lailla kuin viime raskaudessa toiselta puolelta.

Eli olettaisin että molemmat keltarauhaset voisi jäädä toimintaan, mutta ehkä joku jolla on ultralla vahvistettu molemminpuoliset follit voisi kertoa oikeasti? Voihan olla että mulla toi toinen puoli on herkillä esim edelleen viime raskaudesta.

Itse en omalla kohdalla tupliin tai edes kahteen kiinnittymisyritykseen usko (vaikka tuplaovikseen vähän uskonkin) koska hcg ei vaikuta nousseen mitenkään hurjaa tahtia alunalkaenkaan.

hcg:hän pomppaisi vasta kiinnittymisen jälkeen, joten kai tuo toisen kiinnittymisyritys voisi olla mahdollinen, tai ettei yksinkertaisesti ole kiinnittynyt, on vaan ollut toinen "tyhjä" munasolu joka surkastunut. tsemppiä ja vahvistumisia :smiley-angelic001
 
Polttelee alaselkää ja vatsaa, ei näin pahasti viime kierrossa tuntunut menkat. Vaikka vuoto olikin tosi runsas, haluan vaan käpertyä sohvalle murjottaa. :sour:

Mulla on huomenna aamusta sokerirasitus kun unohdin käydä elokuussa kun tuli vuosi synnytyksestä.
 
Aamun ekasta taas. Mun silmään ovat vahvistuneet, varsinkin Sofi :happy: Silti tuntuu ettei tää mee maaliin asti :rolleyes: Nyt kuitenkin jo kp31/? ja dpo16. En kyllä olekaan ennen näin "aikaisin" edes testaillut. Miten te muut saatte tarkkoja kuvia tänne laitettua...

Kyllähän nuo hyviltä viivoilta näyttää :woot: toivotaan todella että olis tosiaan kaikki kunnossa! :smiley-angelic001Saatko millon ne verikokeen tulokset?

Eikös täällä ole vähän se ongelma että tarkkoja kuvia hankala saada ladattua.. mutta en tiiä mikä siihen auttais, oon niin tumpelo näissä :hilarious:
 
Kyllä on hienot viivat sekä Mamiliksi että Kaakkuri, nyt on kaikki peukut pystyssä täällä että asiat etenee normaalisti ja pienet tarraa lopullisesti mukaan :smiley-angelic001:Heartred

ja Tammenterholle tsemppiä myös odotteluun ja olisipa se suunta hcg:llä ylöspäin! :Heartpink
 
Move: sullahan oli kans aika show se ovulaatioaika, katoin sun käppyrää, että ehkä sulla onkin aikaisempi dpo jos ovulaatio olikin myöhemmin? Toivotaan parasta!!!
joo, se oli aika sekava, koska ne limat jatkui niin ihmeellisen pitkään! periaatteessa limojen perusteella nyt olis minimissään dpo10, mutta tosiaan lämpöjen perusteella tuo dpo14. ei se auta kuin ihmetellä! vuodotonta on, kiristelyjä ja pieniä jomoja alamahalla ja huono olo aaltoilee. hikoilu nyt jatkunut kolmena yönä :devil10

edit. niin ja lämmöt koholla edelleen :cool14
 
Muokattu viimeksi:
Voimia Tammenterho, Kaakkuri ja Mamiliksi! Toivottavasti epävarmuudet selviää pian ja hyvin päin :Heartred:Heartred:Heartred


Täällä dpo ~7-8 (tuntemuksien/cluen mukaan). Sunnuntaina (dpo 5-6) tuli iiihan vähäisesti kirkkaanpunaista vuotoa ja eilen oli vilustunut ja etova olo. Uskon kyllä että nyt saatan hyvinkin vaan kuvitella itselleni oireita :angelic: kun jatkuvasti tunnustelee ja toivoo niin ilmeisesti itsensä saa tuntemaan lähes mitä vaan :biggrin
Viime kierrossa tuli myös vastaava epätavallinen vuoto noin viikko ovulaatiosta, ja tuntemuksia riitti rintojen herkkyydestä oksetukseen. Oli myös pari päivää pidempi kierto kuin tavallinen 27-28pv. Mahdollista varmaan että sillonkin jotain yritti tapahtua, mutta ei sitten kuitenkaan kiinnittynyt kunnolla tms... :rolleyes: sillon oli harvinaisen kuluttava viikko/kuukausi takana (mikä varmaan myös pidensi kiertoa) joten en ihmettelisi jos kroppa olisi vaan kieltäytynyt lisästressistä. Nyt on paljon rauhallisempi olo, ja varmaan siinäkin mielessä parempi tilanne! Yritän siis ottaa iisisti, ja viikonloppuna testataan :smiley-angelic001
 
Kp9 ja Voi luoja mitä kasvukipuja munasarjoissa, molemmissa. Eilen alkoi tulla vaaleanpunaista limaa, eli ovislimat saapui, ja syystä x pienen veren kera. Nyt kihelmöi alakerrassa, tisseissä ja naamassakin :grin tissit arat. Tuo inositoli taitaa aiheuttaa vähän pahoinvointia, vaikka otan ruuan kanssa ohjeen mukaan. Pitää kattoo ny kuinka sitä syö, ottaasko vaan joka toinen päivä jatkossa.
 
Kiitos Mamiliksi tsempistä! En ollut tajunnut että muutenkin ollaan aika samassa tilanteessa - mullakin siis heinäkuussa oli km, ja tämä tuo muistoja mieleen. Tiputtelua ei kyllä mulla ollut km-oireena silloin, ehkä vähän lohduttaa.

