Mulla alkoi kp1.
Luin netistä, että joillakin limat lisääntyy. En tiedä miksi.
Luteaali oli nyt 12pv.
Eikös se ole ihan hyvä?
Mä oon ainakin ymmärtänyt, että 12-16 päivää olisi juuri ihanteellinen. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla alkoi kp1.
Luin netistä, että joillakin limat lisääntyy. En tiedä miksi.
Luteaali oli nyt 12pv.
Eikös se ole ihan hyvä?
ON: Ehkä se ovis sittenkin alkaa jo olla lähellä, halut on ainakin kovat ja munasarjoja nipistelee. Limat ei oo nyt niin selkeät, mutta kostealta kuitenkin tuntuu. Onneksi ollaan jo talleteltu melko ahkerasti tällä viikolla. Ja tietysti jatketaan vielä! Oon nyt varmaan aivan liian optimistinen, kun edellisessä kierrossa oli se kemiallinen ja luin, että sen jälkeen voisi olla jonkun verran helpompi tulla uudestaan raskaaksi. Täälläkin on tainnut olla puhetta asiasta. Toiveet ja odotukset on kyllä nyt hyvin korkealla.
Komia rivistö sul! Toi eilinen testi ei ainakaa tummunu testiajan jälkee ni siks hassua. Täytyy jatkaa vaan metsästystä viel.5 minuutin kuluessa pitäs tulos kattoa, kuivuessaan voi vahvistua. Mä oon omani saanu siinä parin minuutin kohalla, kun on ollu ovis nurkilla. Sillon se myös tulee nopeammin näkyviin. Samaten se viiva on suht paksu, nyt ku ovis on ns jo päällä / ollu niin viiva alkaa olemaan kapeasti enää tumma. Näin mulla siis :) ja kannattaa tikuttaa kahdesti päivässä, voi muuttua äkkiäkin tilanne. Jokaisella se hormonin määrä nousee yksilöllisesti. Ja kannattaa laittaa joko sen oman muovikääreen päälle, taikka astian reunalle, paperi voi kuivattaa tikkua ja väärentää tulosta. Toisilla ei vaikuta, toisilla vaikuttaa. Mä oon ohjepirkko ja teen just niinku sanotaan
Kuvassa ke-tikku kuiva, to-tikun kanssa seukkipäivänä kuvattu. Torstaina en muista tikutinko toista ku aattelin et ei tarvi, pe oliki sitte vahvistunu tosi paljon. Mutta tossa näkee sen eron kuitenki kuivuneen ja märän kanssa kun kontrastista puhutaan.
Nyt plussaat tässä kierrossa! Oon ajatuksessa mukana.
Kemiallisen jälkeen olen kanssa lukenut, että on helpompi plussata.
Millähän perusteella Flo ennustaa mulle 28 päivän kiertoa seuraavaksi? Mulla on kyllä kierto kokoajan lyhentynyt. Ennen oli 35 päivää ja nyt 31, eli varmaan sillä perusteella.
Flo on kyllä osunut aika hyvin. :angelic:
Kiitos vastauksista luteaalivaiheeseen. Ihana, että 12 päivää riittää.
Nyt plussaat tässä kierrossa! Oon ajatuksessa mukana.
Kemiallisen jälkeen olen kanssa lukenut, että on helpompi plussata.
Onnittelut Merelda!
Kiitos kaikille jotka jaatte ovistikutuksia. En oo koskaan tikuttanut ja olin ihan kujalla merkeistä/tavoista etc. Odotan testiin asti ja sit käyn ostaa tikut.
Kysymys: onko muuten joku nettikauppa mitä suositte tikuille ja testeille?
Kp3! Mä tilasin raskauskeijulta ja ihan suomeksi oli mun muistaakseni...Mä näin täälä jokaikisessä kuvassa jonkinlaisen haamun
Vahvistumisia viivoille ihan jokaiselle
Onko täälä kukaan muu vasta kierron alkuvaiheilla? mulla menossa kp 6.
Tilasin tänää 3 eri merkkistä testiä varastoon. Tekis mieli ostaa vielä digi jemmaan valmiiksi (viimeksi ostin nii samassa kierrossa plussasin) mutta onko tietoa mistä tilaamalla sais suomenkielellä? Kotitestiltä tilasin vimeks, nii oli englanninkielinen.
Voi ei! Maiconii...Dpo 13, testi nega.. en minä jaksa enää
Kiitos, ihanasti sanottu Samoin sinulle toivon kovasti plussaa! Ja kaikille muillekin, nyt hypätään sankoin joukoin plussa-aaltoon mukaan!
Uskon kyllä, että myo-inositolilla on ollut jotain vaikutusta omalla kohdalla, kun oon sitä noin 2 kk nyt käyttänyt. Ensimmäisessä käyttökierrossa ovis kyllä tuli vähän normaalia myöhemmin (aloitin ton kesken kierron), mutta näissä kahdessa seuraavassa ovulaatio näyttää aikaistuneen. Mulla siis donaferty käytössä, jossa annostus on yksi pussi veteen sekoitettuna aamuin illoin ja mähän oon pääasiassa ottanut vaan yhden pussin päivässä, kun aamuisin lähden niin kiireellä töihin, etten meinaa sitä muistaa Mutta aika mahtavaa, jos jo puolikkaalla annoksella on näin hyvä teho. Yritän kyllä panostaa noihin aamuihin jatkossa, jos tästä kierrosta ei nyt tärppää Ja mulla ei siis ole PCOS:ää, mutta näköjään tuo silti saattaa parantaa munasolujen laatua.
Saas nähä kuinka itsellä käy myo-inositolin kanssa, mun ovis on jostain syystä vuoden ajan ollu vasta kp 16-18 kun ennen se oli tasan tarkkaan kp 13-14. Ja oon lukenut tuosta et inositoli voi aikaistaa ovulaatiota. Mulla nimittäin nyt jo tuntuu selkeitä kasvukipuja näin kp 7, sekä lisääntyvää kosteutta. Ne yleensä alkaa n. Viikkoa ennen ovulaatiota. Eli tällä laskukaavalla ovis vois tullakin jo kp14 mikä ois mun entisen 28 päiväisen kierron mukaan. Joka oli siis sen 17 vuotta mulla säännöllinen kunnes viime kesänä heinäkuussa muuttui 30/31 päiväiseksi. Eikä hajuakaan miksi, aattelin että vauvakuumeilu muutti, mutta se pysyi km jälkeen samana, vaikka en ees kuumeillut alkuvuodesta tauon aikana.
Mutta toisaalta olis kiva jos palais kp 14lle ovis, nii se ois aina vähä lähempänä
Ihanaa paljon plussia! Onnea niistä ja vahvistumista haamuille
Mulla kp 9 ja hirmuista vihlontaa ollut alavatsalla ja selässä. Tein ovistestin ja tuli yllättävän tumma viiva, ehkäpä ovis on tulossa tosi aikasin tässä kierrossa
Kysymys: onko muuten joku nettikauppa mitä suositte tikuille ja testeille?