Mä en oo varma mikä oli kiinnittymisen dpo koska ovisoireet kesti muutaman päivän, mutta ajankohdan arvelen olleen viime viikon ke aamuyö kun heräsin voimakkaisiin alavatsan pistokipuihin ja kramppeihin, ja aamulla oli hetkellinen voimakas "oireaalto". Dpo 7-9 siis.

Tuosta tuplaoviksesta ja keltarauhasesta: mulla oli oviskipuja nyt ekaa kertaa voimakkaasti molemmin puolin tässä kierrossa, ja oviksesta asti oli molemman puolen munikset kipeät. Nyt molemmat puolet turvoksissa ja pistelee samalla lailla kuin viime raskaudessa toiselta puolelta.

Eli olettaisin että molemmat keltarauhaset voisi jäädä toimintaan, mutta ehkä joku jolla on ultralla vahvistettu molemminpuoliset follit voisi kertoa oikeasti? Voihan olla että mulla toi toinen puoli on herkillä esim edelleen viime raskaudesta.

Itse en omalla kohdalla tupliin tai edes kahteen kiinnittymisyritykseen usko (vaikka tuplaovikseen vähän uskonkin) koska hcg ei vaikuta nousseen mitenkään hurjaa tahtia alunalkaenkaan.

No näköjään ollaan! Tsemppiä, kyllä ainakin jompi kumpi meistä tästä vauvaa rikkaampana selviää! Minulla oli tyhjennys 18.7. Se oli joko tuulimuna tai raskaus jossa kehitys oli päättynyt heti alkuunsa. Minkäänlaista vuotoa ei ollut minullakaan. Toivottavasti ei tule taas sama juttu, että ei osaa itse tulla ulos, jos kehitys ei jatku.. Sitten taas kuukaudet vierii hukkaan ja päädyn siihen 5%:n joukkoon joka saa kaksi keskenmenoa peräkkäin.
 
Kylläpäs on nyt plussia sadellut! Onnittelut plussanneille, sekä tsempit ja viivojen vahvistumisia vielä epäselviä hetkiä eläville!:Heartred

Olikos täällä aiemmin jotain juttua buranan vaikutuksesta ovikseen? Vai oonko nähnyt unta:scratch
Mulla on nyt pieni burana+panadol kuuri menossa, ja mietin niiden mahdollisia vaikutuksia tähän alkavaan yrittämiseen.:grin
Buranasta lukenut että voi heikentää hedelmällisyyttä :bored:
 
omanapailua..:biggrin mulla vissiin onkin vatsatauti rantautunut.. viime yö meni valvoessa kun mahaa koskee ja on paha olo. mut kuitenkaan ei koske samalla tavalla kun oksennus taudissa:hungover: toivon ettei nyt tuu mitää tautia.
ovulaation pitäis ainaki sovelluksen mukaan olla sunnuntaina et jossjos kykenisi talletella ennen sitä ja silloinkin :rolleyes: finnejä on tullu leukapiliin ja nännit välillä tuntuu helliltä. eiliset alavatsa kivutkin jatkuu ja pohdin että voisko olla oviskipuja kuitenkin, et geleet vaa tuo ne enemmän esiin:bookworm:
 
Kyllähän nuo hyviltä viivoilta näyttää :woot: toivotaan todella että olis tosiaan kaikki kunnossa! :smiley-angelic001Saatko millon ne verikokeen tulokset?

Eikös täällä ole vähän se ongelma että tarkkoja kuvia hankala saada ladattua.. mutta en tiiä mikä siihen auttais, oon niin tumpelo näissä :hilarious:

Terveydenhoitaja soitti juuri ja kertoi... että.. eilen.. mitattu.. hcg.. on.. 133. Eilen oli menkoista sekä ovulaatiosta molemmista laskettuna rv 4+1.
 
omanapailua..:biggrin mulla vissiin onkin vatsatauti rantautunut.. viime yö meni valvoessa kun mahaa koskee ja on paha olo. mut kuitenkaan ei koske samalla tavalla kun oksennus taudissa:hungover: toivon ettei nyt tuu mitää tautia.
ovulaation pitäis ainaki sovelluksen mukaan olla sunnuntaina et jossjos kykenisi talletella ennen sitä ja silloinkin :rolleyes: finnejä on tullu leukapiliin ja nännit välillä tuntuu helliltä. eiliset alavatsa kivutkin jatkuu ja pohdin että voisko olla oviskipuja kuitenkin, et geleet vaa tuo ne enemmän esiin:bookworm:

mun ovisoireet vastas mahatautia vasta, ei kuitenkaan niin rajut mitä normaalissa mahataudissa olisi, joten luokittelin ovisoireiksi. Oli muutaman päivän ennen ovista. :)
 
Terveydenhoitaja soitti juuri ja kertoi... että.. eilen.. mitattu.. hcg.. on.. 133. Eilen oli menkoista sekä ovulaatiosta molemmista laskettuna rv 4+1.

Eikös toi tulos voi olla ihan ok tasolla? Viikkoihin nähden siis. Mulla oli ekassa raskaudessa samoilla viikoilla yli 400, mutta toihan on todella yksilöllistä ja vaihteluväli iso. Muihin ei siis suoranaisesti kannata verrata.

Onnittelut ja vauvaliimaa!
 
Näköjään yliopistoapteekin verkkokaupasta saatavilla Donafertya, vähän mietin tilaanko.
 
Takaisin
Top